آرد کینوا

تولید و فروش آرد کینوا غیر تراریخته در ایران

کینوا

معتبرترین مرکز تولید و فروش آرد کینوا غیر تراریخته در ایران کدام مجموعه است؟ آرد کینوا ارگانیک و غیرتراریخته چه ویژگی‌هایی دارد و چرا برای سلامتی مناسب‌تر ‌می‌باشد؟

از آرد کینوا در کدام صنایع استفاده می‌شود؟ چرا غیرتراریخته بودن آرد کینوا برای مصرف کنندگان مختلف و کارخانه‌های صنایع تبدیلی اهمیت دارد؟

کدام مجموعه معتبر و ایرانی تولیدکننده اصلی و متخصص کینوا و محصولات آن است؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش‌ها تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

کینوا

 

آرد کینوا غیر تراریخته چیست

کینوا یک محصول سالم و کامل است و می‌توان آن را به عنوان یک سوپرفود منحصر به فرد معرفی کرد. یکی از شرایط لازم و ویژه در رابطه با تولید و تهیه این محصول غیرتراریخته بودن آن می‌باشد.

منظور از محصولات غیرتراریخته محصولاتی است که دچار دستکاری‌ های ژنتیکی شده است. شاید به طور کلی تراریخته شدن محصولات کشاورزی باعث افزایش بازدهی محصولات نهایی گردد، اما مصرف آن می‌تواند باعث ایجاد بیماری‌های مختلفی مانند سرطان شود.

در واقع این محصول باید در شرایط استاندارد تهیه شود و مورد دستکاری‌های ژنتیکی قرار نگیرد. از فرآورده‌های جذاب و پر کاربرد کینوا آرد کینوا است.

این محصول باید در شرایط ویژه تهیه گردد. در واقع آرد کینوا غیر تراریخته در تولید محصولات مختلف و توسط کارخانه‌های صنایع تبدیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر آرد کینوا در شرایط استاندارد تهیه شود تمام خواص دانه کینوا را در خود حفظ می‌کند و می‌تواند به عنوان یک آرد کامل و سالم و غیر تراریخته و ارگانیک به دست تمام مصرف کنندگان در تمام کشور برسد.

آرد کینوا ارگانیک و غیر تراریخته به دلیل اینکه دچار دستکاری‌های ژنتیکی نشده است برای سلامت انسان هیچ مشکلی نداشته و باعث ایجاد بیماری‌های گوناگونی که محصولات تراریخته به دنبال دارند، نمی‌گردد.

پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه محصولات کینوا ارگانیک و غیرتراریخته با کارشناسان مجرب مجموعه ایلیا در تماس باشید و اطلاعات مناسب در این زمینه را دریافت نمایید.

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا موفق شده است آرد کینوا غیر تراریخته را با حضور کارشناسان متخصص و مجرب در شرایط استاندارد و مکانیزه تهیه کند و این محصول را به دست خریداران و مصرف‌کنندگان گوناگون در سراسر کشور برساند.

 

نان

 

کاربرد آرد کینوا

همانطور که می‌دانید آرد کینوا یکی از فرآورده‌های منحصر به فرد و پرطرفدار دانه کینوا می‌باشد. به دلیل این‌که این آرد مصرف آسان‌تری نسبت به سایر آردها دارد کاربردهای زیادی را برای خود ایجاد کرده است.

صنایع غذایی و تبدیلی کشور ما انواع فرنی، سوپ، نان، آش، پنکیک، کیک، شیرینی، کوکو، انواع معجون و … را با استفاده از آرد کینوا می‌توانند آماده کنند.

آرد کینوا باید توسط کارشناسان متخصص و در شرایط مکانیزه آماده گردد، در این صورت یک محصول فاقد گلوتن و ساپونین حاصل می‌شود. استفاده از آرد کینوا در صنایعی که ذکر کردیم می‌تواند سودآوری و افزایش فروش محصولات را به همراه داشته باشد.

همچنین اگر تولید کنندگان مختلف از آرد کینوا در تولید محصولات خود استفاده کنند می‌توانند کیفیت محصولات نهایی خود را به شکل شگفت‌انگیزی افزایش دهند.

یکی دیگر از کاربردهای جذاب آرد کینوا، در تولید محصولات رژیمی است. از آنجایی که این آرد سرشار از فیبر است می‌تواند با ایجاد سیری طولانی مدت، از پرخوری و ریزه خواری جلوگیری کند و کاهش وزن را به همراه داشته باشد.

تمام تولیدکنندگان مختلف که محصولات رژیمی تهیه می‌کنند، مانند نان‌های رژیمی، انواع کیک و شیرینی‌های رژیمی و غذاهای گوناگون رژیمی می‌توانند با جایگزین کردن این آرد به جای آرد های معمولی، محصولات سالم، کامل و رژیمی به همراه داشته باشند.

ورزشکاران نیز با استفاده از آرد کینوا که پروتئین زیادی دارد می‌توانند مکمل‌های طبیعی و سالم تهیه کنند. همچنین در رژیم‌ های بدنسازی و تناسب اندام خود مورد استفاده قرار بدهند.

 

آرد کینوا

 

تولید آرد کینوا پروتئینی غیر تراریخته

همانطور که گفتیم آرد کینوا سرشار از پروتئین است و اگر به شکل غیر تراریخته آماده شود می‌تواند یک غذای سالم و پرکاربرد محسوب شود.

اما این آرد باید در شرایط ویژه تهیه شود و متخصصان مجرب در روند تولید آن نظارت داشته باشند. شناسایی مرکزی که بتواند آرد کینوا پروتئینی را به شکل غیرتراریخته و سالم، تهیه و عرضه کند از اهمیت زیادی برخوردار است.

شرکت ایلیا بزرگترین مجموعه‌ای است که در کشور ما در زمینه تولید محصولات کینوا فعالیت می‌کند. این مجموعه آرد کینوا پروتئینی را در شرایط ویژه مکانیزه و کاملاً بهداشتی مورد فرآوری قرار می‌دهد. همچنین بدون هیچ تراریختگی و دستکاری ژنتیکی، محصولاتی سالم و مورد اعتماد را به دست مشتریان خود می ‌رساند.

بنابراین تمام خریداران و مصرف‌کنندگان مختلفی که از آرد کینوا پروتئینی غیر تراریخته در تولیدات خود استفاده می‌کنند، می‌توانند این محصول را از طریق شرکت ایلیا خریداری نمایند و از این طریق بازدهی اقتصادی و فروش خود را افزایش دهند.

مشاوران و متخصصین این شرکت در بخش فروش آماده پاسخگویی به سوالات خریداران مختلف می ‌باشند و امکان خرید آسان را برای مشتریان خود به ارمغان آورده‌ اند.

 

کینوا

 

فروش آرد کینوا در ایران

‏ ‏کینوا طی سالیان اخیر در کشور ما طرفداران زیادی را برای خود پیدا کرده است. اما یکی از دغدغه‌های مهم خریداران و تولیدکنندگان صنایع تبدیلی مختلف در کشور ما این است که بهترین مرکز فروش آرد کینوا در ایران کدام است تا بتوانند از این طریق خرید مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه نمایند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در طی سالیان اخیر به طور تخصصی بر روی تولید و تهیه و عرضه محصولات کینوا مانند آرد کینوا فعالیت می‌کند به نحوی که به بزرگترین فروشگاه آرد کینوا در کشور تبدیل شده است.

این مجموعه با جمع آوری ارقام با کیفیت کینوا و فرآوری آن در شرایط مکانیزه و بهداشتی، آرد کینوا با کیفیت، سالم و سرشار از مواد غذایی را تهیه می‌کند و به دست مصرف‌کنندگان خود می‌رساند.

بنابراین اگر از خریداران آرد کینوا هستید و یا در تولیدات خود از این محصول سالم و مقوی استفاده می‌کنید، در هر نقطه از کشور که حضور دارید می‌توانید آرد کینوا سالم و بهداشتی را از مجموعه ایلیا خریداری کنید. این شرکت امکان فروش این محصولات را با شرایط آسان و مناسب فراهم کرده است. همچنین علاقه مندان در صورت تمایل جهت استعلام قیمت آرد کینوا بسته بندی می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *