آرد جو دوسر, جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری, دانه جو دوسر

خرید آرد و پرک جو دوسر برای تولید نان

جو دوسر

تولید نان های رژیمی و سالم در سال های اخیر درکشور به شدت افزایش یافته است و کارخانه جات و مراکز تولید کننده نان، از غلات فراسودمند از جمله جو دوسر که غله ای سبوس دارو کامل می باشد برای تولید نان استفاده می کنند.

کارخانه جات تولیدی نان، برای خرید آرد و پرک چو دوسر مورد نیاز برای تولید نان، از مراکز عرضه کننده این محصولات خرید خود را انجام می دهند.

کارخانه های خریدار جو دوسر در ایران

با گسترش سبک زندگی سالم و استفاده از مواد غذایی سالم و دارای ارزش غذایی بالا، کارخانه جات صنایع تبدیلی، با استفاده از جو دوسر محصولاتی نو و فراسودمند تولید می کنند. کارخانه جات برای به دست آوردن بازار گسترده فروش باید محصولاتی نو و رقابتی را تولید کنند.

از جمله کارخانه جاتی که از جو دوسر استفاده می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی

تولید انواع نان رژیمی با آرد جو دوسر

آرد جو دوسر محصولی به دست آمده از آسیاب دانه های جو دوسر که در انواع صنایع تبدیلی کاربرد دارد. انواع نان های رژیمی با خواص مختلفی و برای افراد، با ذائقه های متفاوتی می توان با آرد جو‌ دوسر تهیه نمود.

کارخانه جات تولیده کننده نان، پیش به سوی تولید نان های رژیمی با آرد جو دوسر در حرکت هستند. این کارخانه جات برای تامین آرد جو دوسر مورد نیاز برای تهیه نان های رژیمی نیازمند شرکتی معتبر برای تامین آرد جو دوسر هستند، شرکتی که پتانسیل تامین در بلند مدت را داشته باشد و کیفیت و قیمتی مناسب به کارخانه جات ارائه دهد.

جو دوسر

نان جو دوسر برای لاغری

در جامعه امروزی افراد زیادی از چاقی رنج می برند. به دنبال مواد غذایی کم کالری و دارای ارزش غذایی بالا هستند. نان جو دوسر، با ارزش غذایی بالا و سرشار از مواد مغذی، مناسب برای افرادی است که قصد کاهش وزن و تناسب اندام را دارند.

کارخانه جات تولید کننده محصولات لاغری از جمله نان جو دوسر برای خرید جو دوسر مورد نیاز برای تولید نان باید از مراکز معتبری که دارای مجوزات بهداشتی هستند خرید خود را انجام دهند. جو دوسری که برای لاغری استفاده می شود باید دارای سبوس و فیبر فراوان باشد تا بتواند اثرات موثری بر جای بگذارد.

نان جو دوسر برای دیابت

یکی از معضلات افراد دیابتی، نان می باشد. نان های موجود در کشور غالبا باعث بالا بردن قندخون این افراد می شود و این افراد نمی توانند با خیالی آسوده نان را میل کنند. نان جو دوسر با داشتن فیبر، که از نوع بتاگلوکان می باشد که از جذب سریع کربوهیدرات ها جلوگیری می کند و در تثبیت قندخون موثر است. جو دوسر از جمله غلاتی است که برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند توصیه می شود.

کارخانه جات تولید کننده محصولات دیابتی و تولید کننده نان، در جهت رفاه این بیماران به تولید نان جو دوسر می پردازند. این مجموعه ها با داشتن R@D قوی به دنبال تولید نان جو دوسر رژیمی هستند و با خرید آرد و پرک چو دوسر از مراکز تامین کننده محصولی نو و فراسودمند تولید می کنند.

استقبال خرید نان جو دوسر رژیمی

امروزه اکثر افراد، ترجیح می دهند از مواد غذایی رژیمی و سالم استفاده کنند. نان های موجود در کشور عمدتا آرد های سفید و بدون سبوس می باشد که از لحاظ تغذیه ای فاقد ارزش غذایی می باشد. نان جو دوسر جایگزین بسیارخوبی برای نان های موجود در کشور می باشد.

استقبال از نان جو دوسر رژیمی در افرادی که مبتلا به دیابت، کلسترول خون، افرادی که قصد کاهش وزن دارند و به تناسب خود اهمیت می دهند، بیشتر می باشد.

بیماران سلیاکی که به گلوتن موجود در نان گندم و جو حساسیت دارند می توانند از نان جو دوسر که نان بدون گلوتن است، استفاده کنند. این بیماران با مصرف نان های دارای گلوتن دچار مشکلات گوارشی می شوند.

نان تست جو دوسر سبوس دار

از انواع نان های جو دوسر، می توان به نان تست جو دوسر که دارای سبوس فراوانی است اشاره نمود. نان تست جو دوسر جزو نان های رژیمی محسوب می شود و برای افرادی که قصد لاغری دارند و به تناسب اندام خود اهمیت می دهند مناسب است.

کارخانه جات تولید کننده نان جو دوسر سبوس دار باید از مراکز معتبری آرد مورد نیاز خود را تامین کنند. برای انتخاب مرکزی معتبر برای خرید آرد جو دوسر، باید به نکاتی از قبیل داشتن سیب سلامت، مجوز های بهداشتی، قدرت تامین بلند مدت، کیفیت و قیمتی مناسب، امکان عقد قرارداد همکاری، هزینه های جانبی کمی بر روی دوش کارخانه جات بگذارد، توجه کنید.

جو دوسر

مضرات نان جو دوسر

مصرف هر ماده غذایی در صورت زیاده روی در مصرف، دارای اثرات مضری خواهد بود. جو دوسر با داشتن فیبر فراوان در صورت مصرف زیاد ممکن است باعث مشکلات گوارشی از جمله نفخ شود. مصرف نان جو دوسر در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.

فیبر جو دوسر علاوه بر اینکه دارای ارزش غذایی بالایی می باشد، در ‌اثر مصرف زیاد ممکن است مشکل ساز شود.

این نوع فیبر دارای اسید فیتیک می باشد، اسید فیتیک باکاتیون های دو و سه ظرفیتی تشکیل کمپلکس می دهد و جذب این کاتیون ها از جمله کلسیم و آهن را کاهش می دهد. این امر باعث می شود به مرور زمان در جذب این مواد اختلال ایجاد شود.

تامین آرد و پرک جو دوسر تناژ برای کارخانه

یکی از مشکلات و دغدغه های کارخانه جاتی که از آرد و پرک جو دوسر برای تولید محصولات استفاده می کنند، تامین این محصولات است. کارخانه جات به دنبال مرکزی هستند که قدرت تامین در بلند مدت را داشته باشد و در هر بار ارسال محصول با کیفیت یکسانی ارائه دهد و‌قیمت مناسب داشته باشد.

کارخانه جات برای خرید آرد و جو دوسر پرک تناژ می توانند با مجموعه ایلیا همکاری کنند. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ می باشد و در کیسه های ۲۵ کیلویی و بیشتر عرضه می شود. این مجموعه پتانسیل تامین آرد و جو دوسر و عقد قرارداد بلند مدت را دارا است.

مجموعه ایلیا خدمات ارزنده ای برای خریداران عمده خود درنظر دارد. ازجمله:‌ امکان ارسال نمونه و تولید محصول ازمایشی، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، ارائه آنالیز کیفی و کمی آرد و پرک جو دوسر برای کارخانه جات.

این مجموعه با توجه به اینکه تولید کننده مستقیم جو دوسر و محصولات آن می باشد از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار است. هزینه جانبی کمی از جمله حمل و نقل را بر دوش کارخانه جات قرار می دهد. کارخانه جات محترمی که قصد خرید و مشاوره تخصصی دارند می توانند با کارشناسان مجرب مجموعه ایلیا در ارتباط باشند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *