آرد جو دوسر

آرد جو دوسر و سلامت پوست + مراکز فروش

جو دوسر برای پوست

جو دوسر دارای مواد مغذی فراوانی است، مواد مغذی که در جو دوسر وجود دارد علاوه بر اینکه برای بدن مناسب هستند، برای پوست و مو هم مفید واقع می‌شوند.

آرد جو دوسر نیز مانند خود جو دوسر دارای مواد معدنی و مواد مغدی زیادی است. نکته قابل توجه آن است که فرآورده‌های جو دوسر هم برای بدن، پوست، مو و غیره مفید هستند.

اما چند سوال مطرح می‌شود از جمله: آیا جو دوسر محصولات آرایشی نیز دارد؟ چگونه می‌توانیم جو دوسر و فرآورده‌های آن را تهیه کنیم؟ آیا مراکزی مطمئن برای فروش جو دوسر و فرآورده‌های آن وجود دارد؟ آیا این مراکز دارای مجوز بهداشتی هستند؟

اهمیت جو دوسر برای سلامت و زیبایی پوست

جو دوسر یکی بهترین غلاتی است که تا کنون شناخته شده‌است. خواص و فواید جو دوسر بسیار فراوان است. جو دوسر برای گوارش، سلامتی، قلب و عروق، فشار خون، خواب، سیستم ایمنی بدن، دیابت، سرطان و غیره تاثیر خوبی دارد.

یکی از فواید جو دوسر، تاثیرات چشمگیر جو دوسر برای زیبایی صورت است که در ادامه به طور کامل به آن پرداخته می‌شود. جو دوسر دارای ماده‌ای به نام کلوئیدی است.

ماده کلوئیدی از طرف سازمان غذا و دارو به عنوان ماده‌ای برای مراقبت از پوست تایید شده‌است. البته که در گذشته جو دوسر برای مصارف زیبایی و پوستی مورد استفاده قرار گرفته‌است.

در گذشته جو دوسر، درمانی برای خارش، حساسیت‌های پوستی و تسکین‌دهنده برای بیماری اگزما بوده‌ است. در حال حاضر جو دوسر به یکی از پر اهمیت‌ترین غلات مورد استفاده در موارد زیبایی تبدیل شده‌است.

جو دوسرماسک جو دوسر برای چاقی صورت

همان طور که جو دوسر برای بدن مفید است، برای زیبایی پوست صورت نیز مفید است. جو دوسر حاوی آونانترامیدها و آنتی اکسیدان‌ها است، که این مواد باعث کاهش التهاب، خارش، خشکی پوستی و غیره می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های مهم جو دوسر جذب کردن چربی است، این ویژگی مخصوصا برای افراد دارای پوست‌های چرب بسیار مفید است. جو دوسر برای پوست خاصیت لایه‌برداری، آب‌رسانی و پاک سازی کردن را دارد، همین عوامل باعث شده است که جو دوسر به یکی از مؤثرترین مواد برای ماسک‌های زیبایی تبدیل شده باشد.

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که ماسک جو دو سر به همراه دارد، خاصیت آبرسانی آن است. آبرسان بودن ماسک جو دوسر به چاغی صورت کمک به سزایی می‌کند، علاوه بر آن بر طراوت پوست صورت نیز تاثیر خواهد داشت.

لک‌هایی که بر پوست صورت نمایان می‌شود می‌توانند علت‌های مختلفی داشته باشند. از آن جایی که اکثر محصولات آرایشی شیمیایی هستند در استفاده طولانی مدت باعث ایجاد لک‌هایی بر پوست صورت می‌شوند.

اما استفاده از مواد طبیعی مانند ماسک جو دوسر می‌توانند علاوه بر تامین نیازهای پوست صورت شما تاثیر بدی بر پوست صورت شما هم نگذارد.

استفاده از ماسک جو دو سر در روتین پوستی خود می‌تواند باعث از بین رفتن لک‌های پوستی شود و همین طور به زیبایی پوست صورت شما بیفزاید.

ماسک جو دوسر خود، برای لک‌های پوست موثر است. حال اگر جو دوسر را با موادی مانند عسل، موز و غیره که خواصی مانند روشن‌کنندگی، آب‌رسانی، لایه‌برداری و غیره را دارند ترکیب کنید، ماسک شما یکی از بهترین و مفیدترین ماسک‌های طبیعی برای پوست خواهد شد.  

 

جو دوسر برای پوست

ماسک جو دوسر برای روشن شدن پوست

ماسک جو دوسر فواید بسیار زیادی برای پوست دارد. انواع ماسک جو دوسر می‌تواند از بروز لک، آکنه، جوش و غیره پیشگیری کند. از آنجایی که جو دوسر دارای مواد مغذی فراوانی است برای پوست هم مفید بوده و به شادابی، روشن شدن پوست و متعادل کردن چربی پوست کمک می‌کند.

ماسک جو دوسر به پیشگیری و رفع جوش، آکنه، لک‌های پوستی و غیره کمک می‌کند که به همین دلیل باعث روشن شدن انواع پوست‌ها می‌شود.

ماسک جو دو سر به کاهش التهاب کمک کرده و ضد باکتریایی نیز هست. محصولات ماسک جو دوسر با جذب چربی اضافی به محکم شدن پوست صورت و جوان ماندن پوست صورت کمک فراوانی می‌کند.

ماسک جو دوسر برای جوش سرسیاه

ماسک جو دوسر دارای انواع مختلفی از آمینواسیدها است که برای انواع پوست‌های شما مفید و لازم هستند. این آمینو اسیدها در بازسازی پوست نقش مهمی دارند.

همچنین ماسک جو دوسر با جذب چربی و روغن اضافی به کاهش و حذف جوش کمک می‌کند. ماسک جو دو سر با حفظ PH متعادل پوست به کاهش جوش‌های پوستی و پیشگیری از جوش کمک به‌سزایی می‌کند.

ماسک جو دو سر لایه‌بردار خوبی نیز هست و سلول‌های مرده را از سطح پوست از بین می‌برد. از آن جایی که ماسک جو دوسر خاصیت ضد التهاب و ضد باکتریایی و خارش دارد از بیماری‌های پوستی نیز جلوگیری می‌کند.

 

 

ماسک جو دوسر برای پوست‌های خشک

ماسک جو دوسر با خواص بی‌نظیر خود برای تمامی پوست‌ها مفید است. از ماسک جو دو سر برای پوست خشک می‌توان به عنوان آبرسان استفاده کرد. همان طور که قبل تر هم اشاره کردیم ماسک جو دوسر دارای خاصیت ضد التهابی، ضد باکتریایی، ضد خارش، آبرسان و غیره است. برای کمک به پوست‌ خشک بسیار مفید است و باعث تقویت و شادابی پوست می‌گردد.

تولید انواع محصولات آرایشی بهداشتی با آرد جو دوسر

به دلیل خواص فراوان جو دوسر، آرد جو دوسر و محصولات آرایشی و بهداشتی جو دوسر بسیار محبوب و موثر واقع شده‌اند. در حال حاضر بسیاری از برندها و شرکت‌های آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان از جو دوسر، آرد جو دوسر، عصاره جو دوسر و غیره در محصولات آرایشی و بهداشتی خود استفاده می‌کنند. از آنجایی که جو دوسر یک غله بسیار مفید است لوازم آرایشی بهداشتی جو دوسر علاوه بر عملکرد عالی و اثر بخشی فوق‌العاده خود، برای تمامی سنین مناسب بوده و برای کودکان و افراد مسن ضرری ندارد.

علاقه‌مندان جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش انواع بسته‌بندی آرد جو دوسر می‌توانند به این صفحه مراجعه کنند. 

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *