آرد کامل جو

آرد جو چه خاصیتی دارد + کاربرد در صنایع غذایی

جو دوسر

در رابطه با این موضوع که آرد جو چه خاصیتی دارد + کاربرد در صنایع غذایی آن، چه اطلاعاتی دارید؟ کدام یک از صنایع غذایی و تولیدی می‌توانند از آرد جو استفاده کنند؟ آرد جو چه خاصیتی دارد و بهترین مجموعه برای تهیه این محصول کدام است؟

آرد کامل جو چه خواصی دارد

در پاسخ به این سوال که آرد جو چه خاصیتی دارد می‌توان گفت که، جو یک غله سرشار از مواد غذایی می‌باشد که در تهیه نوشیدنی، غذاهای مختلف، نان و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از محصولات مرتبط با این دانه ارزشمند آرد جو می‌باشد که خواص غذایی زیادی دارد و برای سلامتی مفید می‌باشد.

آرد جو در تهیه نان استفاده می‌شود. یک منبع سرشار از فیبر است که بدن را در مقابل سموم مختلف بیمه می‌کند و برای سلامت روده بزرگ و کوچک بسیار مفید است. نانی که از آرد جو تهیه شده باشد در کاهش مشکلات بدنی مانند ایجاد مشکلات سنگ کیسه صفرا نقش بسزایی دارد.

فیبر سرشار در آرد جو باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد و یک منبع اصلی برای رژیم ‌های لاغری محسوب می‌شود. به طور کلی آرد جو به عنوان یکی از اصلی‌ترین مواد غذایی، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای ارزش غذایی بالایی می‌باشد.

یکی از دلایلی که آرد جو مورد توجه صنایع غذایی قرار گرفته است این است که سرشار از مواد مغذی است و همانند آرد گندم منبع نشاسته نیست.

 

جو دوسر

 

تولید انواع نان با آرد جو

همانطور که گفتیم یکی از خواص ارزشمند آرد جو، استفاده در تهیه نان‌های صنعتی و در نانوایی‌ها می‌باشد که از دیرباز یکی از محبوب‌ترین غذا‌ها در سبد غذایی خانواده‌ها بوده است. به دلیل این که سرشار از مواد مغذی است، در انواع رژیم‌های غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از طرفی یکی از اصلی‌ترین غذاها در سبد غذایی روزانه افراد، نان می‌باشد. پس چه بهتر که نان‌هایی تهیه شود که دارای خاصیت رژیمی باشند و نیازهای غذایی بدن را تا حد زیادی جبران کنند. آرد جو یک غذای کامل است به این ترتیب یک گزینه مناسب در تهیه نان محسوب می‌شود.

مجموعه ایلیا به عنوان یک مجموعه موفق در جهت تهیه آرد کامل جو به پیشرفت ‌های زیادی دست پیدا کرده است و این آرد را در اختیار کارخانه‌های تهیه نان‌های رژیمی قرار می‌دهد.

از آنجایی که نان تهیه شده از آرد جو برای بیماران مبتلا به دیابت بسیار مفید است و باعث کمک به رژیم لاغری می‌شود، کارخانه‌های تهیه نان‌های صنعتی و همچنین نانوایی‌ها به سمت استفاده از آرد جو می‌روند.

خواص جو در طب سنتی

همانطور که می‌دانید طب سنتی یکی از راه ‌های درمانی محبوب در بین بسیاری از افراد در جامعه می‌باشد. از نظر طب سنتی، جو خواص فوق‌العاده‌ای دارد که در ادامه به برخی از آنها می‌پردازیم.

این دانه ارزشمند سرشار از فیبر می‌باشد، بنابراین می‌تواند بدن را در برابر سموم مختلف پاکسازی نماید و به طور کلی برای بهبود روده و دستگاه گوارش یک گزینه منحصر به فرد محسوب می‌شود. این محصول از ایجاد سنگ کیسه صفرا جلوگیری می‌کند و یکی از دشمن‌های اصلی پوکی استخوان محسوب می‌شود.

دانه ارزشمند جو باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می‌گردد و برای افراد مبتلا به کلسترول بالا و دیابت بسیار مناسب است. این غذا یک منبع انرژی مقوی برای افراد ضعیف محسوب می‌شود از زمان‌های گذشته یکی از راه‌های درمان بواسیر، ورم کلیه، مشکلات کبدی و اسهال بوده است و برای گروه‌های مختلف یک غذای فوق العاده است.

با توجه به خواص منحصر به فرد دانه جو می‌توان گفت که یکی از اصلی‌ترین راه‌های درمان در طب سنتی است که برای مسائل مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

جو دوسر

 

کاربرد آرد جو در صنایع غذایی

آرد جو در صنایع غذایی مختلف کاربرد دارد. در تهیه انواع نان و سایر صنایع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیرباز محصولات تهیه شده از جو، یکی از محبوب‌ترین غذا های مورد استفاده مردم بوده است.

مجموعه تجارت سبز ایلیا موفق شده است با کمک کارشناسان متخصص و تجهیزات دقیق و مناسب، آرد جو با کیفیت را تهیه نماید به نحوی که ارزش غذایی این دانه‌ها در حین تبدیل به آرد از بین نمی‌رود. این آرد تهیه شده، در صنایع مختلف مانند کارخانه‌های تولید نان، کارخانه‌ های تولید ماکارونی و پاستا، صنایع بیکری و کارخانه تولید غذاهای رژیمی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

جو دوسر

 

قیمت آرد جو دوسر پرک

آرد جو دوسر پرک یک محصول مغذی است که تمام خواص دانه جو را دارد. البته این در شرایطی است که با فرآوری‌های مناسب، دانه جو به جو دوسر پرک تبدیل شده باشد.

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه تهیه و تولید آرد جو دوسر با کیفیت فوق العاده می‌باشد. شرکت ایلیا، این محصول را در دسترس مصرف کنندگان به صورت تناژ و فله قرار می‌دهد.

در برابر این کارخانه‌های صنایع تبدیلی، هایپر مارکت‌ها، فروشگاه‌ها، باشگاه‌ها، رستوران‌ها و … نیز می‌توانند برای تهیه آرد جو دوسر پرک با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنند. همچنین مناسب با صنعتی که دارند یک محصول با کیفیت و با قیمتی مناسب تهیه نمایند.

مجموعه ایلیا از آنجایی که اجازه ورود هیچ فرد دلالی را در طول تولید و آماده سازی محصولات نمی‌دهد، بنابراین محصولات با قیمت واقعی را به دست مصرف کنندگان می‌رساند.

قیمت خرید و فروش آرد کامل جو تناژ و عمده

آرد کامل جو یک محصولی است که از نظر بهداشت و سلامت اهمیت زیادی دارد و باید با بررسی‌های کارشناسانه و دقیق به دست مصرف کنندگان برسد. مجموعه ایلیا این محصول را به صورت تناژ و عمده آماده سازی کرده است. این مجموعه پس از آنالیز های بهداشتی و بررسی کارشناسان متخصص، در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

خریداران این محصول برای تهیه این آرد کامل جو، می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی ثبت شده در سایت مجموعه ایلیا، با کارشناسان و مشاوران بخش فروش، در ارتباط باشند. این مجموعه امکان عقد قرارداد برای خرید و فروش ویژه محصولات را به صورت تضمین کیفی و قیمتی، فراهم کرده است.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *