جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری, دانه جو دوسر

قیمت خرید فروش جو دوسر پرک وارداتی ارگانیک

جو دوسر

برای استعلام قیمت خرید فروش جو دوسر پرک وارداتی ارگانیک مراجعه به کدام مجموعه پیشنهاد می‌شود؟ جو دوسر پرک ارگانیک و دارای مجوز بهداشتی را از کدام شرکت تهیه کنیم؟ جو دوسر پرک دارای چه میزان کالری است و آیا مناسب قرارگیری در رژیم‌های غذایی است؟

انواع جو دوسر پرک

جو دو سر یک غله بسیار پر اهمیت می‌باشد که جایگاه ویژه‌ای را در سبد غذایی افراد پیدا کرده است. جو دوسر که با نام دیگر یولاف نیز شناخته شده است، از لحاظ ظاهری باریک و کشیده می‌باشد و از دو طرف یکسان است،

به این ترتیب به آن جو دوسر می‌گویند. خواص فوق‌العاده این محصول باعث شده است که در ترکیبات مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. این غله انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

جو کامل پوست کنده حاصل پوست گیری کامل جو می‌باشد و پروتئین بسیار بالایی دارد. اما به راحتی و به شکل آماده در دسترس نیست. در واقع پوست این غله به طور کامل گرفته شده است و برای پخته شدن به زمان زیادی احتیاج دارد.

 بلغور جو دوسر از کنده شدن کامل پوست جو با استفاده از تیغه‌های فلزی به دست می‌آید. با توجه به این که بافت ریزی دارد، طبخ آن آسان است و مایعات موجود در غذا را می‌تواند به خود جذب کند.

 یکی از پرکاربردترین انواع جو دوسر، جو دوسر پرک می‌باشد که طی فرآیندهای مختلف، پوست جو کامل جدا می‌شود، سپس از مراحل بخارپز شدن می‌گذرد و با غلطک‌های مخصوص به صورت ورقه ورقه تبدیل می‌شود و در نهایت به آن پرک گفته می‌شود. این محصول برای پخته شدن به زمان خیلی کمی احتیاج دارد و برای تهیه صبحانه‌های مقوی و جذاب، جز پرکاربردترین غلات محسوب می‌شود.

جو دوسر فوری بافت نازکی دارد، از مراحل شدید بخارپز شدن عبور کرده و به همین دلیل در زمان فوق العاده کمی آماده می‌شود.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک نیمه آماده ارگانیک

با توجه به پرمشغله شدن زندگی توجه به سمت غذاهایی که در زمان کمی آماده می‌شوند بیشتر شده است. یکی از این محصولات جو دوسر پرک نیمه آماده می‌باشد که در کمترین زمان ممکن پخته می‌شود و دارای طعم بسیار دلنشینی می‌باشد.

این نوع محصولات هم به صورت خام و هم به صورت پخته قابلیت استفاده دارند و در ترکیب با شیر و ماست و استفاده در انواع سالاد و سوپ و … گزینه بسیار مناسبی هستند. از مزیت‌های فوق‌العاده این غلات، در کاهش فشارخون و بهبود بیماری‌های قلبی می‌باشد و سرشار از فیبر، پروتئین وکربوهیدرات هستند. مجموعه ایلیا جو دوسر پرک نیمه آماده به صورت ارگانیک و بهداشتی را تهیه و آماده عرضه کرده است.

سوپر مارکت‌ها و هایپر ماکت‌ها می‌توانند این محصول را به صورت بسته‌بندی و با مجوز بهداشتی از مجموعه ایلیا دریافت نمایند. جو دوسر پرک آماده یک گزینه جذاب برای افرادی است که به خوردن صبحانه علاقه‌ای ندارند. بنابراین این محصول در ترکیب با شیر، می‌تواند یک مکمل مقوی و جذاب ارائه دهد.

جو دوسر پرک را از کجا تهیه کنیم

همان طور که گفتیم جو دوسر پرک یک محصول مقوی و محبوب می‌باشد که هم به صورت خام و هم به صورت پخته قابلیت استفاده دارد و در صنایع تبدیلی جایگاه ویژه‌ای را برای خود پیدا کرده است. بنابراین یکی از دغدغه‌های این صنایع و همچنین سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها این است که جو دوسر پرک را به صورت بسته بندی و بهداشتی از چه مجموعه تهیه کنند که بیشترین کیفیت را داشته باشد.

همانطور که می‌دانید این محصول در برندهای مختلفی در بازار وجود دارد اما دارا بودن مجوز بهداشتی، سیب سلامت و اجرای فرآوری‌های مکانیزه و بهداشتی، جزء مواردی است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مجموعه ایلیا با افتخار محصولات بهداشتی و غیر تراریخته را تهیه و آماده عرضه می‌کند.

این مجموعه تنها مجموعه‌ای است که دارای سیب سلامت است و جو دوسر پرک را با اطمینان خاطر به دست مصرف کننده می‌رساند، بنابراین از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت ایلیا می‌توانید با مشاوران و کارشناسان مجموعه در تماس باشید و نسبت به خرید جو دوسر پرک اقدام نمایید.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک 300 گرمی بسته بندی

جو دوسر پرک از غلاتی می‌باشد که با توجه به نیاز خانواده تهیه می‌شود. در واقع برخی نسبت به مصرف آن علاقه زیادی دارند و برای برخی دیگر مصرف کمی را به خود اختصاص داده است. جو دوسر پرک در بسته بندی های متفاوتی در بازار وجود دارد که با توجه به نیاز خانواده‌ها تهیه می‌شود. این محصول در بسته های 300 گرمی، بسته بندی و آماده عرضه می‌باشد.

در واقع مجموعه ایلیا جو دوسر پرک 300 گرمی را در بسته بندی‌های بهداشتی تهیه کرده است. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و موفق شده است رضایت مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کند. سوپرمارکت‌ها و هایپر مارکت‌های مختلف می‌توانند برای تهیه بسته بندی‌های جو دوسر پرک 300 گرمی از طریق سایت ایلیا اقدام نمایند و با مشاوران و کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند.

جو دوسر پرک خرد شده ارگانیک

جو دوسر پرک خردشده سرشار از املاح معدنی و مواد مغذی می‌باشد که به صورت نیم کوب است و در انواع کوکو و دلمه مورد استفاده قرار می‌گیرد. ارزش غذایی بالای این محصول محبوبیت آن را چندین برابر کرده است. این غله نیز مانند سایر محصولات جو دوسر به صورت بهداشتی توسط مجموعه ایلیا آماده می‌شود و توسط علاقه‌مندان به خرید محصولات فراسودمند می‌توانند سفارش دهند.

مجموعه ایلیا امکان عقد قرارداد با تمام مراکز فروش و فروشگاه‌های اینترنتی را فراهم کرده است و به این ترتیب به راحتی جو دوسر پرک خرد شده با بسته بندی‌های بهداشتی به دست مردم و مصرف کنندگان عزیز می‌رسد. راه‌های ارتباطی درج شده در سایت ایلیا، برای کسب مشاوره توسط کارشناسان مجموعه و بخش فروش می‌باشد. بنابراین جهت استعلام قیمت و همچنین اطلاعات مورد نیاز خرید می‌توانید با کارشناسان و مشاوران بخش فروش مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا در ارتباط باشید.

 

جو دوسر

 

کالری جو دو سر پرک

جو دوسر پرک از لحاظ غذایی بسیار سالم می‌باشد و می‌توان گفت یکی از کامل‌ترین غذاها در سراسر دنیا محصول می‌شود. به همین دلیل برای گروه‌های مختلف افراد بسیار پر اهمیت است، به خصوص برای افرادی که رژیم‌های غذایی لاغری دارند و احتیاج به مصرف غذاهای با کالری مناسب دارند.

در هر ۱۰۰ گرم جو دوسر حدوداً ۳۸۹ کالری وجود دارند. جو دوسر پرک برای تهیه اوتمیل گزینه بسیار مناسبی است که یک صبحانه محبوب برای افراد دارای رژیم‌های لاغری است. وجود پروتئین و مواد معدنی در این غله می‌تواند محبوبیت آن را چند برابر کند.

قیمت خرید فروش جو دوسر پرک وارداتی ارگانیک عمده

جو دوسر پرک هم به صورت داخلی و هم به صورت وارداتی در بازار وجود دارد و توسط مجموعه ایلیا قابل تهیه می‌باشد. این شرکت جو دوسر پرک وارداتی را با کیفیت بالا و به صورت ارگانیک می‌تواند به شکل عمده در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهد.

تولید کنندگان صنایع تبدیلی و همچنین خریداران محترم می‌توانند جهت خرید جو دوسر پرک ارگانیک به صورت وارداتی، با مجموعه ایلیا تماس بگیرند و جهت استعلام قیمت این محصول، با مشاوران بخش فروش مجموعه در ارتباط باشند.

از آنجایی که تمام مراحل تهیه و بسته‌بندی و فرآوری محصولات، توسط خود مجموعه‌ ایلیا صورت می‌گیرد، هیچ دلالی در این میان حضور نداشته و محصولات با قیمت واقعی به دست مصرف کنندگان می‌رسد. برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت می توانید با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس بگیرید.

علاقه مندان جهت استعلام قیمت انواع پرک جو دوسر می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *