جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

جدول ارزش غذایی جو دوسر پرک + قیمت

جو دوسر

با توجه به جدول ارزش غذایی جو دوسر پرک+ قیمت نهایی این محصول، می‌توان نتیجه گرفت یک محصول فراسودمند و اقتصادی است؟ جو دوسر جدول غذایی ویژه خود را دارد و با توجه به این موضوع، میزان کالری و ارزش غذایی آن در 100 گرم چه میزان است؟

جو دوسر جدول غذایی به چه صورت دارد؟ بهترین و معتبر‌ترین مجموعه برای استعلام قیمت جو دوسر و محصولات آن، کدام مجموعه است؟ برای پاسخ به این پرسش‌ها تا پایان مطالب، همراه ما باشید.

ارزش غذایی و کالری جو دوسر پرک در 100 گرم

جو دوسر یکی از محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین غلات در بین گیاهخواران و ورزشکاران و همچنین کسانی که طرفدار رژیم‌های سالم هستند می‌باشد. اگر می‌خواهید از ارزش غذایی این غذای کامل مطلع شوید تا پایان این مطلب همراه ما باشید. جو دوسر یک محصول سرشار از سبوس است و از آنجایی که گلوتن ندارد برای رژیم‌های عاری از گلوتن توصیه می‌گردد.

این غذا بدن را در برابر بیماری‌های قلبی ایمن می‌کند و باعث کاهش قند خون و کلسترول بدن می‌شود. از آنجایی که سرشار از فیبر است باعث سیری طولانی مدت و سرکوب اشتها می‌شود در نتیجه کاهش وزن به صورت مناسب و اصولی را به همراه خواهد داشت. به طور کلی در هر ۱۰۰ گرم جو دوسر خام ۳۸۹ کالری وجود دارد و یک ماده غذایی سرشار از کربوهیدرات و پروتئین است.

این محصول فاقد قند است بنابراین برای بیماران مبتلا به دیابت گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. بیشترین فیبری که در این غله وجود دارد به صورت محلول است و از نوع بتاگلوکان می‌باشد. این غله منبع سرشاری از ویتامین‌های گروه ب و مواد معدنی مانند فسفر، منگنز، آهن، منیزیم، سلنیوم و … می‌باشد.

مجموعه ارزش غذایی جو دوسر باعث شده است که برای بیماران قلبی و بیماران مبتلا به کلسترول خون و مبتلایان به سلیاک یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب شود. وجود ارزش غذایی بالا در این محصول باعث محبوبیت آن در بین خانواده ها شده است.

 

جو دوسر

 

جدول میزان پروتئین جو دوسر پرک

جو دوسر پرک یکی از محصولاتی است که در رژیم‌های غذایی بدنسازان مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا که منبع سرشار از پروتئین و کربوهیدرات است و می‌تواند انرژی مورد نیاز آن‌ها در حین تمرین را فراهم کند. به طور کلی در هر ۱۰۰ گرم جو دوسر پرک، حدوداً ۱۳.۱۵ گرم پروتئین وجود دارد بنابراین برای تهیه انواع مکمل‌ها و میان وعده‌های مناسب و همچنین پودر پروتئین گزینه مناسبی می‌باشد.

خرید جو دوسر جو دوسر پرک صبحانه فوری

جو دوسر پرک به شکل خام و پخته قابل استفاده است. چرا که هضم بسیار آسانی دارد و برای تهیه صبحانه‌های فوری، میان وعده‌های مناسب و وعده‌های غذایی کامل مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین باشگاه‌های بدنسازی، رستوران‌ها، فروشگاه و هایپر مارکت‌ها، کارخانه‌های صنایع تبدیلی، صنایع تولید غذاهای رژیمی و … از جو دوسر پرک در تولیدات خود استفاده می‌کنند.

اما تمام این مصرف کنندگان به دنبال محصولی می‌باشند که کیفیت و سلامت بالایی داشته باشد و در بسته بندی‌های مناسبی ارائه گردد. این خریداران با مجموعه‌ای همکاری می‌کنند که جو دوسر و جو دوسر پرک فوری را در زمان مناسب به دست آن‌ها برساند و خرید تضمینی به همراه داشته باشد. مجموعه متخصص ایلیا با افتخار تمام این ویژگی‌ها را داشته و محصولی با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب عرضه می‌کند.

این مجموعه متخصص امکان خرید جو دوسر پرک فوری را برای تمام خریداران در سرتاسر ایران فراهم کرده و با تنظیم قرارداد، خرید تضمینی را به ارمغان خواهد آورد. برای خرید محصولات و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان بخش فروش مجموعه در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

 

جو دوسر

 

قیمت بلغور و سبوس جو دوسر

دانه جو دوسر فرآورده‌ها و محصولات بسیار متنوعی دارد که در مصارف و صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله محبوب‌ترین و سالم‌ترین محصولات آن سبوس و بلغور جو دوسر می‌باشد. سبوس جو دوسر منبع غنی از ویتامین و املاح معدنی می‌باشد و به طور کلی حاصل پوشش فیبردار دانه جو دوسر است.

این محصول سرشار از بتا گلوکان می‌باشد و در کاهش وزن و رژیم‌های لاغری گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. بلغور جو دوسر از دانه جو دوسر به دست می‌آید، منبع کالری است، اما از آنجایی که کالری آن کم کم وارد بدن می‌شود باعث ایجاد چاقی نامناسب نخواهد شد. قیمت این محصول با توجه به فراوری‌های ذکر شده تعیین می‌گردد. همچنین تقاضای بازار، هزینه نهایی تولید، قیمت تمام شده محصول نیز در این مورد تاثیر گذار می‌باشند.

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا این دو محصول را با کیفیت بالا تهیه کرده و با قیمت مناسب به صورت تناژ و بسته‌بندی عرضه می‌کند. ویژگی متفاوت در مجموعه ایلیا عدم حضور افراد واسطه است. همین موضوع هم باعث ارائه قیمت های معقول و مناسب گشته است. تمام خریداران می‌توانند برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت سبوس و بلغور جو دوسر با کارشناسان بخش فروش مجموعه در ارتباط باشند. همچنین اطلاعات فروش و قیمت محصولات را به همراه مشاوره های لازم به دست بیاورند.

 

جو دوسر

 

مراکز عرضه انواع جو دوسر غیر تراریخته

جو دوسر محصولی است که به لحاظ سلامت و کیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد و متاسفانه بسیاری از افراد این محصول را به شکل تراریخته وارد بازار می‌کنند که در نهایت منجر به آلرژی و بیماری‌های زیادی می‌شود، چرا که دچار دستکاری ژنتیکی شده است. اما مجموعه ایلیا به عنوان تخصصی‌ترین و بزرگترین مرکز عرضه انواع جو دوسر این محصول را به شکل غیر تراریخته و کاملا ارگانیک آماده سازی کرده و در بسته بندی‌های مناسب و بهداشتی و با مجوز بهداشتی به بازار عرضه می‌کند.

در واقع خریداران انواع جو دوسر غیر تراریخته در صنایع و کارخانه‌های مختلف و همچنین در مصارف خانگی می‌توانند برای خرید این محصول از طریق مرکز معتبر و متخصص ایلیا اقدام نمایند و انواع جو دوسر با بسته بندی‌های مناسب را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند. این مجموعه تمام محصولات خود را به شکل ارگانیک به تمام نقاط ایران ارسال کرده و می‌تواند محصول مورد نیاز صنایع مختلف را تامین کند. اعتماد به مراکز معتبری مانند ایلیا می‌تواند در پیشرفت صنایع غذایی و تولیدات محصولات غیر تراریخته و سالم و رژیمی کمک بسیار زیادی کند.

علاقه مندان برای خرید محصولات غیرتراریخته جو دوسر می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *