آرد کینوا, دانه کینوا

معضلات خرید کینوا وارداتی

کینوا

با افزایش مصرف کینوا در ایران، کینوا وارداتی نیز در بازار عرضه می شود. این محصول توسط شرکت های واردکننده در کشور عرضه می شود. خرید کینوا وارداتی دارای معضلاتی می باشد که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.

انواع کینوا در ایران

کینوا در ایران دارای انواع گوناگونی می باشد. این محصولات را به صورت عمده و جزئی می توان خریداری نمود. خریداران جزئی محصولات کینوا برای مصارف خانگی آن را تهیه می کنند.

محصولات کینوا شامل :

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • کینوا پرک
  • کینوا حجیم شده می باشند.

شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع غذایی از خریداران عمده انواع کینوا در ایران می باشند که این محصولات را به صورت تناژ از مراکز عرضه کننده خریداری می کنند .

کینوا وارداتی

کینوا محصولی است که در آمریکای جنوبی بومی شده است و سپس در سایر نقاط دنیا نیز کشت می شود. دانه کینوا تولید شده در کشور های خارجی در ایران نیز توسط مراکز وارد کننده عرضه می شود.

محصول کینوا وارداتی از کیفیت و قیمت بالایی برخوردار است. خرید کینوا وارداتی به واسطه قیمت بالایی که دارد، معمولا توسط کارخانه جاتی که از کینوا جهت غنی سازی محصولات استفاده می کنند، انجام نمی شود.

زیرا باعث بالا رفتن قیمت نهایی محصول خواهد شد. خرید کینوا وارداتی عمدتا برای مصارف خانوار انجام می شود.

معضلات کینوا وارداتی

کینوا وارداتی در ایران دارای معضلاتی می باشد. قیمت کینوا وارداتی دارای نوسان زیادی است و با توجه به قیمت ارز و هزینه های جانبی نظیر حمل و نقل و گمرگ تعیین می شود. قیمت بالای کینوا وارداتی از اصلی ترین مشکلات و معضلات آن می باشد.

کینوا وارداتی مشکل تامین نیز دارد و این اطمینان را به خریداران عمده نمی دهد که در موعد تعیین شده محصول به دست آن ها برسد. زیرا ممکن است محصول در گمرک برای مدت طولانی باقی بماند، کشور صادر کننده همکاری لازم جهت واردات را نداشته باشد، قیمت ارز به طور چشم گیری افزایش پیدا کند و دیگر امکان واردات وجود نداشته باشد.

کینوا ایرانی

کینوا دانه ای که امروزه به طور گسترده ای در کشور در حال کشت است از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار است و توانایی رقابت با نمونه های خارجی را دارا است. دانه کینوا ایرانی محصولی است که می تواند نیاز کارخانه جات را تامین کند و بدون هیچ دغدغه و معضلی این دانه پرخاصیت را از شرکت های تولید کننده و عرضه کننده محصول خریداری کنند.

کارخانه جات صنایع غذایی و دیگر صنایع که از کینوا برای تولید محصولاتی فراسودمند استفاده می کنند با خرید کینوا ایرانی علاوه بر کمک به اقتصاد کشور محصولی با قیمت مناسب و با کیفیت را نیز خریداری می نماید.

کینوا ایرانی به صورت عمده و جزئی قابل خرید است و هموطنان و کارخانه جات علاقه مند می توانند این محصول را به راحتی و با قیمت و کیفیتی بی نظیر خریداری نمایند.

کینوا

فروش عمده کینوا سفید

کینوا سفید پر مصرف ترین نوع کینوا است که به دلیل مدت زمان پخت کمی که دارد محبوبیت فراوانی دارد. کینوا سفید به صورت عمده نیز به فروش می رسد. خریداران عمده کینوا سفید می توانند این محصول را به صورت تولید داخلی و خارجی خریداری نمایند. قیمت کینوا سفید تولید داخلی از انواع خارجی به صرفه تر می باشد و مباحث قیمتی برای خریداران عمده بسیار حائز اهمیت است.

هنگام خرید کینوا سفید به صورت عمده از مراکز معتبری که دارای مجوز بهداشتی هستند خرید خود را انجام دهید.

قیمت کینوا سه رنگ

کینوا سه رنگ محصولی پرطرفدار می باشد. کینوا سه رنگ شامل کینوا قرمز، سیاه و سفید می باشد. این محصول دارای قیمت های متفاوتی می باشد، که این تفاوت قیمت ناشی از نوع کینوا سه رنگ که تولید داخلی باشد و یا خارجی، کیفیت دانه ها که سالم و درشت باشند، نوع کاربرد محصول، نوع بسته بندی می باشد. کینوا به صورت فله قیمتی پایین تر از انواع بسته بندی دارد.

قیمت کینوا سه رنگ ثابت نیست و دارای نوسان می باشد. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت کینوا سه رنگ می توانند از طریق مراکز فروش این محصول اطلاعات قیمتی را جویا شوند.

 

کینوا

خرید آرد کینوا پروتئینی

آرد پروتئینی محصولی جدید و سرشار از پروتئین است. این محصول برای اولین بار توسط شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در ایران تولید شد. آرد پروتئینی کینوا را می توان به عنوان غنی کننده به سایر آرد ها نظیر آرد گندم و‌ جو افزود.

این آرد را نمی توان از مجموعه ایلیا به صورت عمده و خرد خریداری نمود .

آرد پروتئینی تولید شده توسط مجموعه، دارای کیفیت و قیمت مناسبی می باشد.

کارخانه جات صنایع غذایی می توانند با خرید این محصول علاوه بر تولید محصولی فراسودمند، بازار بسیار خوبی نیز از فروش این محصول به دست آورند.

شرکت ایلیامارکت خدمات ارزنده ای برای خریداران عمده در نظر دارد، که این خدمات شامل : امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی محصول، مشاوره تخصصی ، ارائه آنالیز کیفی و کمی محصول می باشند. علاقه مندان به خرید آرد پروتئینی کینوا می توانند جهت خرید این محصول از طریق سایت و شماره های موجود با کارشناسان مجموعه در تماس باشند.

تامین کینوا برای شرکت های پخش و بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی سهم عظیمی در فروش محصولات کینوا دارند.

این مجموعه ها با خرید کینوا به صورت فله و در تناژ بالا، آن را در مجموعه خود بسته بندی و به بازار عرضه می کنند. این مجموعه ها کینوا ایرانی و‌ خارجی را در بسته بندی های شکیل به فروش می رسانند.

شرکت ایلیا اولین تولید کننده و بزرگ ترین مرکز عرضه کننده کینوا و محصولات آن در ایران است. این مجموعه پتانسیل تامین کینوا مورد نیاز شرکت های پخش و بسته بندی را در بلند مدت دارا است.

شرکت های پخش و بسته بندی که علاقه به همکاری با مجموعه ایلیا را دارند می توانند با ارتباط با کارشناسان مجرب مجموعه، ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی، اطلاعات لازم جهت خرید و سفارش محصول را جویا شوند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *