آرد کینوا

مرکز خرید آرد کینوا بدون گلوتن

کینوا

آیا در کشور ما یک مرکز خرید آرد کینوا بدون گلوتن به صورت تخصصی و معتبر وجود دارد؟ آرد کینوا که فاقد گلوتن است بیشتر برای مصرف چه افرادی توصیه می‌شود؟

برای استعلام قیمت آرد کینوا به کدام مجموعه‌ های معتبر مراجعه کنیم؟ شرکت ایلیا امکان ارسال اینترنتی محصولات کینوا را فراهم کرده است؟ برای آشنایی با بهترین و معتبرترین مجموعه تولید و عرضه کننده محصولات مرتبط با دانه کینوا، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

آرد کینوا بدون گلوتن چیست

گلوتن نوعی پروتئین است که مصرف آن در برخی از افراد باعث ایجاد حساسیت‌ های شدید می‌شود و جذب مواد غذایی را توسط روده کوچک دچار مشکل می‌کند.

این افراد که به سلیاک دچار هستند باید مواد غذایی فاقد گلوتن مصرف کنند. گلوتن در اغلب غلات مانند گندم، جو، چاودار و … وجود دارد. اما کینوا به طور ذاتی فاقد گلوتن است. بنابراین محصولات آن همچون آرد کینوا نیز گلوتن ندارند.

پس استفاده از آرد کینوا برای تولید مواد غذایی مختلف برای بیماران مبتلا به سلیاک و کسانی که نسبت به مصرف گلوتن حساسیت دارند پیشنهاد می‌شود. فراوری آرد کینوا باید به شکلی باشد که جدا از فرآوری گندم و جو و غلات این چنینی باشد تا آلوده به گلوتن نگردد و در صورتی که در شرایط درست به صورت تخصصی فراوری گردد، تمام خواص دانه کینوا را در خود حفظ می‌کند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا موفق شده است محصولات مرتبط با دانه کینوا را در شرایط کاملا بهداشتی و مکانیزه تولید کند و نهایتا رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نماید.

 

 

کاربرد آرد کینوا بدون گلوتن

آرد کینوا از پر مصرف‌ترین محصولات کینوا است. همانطور که گفتیم آرد کینوا فاقد گلوتن است و برای قرارگیری در رژیم افراد مبتلا به سلیاک توصیه می‌گردد.

این آرد می‌تواند جایگزین آرد‌های معمولی در صنایع گوناگون قرار بگیرد. صنایعی مانند کیک و شیرینی پزی، تولید نان‌های سنتی و فانتزی، ماکارونی و پاستا، تولید غذاهای نیمه آماده مانند سوپ و فرنی، انواع کوکوهای آماده و … از جمله صنایعی هستند که می‌توانند از آرد کینوا بدون گلوتن برای تولید محصولات خود استفاده کنند.

با این انتخاب هم کیفیت محصولات خود را افزایش می‌دهند و هم باعث فروش و افزایش تقاضا از طرف بازار خواهند شد و از طرفی ارزش غذایی محصولات خود را افزایش می‌دهند. با توجه به این موضوع که آرد کینوا طعم به خصوصی ندارد و دارای طبعی متعادل است، می‌تواند در تمام ترکیب‌ها قرار بگیرد و بهترین نتیجه را ارائه دهد.

 

 

فروش آرد کینوا برای تولید محصولات رژیمی

آرد کینوا یکی از محصولات ویژه دانه کینوا است. این محصول سرشار از فیبر است. فیبر موجود در این ماده غذایی باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد. با این اتفاق اشتها سرکوب گشته و کاهش وزن و لاغری انجام می‌گیرد. از طرفی آرد کینوا سرشار از پروتئین است و می‌تواند انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند.

به طور کلی آرد کینوا یک گزینه جذاب و مناسب برای تولید محصولات رژیمی است و صنایعی که غذاهای رژیمی تولید می‌کنند از خریداران اصلی آرد کینوا محسوب می‌شوند.

در واقع با انتخاب این آرد می‌توانند بازدهی مجموعه خود را افزایش دهند. اما تمام این تولیدکنندگان محصولات رژیمی ترجیح می‌دهند آرد کینوا را از یک مجموعه معتبر خریداری کنند که دارای مجوزهای بهداشتی و سیب سلامت باشد. در نهایت شرایط آسان و ویژه‌ای را برای خرید آرد کینوا در نظر گرفته باشد.

مجموعه ایلیا به طور تخصصی بر روی دانه کینوا و محصولات آن فعالیت می‌کند. تمام این محصولات را بدون واسطه و به طور مستقیم به دست مصرف کنندگان و خریداران مختلف می‌رساند. از طرفی قیمت‌های مناسبی برای آرد کینوا در نظر می‌گیرد و این معاملات را با کمترین میزان نوسان قیمت انجام می‌دهد.

شرکت ایلیا آماده تنظیم قرار داد و برقراری همکاری با تمام کارخانه‌جات محصولات رژیمی است. پس می‌توانید با مشاوران بخش فروش این مجموعه در ارتباط باشید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایید.

 

 

افزایش جمعیت مصرف کنندگان بیماران سلیاکی 

بیماری سلیاک یک بیماری خود ایمنی است که فرد مبتلا با دریافت پروتئینی به نام گلوتن واکنش نشان می‌دهد. به طور کلی شیوع این نوع بیماری در کشور ما دارای نسبت ۱ به ۷۰۰ می‌باشد. به طور کلی این مبتلایان یک درصد از جمعیت کل ایران را به خود اختصاص داده‌اند.

اما این تعداد افزایش پیدا می‌کند چراکه در افراد مستعد سلول‌های دفاعی بدن به سمت گلوتنی که در مواد غذایی وجود دارد حمله می‌کنند و این موضوع التهاب دیواره روده را به دنبال دارد. پس بهترین گزینه برای مقابله با این بیماری و پیشگیری از آن مصرف مواد غذایی فاقد گلوتن می‌باشد.

قیمت ویژه و مناسب کینوا برای بیماران سلیاک

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا اولین مجموعه‌ای است که به طور مکانیزه و کارخانه‌ای دانه کینوا را مورد فرآوری قرار داده است و محصولات کینوا را عرضه می‌کند.

از آنجایی که این مجموعه تولید کننده صفر تا صد کینوا است. همچنین فرآوری آن را به تنهایی و با حضور کارشناسان متخصص مجموعه انجام می‌دهد. قیمت‌های مناسبی را نیز برای خرید توسط بیماران مبتلا به سلیاک در نظر گرفته است.

پس تمام صنایعی که محصولات فاقد گلوتن و مناسب بیماران سلیاکی تولید می‌کنند. همچنین مصارف خانگی که دارای این رژیم هستند می‌توانند کینوا و محصولات آن را با قیمت ویژه و مناسب از طریق شرکت ایلیا خریداری کنند. این مجموعه با افتخار دارای سیب سلامت است و امکان تامین محصولات به شکل تناژ و بسته بندی را فراهم کرده است.

شرکت ایلیا تمام مجوزهای بهداشتی را برای محصولات خود دریافت کرده و کینوا و آرد آن را در بسته بندی‌های مناسب و بهداشتی به دست خریداران خود می‌رساند.

شرکت ایلیا تولید کننده فرمولاسیون‌های محصولات رژیمی و فراسودمند است. همچنین بهترین گزینه برای تامین کینوا مورد استفاده در رژیم بیماران مبتلا به سلیاک محسوب می‌شود.

اگر خریدار کینوا و سایر محصولات آن هستید پیشنهاد می‌کنیم به این صفحه مراجعه کنید.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *