دانه جو دوسر

قیمت گرانولا جو دوسر

جو دوسر

جو دوسر ایرانی و وارداتی از لحاظ قیمتی با یکدیگر تفاوت دارند. قیمت گرانولا جو دوسر را چگونه می توان مطلع شد؟ کدام مرکز قیمت مناسب تری را برای جو دوسر جهت تولید گرانولا ارائه می دهد؟ در ادامه مطلب پاسخ این سوالات را خواهیم داد.

گرانولا امروزه یکی از مغذی ترین محصولات محسوب می شود. گرانولا را می توان با انواع غلات و مغذی جات تهیه کرد. جو دوسر یکی از غلاتی است که می توان در تولید انواع گرانولا مصرف نمود. جو دوسر در ایران به صورت ایرانی و وارداتی وجود دارد. 

استقبال مردم از انواع گرانولا رژیمی

در جامعه امروزی مردم علاقه مند به مصرف محصولات با ارزش غذایی بالا هستند. محصولاتی که بتواند نیاز های روزانه افراد به مواد مورد نیاز بدن را تا حدودی تامین کند. گرانولا به عنوان یک محصول فوق العاده مقوی شناخته می شود. گرانولا سرشار از پروتئین، فیبر،کربوهیدرات، ویتامین ها، کلسیم، منیزیوم، آهن، روی و … می باشد. گرانولا را می توان با توجه به هر نوع ذائقه و سلیقه ای تولید نمود.

گرانولا رژیمی، می تواند تامین کننده نیاز های افراد به مواد مغذی و معدنی باشد در عین حال که کالری کمی دارد. کالری گرانولا رژیمی نسبت به محصولات ناسالمی که در بازار وجود دارد کمتر است. استقبال مردم از انواع گرانولا رژیمی بسیار مطلوب بوده است و افراد می توانند این محصول را به صورت خانگی تهیه کنند و یا از شرکت های تولید کننده خریداری نمایند.

 

جو دوسر

 

آیا گرانولا وارداتی صرفه اقتصادی دارد؟

به طور کلی محصولاتی که به صورت وارداتی در کشور وجود دارند از لحاظ قیمتی گران تر از محصولات تولید شده داخل کشور است. گرانولا وارداتی نیز با توجه به این که قیمت آن با توجه به قیمت ارز تعیین می شود، از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست. قیمت ارز در کشور ما بالا و متغیر است و به همین دلیل محصولات وارداتی نیز قیمتی بالا و‌ نوسانی دارند.

گرانولا وارداتی از لحاظ خواص تغذیه ای تفاوت چندانی با نمونه های تولید شده در داخل کشور ندارد و پیشنهاد می شود افراد از گرانولا های تولید شده در داخل کشور استفاده نمایند تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها به رشد اقتصادی کشور نیز کمک شود. گرانولا تولید شده در داخل کشور از کیفیت مرغوبی برخوردار است و پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

تولید گرانولا ارزان با جو دوسر در ایران

تولید گرانولا جو دوسر در ایران انجام می شود. قیمت جو دوسر تولید شده در ایران ارزان تر از انواع وارداتی می باشد و برای تولید گرانولا با قیمت ارزان مناسب می باشد. تولید گرانولا ارزان با جو دوسر در ایران توسط شرکت های تولید کننده انجام می پذیرد. شرکت های تولید کننده با خرید جو دوسر ایرانی می توانند گرانولا را با کیفیت و قیمت مناسب برای مصرف کنندگان تولید کنند. جو دوسر دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد و استفاده از جو دوسر در تولید گرانولا می توانند بر خواص تغذیه ای گرانولا بیافزاید.

شرکت های تولید کننده گرانولا، برای خرید جو دوسر مورد نیاز خود می توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام کنند. مجموعه ایلیا تولید کننده و وارد کننده جو دوسر در ایران می باشد. این مجموعه جو دوسر را با قیمت ارزان و کیفیت درجه یک برای مجموعه های تولید کننده عرضه می کند. قیمت ارائه شده توسط مجموعه ایلیا با توجه به این که تولید کننده و وارد کننده مستقیم  جو دوسر است، مقرون به صرفه و ارزان است. شرکت ایلیا علاقه مند به همکاری با کارخانه جات تولید کننده گرانولا می باشد. کارخانه جات علاقه مند جهت اطلاع از شرایط همکاری و خرید جو دوسر می توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا در ارتباط باشند.

مزیت های تولید گرانولا در ایران

تولید گرانولا در ایران از چندین سال قبل انجام می شود. تولید گرانولا در ایران دارای مزیت هایی همچون بی نیازی گرانولا از واردات این محصول، کمک به بخش تولید و اقتصاد کشور، کاهش هزینه های واردات گرانولا از کشور های خارجی، کمک به بخش کشاورزی از طریق تولید جو دوسر و سایر غلات و دانه استفاده شده در گرانولا، کمک به تغییر سبک زندگی مردم جامعه و استفاده از محصولات فراسودمند و ارزشمند، استفاده باشگاه های بدنسازی و ورزشکاران از گرانولا تولید شده در کشور و بی نیازی نسبت به واردات مکمل های غذایی گران قیمت خارجی و … اشاره نمود.

گرانولا تولید شده در کشور از کیفیت بالایی برخوردار است و پتانسیل رقابت با نمونه های مشابه خارجی را دارد. شرکت ها و کارخانه جات تولید کننده انواع گرانولا در ایران با خرید جو دوسر ایرانی علاوه بر کاهش هزینه های تولید، محصولی با کیفیت و ایرانی را تولید می کنند که همه اقشار جامعه بتوانند از این محصول پر خاصیت و دارای انرژی استفاده نمایند.

 

جو دوسر

 

انواع گرانولا

گرانولا دارای انواع مختلفی می باشد. انواع گرانولا با توجه به نوع مصرف و کاربرد، ذائقه غذایی قابل تولید می باشند. انواع محصولات گرانولا شامل:

  • گرانولا با جو دوسر پرک رژیمی

گرانولا تولید شده با جو دوسر پرک محصولی رژیمی محسوب می شود. این محصول دارای فیبر فراوان است. فیبر موجود در جو دوسر پرک محلول در آب است. فیبر های محلول در آب در معده حجیم می شوند و باعث احساس سیری در فرد خواهند شد. گرانولا با جو دوسر پرک، رژیمی بوده و دارای کالری کمی باشد. این محصول برای افرادی که رژیم لاغری دارند و به تناسب اندام خود اهیمت می دهند، توصیه می شود.

  • گرانولا صبحانه

کرانولا صبحانه در وعده صبحانه مصرف می شود. این محصولات فرد را در طول روز تامین می کند و برای افرادی که مدت طولانی در طول روز به انجام فعالیت می پردازند، توصیه می شود.

  • گرانولا شکلاتی

گرانولا شکلاتی در بین افرادی که به شکلات علاقه دارند، رایج است. انواع شکلاتی گرانولا حاوی شکلات است و یک میان وعده مقوی برای کودکان و بزرگسالان می باشد.

  • گرانولا جو دوسر و عسل

گرانولا جو دوسر و عسل یک ترکیب فوق العاده است. حو دوسر یک غله فراسودمند با ارزش غذایی فراوان شناخته می شود. گرانولا جودوسر و عسل یک ترکیب بسیار مقوی است که دارای طعم شیرینی به سبب وجود عسل می باشد و دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی است.

  • گرانولا میوه ای

گرانولا میوه ای یک ترکیب بسیار ملایم و خوشمزه است که حاوی تکه های میوه خشک شده می باشد. این محصول برای افرادی که علاقه ای به مصرف میوه ندارند، مفید است.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک فوری صبحانه انگلیسی

جو دوسر پرک فوری صبحانه یکی از محبوب ترین محصولات در وعده صبحانه است. این محصول را می توانید به همراه ماست، شیر، انواع مغذی جات و آجیل، میوه جات، عسل و … میل کنید. جو دوسر پرک فوری صبحانه در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی وجود دارد. جو دوسر پرک فوری صبحانه انگلیسی از مرغوب ترین انواع جو دوسر پرک فوری صبحانه در دنیا می باشد. تبدیل جو دوسر به جو دوسر پرک دارای تکنولوژی پیشرفته ای است.

جو دوسر پرک فوری صبحانه انگلیسی در ایران به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله وجود دارد. عمده خریداران جو دوسر پرک فوری صبحانه انگلیسی به صورت عمده و تناژ شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند. خرید جو دوسر پرک فوری صبحانه انگلیسی برای مصرف کنندگان جزئی و خانگی از طریق انواع فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم وفروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است.

جو دوسر پرک درشت و ریز روسی

جو دوسر پرک به صورت ریز و درشت وجود دارد. انواع پرک درشت و ریز در ایران به صورت ایرانی و وارداتی عرضه می شود. محصولات روسی از مرغوب ترین انواع این محصول می باشد که در ایران توسط شرکت های وارد کننده عرضه می شود.

شرکت ایلیا به عنوان وارد کننده جو دوسر پرک درشت و ریز روسی این محصول را به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله به مشتریان عرضه می کند. جو دوسر پرک درشت و ریز روسی شرکت ایلیا از کیفیت مرغوب و درجه یک برخوردار است و قیمتی مناسب دارد. خرید این محصول از مجموعه ایلیا ازطریق سایت و شماره های موجود در سایت امکان پذیر است.

فروش سبوس جو دوسر

سبوس جو دوسر به عنوان یک محصول سرشار از فیبر شناخته می شود. فیبر موجود در سبوس جو دوسر در سطح بالایی قرار دارد وبرای افرادی که قصد کاهش وزن دارد، مناسب است. سبوس جو دوسر را می توان به انواع غذاها، سالاد، سوپ، دسر و … اضافه نمود و مصرف کرد و از خواص فوق العاده آن بهره برد. فروش سبوس جو دوسر  در ایران به صورت ایرانی و خارجی انجام می گیرد.

سبوس جو دوسر را می توان به صورت جزئی و عمده خریداری کرد. افزودن سبوس جو دوسر به انواع محصولات غذایی در کارخانه جات می تواند علاوه بر خواص تغذیه ای، بازار فروش خوبی نیز داشته باشد. فروش سبوس جو دوسر از طریق فروشگاه های سراسر کشور و مجموعه های تولید کننده و وارد کننده این محصول انجام می پذیرد. در هنگام خرید این محصول به کیفیت و دارا بودن مجوز بهداشتی توجه نمایید.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *