جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری, دانه جو دوسر

قیمت خرید جو دوسر پرک بسته بندی برای بدنسازی

جو دوسر

با فواید جو دو‌سر پرک برای بدنسازی آشنایی دارید؟ روش مصرف جو دو‌سر برای وزشکاران چگونه است؟ استعلام قیمتی جو دو‌سر پرک و آرد آن‌ را از کدام نهاد و مرکز تهیه می‌ کنید؟

جو دوسر برای ورزشکاران

وقتی بحث از بدنسازی می ‌شود ذهن به‌ سمتی می ‌رود که باید مواد غذایی را وارد رژیم غذایی بدنساز کرد که علاوه بر مقوی بودن و انرژی زایی، جو دوسر سرعت چربی ‌سوزی بدن را بالا می برد. البته جو دوسر برای افزایش حجم عضله و ماهیچه کمک نماید.

در اثر ورزش و وزنه زدن ممکن است پارگی یا کشیدگی در ماهیچه صورت گیرد که باعث سلولی شدن پوست و ماهیچه می ‌شود.

برای ترمیم این موضوع بدن نیاز به پروتئین دارد تا کار ریکاوری را انجام دهد. بنابراین ورزشکاران در وعده ‌های غذایی و یا به ‌عنوان مکملی پودر پروتئین استفاده می ‌کنند. وجود پروتئین، فیبر و کربو‌هیدرات ‌های سالم در جو دوسر باعث ترمیم، رشد و محافظت از توده عضلانی می شود.

کربو‌هیدرات ‌های پیچیده موجود در جو ‌دوسر زمان هضم بالایی را طلب می‌ کند که این موضوع سبب می ‌شود انرژی برای مدت زمان و تایم بالاتری فراهم شود. علاوه بر این موارد کاهش سرعت هضم غذا باعث شده که احساس سیری سرکوب و اشتها کم گردد.

برای راهنمایی و مشاوره در خصوص انواع مکمل فراسودمند و رژیم های تغذیه ‌ای سالم کلیه ورزشکاران و کسانی که علاقه‌ مند به بدنسازی هستند، می ‌توانید با کارشناسان تیم ایلیا ارتباط برقرار سازید.

کینوا

طریقه مصرف جو دوسر برای بدنسازی

جو دو‌سر از خانواده غلات بوده که به جهت استفاده خوراکی از بذر آن کشاورزان اقدام به پرورش آن می ‌کنند. برای داشتن ماهیچه‌ هایی قوی و عاری از چربی در بدنسازی ترکیبات جو دو‌سر مناسب می ‌باشد. مواد مغذی جو‌دوسر ترکیبی از انواع پروتئین و کربو‌هیدرات بوده که چربی پایینی دارد و مکمل خوبی برای وعده ‌غذایی می باشد.

پروتئین جو دو‌سر

همانند پروتئین گوشت، ماهی، محصولات لبنی بوده که مصرف آن می تواند راه خوبی برای پر کردن قدرت ماهیچه ‌ای بدنساز باشد. 200 کالری جو دوسر حاوی 8.7 گرم پروتئین بوده که می ‌تواند در وعده صبحانه با تخم‌ مرغ یا شیر بادام و در شام با غذا های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

برای دریافت سریع فواید جو دو‌سر می ‌توان قبل از تمرین آن ‌را به انواع شیکرها افزود. برای این منظور می ‌توان جو دو‌سر را در مخلوط کن با پودر پروتئین و مایع مخلوط نموده و متناسب با سلیقه و دلخواه خود می ‌توان از موز، توت فرنگی، شیر، ماست، پودر کاکائو، کره بادام زمینی و … نیز به همرا آن استفاده نمایید. این شیک متنوع و مفید قبل از تمرین کلیه نیاز بدن به کربوهیدرات، پروتئین، و مایعات فراوان را تامین می ‌نماید.

ترکیب جو دو‌سر با پروتئین می ‌تواند برای وعده صبحانه یا به‌ عنوان میان وعده سالم و کامل مورد استفاده قرار گیرد. برای این منظور جو دو‌سر را روی اجاق یا در ماکروویو با آب یا شیر بپزید، بعد از خوب پختن از روی حرارت برداشته و پودر پروتین را افزوده و هم بزنید و برای مدت 30 ثانیه دوباره بپزید.

ترکیب جو دو‌سر با وانیل و دیگر مرکبات ترش معجونی عالی برای یک دسر یا وعده‌ غذایی قبل یا بعد از تمرین می ‌باشد. برای تهیه این ترکیب در یک قابلمه شیر را با جو دو‌سر به مدت 3-5 دقیقه جوشانده تا قوام بگیرد. سپس مواد را از روی حرارت برداشته ضمن خنک شدن می ‌توان متناسب با سلیقه شخصی پوست پرتقال، بستنی وانیلی، آب پنیر و … به آن اضافه نمایید. با مراجعه به سایت و مشاوره آنلاین و رایگان با کارشناسان این مجموعه می‌ توانید سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

جو دوسر

ارزش غذایی جو دوسر در بدنسازی

خواص جو دو‌سر برای تمرینات شدید بدنی و افزایش میزان عضله ‌سازی در بدنسازان آن‌ را منبع بسیار خوبی برای تامین انرژی برای این افراد قرار داده است. جو دو‌سر دارای مواد مغذی متنوعی است. در 100 گرم از این ماده 389 کیلو کاری انرژی و 60 گرم کربوهیدرات نهفته است.

مصرف روزانه جو دو‌سر با دارا بودن پروتئین گیاهی به روند ماهیچه ‌سازی کمک نموده و با داشتن بتاگلوکان و فیبر سرشار جذب قند و چربی مازاد را در بدن کاهش می ‌دهد.

جو دو‌سر غنی از فیبر غذایی، انواع ویتامین گروه B و مواد معدنی همچون منگنز، آهن ، روی، سلنیوم و … است. علاوه بر آن جو دو‌سر حاوی 66% کربوهیدرات، 11 % فیبر، 4% بتاگلوکان، 7% چربی و 17% پروتئین می ‌باشد. برای به‌ دست آوردن سایر اطلاعات تکمیلی و فواید این محصول می توانید با کارشناسان شرکت مشورت نمایید.

قیمت خرید جو دوسر پرک بسته بندی

شرکت‌ های مختلف تحت برند‌ های متنوع و بسته ‌بندی‌های شکیل و محکم که در اثر جابجایی و حمل خراب نشود با قیمت‌ های مختلفی اقدام به ارائه محصول در بازار می ‌کنند. محصول جو دو‌سر پرک را به‌ صورت ساده و طعم دار که هرکدام برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می‌ گیرند را خریدار متناسب با نیاز خود خریداری می‌ نماید.

وجود جو دو‌سر پرک برای تهیه انواع سوپ و مکمل ‌های غذایی برای ورزشکاران و بدنسازان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و میزان فروش بالایی دارد.

رقابت بین تولید ‌کنندگان باعث شده تا همه در تلاش برای ارائه محصولی با کیفیت بوده تا از این طریق رضایت مشتری را تا حد ممکن جلب نمایند. برای خریدی مطمئن و کسب اطلاع از قیمت مناسب این محصول می ‌توانید به‌ صورت آنلاین سفارش خود را از طریق وب سایت شرکت ایلیامارکت ثبت نمایید.

جو دوسر

قیمت فروش سبوس و آرد جو دوسر بسته بندی

با توجه به خواص درمانی فراوان جو دوسر فروش سبوس و آرد آن به ‌صورت بسته ‌بندی و به روش ‌های مختلفی (عمده یا جزئی) در کشور انجام می‌ شود. برای خرید محصول باید به روش تولید، کیفیت و محل کشت و برداشت و … توجه نمود. هرچه کیفیت جو دو‌سر بالاتر بوده سبوس و آرد آن از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

همچنین نحوه فرآوری و آماده ‌سازی و پودر کردن محصول بر کیفیت سبوس و آرد تاثیر گذاشته و با رعایت اصول بهداشتی در تهیه آن‌ ها، خریدار جذب می‌ شود. عرضه سبوس و آرد جو دو‌سر بسته ‌بندی در مقادیر متنوع و یا به‌ صورت کیلویی و با قیمت ‌های متعارف در بازار صورت می ‌گیرد. برای خرید تولیدات جو دوسر شرکت می‌ توانید از بخش فروش اقدام نمایید.

استعلام قیمت خرید جو دوسر پرک بسته بندی برای بدنسازی

جو دوسر برای بدنسازی در بسته ‌بندی ‌های با اوزان مختلف با کیفیت و قیمت مناسب تحت برند ‌های متنوع از سوی مراکز و سندیکاهای مختلف وارد بازار می ‌شود. شرکت ایلیا با حضوری مستمر و گسترده در بازار بهترین و با کیفیت ‌ترین محصول جو دو‌سر پرک را طبق استاندارد ‌های جهانی تولید و خریداران می ‌توانند بدون واسطه و مستقیم از سایت شرکت ثبت سفارش نماید.

برای همکاری با کلیه تولید کنندگان و صنایع تبدیلی و تکمیلی و فرآوری و مراکز فروش عمده و جزئی محصولات ارگانیک، شرکت ایلیا آماده خدمت‌رسانی می ‌باشد.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *