کینوا سه رنگ

معتبرترین فروشگاه انواع کینوا رنگی بسته بندی

کینوا

معتبر ترین فروشگاه انواع کینوا رنگی بسته بندی کجاست؟ کینوا در سه رنگ سفید، قرمز و سیاه شناخته شده و مرسوم است که بصورت کینوا سفید و رنگی که از ترکیب رنگهای سفید، سیاه و قرمز با میزان مساوی تشکیل شده است، جهت بسته‌بندی استفاده می‌شود. در بسته‌بندی کینوا رنگی باید چند نکته در نظر گرفته شده باشد:

  • تمیزی و یکدستی کینوا
  • قیمت مناسب
  • کینوا با کیفیت و فرآوری شده
  • درشتی
  • دارای استاندارد و مجوزهای بهداشتی

با در نظر گرفتن این موارد یک کینوا بسته‌بندی قابل قبول را داریم که می‌توانیم آن را از معتبرترین فروشگاه انواع کینوا رنگی بسته بندی خریداری نماییم.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا فروشگاه معتبری در زمنیه فروش انواع کینوا رنگی بصورت بسته‌بندی، کیلویی و فله است که با توجه به نیاز مشتری خریداری می‌شود. شما جهت آگاهی از نحوه خرید از فروشگاه ایلیا می‌توانید به بخش مشاوره سایت ایلیا مراجعه نمایید.

فروشگاه کینوا

امروزه کینوا در اکثر هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ موجود است و افراد می‌توانند بصورت حضوری آن را خریداری نمایند. اما همچنان خرید کینوا بصورت اینترنتی از طریق سایت و فروشگاه‌های اینترنتی کینوا نیز راهی مطمئن و کم زحمت برای خرید کینوا مورد نیاز در هر زمان و مکان است.

در فروشگاه کینوا، کینوا بصورت بسته‌بندی، کیلویی و فله با توجه به میزان مصرف و نیاز مشتری ارائه می‌شود. کینوا سفید، سیاه، قرمز و رنگی در فروشگاه‌ها وجود دارد که دارای ارزش غذایی مشترکی به شرح زیر می‌باشند:

  • دارای پروتئین به میزان هشت گرم
  • دارای فیبر به میزان پنج گرم
  • دارای منگنز به میزان پنجاه و هشت درصد
  • دارای منیزیم به میزان سی درصد
  • دارای فسفر به اندازه ی بیست و هشت درصد
  • ویتامین b9 با اسید فولیک به مقدار نوزده درصد
  • مس به مقدار هجده درصد
  • آهن به مقدار پانزده درصد
  • روی به مقدار سیزده درصد
  • پتاسیم به مقدار نه درصد 

شما جهت آگاهی از آدرس فروشگاه‌های کینوا در سراسر کشور می‌توانید به بخش مشاوره سایت ایلیا مراجعه نمایید تا از آدرس فروشگاه کینوا در شهر خود بصورت حضوری و یا خرید اینترنتی آگاه شوید.

 

کینوا

 

خرید کینوا سفید کیلویی

کینوا سفید طعم و مزه بسیار شبیهی به برنج دارد و حتی نحوه پختش نیز شبیه برنج است و جایگزین فوق العاده ارزشمندی برای برنج در رژیم غذایی افراد چاق است. کینوا سفید برای مصارف متوسط مثل باشگاه‌های ورزشی و کلینیک‌های لاغری بصورت کیلویی مصرف می‌شود چرا که این مراکز تمایل به سفارشی سازی کینوا سفید با برند خود برای مشتریانشان را دارند.

خرید کینوا سفید کیلویی آیتم مد نظر این مراکز برای خرید از فروشگاه‎‌ها است و شرکت ایلیا جهت برآورده شدن نیاز این مشتریان فروش کینوا سفید کیلویی را در فروشگاه‌های خود قرار داده است. شما جهت خرید کینوا سفید کیلویی با کیفیت می‌توانید به بخش مشاوره سایت مراجعه نمایید.

قیمت کینوا سفید و رنگی فله

برای خرید کینوا سفید و رنگی به صورت فله قیمت‌های متفاوتی با درجه کیفیت و مرغوبیت بالا وجود دارد. فروش کینوا به صورت فله بیشتر در مصارف زیر است:

  • فروش در بسته بندی های گوناگون برای عرضه در فروشگاه و هایپر مارکت ها
  • فروش به صورت فله برای مصارف رستوران ها، کارخانه های فرآوری و تولید مواد غذایی
  • فروش به صورت فله برای کارگاه های بسته بندی مواد غذایی

یکی از آیتم‌های مورد نظر در خرید فله، حساسیت روی قیمت آن است چرا که خرید در تناژ صورت می‌گیرد و با حذف هزینه بسته‌بندی انتظار کاهش قیمت برای خریدار وجود دارد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در زمینه ارائه انواع کینوا به صورت بسته‌بندی، کیلویی و فله تخصص دارد و آماده همکاری با تمام خریداران فله و کیلویی در سراسر کشور با قیمت‌های رقابتی و کیفیت عالی کینوا است. شما جهت سفارش و کسب اطلاعات لازم در این زمینه می‌توانید با کارشناسان در ارتباط باشید.

فروش عمده کینوا رنگی

کینوا رنگی با توجه به ظاهر زیبا و دارا بودن خاصیت هر سه رنگ کینوا بعد از فروش کینوا سفید بیشترین فروش را دارا است. به دلیل خاصیت و دیزاین زیبا کینوا رنگی در دیزاین غذاها در رستوران‌ها و هتل‌های مطرح به صورت عمده خریداری می‌شود.

در ایران برای تامین نیاز خریداران عمده تولید کنندگان کینوا عرضه و فروش عمده کینوا را در فروشگاه‌های خود با قیمت‌های مناسب قرار داده‌اند تا نیاز این دسته از مشتریان را پاسخگو باشند. کارخانه‌جات صنایع تبدیلی و خریداران عمده همواره به دنبال قیمت مناسب مراکز فروش عمده کینوا رنگی در کشور هستند تا بتوانند با بودجه خود نیازشان را برطرف نمایند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آماده ارائه خدمات و قیمت‌های مناسب به این خریداران عمده می‌باشد. جهت کسب اطلاعات لازم در این زمینه به بخش مشاوره سایت مراجعه نمایید.

 

کینوا

 

خرید کینوا سه رنگ

وقتی ارزش غذایی فوق العاده کینوا سه رنگ را در نظر می‌گیریم پی به خاصیت و کامل بودن این شبه غلات برده و از اینکه آن را خاویار گیاهی نامیده‌اند تعجب نمی‌کنیم. در زیر ارزش غذایی کینوا را ذکر کرده‌ایم:

  1. منگنز: ۵۸ درصد مقدار مورد نیاز روزانه
  2. منیزیم: ۳۰ درصد مقدار مورد نیاز روزانه
  3. فسفور: ۲۸ درصد مقدار مورد نیاز روزانه
  4. فولات: ۱۹ درصد مقدار مورد نیاز روزانه
  5. مس: ۱۸ درصد مقدار مورد نیاز روزانه
  6. آهن: ۱۵ درصد مقدار مورد نیاز روزانه
  7. روی: ۱۳ درصد مقدار مورد نیاز روزانه
  8. تیامین: ۱۳ درصد مقدار مورد نیاز روزانه
  9. ریبوفلاوین: ۱۲ درصد مقدار مورد نیاز روزانه
  10. ویتامین B6: یازده درصد مقدار مورد نیاز روزانه
  11. کالری: 220
  12. پروتئین: 8 گرم
  13. چربی: 4 گرم
  14. فیبر: 5 گرم

با بررسی این موارد خرید کینوا سه رنگ را در رژیم غذایی سالم و ارگانیک خانوار خود قرار داده تا از خواصش برای خود و عزیزانمان بهره‌مند شویم.

خرید کینوا ارزان بسته بندی

یکی از مواردی که خریداران کینوا مد نظرشان است، خرید کینوا ارزان بسته بندی است. بسته‌بندی بودن نشانه کینوا سالم و مرغوب و داشتن مجوزهای بهداشتی و استانداردهای بهداشتی در طی کردن مراحل فرآوری محصول است.

از طرفی خرید ارزان همواره آیتم حساسی در سبد خرید افراد است که علاقه‌مند به خرید کینوا ارزان بسته‌بندی هستند. اگر شما هم جزو این دسته هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم استعلام قیمتی از واحد مشاوره سایت بگیرید تا از خریدی ارزان و سالم مطمئن شوید.

 

کینوا

 

خرید و فروش کینوا کیلویی

خرید و فروش کینوا کیلویی بیشتر مد نظر خریداران با مصرف متوسط و به شرح زیر است:

  • ورزشکاران و باشگاه‌ها: به دلیل مصرف منظم روزانه و علاقه باشگاه‌ها به توزیع با برند سفارشی سازی شده خود
  • رستوران‌ها: به دلیل منوی محدود به چند قلم غذای رژیمی و گیاهخواران
  • شرکت‌های تخصصی: برای آزمایش در نمونه کوچک
  • عطاری‌ها: برای ساخت دارو و ارائه به مشتریان با برند خود
  • فروشگاه‌های عرضه محصولات ارگانیک: جهت ارائه کینوا سالم و بدون دستکاری و غیرتراریخته
  • قنادی‌ها: برای ارائه خدمت کیک و شیرینی رژیمی

اگر شما هم قصد خرید و فروش کینوا کیلویی را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به بخش مشاوره سایت مراجعه نمایید.

فروشگاه انواع کینوا رنگی بسته بندی

امروزه خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ که فروششان به صورت ارائه محصولات بسته‌بندی است رواج پیدا کرده است چرا که معمولا محصول بسته‌بندی شده نظارت قیمتی، رعایت مجوزها و استانداردهای بهداشتی و کیفیت مناسبی دارد.

 برای عرضه کینوا انواع فروشگاه‌های ارائه انواع کینوا رنگی بسته بندی بصورت حضوری و اینترنتی وجود دارد که شرکت ایلیا بزرگترین و پیشرو ترین شرکت در این صنعت می باشد.

شما جهت اطلاع از نحوه خرید و سفارش از شرکت ایلیا می‌توانید با کارشناسان و مشاوران متخصص در ارتباط باشید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *