آرد جو دوسر, دانه جو دوسر

مرکز خرید و فروش محصولات جو دوسر ایرانی و وارداتی

جو دوسر

مراکز خرید و فروش معتبر محصولات جو دوسر در ایران کجاست؟ جو دوسر ایرانی وارداتی که تفاوت هایی با هم دارند؟

در حال حاضر مردم بیشتر به استفاده از محصولات فراسودمند و ارگانیک روی آوردند. محصولات فراسودمند، محصولاتی هستند که ارزش غذایی بسیار زیادی دارند و نسبت به سایر مواد غذایی معمولی ارزش غذایی آنها بالاتر است. مزایا بالا سبب شده تا مردم به این نوع مواد فراسودمند روی آورند و استفاده از آنها در انواع وعده های غذایی و تنقلات افزایش یابد.

یکی از این  غلات فراسودمند جو دوسر هست که دارای ارزش غذایی بسیار زیاد است و دارای مواد غذایی و مواد معدنی فراوانی هست. جو دوسر ایرانی و جو دوسر خارجی و یا وارداتی تفاوت عمده ای باهم ندارند و تنها تفاوت بین جو دوسر ایرانی و وارداتی در شکل، اندازه و رنگ آنها است.

از آنجایی که کشت جو دوسر در ایران رواج پیدا کردند. تولید محصولات فراسودمند با استفاده از جو دو سر بسیار گسترش پیدا کرده است از جمله محصولات تولید شده در ایران میتوان به محصولات زیر اشاره کرد:

  • جو دوسر ایرانی
  • جو دوسر وارداتی
  • جو دوسر با پوست
  • جو دسر بدون پوست
  • جو دوسر پرک ریز
  • جو دوسر پرک درشت
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر

این محصولات تولید شده فقط بخش کوچکی از محصولاتی است که می توان تولید کرد. شما می توانید آن را از مراکز معتبر در شهر خود تهیه کنید. اما در هنگام خرید به داشتن مجوز های بهداشتی و سالم بودن و با کیفیت بودن محصول مورد نظر خود دقت نمایید. تمامی مجوزهای بهداشتی و سلامت از وزارت بهداشت اقدام به خرید و فروش انواع جو دوسر می کند. شما می توانید جو دوسر رادر انواع بسته بندی های متفاوتی از جمله خرده و عمده از شرکت ایلیا تهیه نمایید.

جو دوسر

فروش جو دوسر پرک وارداتی

در حال حاضر جو دوسر در ایران رواج پیدا کرده، جو دوسر پرک عموماً وارداتی بود. شرکت های زیادی شروع به فروش جو دوسر وارداتی کرده بودند. در حال حاضر جو دوسر پرک  از آنجایی که از غلات محسوب می شود. به صورت وارداتی در کشور موجود می باشد. باید دقت کنید که جو دوسر پرک را حتما از شرکت های معتبر و دارای مجوزهای بهداشتی خریداری نمایید.

از آن‌جایی که جو دوسر پرک تقریباً کوبیده شده است باید هنگام خرید محصول از سلامت آن اطمینان حاصل نمایید. تضمین قیمت و کیفیت شرکت عرضه کننده جو دوسر پرک توجه داشته باشید و اگر تمایل به خرید جو دوسر پرک وارداتی دارید می توانید با شرکت ایلیا ارتباط برقرار کنید. شرکت ایلیا می تواند جو دوسر پرک را هم داخلی و هم وارداتی  با کیفیت عالی به شما عرضه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت تماس حاصل نمایید.

کارخانه های خریدار جو دوسر

انواع و اشکال مختلف جو دوسر در محصولات و صنایع متفاوتی کاربرد دارد از جمله صنایعی که در آن جو دوسر کاربرد دارد می‌توان به صنایع مواد غذایی و آرایشی بهداشتی و همچنین موارد زیر اشاره کرد، کاربرد های جو دوسر در کشور و صنایع غذایی عبارتند از:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی

تمامی شرکت ها و کارخانجات از انواع جو دوسر را در محصولات خود استفاده می کنند. از آنجایی که عمدتا کارخانه ها جو دوسر را به صورت عمده و در حد تناژ مصرف می کنند.

شرکت ایلیامارکت می تواند تمامی نیازهای مصرف کنندگان را برطرف کند و با داشتن تضمین قیمت و کیفیت و داشتن سیب سلامت برای تمام محصولات خود می تواند تضمین همکاری بلند مدت را با تمامی کارخانجات را بدهد. شرکت ایلیا همچنین می تواند نمونه هایی از محصولات خود را در اختیار کارخانجات قرار دهد تا بتوانند کیفیت این نمونه ها را بررسی کند.

جو دوسر

دانه جو دوسر ایرانی

جوی دوسر ایرانی در انواع متفاوتی در  بازار عرضه می شود. عموماً دانه جو دوسر به شکل های متفاوت مانند دانه کامل جو دوسر با پوست، جو کامل بدون پوست، بلغور جو دوسر و جو دوسر پرک ارائه می شود. اشکال مختلف از دانه جو دوسر ایرانی دارای خواص متفاوتی نیز هستند و همینطور موارد استفاده از آنها در مواد غذایی نیز متفاوت است به عنوان مثال جو دوسر پرک دارای بافت نرم و زمان پخت کمتری نیاز دارد در حالی که دانه کامل جو دوسر زمان پخت طولانی تری دارد و همینطور بلغور جو دوسر راحت تر و سریع تر پخته می شود. بیشتر در مواد غذایی مانند فرنی و سوپ استفاده میشود. اما در کل تمامی اشکال جو دوسر دارای ارزش غذایی بسیار بالا و فراسودمند هستند.

خرید جو دوسر پرک کیلویی اوتمیل

جو دوسر پرک از آنجایی که دارای بافت نرم است زمان پخت کمتری را نسبت به باقی شکل های جو دو سر دارد. از این رو استفاده از جو دوسر پرک در وعده صبحانه و میان وعده ها بسیار مهم و ارزشمند است. هنگام خرید خرید و فروش کیلویی و عمده جو دوسر قیمت و کیفیت و داشتن مجوز های بهداشتی شرکت عرضه کننده توجه کنید. شرکت ایلیا می تواند جو دوسر پرک یا همان اوتمیل را همراه با تمام مجوزهای بهداشتی در اختیار خریداران قرار دهد.

جو دوسر

قیمت جو دوسر پرک فله روسی

از آنجایی که خواستگاه جودوسر مناطق مرطوب بوده و در ایران جو دوسر را به صورت وارداتی مصرف می کردند. جو دوسر را عمدتا از کشورهای روسیه و قزاقستان وارد می کنند. حتما به این نکته توجه داشته باشیدکه جو دوسر وارداتی که به صورت فله و عمده در اختیار خریداران قرار می گیرد سالم و با کیفیت باشد. نکته قابل توجه در مورد جو دوسر وارداتی قیمت آن است. قیمت جو دوسر وارداتی و همینطور تمامی محصولات وارداتی نسبت به نوسانات ارز تغییر می کند و می‌توان گفت که قیمت جو دوسر وارداتی تغییرات و نوسانات بیشتری را نسبت به جو دوسر داخلی یا ایرانی خواهد داشت. شرکت ایلیا می‌تواند جو دوسر داخلی و خارجی را برای شما عزیزان تامین کند.

خرید عمده جو دوسر پرک انگلیسی

از آنجا که جو دوسر هم به صورت ایرانی و هم وارداتی در دسترس است خریداران زیادی تمایل به خرید جو دوسر پرک انگلیسی وارداتی دارند. البته که جو دوسر انگلیسی نیز دارای کیفیت بالایی است. شرکت ایلیا می‌تواند جو دوسر  انگلیسی را به صورت عمده و خرد در اختیار خریداران قرار دهد.

جو دوسر

خرید اینترنتی جو دوسر پرک ارگانیک

از آن‌جایی که جو دوسر فاقد گلوتن است و برای افراد سلیاکی بسیار مناسب است . خرید و فروش جو دوسر پرک ارگانیک بسیار ضروری بوده. جو دوسر پرک در وعده های صبحانه و میان وعده و همین طور در تمامی مواد غذایی، می شود استفاده کرد. شرکت ایلیا می تواند به صورت غیر حضوری و اینترنتی جو دوسر پرک ارگانیک را در اختیار تمامی خریداران قرار دهد. شرکت ایلیا سلامت و کیفیت محصول خود را تضمین می کند. شما می توانید برای مشورت بیشتر با مشاوران شرکت تماس حاصل نمایید.

تامین و بسته بندی جو دوسر پرک

همانطور که قبلاً گفته شد جو دوسر دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است. جو دوسر را می توانید در بسته بندی های متفاوت به صورت خرده و عمده همینطور از طریق شرکت ها و کارخانجات مختلف پیدا کنید. به دلیل اینکه جو دوسر پرک دارای بافت نرم بوده بسته بندی خریداری نمایید و از سلامت محصول خود اطمینان کسب کنید.

یکی از دلایل دیگر خریداری بسته بندی جو دوسر پرک به دلیل بهداشتی بودن آن است که مانع از ورود آلودگی ها می شود. شرکت ایلیا می تواند جو دو سر پرک را چه به صورت خرد چه به صورت عمده در اختیار تمامی عزیزان و کارخانجات تولید و بسته بندی قرار دهد.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *