آرد جو دوسر, دانه جو دوسر

استفاده از آرد جو دوسر در صنایع شیرینی و شکلات

جو دوسر

آیا با موارد استفاده از آرد جو دوسر در صنایع شیرینی و شکلات آشنا هستید؟ فکر می‌کنید استفاده از آرد جو دوسر در صنعت شیرینی شکلات چه مزیت‌هایی دارد؟ آرد جو دوسر مورد نیاز در صنعت تهیه شکلات را از کدام مجموعه تهیه کنیم؟ آیا استفاده از جو دوسر را در صنایع گوناگون پیشنهاد می‌کنید؟

موارد استفاده از آرد جو دوسر در کشور

جو دوسر یک غله با ارزش غذایی بالا می‌باشد. امروزه در بسیاری از مزارع کشور ما کشت و برداشت می‌شود. این محصول با نمونه‌های مختلف وارداتی برابری می‌کند و ارزش غذای کمتری نسبت به آن‌ها ندارد.

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا اقدام به کشت و تولید دانه جو دوسر ایرانی و اجرای فرآوری‌های مختلف بر روی آن‌ها کرده است که طی این فرآوری‌ها آرد جو دوسر تهیه می‌شود.

آرد یکی از اصلی‌ترین مواد غذایی است که در تمام نقاط دنیا از غلات مختلف تهیه می‌گردد. اما آرد جو دوسر آردی سرشار از سبوس می‌باشد که طی فرآوری‌های کارخانه‌ای و بهداشتی از جو دوسر تهیه می‌گردد و سرشار از منگنز، فسفر و فیبر می‌باشد.

گفتنی است اگر تمام این فراوری‌ها به صورت کارخانه‌ای و با تجهیزات مناسب انجام بشود، آرد جو دوسر فاقد گلوتن خواهد بود. این آرد در ایران در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  کارخانه‌های تهیه لبنیات و فرآورده‌های لبنی
  •  کارخانه های تهیه کیک کلوچه
  •  کارخانه های تهیه انواع ماکارونی و پاستا
  •  کارخانه تهیه غذاهای رژیمی
  • کارخانه تهیه انواع نان های صنعتی و سنتی
  • کارخانه تولید نوشیدنی های گیاهی و انرژی زا

قیمت هر کیلو آرد جو دوسر ایرانی و وارداتی

جو دوسر هم در داخل ایران سطح زیر کشت بالایی را به خود اختصاص داده است و هم از کشورهای مختلف وارد می‌شوند. شاید سوال برخی از تولیدکنندگان و افراد این باشد که کدام یک از این محصولات مناسب تر است تا در صنایع متفاوت به آرد جو دوسر تبدیل شود؟

مجموعه تجارت سبز ایلیا، طی سالیان اخیر تحقیقات گسترده‌ای را بر روی نمونه های کشت شده در ایران انجام داده است و با جمع آوری و بررسی کارشناسانه این دانه ها و فرآوری های مختلف، آرد جو دوسر ایرانی را تولید کرده است.

این مجموعه برای اولین بار موفق شد محصولی با کیفیت بالا و با آنالیزهای دقیق بهداشتی را روانه بازار کند. به طور کلی می‌توان گفت از نظر ارزش غذایی آرد جو دوسر ایرانی و وارداتی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و هر دو منبع غنی از مواد غذایی محسوب می‌شوند.

اما قیمت آرد جو دوسر ایرانی نسبت به آرد جو دوسر وارداتی کمتر و مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

تولید کنندگان و خریداران آرد جو دوسر ایرانی و وارداتی به صورت عمده و تناژ و همچنین با مجوزهای بهداشتی می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده در سایت، با کارشناسان و مشاوران بخش فروش مجموعه ایلیا تماس بگیرند.

جو دوسر

آرد جو دوسر تناژ و بسته بندی از کجا بخریم

آرد جو دوسر یکی از محصولاتی است که جایگاه ویژه‌ای را در رژیم‌های غذایی انسان‌ها برای خود پیدا کرده است و در صنایع‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از دغدغه تولیدکنندگان مختلف در کارخانه‌های صنایع تبدیلی این است که آرد جو دوسر به صورت تناژ و همچنین بسته بندی را از کدام مجموعه تهیه نمایند. این آرد هم به صورت وارداتی و هم به صورت داخلی در بازار وجود دارد. اما مزیتی که محصول ایرانی نسبت به نمونه وارداتی دارد، این است که به لحاظ تولید تازه‌تر می‌باشد و البته فاقد مواد نگهدارنده است.

مجموعه ایلیا موفق شده است آرد جو دوسر ایرانی با کیفیت بالا را تهیه نماید و با قیمت مناسب به صورت تناژ و بسته بندی در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار بدهد.

بنابراین خریداران این محصول می‌توانند برای تهیه آرد جو دوسر با کارشناسان و مشاوران بخش فروش مجموعه ایلیا در ارتباط باشند و این محصول را به صورت تناژ و یا بسته بندی با توجه به نیاز خود تهیه نمایند.

لازم به ذکر است که شرکت تجارت سبز ایلیا تمام مراحل فرآوری را با استفاده از تجهیزات کامل بهداشتی و مدرن انجام می‌دهد.

کینوا

خرید آرد کامل جو دوسر سبوس‌دار در صنایع شیرینی پزی

همانطور که گفتیم یکی از موارد استفاده آرد کامل جو دوسر در صنایع شیرینی پزی و کیک پزی می‌باشد. چرا که سرشار از سبوس است و می‌تواند خواص غذایی زیادی داشته باشد. بسیاری از تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند از این آرد استفاده کنند تا کیفیت محصولات خود را چندین برابر نمایند.

این صنایع می‌توانند با برقراری قرارداد با مجموعه ایلیا آرد کامل جو دوسر سبوس‌دار به صورت تناژ تهیه نمایند.

این مجموعه تمام مراحل فرآوری بر روی محصولات را با استفاده از تجهیزات مکانیزه و بهداشتی و با حضور کارشناسان مجرب انجام می‌دهد و محصولات را با مجوزهای بهداشتی و سیب سلامت به دست مصرف کنندگان می‌رساند.

بنابراین تولید کنندگان این صنایع مختلف می‌توانند این محصول را با اطمینان تهیه نمایند.

آرد کینوا

آرد جو دوسر پرک برای تولید شکلات رژیمی

همانطور که ذکر کردیم آرد جو دوسر پرک یکی از محصولاتی است که در داشتن یک رژیم غذایی لاغری تاثیر گذار است.  همچنین به دلیل سرشار بودن فیبر فراوان، در کاهش وزن و احساس سیری طولانی مدت کمک می‌کند.

شکلات یکی از خوراکی‌های محبوب در سراسر دنیا محسوب می‌شود. البته با توجه به افزایش علاقه مردم نسبت این خوراکی خوشمزه، تهیه و تولید شکلات های رژیمی روز به روز بیشتر می‌شود.

آرد جو دوسر یکی از محصولاتی است که با توجه به ویژگی رژیمی که دارد در تهیه شکلات های رژیمی بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

کارخانه‌های علاقه مند به تولید شکلات‌های فراسودمند و رژیمی برای تولید انواع آردهای فراسودمند و پروتئینی می‌توانند با مشاوران این مجموعه در ارتباط بوده و مشاوره تخصصی دریافت نمایند.

قیمت خرید و فروش آرد جو دوسر عمده و تناژ برای صنایع تبدیلی

با توجه به مواردی که گفتیم کارخانه‌های صنایع تبدیلی برای تهیه محصولات با سلامت بالا و سرشار از مواد مغذی می‌توانند از آرد جو دوسر استفاده کنند و به این ترتیب محصولاتی با مقادیر بالای فیبر، ویتامین، پروتئین، کربوهیدرات و … می‌توانند تهیه نمایند.

این صنایع آرد جو دوسر را به صورت عمده و تناژ می‌توانند از مجموعه ایلیا تهیه کنند. این مجموعه آرد جو دوسر مورد نیاز صنایع تبدیلی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه و تامین می‌کند.

این محصول با تائیدیه بهداشتی و سلامت روانه بازار می‌گردد و با قیمتی مقرون به صرفه به دست خریداران می‌رسد.

بنابراین با توجه به موارد ذکر شده این محصول یک دانه با سود اقتصادی بالا می‌باشد. برای کسب مشاوره از کارشناسان بخش فروش شرکت تجارت سبز ایلیا می‌توانید از راه‌های ارتباطی مندرج در سایت مجموعه کمک بگیرید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *