آرد جو دوسر, دانه جو دوسر, یولاف

قیمت روز آرد پرک یولاف در ایران

جو دوسر

آرد یولاف امروزه به یکی از پر مصرف ترین آرد های موجود در ایران تبدیل شده است، آرد یولاف آردی کامل و دارای سبوس است که در تهیه انواع نان های حجیم و محصولات غذایی به کار برده می شود. آرد یولاف همچنین به عنوان یک آرد غنی از مواد مغذی، به آرد گندم برای تولید محصولاتی فراسودمند اضافه می شود. پرک یولاف پر کاربرد ترین نوع جو دوسر است که برای وعده صبحانه بسیار رایج شده است.

قیمت روز پرک و آرد یولاف در ایران را از چه طریق می توان مطلع شد؟ برای تولید محصولات رژیمی می توان از یولاف استفاده نمود؟ کیفیت یولاف موجود در ایران چگونه است؟

یولاف ایرانی

یولاف گیاهی علفی و یک ساله است و در سراسر دنیا کشت می شود. در ایران نیز این دانه پر خاصیت برای اولین بار در اصفهان کشت شد و در حال حاضر در بقیه نقاط کشور نیز کشت می شود. کشت یولاف در سال دو مرتبه انجام می پذیرد و شامل کشت بهاره و‌ زمستانه است. یولاف ایرانی تولید شده در کشور از مرغوبیت خوبی برخوردار است.

با گسترش مصرف مواد غذایی سالم و طبیعی و رژیم های غذایی، یولاف به علت داشتن مقادیر زیادی مواد مغذی فراوان به یکی از پرطرفدار ترین غلات تبدیل شده است. یولاف در ایران به شکل های مختلفی دیده می شود.

انواع محصولات یولاف شامل: یولاف با پوست، یولاف پوست کنده، بلغور یولاف، پرک یولاف و آرد یولاف می باشد. هر یک از محصولات یولاف دارای خواص فراوانی هستند که برای سلامتی انسان بسیار مفید است. همه ی محصولات یولاف دارای فیبر و فاقد گلوتن هستند.

یولاف وارداتی

یولاف غله ای است که ابتدا در اروپا برای مصارف دامی کشت می شد و بعد از مشخص شدن خواص سلامتی آور یولاف، برای مصارف انسانی به کار برده شد.

کشت یولاف در ایران پاسخ گوی نیاز جامعه نیست و‌ یولاف خارجی برای تامین نیاز مصرف کشور وارد می شود.

یولاف وارداتی از کیفیت بالایی برخوردار است. بهترین نوع یولاف وارداتی مربوط به کشور های اروپایی از جمله فنلاند، اسپانیا، آلمان و … می باشد و استرالیا و روسیه در جایگاه بعدی قرار دارند.

یولاف وارداتی با توجه به قیمت تمام شده بالایی که خواهد داشت برای مصارف کم افراد مناسب است و برای کارخانه جات تولیدی که از یولاف در فرمولاسیون خود استفاده می کنند مناسب نمی باشد.

یولاف وارداتی از لحاظ ارزش غذایی و ترکیبات مقوی با یولاف ایرانی تفاوت چندانی ندارد و تفاوت اصلی در شکل ظاهری، عطر و طعم می باشد.

 

جو دوسر

قیمت آرد یولاف در ایران

آرد یولاف که از فرآوری بر روی دانه های یولاف یا جو دوسر حاصل می شود، آردی کامل محسوب می شود، این آرد جو دوسر یا یولاف دارای سبوس فراوان است و در نتیجه فیبر زیادی نیز دارد.

از آرد یولاف امروزه بسیار استفاده می شود و در تولید انواع محصولات به کار برده می شود.

قیمت آرد یولاف در ایران تابع فاکتور های مختلفی است، یکی از مهم ترین فاکتور ها، کیفیت دانه می باشد که از آن آرد تهیه می شود.

آرد یولاف تهیه شده از دانه های خارجی قیمتی بالا تر از نمونه های داخلی دارد.

شرکت ایلیا یکی از متخصصین در زمینه عرضه آرد یولاف می باشد و آرد یولاف را با دارا بودن استاندارد های لازم ارائه می دهد. برای اطلاع از قیمت آرد یولاف می توانید با مجموعه ایلیا در تماس باشید.

قیمت خرید یولاف برای تولید محصولات بیکری

در ابتدا توضیحی در مورد محصولات بیکری خواهیم داد، محصولات بیکری شامل نان های حجیم، کروسان ها، شیرینی ها، کیک، بیسکوییت و … می شوند. در حال حاضر تولید محصولات بیکری با یولاف بسیار رایج شده است. آرد یولاف دارای مقادیر زیادی سبوس و فیبر می باشد و این باعث تولید محصولی سالم و رژیمی می شود.

خرید یولاف برای تولید محصولات بیکری می تواند یولاف ایرانی و یا وارداتی باشد، خرید یولاف ایرانی برای کارخانه جات تولیدی بهتر است زیرا دیگر نگران گران شدن قیمت ارز، عوارض گمرک، به موقع نرسیدن بار، هزینه حمل و نقل و موارد دیگر نخواهند بود و می توانند به طور مستقیم از تولید کننده داخلی یولاف مصرفی خود را تهیه کنند. قیمت یولاف داخلی پایین تر از انواع وارداتی آن می باشد.

جو دوسر

فروش یولاف برای تولید نان رژیمی

یولاف یکی از غلاتی است که به سبب داشتن مقادیر زیادی فیبر و سبوس برای استفاده در انواع نان های رژیمی مناسب برای افراد مختلف، مصرف می شود.

امروزه آگاهی مردم نسبت به استفاده از نان های رژیمی سبوس دار بالا رفته است و تقاضا برای مصرف نان های سفید کاهش پیدا کرده است.

یولاف مصرفی برای تولید نان های رژیمی باید کیفیتی مطلوب داشته باشد. آرد یولاف مصرفی برای تولید نان های رژیمی آردی کامل و سرشار از مواد غذایی ارزشمند محسوب می شود.

امروزه شرکت ها و واحد های تولیدی مختلفی در سراسر ایران در حال تولید نان های رژیمی هستند. این واحد ها آرد یولاف خود را از مراکز مرجع و معتبر تهیه می کنند.

شرکت ایلیا یکی از مراکز عرضه یولاف و محصولات یولاف می باشد که پتانسیل تامین یولاف مصرفی کارخانه جات تولید نان های رژیمی را دارد. دارندگان این واحد های تولیدی برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با کارشناسان مجموعه در تماس باشند.

قیمت پرک فوری جو دوسر در بازار

پرک فوری جو دوسر در حال حاضر محبوب ترین نوع جو دوسر می باشد. دلیل اصلی آن، آماده شدن سریع پرک جو دوسر می باشد.

قیمت پرک فوری جو دوسر در بازار بستگی به عوامل مختلفی دارد.

وجود انواع مختلفی از پرک فوری جو دوسر باعث شده دامنه قیمت این محصول پرطرفدار گسترده و متنوع باشد.‌ از عوامل مهمی که در قیمت پرک فوری جو دوسر موثر است، مرغوبیت دانه و تکنولوژی فرآوری آن می باشد.

پرک فوری جو دوسر ایرانی نسبت به نمونه های وارداتی کیفیت لازم را ندارد.

بهترین پرک فوری جو دوسر متعلق به کشور های اروپایی نظیر آلمان و اسپانیا می باشد.

قیمت پرک فوری جو دوسر به صورت عمده پایین تر از قیمت آن به صورت جزئی و بسته بندی می باشد و برای افرادی که مصرف بالایی به صورت روزانه دارند، صرفه اقتصادی دارد.

جهت استعلام قیمت جو دوسر پرک فوری می توانید با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس بگیرید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *