آرد جو دوسر, دانه جو دوسر, یولاف

تامین جو دوسر برای کارخانه غذا نیمه آماده و رژیمی

جو دوسر

جو دوسر برای غذاهای رژیمی چه خواصی دارد؟ آیا مجموعه معتبری وجود دارد که تامین جو دوسر برای کارخانه غذا نیمه آماده و رژیمی را به عهده داشته باشد؟ استفاده از جو دوسر برای غذاهای مخصوص کودکان هم کاربرد دارد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات، با ما همراه باشید.

 تولید انواع غذا رژیمی با جو دوسر

جو دوسر یکی از غلات کامل و سالم می‌باشد که خواص غذایی بسیار زیادی دارد. با توجه به این که سرشار از فیبر می‌باشد و باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد و اشتها را سرکوب می‌کند.

در نتیجه باعث کاهش وزن و پیشروی در روند رژیم لاغری می‌شود. از طرف دیگر منبع پروتئین و کربوهیدرات محسوب می‌شود و انرژی مورد نیاز بدن در طول رژیم را فراهم می‌کند. بنابراین برای تهیه انواع غذاهای رژیمی یک گزینه مناسب محسوب می‌شود.

به نحوی که در تمام دنیا طرفداران منحصر به فرد خود را پیدا کرده است. امروزه انواع صبحانه، میان وعده وعده‌های غذایی و خوراکی‌های رژیمی مختلف از طریق جو دوسر تهیه می‌شود و می‌تواند به سلامت بدن کمک بسیار زیادی کند.

انواع غذاهای رژیمی توسط جو دوسر که یک محصول فراسودمند می‌باشد، در کارخانه صنایع تبدیلی در حال آماده سازی می‌باشد و روز به روز تقاضا برای آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

طریقه مصرف و تهیه جو دوسر پرک برای بدنسازی

از آنجایی که بدنسازان به مکمل‌های سرشار از پروتئین و کربوهیدرات برای تامین انرژی احتیاج دارند، جو دوسر پرک با داشتن این ویژگی‌ها می‌تواند یکی از موارد بسیار موثر در وعده‌های غذایی بدنسازان محسوب شود.

به طور کلی جو دوسر پرک به دلیل بافت ویژه‌ای که دارد به صورت پخته و خام می‌تواند مصرف شود. بنابراین هم به شکل انواع سالاد و سوپ و غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم در ترکیب با آب، ماست، شیر و … گزینه منحصر به فردی محسوب می‌شود.

گفتنی است بدنسازان با استفاده از جو دوسر پرک مکمل‌های پودری مختلف سرشار از پروتئین تهیه می‌کنند و در حین تمرینات ورزشی در برنامه غذایی خود قرار می‌دهند.

جو دوسر پرک در تهیه انواع نوشیدنی‌های رژیمی و گیاهی استفاده‌های فراوانی دارد و به طور کلی بدنسازان ترکیبات تهیه شده از جو دوسر پرک را می‌توانند 1 تا 2 ساعت قبل و بعد از تمرینات ورزشی خود مورد استفاده قرار بدهند و در نهایت بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنند.

کینوا

کارخانه‌های خریدار جو دوسر رژیمی

امروزه صنایع تبدیلی مختلفی، از خریداران اصلی جو دوسر محسوب می‌شوند و دلیل این امر این است که این محصول، یک غله اقتصادی و به صرفه محسوب می‌شود و خرید آن می‌تواند به لحاظ اقتصادی مورد قبول تولیدکنندگان قرار بگیرد و از طرف دیگر جو دوسر که یک محصول فراسودمند است، خواص غذایی بسیار ویژه‌ای دارد و می‌تواند ویژگی‌های رژیمی و غذایی ارزشمندی را برای محصول تولیدی این کارخانه‌ها به ارمغان بیاورد.

گفتنی است یکی از اهداف کارخانه‌ها در بازار رقابتی که وجود دارد، این است که تقاضا برای محصولات خود را افزایش دهند و استفاده از جو دوسر در تولیدات این کارخانه‌ها می‌تواند باعث افزایش تقاضا برای خرید شود.

چرا که هم به لحاظ درآمدی و ارزش غذایی منحصر به فرد هستند و هم در رژیم‌های لاغری تاثیرات بسیار ویژه‌ای خواهند داشت. از طرف دیگر محصولات تهیه شده از جو دوسر درکنار تمام خواصی که دارد، دارای قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای می‌باشند.

  •  صنایع تهیه نان‌های فانتزی و سنتی
  • کارخانه‌های تولید کیک و شیرینی
  •  کارخانه‌های تولید پارستا
  •  کارخانه‌های تولید نوشیدنی‌های گیاهی با پایه جو دوسر
  • کارخانه‌های شکلات سازی
  • صنعت داروسازی
  •  کارخانه‌های صنایع تبدیلی گوناگون

از خریداران جو دوسر رژیمی می‌باشند که می‌توانند این محصول را به صورت عمده با کیفیت بالا و قیمت مناسب از مجموعه ایلیا خریداری نمایند.

جو دوسر

جو دوسر پرک صبحانه فوری برای تغذیه کودک

در دنیای نوین امروز، تغذیه کودکان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و با توجه به پرمشغله شدن زندگی افراد، توجه به غذاهای فوری که در زمان کمی آماده می‌شوند بیشتر شده است.

جو دوسر پرک صبحانه فوری یکی از همین محصولات می‌باشد که در زمان بسیار کمی آماده می‌شود و تمام خواص جو دوسر را در خود جای داده است. این محصول سرشار از فیبر، ویتامین و پروتئین است و می‌تواند برای تولید انواع صبحانه و میان وعده برای کودکان مورد استفاده قرار بگیرد.

مزیت جو دوسر پرک این است که فاقد گلوتن می‌باشد و طبع معتدلی دارد. بنابراین برای استفاده تمام افراد و کودکان با هر گروه خونی مناسب و ایده آل است. صبحانه‌های تهیه شده از جو دوسر پرک باعث تقویت سیستم ایمنی کودکان می‌شود و از طرفی انرژی مورد نیاز آن‌ها در طول روز را تامین می‌نماید.

جو دوسر پرک سرشار از فیبر است، بنابراین مصرف غذاهای تهیه شده از جو دوسر پرک باعث بهبود دستگاه گوارش و در نتیجه جلوگیری از بروز یبوست در کودکان خواهد شد.

بسیاری از افراد بر این باورند که جو دوسر پرک برای کودکان بهتر از برنج است، چرا که هضم آسانی دارد و در عین حال خواص غذایی و انرژی مورد نیاز کودکان را نیز تامین می‌کند.

جو دوسر

تامین انواع جو دوسر برای کارخانه غذا نیمه آماده در کشور

کارخانه‌های تولید غذاهای نیمه آماده به دنبال مواد اولیه مناسبی می‌باشند تا کیفیت نهایی محصولات خود را افزایش دهند. در نتیجه این امر منجر به افزایش تقاضا و فروش محصولاتشان خواهد شد. از طرفی مقرون به صرفه بودن مواد اولیه برای آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.

بنابراین استفاده از جو دوسر را در تهیه غذاهای نیمه آماده خود ترجیح می‌دهند. اما به دنبال مجموعه‌ای می‌باشند که بسته بندی‌های بهداشتی و مناسبی داشته باشد. از طرفی جو دوسر را در کمترین زمان ممکن به دست آن‌ها برساند.

سلامت و کیفیت دانه‌های جو دوسر برای این کارخانه ها از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که مستقیماً بر روی کیفیت محصول نهایی آنها تاثیر می‌گذارد.

شرکت ایلیا مارکت می‌تواند جو دوسر مورد نیاز این کارخانه‌ها را در سراسر ایران تامین نماید و محصولات را با مجوز بهداشتی و با کیفیت بالا به دست آن‌ها برساند.

این مجموعه در حین معاملات، قرارداد تنظیم می‌کند، بنابراین تمام این معاملات با تضمین کیفیت و قیمت همراه می‌باشد. علاقه مندان می توانند برای دریافت مشاوره و اطلاعات لازم با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *