جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری, دانه جو دوسر

لیست قیمت جو دوسر پرک شده ایرانی و آلمانی

جو دوسر

لیست قیمت جو دوسر پرک شده ایرانی و آلمانی را از کدام مرکز یا مراکز می‌گیرید؟ جو دوسر پرک ایرانی را از کجا تهیه کنیم؟ جو دو سر پرک صبحانه فوری دانیما را کدام مرکز ارائه داده است؟ خرید جو دوسر پرک عمده دانیما چگونه است؟

جو دوسر پرک ایرانی را از کجا تهیه کنیم

جو دو سر پرک ایرانی را می‌توان به‌صورت اینترنتی و حضوری با توجه به خواص آن از فروشگاه‌های لوکس و بزرگ، هایپر مارکت ها و مراکز و نمایندگی‌های پخش مواد غذایی و فروشگاه های اینترنتی جو دوسر تهیه نمود. در صورت خرید حضوری می‌توان مستقیما به این فروشگاه‌ها مراجعه نموده و تحت برند‌های متنوع داخلی و خارجی این محصول را خریداری نمود. اولویت اول برای تهیه جو دو‌سر نمونه ایرانی است.

گروه ایلیا با عرضه مستقیم جو‌ دو‌سر و با دارا بودن مجوز استاندارد و بهداشت و با همکاری با کارخانه‌جات فرآوری، جو دو‌سر پرک را با کیفیت و قیمت متعادل در اختیار کلیه متقاضیان قرار داده است.

جو دو سر پرک صبحانه فوری 300 گرمی دانیما

 جو دوسر پرک صبحانه فوری، با سبوس‌گیری بیشتر بافت نرمی داشته و ریز و خردتر می­باشد تا بتواند حجم بیشتری از مایعات را جذب نموده و سریع­تر آماده مصرف شود. مجموعه ایلیا با دانش کافی و خاص، جو دو‌سر پرک صبحانه فوری را با بهترین خواص کمی و کیفی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن تحت برند دانیما تولید نموده است. این محصول در انواع بسته‌بندی و با حجم متنوع عرضه گردیده است. بنابراین متقاضیان می‌توانند متناسب با نیاز خود  جو دو سر پرک صبحانه فوری دانیما را به‌ صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری نمایند.

جو دوسر

خرید جو دوسر پرک عمده دانیما

در استان‌های مختلفی از کشور جو دو‌سر پرک به خاطر طعم، عطر، مزه و فواید سرشار آن مورد توجه قرار گرفته است. فیبر بالا و احساس سیری طولانی مدت بعد از مصرف باعث شده در رژیم های کاهش وزن توصیه شود. وجود مواد معدنی (منیزیم، فسفر، روی، منگنز، سلنیوم و آهن)، ویتامین B، E موجود در این ماده مغذی نقش مهمی در زیبایی و سلامت پوست و مو و تقویت استخوان‌های بدن دارد.

مجموعه ایلیا با سابقه درخشان در حوزه جو دو‌سر، برندی را با عنوان دانیما با برخورداری از کلیه استاندارد ‌های سلامت و بهداشت ثبت نموده است. امکان خرید جو دو‌سر پرک عمده دانیما  برای صاحبان مشاغل بزرگ، صنایع تبدیلی و تکمیلی و …. به‌صورت اینترنتی و حضوری توسط این مجموعه مهیا شده است.

خرید جو دوسر پرک شده و فراوری شده

پر‌کاربرد‌ترین نوع جو دوسر، جو دو‌سر پرک بوده که تحت فرایند فراوری، غلاف و سبوس آن جدا شده است. انواع جو‌ دو‌سر پرک فراوری شده را می‌توان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپر‌مارکت‌ها و یا مراکز خرید اینترنتی به‌صورت تناژ و عمده و یا بسته ‌بندی ‌شده خریداری کرد و از تمیزی و سالم بودن خرید خود مطمئن بود.

قیمت نهایی جو دوسر پرک با توجه به انواع عملیات صورت‌گرفته بر روی آن و ارزش ‌افزوده محصول و سیاست قیمت‌گذاری شرکت‌ها متفاوت است. نمونه‌ های بسته ‌بندی بیشتر برای مصرف جزئی و شخصی و نمونه ‌های فله و تناژ برای مراکز و کارخانه‌جات فرآوری و …. مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت نمونه فله به مراتب از نمونه بسته‌بندی شده پایین‌تر است.

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا با کشت ارقام اروپایی جو دوسر در سطح 500 هکتار توانسته است پیشرو ترین گروه علمی و تجاری در حوزه جو دوسر شناخته شود. این مجموعه محصول برداشت شده را به کارخانه منتقل کرده و فراوری لازم را بر روی آن انجام می دهد. دانه خام جو دوسر به فراورده های مختلف زیر تبدیل می شود:

این محصولات را با کیفیت بسیار عالی و بدون تلخی می توانید در حجم های تناژ و عمده و حتی به صورت خرد و بسته بندی در سراسر ایران خریداری نمایید.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک صبحانه فوری آلمانی

انرژی زیاد جو دو‌سر باعث شده جو دوسر پرک را فراوری کرده و به عنوان غذایی کامل و مقوی برای صبحانه عرضه شود. با استفاده از جو دوسر پرک صبحانه فوری، می توان بدون دغدغه زمان، مغذی‌ترین و لذت بخش‌ترین صبحانه را با فیبر بالا و انواع ویتامین تهیه نمایید. مصرف جو دو‌سر پرک در وعده صبحانه موجب تعادل قند و هورمون انسولین خون می‌شود.

انواع جو دو‌سر پرک نمونه ایرانی و خارجی در کشور در بسته‌بندی متنوع و برند مختلف به‌فروش می‌رسد. فرآورده جو دو‌سر پرک صبحانه فوری نیز علاوه بر نمونه داخلی از کشور‌های اصلی تولید‌کننده همچون آلمان به کشور وارد می‌شود.

این محصول به‌ خوبی برای نگهداری و مصرف آسان بسته‌بندی شده است. شرکت‌های وارد‌ کننده بسیاری این محصول وارداتی را تحت برند خود بسته‌بندی نموده و یا با همان بسته‌بندی آلمانی زیر مجموعه شرکت خود به فروش می‌رسانند.

قیمت جو دوسر برای بدنسازی

در هر صد گرم جو دو‌سر ارزش غذایی معادل ۱۰ گرم فیبر، ۱۳٫۵ گرم پروتئین و ۵۸٫۷ گرم کربوهیدرات وجود دارد. وجود پروتئین، فیبر و کربو‌هیدرات‌های سالم در جو دوسر باعث ترمیم، رشد و محافظت از توده عضلانی می‌شود. بنابراین ورزشکاران و بدنسازان باید در وعده‌های غذایی و یا به ‌عنوان مکمل از آن استفاده ‌کنند. شرکت‌ ایلیا محصولات جو دوسر ایرانی و وارداتی با پروتئین بالا را در بسته‌بندی‌ های شکیل و محکم که در اثر جابجایی و حمل خراب نشود با قیمت‌های بسیار مناسب جو دوسر ویژه بدنسازان در بازار ارائه می‌کند.

 

جو دوسر

 

استعلام لیست قیمت جو دوسر پرک شده ایرانی و آلمانی

بهترین شیوه دریافت قیمت برای انواع محصولات، استعلام از نمایند‌گی‌های معتبر و باسابقه است. این مراکز لیست قیمت‌ها را در اینترنت و شبکه‌های مجازی ارائه می‌دهند. استعلام لیست قیمت جو دوسر پرک شده ایرانی و آلمانی توسط مجموعه ایلیا به‌عنوان یکی از معتبر‌ترین مراکز در کشور اعلام می‌شود. این مرکز انواع این محصول را در بسته‌بندی‌ها با اوزان مختلف با کیفیت و قیمت مناسب، ارائه می‌دهد.

قیمت هر کدام از نمونه‌های جو دو‌سر پرک‌شده ایرانی و آلمانی با توجه به هزینه‌های فرآوری و ارزش‌افزوده آن متنوع است. قاعدتا جو دوسر های ایرانی به دلیل نداشتن هزینه های واردات، گمرک و حمل و نقل، قیمت های مناسب تری دارد. نمونه‌های آلمانی با قیمت بیشتری به فروش می‌رسند.

شرکت ایلیا با حضوری مستمر و گسترده در بازار؛ بهترین و با کیفیت‌‌ترین جو دوسر پرک شده ایرانی و آلمانی را با بسته‌بندی متنوع، قیمت شناور، بدون واسطه و مستقیم به‌صورت عمده و جزئی برای متقاضیان و صاحبان مشاغل بزرگ و کوچک فراهم آورده است. این خریداران امکان خرید اینترنتی و حضوری را دارند.

علاقه مندان جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش و خرید محصولات جو دوسر می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *