کینوا سفید, کینوا سه رنگ

مراکز خرید کینوا عمده و کیلویی سفید و رنگی

کینوا

مراکز خرید کینوا عمده و کیلویی سفید و رنگی کجا هستند؟ امروزه با شناخته شدن کینوا و ارزش غذایی فوق‌العاده‌ای که این شبه غله شگفت‌انگیز دارد در رژیم غذایی افراد جامعه وارد شده است. یکی از مراکز خرید کینوا عمده و کیلویی سفید و رنگی در کشور خرید از سایت‌های اینترنتی و فروشگاه‌های اینترنتی به‌صورت غیرحضوری است.

چراکه با شیوع ویروس کرونا و شلوغی در فروشگاه‌های مختلف برای خرید، امکان ابتلا به ویروس وجود دارد و لذا برای خرید ایمن پیشنهاد ما به شما خرید غیرحضوری است. کینوا عمده و کیلویی سفید و رنگی بیشتر برای مصارف عمده و تناژ در کارخانجات و مجموعه‌هایی که به شرح زیر می‌باشد استفاده می‌شود:

  • قنادی‌ها
  • رستوران‌ها
  • کلینک‌های رژیم
  • باشگاه‌ها
  • هتل‌ها
  • بیمارستان‌ها
  • کارخانجات تبدیلی و موادغذایی

برند دانیما از شرکت ایلیا تنها برند دارای مجوز سیب سبز سلامت در کشور است که محصولات کینوا را به صورت غیر تراریخته روانه بازار نموده‌است. اگر قصد خرید عمده و کیلویی کینوا سفید و رنگی از برند دانیما را دارید می‌توانید با واحد مشاوره ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

خرید کینوا عمده

خرید کینوا کیلویی برای مصارف زیر صورت می‌گیرد:

  1. خوار و بار فروشی ها و عمده فروش ها
  2. کارگاه ها یا کارخانه های مصرف کننده کینوا به عنوان ماده اولیه
  3. شرکت های بسته بندی و پخش مواد غذایی
  4. عطاری‌ها
  5. باشگاه‌های ورزشی بعنوان مکمل ورزشی

یکی از آیتم‌های موردنظر در خرید کینوا عمده کیفیت بالا و اطمینان از محصول غیرتراریخته‌ است که در کشور ما مجوزهای بهداشتی مانند سیب سبز سلامت نشان‌دهنده این میزان از کیفیت است. اگر قصد خرید کینوا عمده برند دانیما را دارید می‌توانید با واحد فروش ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

 

کینوا

 

قیمت کینوا عمده و تناژ

در خرید کینوا عمده و تناژ بررسی قیمت یکی از آیتم‌های مهم و ضروری است چرا که خرید به ‌صورت زیاد و تناژ صورت می‌گیرد و ارزان‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت مد نظر خریداران است. در بررسی قیمت توجه به موارد زیر در خرید عمده مطرح است:

  • دانه خوراکی کینوا قبل از مصرف نیاز به آماده‌سازی و فراوری دارد و ما به راحتی این فراوری را در محصولات وارداتی و صادراتی مشاهده می‌کنیم.
  • در خرید عمده به فرآوری شدن دانه طی مراحل بوجاری و ساپونین زدایی دقت کنید تا بصورت کامل صورت گرفته شده باشد و پوسته تلخ و غیر قابل مصرف آن برداشته شده باشد تا دانه پاک شده، با طعم شیرین و بدون مسمومیت تولید شده باشد.
  • در خرید، به ظاهر محصول که باید درشت و یکدست باشد دقت کنید تا خرید مطمئن و خوب را تجربه کنید.
  • خرید باید از مرکزی که دارای مجوزهای بهداشتی است صورت گیرد.

قیمت خرید کینوا از کشاورز

یکی از بهترین نحوه‌های خرید کینوا که به‌صرفه و در دسترس است خرید از کشاورز است، چراکه قیمت بدون واسطه و مناسب را برای مصرف‌کننده کینوا به ارمغان می‌آورد. شرکت ایلیا امکان خرید از کشاورز را به‌صورت تضمینی ارائه نموده ‌است تا دغدغه کشاورز از فروش محصول را کاهش دهد.

خرید کینوا از کشاورز هم برای ایلیا و برای کشاورز سودمند است، چراکه ایلیا تامین ورودی کارخانجات کینوا خود را از طریق خرید از کشاورز تأمین می‌نماید و کشاورز نیز دغدغه خود از فروش محصول در بازار را از بین می‌برد.

جهت استعلام قیمت خرید کینوا از کشاورز و آگاهی از شرایط خرید تضمینی می‌توانید با بخش مشاوره سایت ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

 

کینوا

 

فروش عمده کینوا رنگی

در فروش عمده کینوا رنگی باید موارد زیر را بررسی نماییم تا کینوا رنگی مناسبی را خریداری کنیم:

  1. درصد ترکیب از هر سه رنگ استاندارد و مناسب باشد.
  2. هر یک از رنگ ها به تنهایی دارای کیفیت قابل قبول باشند.
  3. از هر سه رنگ سفید، مشکی و قرمز استفاده شده باشد.

یکی از مراجع فروش عمده کینوا رنگی شرکت ایلیا است که شرایط ویژه ای را برای فروش کینوا به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار داده است.

خرید و فروش کینوا سفید

خرید و فروش و مصرف کینوا سفید بیشتر از از سایر رنگ ها می باشد. کینوا سفید به دلیل طعم و مزه بسیار شبیه به برنج که دارد، مورد استقبال بوده و طرز پخت شبیه برنج را نیز دارا می‌باشد. خرید و فروش کینوا سفید در کشور با برندهای مختلفی صورت می‌گیرد که کیفیت مختلفی را نیز ارائه می‌دهند.

 اما همواره یادآوری این نکته برای شما لازم است که در خرید مواد غذایی بررسی مجوزهای بهداشتی و سیب سبز سلامت نشان‌دهنده سالم بودن آن ماده غذایی برای مصرف است.

 

کینوا

 

مصارف کینوا برای رستوران و کیترینگ ها

کینوا برای مصرف در رستوران‌ها و کترینگ ها برای قرار گرفتن در منوی رژیمی و سالم و ارگانیک استفاده می‌شود. مصارف کینوا برای رستوران‌ها و کترینگ ها علاوه ‌بر طبخ غذا در غذای افراد گیاه‌خوار، رژیمی استفاده در سالاد به دلیل ظاهر زیبایی که رنگ‌های کینوا به آن می‌بخشد، نیز می‌باشد.

 استفاده از کینوا در تهیه دسر و همچنین شیرینی‌های رژیمی مثل مافین‌ها و برش‌های کیک رژیمی که عاری از گلوتن هستند، نیز می‌باشد. اگر شما صاحب یک رستوران و کترینگ هستید و قصد اضافه نمودن کینوا را به منوی غذایی خود دارید می‌توانید برای کسب اطلاعات لازم در این زمینه از شرکت ایلیا راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

ضمن این‌که خرید کینوا خود را از برند دانیما که تنها برند دارای مجوز سیب سبز سلامت در کشور است، صورت دهید تا کینوا سالم و غیر تراریخته را در منوی خود وارد نمایید. برای کسب اطلاعات لازم در این زمینه با واحد فروش ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *