آرد جو دوسر, دانه جو دوسر

کاربرد ها و موارد استفاده از آرد جو دوسر

آرد کینوا

امروزه استفاده از غلات کامل و دارای ارزش غذایی بالا در دستور کار کشور های دنیا از جمله ایران قرار گرفته است. دارا بودن مواد مغذی و معدنی فراوان، در آرد جو دوسر و همچنین نداشتن گلوتن، این محصول را تبدیل به یک محصول ارزشمند جهت غنی سازی محصولات غذایی تبدیل کرده است. کاربرد ها و موارد استفاده از آرد جو دوسر در ایران شامل موارد فراوانی می باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

انواع جو دو سر در ایران

جو دوسر در ایران دارای انواع مختلفی می باشد. انواع جو دوسر در ایران شامل:

  • جو دوسر ایرانی
  • جو دوسر وارداتی
  • جو دوسر با پوست
  • جو دسر بدون پوست
  • جو دوسر پرک ریز
  • جو دوسر پرک درشت
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر، می باشند.

این محصولات را می توان به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله خریداری نمود. محصولات جو دوسر درایران را می توان از انواع فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی خریداری نمود.

کارخانه های خریدار جو دوسر

جو دوسر گیاهی از خانواده گندمیان است. دارای گل های ریز و نامشخص می باشد. جو دوسر گیاهی علفی است که فاقد گلوتن می باشد و دارای منابع غنی از پروتئین، فیبر، کربوهیدرات مانند نشاسته، اسید های چرب مانند اسید پالمتیک، اسید اولئیک، اسید لینولئیک و … می باشد. این خواص فوق العاده سبب شده است کارخانه جات فراوانی خواهان خرید جو دوسر باشند. از جمله کارخانه جات خریدار جو دوسر می توان به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی، اشاره نمود.

این کارخانه جات می توانند جهت خرید جو دوسر مورد نیاز مجموعه خود از طریق شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا اقدام نمایند. این مجموعه ارائه دهنده جو دوسر و محصولات آن از قبیل آرد جو دوسر، سبوس جو دوسر، بلغور جو دوسر و … می باشند. شرکت ایلیا به عنوان تولید کننده و وارد کننده مستقیم جو دوسر در کشور شناخته می شود. این مجموعه آمادگی همکاری با کارخانه جات علاقه مند را دارا است و خدمات گسترده ای برای خریداران عمده خود در نظر دارد. شرکت ها و کارخانه جات علاقه مند می توانند در صورت تماس با کارشناسان مجرب و‌ متخصص مجموعه، شرایط همکاری و خرید جو دوسر را جویا شوند.

فروش پرک جو دوسر فوری انگلیسی

پرک جو دوسر فوری محصولی محبوب در بین افراد می باشد. موارد استفاده جو دوسر و آرد جو دوسر در وعده صبحانه بسیار رایج است. پرک جو دوسر فوری در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می شود. پرک جو دوسر فوری انگلیسی از مرغوب ترین انواع پرک جو دوسر در دنیا می باشد. فروش پرک جو دوسر فوری انگلیسی در کشور به صورت عمده و‌ جزئی توسط مراکز وارد کننده عرضه می شود. پرک جو دوسر فوری انگلیسی را می توان به صورت بسته بندی و فله از انواع فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های عرضه محصولات سالم و فروشگاه های اینترنتی خریداری نمود. در هنگام خرید این محصول از داشتن تاریخ تولید، تاریخ انقضا، مجوز بهداشتی و سیب سلامت اطمینان حاصل نمایید.

قیمت جو دوسر پرک درشت روسی

جو دوسر پرک درشت نوعی از جو دوسر پرک است که اندازه ذرات آن درشت می باشد. محصول جو دوسر پرک درشت دارای فیبر زیادی است و برای تولید انواع موسلی ها، پروتئین بارها و گرانولا استفاده می شود. جو دوسر پرک درشت روسی از انواع مرغوب این محصول است که در ایران نیز موجود می باشد. جو دوسر پرک درشت روسی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قیمت بالایی نیز دارد. قیمت جو دوسر پرک درشت روسی با توجه به کیفیت، حجم خرید، نوع مصرف و نوع بسته بندی تعیین می شود. قیمت جو دوسر پرک درشت روسی به صورت فله ارزان تر از انواع بسته بندی می باشد و برای خریداران عمده به صرفه است. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت جو دوسر پرک درشت روسی با مراکز فروش محصولات جو دوسر در ارتباط باشند.

سبوس جو دوسر

سبوس جو دوسر، خارجی ترین لایه جو دوسر می باشد و از لحاظ ارزش تغذیه ای بسیار با اهمیت است. ایسبوس جو دوسر سرشار از پروتئین، فیبر، کربوهیدرات های پیچیده و مواد معدنی می باشد. سبوس جو دوسر دارای اثرات لاغری و چاق کنندگی است. سبوس جو دوسر را می توان در انواع غذاها، سالاد ها و … اضافه نمود. سبوس جو دوسر در ایران به صورت تولید خارجی و ایرانی در حجم عمده و جزئی وجود دارد و‌علاقه مندان می‌توانند آن را تهیه کنند. عمدتا خریداران عمده سبوس جو دوسر شرکت های پخش وبسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند.‌

جو دوسر

دانه و بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر فراورده ای حاصل از دانه های جو دوسر است. بلغور جو دوسر در وعده صبحانه و سوپ استفاده می شود. دانه و بلغور جو دوسر از لحاظ خواص تغذیه ای مشابه هم هستند. دانه و‌ بلغور جو دوسر بر لاغری اثر ویژه ای دارند. فیبر موجود در دانه و بلغور جو دوسر محلول در آب است و باعث سیری طولانی مدت در فرد می شود.

شرکت ایلیامارکت تولید کننده و وارد کننده دانه و‌ بلغور جو دوسر در ایران است. این مجموعه دانه و بلغور جو دوسر را به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و‌ فله برای مشتریان عرضه می کند. محصول عرضه شده در این مجموعه دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت است و از کیفیت وقیمت تضمین شده برخوردار است. علاقه مندان برای خرید این محصول می توانند از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایند.

طریقه مصرف آرد جو دوسر

آرد جو دوسر حاصل آسیاب دانه های جو دوسر است. موارد استفاده از آرد جو دوسر متفاوت می باشد. مصرف آرد جو دوسر باعث کاهش کلسترول بد خون و‌ افزایش کلسترول خوب خون می شود. همچنین باعث کاهش خطر گرفتگی عروق کرونر قلب و جلوگیری از انواع سرطان می شود. آرد جو دوسر را می توان به عنوان یک غنی کننده به سایر آرد ها و همچنین به تنهایی مصرف نمود. آرد جو دوسر را اغلب کارخانه جات صنایع بیکری خریداری می کنند و در تولید انواع محصولات از جمله کیک و کلوچه، بیسکوییت، ماکارونی، پاستا، انواع نان و … استفاده می شود. آرد جو دوسر فاقد گلوتن بوده و برای تولید محصولات غذایی ارزشمند و گسترش محصولات غذایی برای بیماران سلیاکی استفاده می شود.

فرق جو با جو دوسر

جو و جو دوسر دارای شباهت ها و تفاوت هایی می باشند. جو و ‌جو دوسر دارای ارزش غذایی بالایی هستند. از جمله تفاوت های جو و جو دوسر می توان به موارد زیر اشاره نمود.

جو و جو دوسر از لحاظ خواص ظاهری با هم متفاوت هستند. جو دوسر فاقد گلوتن است اما جو دارای گلوتن می باشد. مصرف جو دوسراغلب برای وعده صبحانه است و جو برای استفاده در انواع سوپ استفاده می شود. سرانه مصرف جو دوسر از جو بالا تر می باشد.

جو دوسر

خواص جو دوسر برای پوست صورت و مو

جو دوسر علاوه بر خواص تغذیه ای که برای بدن دارد، اثرات شگفت انگیزی برای پوست صورت و مو نیز دارند. جو دوسر با داشتن ماده ای خاص، در درمان و پیشگیری از مشکلات پوستی نظیر خارش و خشکی موثر است. تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات حمام جو دوسر، از جمله محلول های کلوییدی، صابون، ژل و پودر های حاوی عصاره جو دوسر بسیار تاثیر گذار بوده و در بازار عرضه می شوند. تولید کننده های محصولات آرایشی و‌ بهداشتی صورت و مو، با به کار بردن جو دوسر در محصولات خود ضمن تولید محصولی سالم و طبیعی، محصولی جدید و بازار پسند را نیز تولید می کنند و فروش خوبی را به دست می آورند.

خواص جو دوسر پرک فوری با شیر

مصرف جو دوسر پرک فوری با شیر در وعده صبحانه بسیار رایج است.

ترکیب جو دوسر پرک فوری با شیر همراه با آجیل ها یک صبحانه و میان وعده ای فوق العاده مقوی خواهد شد. مصرف جو دوسر پرک فوری با شیر باعث ایجاد سیری طولانی مدت در فرد می شود و انرژی فرد را برای انجام فعالیت های روزانه تامین می کند. این ترکیب برای کودکان و نوجوانان بسیار مقوی است و نیاز های روزانه آن ها را به پروتئین، فیبر، آهن و سایر مواد مغذی تامین می کند.

خواص سبوس جو دوسر در طب سنتی

سبوس جو دوسر همانند تمامی محصولات جو دوسر، دارای خواص فراوانی می باشد. از خواص سبوس جو دوسر در طب سنتی، می توان به دارا بودن مقادیر فراوانی فیبر و پروتئین اشاره نمود. فیبر موجود در سبوس جو دوسر باعث جلوگیری از یبوست و مشکلات گوارشی نیز می شود. سبوس جو دوسر را می توان به همراه انواع سالاد ها، غذا ها، دسر ها و ‌… استفاده نمود. سبوس جو دوسر دارای اثرات چاق کنندگی و لاغری است.

جو دوسر

طریقه مصرف جو دو سر برای لاغری

اثرات مصرف و موارد استفاده از جو دوسر و آرد جو دوسر برای لاغری اثبات شده است. جو دوسر با داشتن منابع فراوانی از فیبر، اثر موثری بر لاغری دارد. فیبر موجود در جو دوسر محلول در آب است و در معده حجیم می شود و باعث احساس سیری طولانی مدت و کم اشتهایی در افراد می شود. جو دوسر فرد را برای چندین ساعت سیر نگه می دارد و از پرخوری جلوگیری می کند. افرادی که قصد لاغری دارند و به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، بهتر است از جو دوسر استفاده نمایند. جهت مصرف جو دوسر برای لاغری می توان از انواع مکمل های لاغری غنی شده با جو دوسراستفاده کرد. همچنین مصرف محصولات بیکری تولید شده با جو دوسر و مصرف جو دوسر پرک فوری در وعده صبحانه همراه با شیر، گزینه بسیار مناسبی می باشد.

تامین انواع جو دوسر داخلی و وارداتی

جو دوسر در انواع مختلفی در کشور عرضه می شوند. انواع محصولات جو دوسر را می توان به صورت تولید داخلی و وارداتی خریداری نمود. شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی از خریداران اصلی جو دوسر به صورت عمده می باشند. این مجموعه ها برای تامین انواع جو دوسر داخلی و وارداتی می توانند با شرکت ایلیا که تولید کننده و وارد کننده مستقیم جو دوسر است، همکاری داشته باشند. عمده فروش شرکت ایلیا به صورت تناژ می باشد، اما انواع جو دوسر را به صورت جزئی نیز به فروش میرساند. علاقه مندان برای تامین انواع جو دوسر با شماره های موجود و یا از طریق سایت اقدام کنند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *