آرد کینوا, دانه کینوا, کینوا سفید, کینوا سه رنگ

چگونه با کینوا لاغر شویم + فروش ویژه رژیم درمانی

کینوا

کینوا دانه ای با قدمت پنچ هزار سال است. دانه کینوا یک غله محسوب نمی شود و با توجه به خواص مشابه غلات به آن شبه غله گفته می شود. کینوا دارای خواص تغذیه ای شکفت انگیزی می باشد.

افرادی که قصد کاهش وزن و لاغری دارند می توانند با استفاده از کینوا لاغر شوند. لاغری با مصرف کینوا جایگزین مناسبی برای رژیم های سخت می باشد. بنظر شما چگونه با کینوا لاغر شویم ؟ فروش ویژه کینوا در کدام مراکز انجام می شود ؟ رژیم درمانی با کینوا چگونه است ؟

آیا کینوا به کاهش چربی شکم کمک می کند؟

کینوا به عنوان یک شبه غله کامل شناخته می شود که ترکیبی از پروتئین، فیبر، ویتامین های B و کربوهیدرات های پیچیده است. خوردن غلاتی مانند کینوا به افزایش متابولیسم و ​​سوزاندن سریعتر چربی شکم کمک می کند.

آیا خوردن روزانه کینوا مجاز است؟

چگونه با کینوا لاغر شویم ؟ خوردن روزانه یک تا دو فنجان کینوا مجاز است. افراد پس از مصرف کینوا اگر دچار مشکلات گوارشی نظیر معده درد، استفراغ، خارش و … شدند، باید از خوردن کینوا جلوگیری کنند. برخی افراد پس از مصرف کینوا دچار واکنش های آلرژیک می شوند، این افراد باید از خوردن کینوا اجتناب نمایند.

کینوا

اگر به جای برنج کینوا بخورم وزنم کم خواهد شد؟

بله، کینوا دارای اسید آمینه و پروتئین است که برنج سفید و قهوه ای فاقد آن است. دارا بودن پروتئین و فیبر سبب افزایش متابولیسم بدن می شود. بنابراین، کینوا گزینه بهتری برای افرادی است که سعی در کاهش وزن دارند. مقدار فیبر موجود در کینوا بیشتر از فیبر موجود در برنج است که باز هم کینوا را به گزینه سالم تری تبدیل می کند.

در چند سال اخیر، کینوا محبوبیت زیادی پیدا کرده است و جایگزین مناسبی برای برنج شناخته شده است. کینوا رقیب برنج در فواید سلامتی زایی می باشد. مردم از خواص تغذیه ای شگفت انگیز کینوا مطلع شده اند و مصرف کینوا افزایش یافته است.

کینوا با دارا بودن مقادیر فراوانی فیبر اثرات زیادی بر روی کاهش وزن و لاغری دارد. فیبر موجود در کینوا باعث ایجاد احساس سیری طولانی مدت در فرد می شود و از مصرف محصولات ناسالم و چاق کننده جلوگیری می کند.

کدام کینوا برای کاهش وزن بهتر است؟

کینوا در سه رنگ قرمز، سیاه‌ و سفید وجود دارد. انواع کینوا در کاهش وزن بسیار موثر هستند. البته کینوا سیاه با داشتن کالری کمتر و طعم و مزه فندقی و مدت زمان پخت بیشتر اثرات بهتری برای کاهش وزن دارد.

کینوا

فواید کینوا برای زنان

کینوا در زنان منیزیم، آهن، از جمله سایر ویتامین ها و مواد معدنی را فراهم می کند. منیزیم یکی از مواد معدنی ارزشمندی است که کینوا دارا است. کینوا تا 33 درصد از مصرف روزانه توصیه شده برای زنان را تامین می کند.

بسیاری از زنان نمی دانند که منیزیم چقدر برای رژیم غذایی آنها حیاتی است. منیزیوم می تواند به طور قابل توجهی علائم سندرم پیش از قاعدگی ( PMS) مانند خلق و خو، نفخ، و گرفتگی عضلات را کاهش دهد.

آهن یکی از ویتامین‌هایی است که به مقدار زیاد در کینوا یافت می‌شود که برای رژیم غذایی زنان حیاتی است. متأسفانه، زنان اغلب آهن کمی دارند و اغلب در نهایت به مکمل‌ها نیاز دارند. با این حال ، یک وعده کینوا در روز می تواند منبع طبیعی پانزده درصد از مقدار لازم آهن زنان را تامین کند!

کینوا و بارداری

برای زنانی که به دنبال باردار شدن هستند، کینوا یک مکمل عالی برای برنامه غذایی آنها است. زنان باردار به سطوح بالایی از اسید فولیک نیاز دارند، ویتامین B لازم برای جلوگیری از ناتوانی های مادرزادی ضروری است. کینوا سرشار از فولات است و تقریباً 20 درصد از مقدار توصیه شده روزانه را تامین می کند.

با این حال، زنان باردار به مصرف اسید فولیک بسیار بالایی نیاز دارند که دریافت آن مقدار مورد نیاز از طریق غذا عملا غیر ممکن است. بنابراین، در مکمل های دوران بارداری که زنان مصرف می کنند، گنجانده شده است.

با این حال، هنوز هم محصول خوبی برای یک زن باردار است که تا حد ممکن فولات را به رژیم غذایی خود اضافه کند، حتی اگر مکمل مصرف می کند. خوردن فولات بیشتر کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که او هرگز کمبود ندارد.

کینوا

ارزش غذایی کینوا

چگونه با کینوا لاغر شویم ؟ کینوا همچنین دارای سایر عناصر غذایی ارزشمند مانند پتاسیم، روی و آنتی اکسیدان ها است. آنتی اکسیدان ها فوق العاده منحصر به فرد هستند زیرا کمک زیادی به ضد پیری و مبارزه با بیماری ها می کنند. شما می توانید مقدار زیادی آنتی اکسیدان دیگر را در غذاهای خوشمزه مانند چای و شکلات بیابید، بنابراین می دانید که کینوا همراه خوبی است.

بهترین زمان برای خوردن کینوا برای کاهش وزن کینوا به دلیل محتوای فیبر بالایی که دارد، باید در طول روز، یعنی در هنگام صبحانه یا ناهار مصرف شود. روند متابولیسم ما در شب کاهش می یابد. بنابراین، بدن قادر به هضم غذای پر فیبر در پایان روز نیست.

کینوا برای کاهش وزن مفید است و حفظ وزن سالم بسیار مهم است. چاقی می تواند منجر به تعدادی از بیماری ها مانند بیماری قلبی، فشار خون بالا، دیابت و بسیاری از بیماری های مزمن شود. بنابراین به طور طبیعی، اکثر مردم می خواهند از این بیماری ها جلوگیری کنند، اما هر چه سن شما بالاتر می رود، کاهش وزن و حفظ آن دشوار تر می شود.

کینوا ماده غذایی عالی از یک رژیم غذایی است که کالری کمتری دارد، همه ما به دلایلی می خواهیم تناسب اندام داشته باشیم. اگرچه کینوا مواد مغذی با ارزش زیادی دارد، اما به تنهایی نمی تواند یک رژیم غذایی کامل را فراهم کند.

فروش ویژه کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت

کینوا در فروشگاه ایلیامارکت با کیفیت درجه یک عرضه می شود. فروشگاه ایلیا مارکت عرضه کننده کینوا و محصولات کینوا در ایران است. فروش ویژه کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت توسط فروشگاه های این مجموعه در سراسر کشور و از طریق سایت امکان پذیر است.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *