آرد جو دوسر, دانه جو دوسر, یولاف

قیمت فروش جو دوسر و یولاف عمده

جو دوسر

قیمت فروش جو دوسر و یولاف عمده را هر سال سازمان غلات کشور تصویب و اعلام می ‌نماید. جو دوسر یا یولاف مانند غلات دیگر همچون گندم از محصولات کشاورزی بسیار مهم هر کشور است. از این ‌رو تنها سازمان غلات ایران می ‌تواند تعیین کند که هر کیلو جو دوسر در بازار با چه قیمتی خرید و فروش شود.

قیمت جو دوسر یولاف در بازار

جو دوسر یا یولاف بومی ایران یک گیاه وحشی است که دانه‌ های باریک و بسیار تلخی تولید می ‌کند.

این دانه ‌ها نه مصرف خوراکی به ‌عنوان غذای دام دارند و نه انسان ‌ها می‌ توانند در تغذیه خود از آن استفاده کنند. در دهه‌ های گذشته واردات دانه یولاف و سایر فرآورده ‌های آن از کشور های اروپایی و روسیه امری معمول به‌ حساب می‌ آمد.

اما با افزایش قیمت دلار و یورو و همچنین نوسانات زیاد قیمت ارز های خارجی، دیگر واردات محصولات کشاورزی از جمله جو دوسر منطقی به نظر نمی ‌رسد.

در این راستا شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا مفتخر است که با وارد کردن ارقام پربازده و جو دوسر بدون پوست خارجی و انجام یک سری اصلاحات زراعی بر روی آن‌ ها موفق به تولید بذر مناسب کشت در ایران شده است.

بذر جو دوسری که این شرکت در اختیار کشاورزان قرار می ‌دهد دانه ‌های بسیار شیرین و درشت و با کیفیت بالا تولید می‌ کنند.

چنانچه مایل به دریافت اطلاعات از قیمت یولاف عمده موجود در بازار هستید، می ‌توانید با شماره‌ های موجود در سایت ایلیا با کارشناسان بخش فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

قیمت جو دوسر و یولاف پرک فله

دانه جو دوسر به شکل‌های مختلفی در بازار عرضه و به فروش می‌ رسد. یک نمونه از محصولات دانه جو دوسر، یولاف پرک شده است.

پرک غلات شکل سنتی از دانه‌ های غلات است که در آن غلاف دانه گرفته ‌شده و بعد از بخار پز شدن آن ‌ها را زیر غلتک ‌های سنگین قرار می ‌دهند تا به تکه‌ های صاف تبدیل شود. جو دوسر پرک در تهیه‌ سوپ و آش استفاده می ‌شود.

یولاف پرک هم به ‌صورت بسته‌ بندی ‌های چند صد گرمی مناسب مصارف خانگی و هم به ‌صورت فله‌ ای مناسب عرضه در عطاری ‌ها و فروشگاه ‌های مواد غذایی به فروش می ‌رسد. قیمت یولاف عمده و جو دوسر پرک فله ‌ای به ‌مراتب ارزان ‌تر از قیمت جو دوسر پرک بسته‌ بندی‌ شده است.

جو دوسر

جو دوسر صبحانه

دانه جو دوسر بسیار خوش ‌طعم، شیرین و خوشمزه است. از این دانه در تهیه غذا های مختلف از جمله برخی از صبحانه‌ ها استفاده می‌ شود. اکثر مقالات جو دوسر را منبع غنی پروتئین و چربی ‌های گیاهی می دانند.

جو دوسر سرشار از کربوهیدرات و فیبر است. همچنین ترکیبات گیاهی آنتی ‌اکسیدانی بسیاری دارد.

همچنین جو دوسر حاوی منگنز، فسفر، منیزیم، مس، آهن، روی، اسید فولیک، ویتامین B1، ویتامین‌ B5 و مقادیر کمی از سایر مواد معدنی و ویتامین ‌ها است.

جو دوسر حاوی نوعی فیبر محلول در آب به نام بتاگلوکان است که سطح کلسترول مضر خون را کاهش می ‌دهد، قند خون را تنظیم می ‌کند، باعث افزایش احساس سیری می ‌شود و بدین ترتیب در روند کاهش وزن مؤثر است.

یکی از روش‌ های مناسب استفاده از دانه جو دوسر در برنامه غذایی، پخت حریره جو دوسر برای صبحانه است.

روش پخت جو دوسر برای صبحانه

این صبحانه علاوه بر مغذی بودن خاصیت رژیمی هم دارد. برای طبخ حریره جو دو سر به نصف فنجان یولاف پرک شده، یک فنجان آب یا شیر و کمی نمک نیاز است.

این مواد را در یک قابلمه مخلوط کنید و بگذارید که به دمای جوش برسد. سپس حرارت را کم کنید و منتظر بمانید تا دانه‌ های جو دوسر پخته شود.

در طول مدت پخت حتماً مخلوط را گاهی به هم بزنید تا حریره ای نرم و یکنواخت به دست آید.

در نهایت هنگام سرو حریره خود می ‌توانید برای خوشمزه ‌تر شدن آن مقداری آجیل خام، دارچین یا انواع میوه ‌های خشک را به حریره اضافه کنید.

جو دوسر به طور طبیعی گلوتن ندارد اما گاهی ممکن است که دانه‌ های جو دوسر به گلوتن آلوده شوند.

برای مثال، اگر با کمباین برداشت گندم، دانه ‌های جو دوسر نیز برداشت شود احتمال انتقال گلوتن دانه ‌های گندم به دانه ‌های یولاف می ‌باشد.

اگر در مصرف گلوتن محدودیت دارید یا مبتلا به بیماری سلیاک هستید حتماً از کیفیت دانه جو دوسر خریداری شده خود مطمئن شوید.

کینوا

خرید جو دوسر بدنسازی

در رشته بدن ‌سازی تمرکز ویژه ‌ای بر عضله ‌سازی و کاهش چربی ‌های اضافی بدن است. از آنجا که جو دوسر منبع غنی کربوهیدرات پروتئین و فیبر است به کسانی که فعالیت‌ های بدن‌ سازی دارند، کمک می‌ کند تا روند عضله ‌سازی خود را بهبود بخشند و با کاهش اشتها از افزایش وزن خود جلوگیری کنند.

برخی از کربوهیدرات‌ های موجود در دانه یولاف پیچیده هستند و مدت‌ زمان بیشتری را برای هضم شدن نیاز دارند. درنتیجه مصرف جو دوسر به شما کمک می ‌کند تا انرژی بیشتری را ذخیره کنید و دیرتر گرسنه شوید.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آماده عرضه‌ جو دوسر بسته ‌بندی‌ شده برای مصارف باشگاه‌ های بدن‌ سازی می ‌باشد. شما برای تهیه محصول مورد نیاز خود و ثبت سفارش تنها نیاز است با کارشناسان بخش فروش این مجموعه ارتباط تلفنی برقرار نمایید.

قیمت فروش جو دوسر یولاف پرک تناژ

شرکت ‌های پخش و بسته ‌بندی محصولات غذایی می ‌توانند با خرید جو دوسر پرک از شرکت ایلیامارکت با قیمت بسیار مناسب خرید خود را انجام دهند. همچنین به‌ صورت تناژ، حاشیه سود بالایی برای فروش محصولات خود داشته باشند. مشاورین بخش فروش شرکت ایلیا هر روز آماده خدمات ‌رسانی و ارائه مشاوره تخصصی در زمینه خرید یولاف قیمت یولاف پرک به‌ صورت تناژ به خریداران می ‌باشند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *