جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری, دانه جو دوسر

تفاوت قیمت و پخته شدن جو دوسر ایرانی و انگلیسی

جو دوسر

آیا تفاوتی بین انواع جو دوسر ایرانی و انگلیسی وجود دارد؟ به طور عمده تفاوت قیمت و پخته شدن جو دوسر ایرانی و انگلیسی درچه مواردی است؟ جو دوسر پخته برای چه موارد متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ برای استعلام قیمت جو دوسر ازطریق کدام مجموعه می‌توانیم اقدام کنیم؟ به نظر شما جو دوسر ایرانی و وارداتی از نظر کیفیت و قیمت بایکدیگر متفاوت هستند؟

خرید جو دوسر انگلیسی وارداتی برای بسته بندی

جو دوسر از کشورهای مختلفی وارد ایران می‌شود. کشورهایی مانند انگلستان، روسیه، لهستان و فندلاند و … . جو دوسر انگلیسی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در بسته بندی‌های مختلفی عرضه می‌شوند. به طور کلی خرید عمده جو دوسر وارداتی در دسترس نیست و این محصولات برای بسته بندی به کارخانه‌های مربوطه منتقل می‌شوند و در نهایت هم به بازار عرضه می‌گردند.

مجموعه ایلیا امکان خرید جو دوسر انگلیسی و بسته‌بندی را فراهم کرده و محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان می‌رساند. اگرچه قیمت جو دوسر وارداتی نسبت به انواع ایرانی با توجه به هزینه‌های گمرک و واردات گران‌تر می‌باشد، اما مجموعه ایلیا اجازه اعمال قیمت‌های اضافی برای محصولات را نخواهد داد. و نهایتا خریدی آسان و لذت بخش برای همه خریداران در سراسر کشور، به ارمغان می‌آورد.

برای خرید انواع جو دوسر بسته بندی و کیلویی به به بخش فروشگاه مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

جو دوسر

فروش جو دوسر پرک ریز و درشت ایرانی

جو دوسر پرک که یکی از فرآورده‌های دانه جو دوسر می‌باشد، دانه‌های ریز و درشتی دارد که هر کدام بنا به استفاده‌های گوناگون خریداری می‌شوند. بنابراین صنایع مختلف و خریداران زیادی وجود دارند که به دنبال جو دوسر پرک با کیفیت می‌باشند. این صنایع خریدار محصولی می‌باشند که کیفیت زیادی داشته باشد و به لحاظ رنگ و طعم و عطر از کیفیت زیادی برخوردار باشد.

همچنین دریافت به موقع جو دوسر پرک از این مجموعه‌ها برای خریداران از اهمیت زیادی برخوردار است. به طور کلی مجموعه‌ای می‌تواند در این زمینه موفق باشد که به لحاظ کیفیت، سلامت و بهداشت و همچنین قیمت پیشتاز باشد. مجموعه ایلیا جو دوسر پرک ریز و درشت ایرانی را با کیفیت بالا عرضه می‌کند و می‌تواند این محصول را با شرایط ویژه‌ای به دست خریداران در سراسر کشور برساند.

این مجموعه طی سالیان اخیر با تحقیقات گسترده‌ای که بر روی جو دوسر انجام داده است موفق شده است محصولاتی را تولید نماید که به لحاظ کیفیت با نمونه‌های خارجی رقابت کند. برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با شرایط فروش جو دوسر پرک توسط مجموعه ایلیا، می‌توانید با کارشناسان متخصص این مرکز در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

جو دوسر

طرز تهیه جو دوسر پخته برای بدنسازی و لاغری

همان طور که می‌دانید جو دوسر برای رژیم‌های لاغری و مصرف بدنسازان از اهمیت زیادی بهره مند می‌باشد. این محصول به صورت خام و پخته قابل استفاده است اما نوع پخته آن برای بدنسازان و کسانی که رژیم لاغری دارند محبوب‌تر می‌باشد. مزیتی که جو دوسر دارد این است که به شکل‌های مختلفی قابل استفاده است. برای مثال از این محصول برای تهیه انواع سوپ و آش استفاده می‌شود.

همچنین اوتمیل که یک میان وعده جذاب برای بدنسازان محسوب می‌شود، با استفاده از جو دوسر حاصل می‌شود. جو دوسر طبع معتدلی دارد و به شکل پخته و ترکیبات مختلفی می‌تواند به کمک کسانی که رژیم لاغری دارند بیاید.

طرز پخت جو دوسر کامل پخته با پوست

از میان تمام غلات دانه کامل جو دوسر از محبوبیت زیادی برخوردار است. چرا که خاصیت زیادی دارد و عطر و طعم آن برای تمام افراد مطلوب می‌باشد. به طور کلی می‌توان گفت که این دانه کامل، یک غذای سالم است و برای رژیم‌های غذایی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. جو دوسر کامل برای پخت به زمان زیادی احتیاج دارد اما بعد از طبخ، بافت خود را حفظ می‌کند.

از این محصول برای تهیه انواع سوپ با طعم‌های گوناگون، تهیه آرد، انواع آش و … استفاده می‌شود. پوست این دانه سرشار از سبوس می‌باشد و می‌تواند غذاهایی با کیفیت و خوش طعم و همچنین مغذی به همراه داشته باشد. همچنین از این دانه کامل و ارزشمند در تهیه کیک، شیرینی، نان، انواع نوشیدنی و … استفاده می‌شود.

جو دوسر

میزان مصرف جو دوسر در روز در انواع غذا

به‌طورکلی جو دوسر طبع معتدلی دارد. بنابراین برای اضافه شدن در غذاهای مختلف مناسب است. مصرف جو دوسر در طول روز و در وعده‌های گوناگون مانعی ندارد و به طور کلی بر حسب میزان تحرک افراد و وزن آن‌ها می‌تواند انتخاب شود و اگر شخصی که حساسیت‌های گوناگون دارد، بخواهد هر روز نسبت به مصرف جو دوسر اقدام کند، بهتر است که با پزشک تغذیه مشورت داشته باشد.

خاصیت غذایی جو دوسر گستره وسیعی دارد و منبع انواع ویتامین، فیبر، پروتئین و … می‌باشد. این غذای مغذی برای استفاده در صبحانه و میان وعده‌های گوناگون توصیه می‌شود و به مرور زمان باعث کاهش وزن به شکل مفید و موثر خواهد شد. با مصرف روزانه جو دوسر می‌توانید انرژی مورد نیاز خود را تامین کنید و می‌توان گفت مصرف این دانه کامل در طول روز باعث احیای سریع فیبرهای عضلانی بدن می‌شود و ویتامین و پروتئین مورد نیاز بدن را تامین می‌کند. بنابراین استفاده از این غذا در طول روز هیچ مشکلی نداشته و می‌تواند در انواع غذا و ترکیبات مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

تفاوت قیمت خرید و فروش جو دوسر ایرانی و وارداتی

جو دوسر در بازار ایران به شکل ایرانی و وارداتی وجود دارد. این محصولات به لحاظ کیفی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و هر دو نوع منبع ویتامین‌ها و مواد مغذی می‌باشند. اما به لحاظ قیمت دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر هستند. جو دوسر وارداتی برای ورود به کشور شامل هزینه‌های گمرک، حمل و نقل و واردات می‌شود، بنابراین دارای قیمت بیشتری است و بیشتر به شکل بسته بندی به فروش می‌رسد.

اما جو دوسر ایرانی با توجه به در دسترس بودن، دارای قیمت کمتری می‌باشد و به شکل عمده با قیمت مناسب به دست خریداران خود در سراسر کشور می‌رسد و مجموعه ایلیا این امکان را به خوبی فراهم کرده است.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *