جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری, دانه جو دوسر

آیا جو دوسر با جو پرک فرق دارد+ قیمت خرید

جو دوسر

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که آیا جو دوسر با جو پرک فرق دارد + قیمت خرید جو دوسر را از کدام مجموعه استعلام بگیریم؟ آیا جو دوسر با جو پرک فرق دارد؟

تاثیرات استفاده از جو دوسر پرک در صبحانه و برای مصرف ورزشکاران چه چیزهایی است؟ برای یافتن پاسخ این سوال که آیا جو دوسر با جو پرک فرق دارد با ما همراه باشید.

فرق جو پرک با جو دوسر پرک

زمانی که گفته می‌شود غلات پرک می‌شوند، یعنی دانه‌های آن‌ها له می‌گردد. برای همین جو دوسر پرک پس از انجام فرآوری‌های مختلف مانند له شدن توسط غلتک‌های مخصوص دانه جو دوسر، به دست می‌آید. جو پرک و جو دوسر پرک تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

جو دوسر پرک که از دانه‌های جو دوسر به دست می‌آید منبع سرشار از آنتی‌اکسیدان، فیبر، تیامین و آهن محسوب می‌شود، برای بیماران مبتلا به دیابت گزینه بسیار مناسبی است و به اشکال مختلفی قابل استفاده است. و به طور کلی جو دوسر پرک برای تهیه نان و شیرینی‌های متفاوت گزینه مناسبی است.

دارای طعم‌های مختلفی می‌باشد و در طعم‌های مختلفی در بازار وجود دارد. جو دوسر پرک این خاصیت را دارد که هم به شکل خام و پخته قابل استفاده باشد و یا همراه با شیر و ترکیبات متفاوت می‌تواند آماده شود و مورد پسند مصرف‌کنندگان قرار بگیرد.

مصرف آن در کنترل کلسترول خون و فشار خون تاثیر می‌گذارد و یک منبع سرشار از پروتئین محسوب می‌شود. جو پرک یک منبع مغذی است و به صورت خام قابل استفاده نمی‌باشد و اگر کسی اقدام به مصرف خام این غله کند ممکن است از نظر دستگاه گوارش دچار مشکلاتی بشود چرا‌که به راحتی قابل هضم نمی‌باشد.

جو پرک قابلیت استفاده در غذاهایی مانند سوپ را دارد و از لحاظ ظاهری متمایل به رنگ سفید می‌باشد و بافت سفتی دارد. اما جو دوسر پرک حدوداً کرم رنگ است و بافت آن نرم می‌باشد.

 

جو دوسر

 

تبدیل جو دوسر به پرک

جو دوسر محصولی است که در انواع مختلف کشت می‌شود و در ایران سطح زیر کشت گسترده‌ای را به خود اختصاص داده است. در اشکال مختلفی مانند جو دوسر پرک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول نقش گسترده‌ای در تهیه انواع بیسکویت، شیرینی، نان، اوتمیل و … دارد.

از آن جایی که این ترکیبات از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند، دانه جو دوسر مورد فرآوری قرار می‌گیرد و دایره گسترده‌ای از محصولات را ایجاد خواهد کرد. در فرآیندهای کارخانه‌ای، دانه‌های جو دوسر از مراحلی مانند پوست‌کنی، پخته شدن درکوره، بخار دهی و … گذر می‌کند و نهایتاً به جو دوسر پرک تبدیل می‌شود.

این محصول استفاده‌های مختلفی دارد و خام و پخته قابل استفاده می‌باشد. اگر انجام فرآوری دانه‌های جو دوسر به صورت کلی انجام شود، جو دوسر پرک درشت حاصل می‌شود و اگر تبدیل به قسمت‌های کوچک‌تر شود، جو دوسر پرک خرد خواهیم داشت.

قیمت خرید انواع جو دوسر ایرانی و وارداتی

امروزه انواع مختلف جو دوسر در بازار یافت می‌شود و هم محصول ایرانی و هم وارداتی در دسترس است. با توجه به اینکه جو دوسر یک غله سودآور است و لحاظ اقتصادی مورد توجه کشاورزان قرار گرفته، سطح زیر کشت گسترده‌ای را در تمام ایران به خود اختصاص داده است.

مجموعه ایلیا طی سالیان اخیر بررسی‌های کارشناسانه متعددی را بر روی دانه‌های جو دوسر ایرانی انجام داده است و با بررسی‌های انجام شده محصولی در ایران برداشت می‌شود که از نظر کیفی با نمونه وارداتی برابری می‌کند. اما مزیت محصول ایرانی نسبت به نمونه وارداتی این است که قیمت پایین‌تری دارد، چرا که به طور مستقیم دریافت می‌شود و به مقدار زیادی در دسترس است.

اما نمونه وارداتی به دلیل وارد شدن به کشور و همچنین هزینه‌های گمرک و … با قیمت بیشتری به خریدار داده می‌شود. مزیت دیگر جو دوسر ایرانی این است که از آنجایی که در دسترس است و نیازی به انبارمانی طولانی ندارد، هیچ گونه مواد نگهدارنده‌ای به آن اضافه نمی‌شود.

برای جلوگیری از فاسد شدن جو دوسر وارداتی به آن‌ها مقدار زیادی مواد نگهدارنده اضافه می‌گردد. مجموعه ایلیا یکی از بزرگترین مراکز خرید انواع جو دوسر ایرانی و وارداتی می‌باشد و محصولات را با کیفیت بالا و مجوز بهداشتی روانه بازار می‌کند.

برای استعلام قیمت این محصولات می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. در نهایت بهترین محصول مناسب با نیاز خود را با قیمت مقرون به صرفه تهیه نمایید. به طورکلی جو دوسر تولید شده توسط این مجموعه، چه نمونه ایرانی و وارداتی، به دلیل عدم حضور دلالان در روند فراوری دانه ها، بدون هیچ قیمت اضافی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک برای بدنسازی

یکی از موارد استفاده جو دوسر پرک برای بدنسازان و باشگاه‌های بدنسازی می‌باشد. همانطور که ذکر کردیم این محصول سرشار از فیبر و پروتئین می‌باشد. به این ترتیب با ایجاد احساس سیری طولانی مدت و تامین انرژی کافی برای بدنسازان، به داشتن یک رژیم سالم کمک می‌کند.

از طرفی هیچگونه کمبود مواد غذایی را در بدن ایجاد نمی‌کند. جو دوسر پرک زمانی که با پروتئین مخلوط بشود یک ترکیب استثنایی برای ورزشکاران خواهد بود. این محصول فاقد گلوتن می‌باشد و بهترین گزینه برای ورزشکارانی است که به مصرف گلوتن حساسیت دارند.

بسیاری از مربی‌ها در باشگاه‌های بدنسازی برای روند ماهیچه‌ سازی و عضله سازی مکمل‌ های مختلفی را به ورزشکاران پیشنهاد می‌کنند. اما کارشناسان تغذیه، تهیه مکمل‌های بهداشتی توسط جو دوسر پرک را یک گزینه بسیار مناسب معرفی کردند. این محصول می‌تواند نیاز های متفاوت ورزشکاران را فراهم کند.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک برای صبحانه

صبحانه یکی از وعده‌های بسیار مهم در طول روز محسوب می‌شود. باید همواره باید توجه ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشیم. یکی از موارد منحصر به فرد در رابطه با جو دوسر پرک این است که توسط آن می‌توان صبحانه‌های بسیار جذابی تهیه کرد که هم به صورت گرم و هم به صورت سرد قابل مصرف باشد.

این غله سرشار از اسید آمینه، ویتامین، مواد معدنی و فیبر می‌باشد و یکی از کاملترین غلات محسوب می‌گردد. نکته قابل توجه در رابطه با جو دوسر پرک این است که صبحانه‌ های مختلفی را می‌توان با آن آماده کرد و برای تمام ذائقه‌ها دلچسب می‌باشد.

صبحانه‌های تهیه شده از جو دوسر پرک سرشار از فیبر و پروتئین و آنتی‌اکسیدان می‌باشند و در کنترل قند خون بسیار موثر هستند. همچنین برای کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند صبحانه‌های دارای جو دوسر پرک پیشنهاد می‌شود.

قیمت خرید فروش جو دوسر پرک بسته بندی و فله

با توجه به ارزش غذایی بسیار بالای جو دوسر پرک توجه افراد به این غله روزبه‌روز بیشتر می‌شود و تقاضای آن رو به افزایش است. بنابراین فروشگاه‌ها و هایپر‌مارکت‌ها به دنبال یک مجموعه قابل اطمینان برای تهیه جو دوسر پرک به صورت بسته بندی و همچنین فله هستند.

مجموعه ایلیا امکان برقراری قرارداد با فروشگاه‌ها، هایپرمارکت‌ها و صنایع تبدیلی و باشگاه‌ها را فراهم کرده است. تمام این مراکز می‌توانند جو دوسر پرک بسته‌بندی و فله را با قیمت مناسب و کیفیت عالی همراه با مجوزهای بهداشتی خریداری نمایند.

برای استعلام قیمت می‌توانید با مشاوران بخش فروش مجموعه ایلیا در ارتباط باشید و محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *