آرد کینوا

انواع فروشنده آرد کینوا در کشور

کینوا

آرد کینوا در کشور ما از چه طریق در دسترس است؟ آیا با انواع فروشنده آرد کینوا در کشور آشنا هستید؟ افراد سودجو از چه طریقی در تولید آرد کینوا تقلب می‌کنند و محصولاتی فاسد و نامناسب عرضه می‌کنند؟ به طور کلی آرد کینوا در کدام صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

تنوع محصولات کینوا در ایران

کینوا یک محصول سالم و کامل می‌باشد که در دسته گیاهان قرار می‌گیرد. به طور کلی صنعت مرتبط با محصولات دانه کینوا یکی از مهم ترین بخش‌ های صنعت مواد غذایی در کشور محسوب می‌شود و از طریق دانه کینوا محصولات زیادی می‌توان تهیه کرد. این محصولات را می‌توان به شکل زیر نام برد:

  • انواع شیرینی و کیک و بیسکویت
  • آرد کینوا
  • ماکارونی و پاستا
  • محصولات بهداشتی مانند صابون و ماسک مراقبتی پوست
  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا کینوا سه رنگ
  • کینوا پرک
  • کینوا حجیم شده

 این محصولات منبع سرشاری از ویتامین‌های گروه ب، پروتئین، املاح معدنی مانند فیبر، پتاسیم، کلسیم، آهن و … هستند و فاقد گلوتن می‌باشند.

محصولات کینوا که در ایران تولید می‌گردند شبیه به غلات می‌باشند و استفاده از آن‌ها در صنعت غذایی کشور ارزش غذایی محصولات را افزایش می‌دهد. به دلیل این که کینوا طعم به خصوصی ندارد می‌تواند در تمامی ترکیب‌ها قرار بگیرد.

 

کینوا

 

تفاوت‌های کینوا ایرانی و وارداتی

امروزه کینوا هم به شکل ایرانی و هم به شکل وارداتی در بازار وجود دارد. این محصول در سال‌های گذشته بیشتر وارد کشور می‌شد و در ایران سطح زیر کشت کمی داشت. به همین دلیل توجه به نمونه‌ های وارداتی بسیار زیاد بود. کینوا وارداتی کیفیت بسیار بالایی داشت و از لحاظ ظاهری دانه‌های درشت و مرغوبی را دارا بود.

اما این محصولات شامل هزینه‌ های گمرک و واردات و حمل و نقل می‌شدند و طبیعتاً قیمت بسیار گزافی داشتند. کینوا وارداتی بیشتر به صورت مصرف خانگی عرضه می‌شد و تامین آن به شکل عمده غیرممکن بود. در این میان کارخانه‌ های زیادی وجود داشتند که ترجیح می‌دادند از دانه کینوا در تولیدات خود استفاده کنند. اما امکان دسترسی به شکل عمده آن وجود نداشت.

به مرور با شناخت هر چه بیشتر دنیا نسبت به این دانه ارزشمند، کشت آن در ایران آغاز شد و تا جایی که سطح زیر بسیار گسترده‌ای را به خود اختصاص داد. کینوا ایرانی کیفیت بسیار بالایی دارد به نحوی که از لحاظ مرغوبیت با نمونه‌های وارداتی در رقابت می‌باشد. این محصول به مقدار فراوان در دسترس است و می‌تواند در دراز مدت نیز به شکل تناژ در اختیار کارخانه‌های صنایع غذایی و سایر صنایع قرار بگیرد. از طرفی نیاز به انبارمانی طولانی ندارد و فاقد مواد نگهدارنده است و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه عرضه می‌گردد.

شرکت ایلیا طی سالیان اخیر بررسی‌های پیشرفته‌ای را بر روی دانه کینوا ایرانی انجام داده است و با فناوری‌های دقیق و ساپونین زدایی‌ های تخصصی، محصولی با کیفیت بالا عرضه می‌کند. به طور کلی کینوا ایرانی و وارداتی از لحاظ ارزش غذایی با یکدیگر تفاوتی ندارند و هر دو به لحاظ میزان ویتامین، پروتئین، فیبر و مواد معدنی در یک سطح می‌باشند.

 

کینوا

 

کاربرد‌های آرد کینوا

یکی از محصولات ارزشمند دانه کینوا، آرد کینوا است که کاربردهای بسیار متنوعی دارد. این محصول باید در شرایط ویژه تهیه گردد تا تمام مزیت‌ ها و خواص دانه کینوا را در خود حفظ کند. به همین دلیل در تولید انواع شیرینی و کیک و انواع نان‌ های سنتی و فانتزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این آرد پس از پخت، بافت تردی دارد و به راحتی جذب بدن می‌شود. سرشار از مواد مغذی است و در تهیه انواع کوکو، فرنی، سوپ، پنکیک، نان، کیک، شیرینی و ترکیب‌های متفاوت، مورد استفاده قرار می‌گیرد. مصرف کنندگان مختلف در صنایع تبدیلی ترجیح می‌دهند از طریق استفاده از آرد کینوا کیفیت محصولات خود را افزایش دهند و به سودآوری و فروش بالا از طرف بازار برسند.

منظور از صنایع تبدیلی صنایعی هستند که در زمینه تولید و فرآوری محصولات، ذخیره سازی آن‌ها و بسته بندی فعالیت می‌کنند و به طور عمده با عرضه محصولات کشاورزی دست و پنجه نرم می‌کنند. پیشنهاد ما به خریداران آرد کینوا این است که این محصول با کیفیت را از شرکت‌ های معتبر و متخصص که دارای مجوز های بهداشتی هستند تهیه نمایند تا لذت یک خرید موفق را تجربه نمایند.

انواع فروشنده‌های آرد کینوا

در کشور ما فروشنده‌های مختلفی وجود دارند که آرد کینوا را عرضه می‌نمایند. اما انتخاب یک مجموعه متخصص که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همچنین مجموعه‌ای که بدون واسطه آرد کینوا را به دست مصرف کنندگان برساند و از طرفی این محصول را با کمترین میزان نوسان قیمت عرضه نماید مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد.

مجموعه ایلیا اولین مرکزی است که به صورت تخصصی بر روی آرد کینوا و دانه کینوا فعالیت می‌کند. این مجموعه آرد کینوا را هم به شکل بسته‌بندی و هم به شکل عمده عرضه می‌کند و به دست خریداران مختلف می‌رساند. شایان ذکر است که با عقد قرارداد می‌تواند آرد کینوا را در دراز مدت برای خریداران مختلف تامین نماید و محصولاتی با کیفیت عالی از لحاظ طعم، مزه و ارزش غذایی عرضه نماید.

 

کینوا

 

روش‌های تشخیص تقلب‌های آرد کینوا

(رنگ/ بو/ مزه/ مجوزات/ بسته بندی/ قیمت/ شخص یا شرکت / نخریدن فله بدون آرم)

به طور کلی مواد غذایی، مصرف کنندگان همیشگی و دائمی دارند. در این میان سودجویان زیادی وجود دارند که برای رسیدن به بار مالی بیشتر تقلب‌های زیادی را در زمینه مواد غذایی اجرا می‌کنند که باعث ایجاد خطر در سلامت مصرف کنندگان می‌گردد. یکی از پرمصرف‌ترین محصولات کینوا که در جامعه مورد مصرف قرار می‌گیرد آرد کینوا می‌باشد.

در برخی موارد این افراد سودجو آرد کینوا فاسد شده را به جای محصول تازه عرضه می‌کنند. بنابراین تهیه آن از مراکز معتبر اهمیت بسیار زیادی دارد. به طور کلی آرد کینوا باید از مجموعه‌ای خریداری شود که تمام مجوزهای بهداشتی را دریافت کرده باشند و دارای سیب سلامت باشد. به نحوی که از طرف وزارت بهداشت و جهاد کشاورزی تایید شده باشد.

همچنین این محصول را باید در بسته بندی‌های مناسب و کاملاً بهداشتی عرضه کند. تمام تاییدیه‌های بهداشتی بر روی این بسته بندی درج شده باشد و سالم و بدون آسیب به دست مصرف کنندگان برسد. در برخی موارد دلالان زیادی وجود دارند که باعث تغییر و افزایش نابجای قیمت می‌شوند. شرکت ایلیا آرد کینوا را بدون هیچ گونه واسطه و به طور مستقیم ارائه می‌کند. بنابراین تمام قیمت‌ ها را بر اساس موارد تخصصی اعم از قیمت تمام شده محصول، تقاضای بازار، فراوری و … تعیین می‌نماید.

به این ترتیب بدون نوسان قیمت و در کمترین نوسان قیمت محصولات را عرضه می‌کند. از طرفی داشتن یک مجموعه مجرب و متخصص می‌تواند بهتر از یک شخص عمل کند. بنابراین شرکتی که دارای مجوز‌های تایید شده باشد و به صورت رسمی ثبت شده باشد می‌تواند گزینه بهتری برای خرید آرد کینوا باشد. پیشنهاد کلی ما به تمام خریداران آرد کینوا این است که در صورتیکه این محصول را به شکل فله خریداری می‌نمایند به آرم درج شده بر روی بسته‌بندی آن توجه نمایند.

در واقع محصولی که بدون آرم و بدون هویت باشد به لحاظ بهداشتی و سلامت هیچگونه ارزشی نداشته و محصولی تقلبی و غیر مناسب محسوب می‌شود. آرد کینوا که بدون مجوزهای بهداشتی عرضه گردد، به لحاظ رنگ و مزه متفاوت از نمونه‌های سالم و تایید شده است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما آرد کینوا را از مجموعه‌های معتبر مانند شرکت ایلیا خریداری کنید.

برای استعلام قیمت آرد کینوا و ثبت سفارش به این صفحه مراجعه کنید.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *