آرد کینوا, جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

خرید اینترنتی آرد و پرک صبحانه جو دوسر در تهران

جو دوسر

خرید اینترنتی آرد و پرک صبحانه جو دوسر در تهران را از کدام مجموعه معتبر می توان انجام داد؟ آرد و پرک صبحانه جو دوسر از محصولات پر کاربرد جو دوسر می باشد که در ایران تولید و یا از کشور های دیگر وارد می شود.

خرید این محصولات به صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر است. مراکز مختلفی در سطح کشور و تهران وجود دارند که امکان خرید اینترنتی آرد جو دوسر با کیفیت در آن ها مهیا می باشد. در ادامه در خصوص آرد و پرک جو دوسر مباحثی را مطرح خواهیم کرد.

تامین آرد جو دوسر برای کارخانه جات

آرد جو دوسر یک آرد کامل، سبوس دار و فاقد گلوتن است. این آرد به عنوان یک آرد کامل شناخته می شود. با افزایش مصرف محصولات فراسودمند در جامعه و پیشروی به سوی سبک زندگی سالم، کارخانه جات استقبال زیادی از آرد های سبوس دار و محصولات جو دوسر کردند. کارخانه جات صنایع غذایی برای تولید محصولاتی سالم و سرشار از مواد مغذی از آرد یولاف در فرمولاسیون خود استفاده می کنند.

آرد جو دوسر موجود در کشور به صورت تولید داخل و یا وارداتی وجود دارد که به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. کارخانه جات صنایع غذایی آرد یولاف مورد نیاز خود را از مراکز تولید کننده و یا وارد کننده تامین می کنند. برای این کارخانه جات، مرکزی که از آن خرید می کنند دارای اهمیت زیادی است و باید دارای مجوزات بهداشتی و استاندارد های لازم باشد، آنالیز کیفی و کمی محصول را در اختیار آن ها قرار دهد، قدرت تامین در بلند مدت داشته باشد‌، از لحاظ کیفیت و قیمت تضمین کننده باشد، آمادگی عقد قرارداد بلند را داشته باشد، هزینه حمل و نقل کمی برای کارخانه ایجاد کند و … .

 

جو دوسر

 

فروش آرد جو دوسر در تهران

آرد جو دوسر در ایران و مراکز مختلفی به فروش می رسد. این مراکز می توانند به صورت فروش حضوری و فروش اینترنتی، آرد جو دوسر را ارائه دهند. در تهران مراکز زیادی برای فروش آرد جو دوسر وجود دارند و خریداران باید به این نکته دقت فرمایند که از مرکز معتبری آرد مورد نظر خود را خریداری کنند.

 شرکت ایلیا از تولید کنندگان و وارد کنندگان آرد جو دوسر در ایران می باشد که در شهر های مختلفی مرکز فروش دارد. علاقه مندان تهرانی برای خرید از این مراکز می توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس حاصل کرده و شماره و آدرس این مراکز را دریافت کنند. همچنین امکان خرید اینترنتی نیز فراهم شده است و علاقه مندان می توانند با تماس با کارشناسان مجرب این مجموعه ضمن بهره بردن از مشاوره تخصصی اقدام به ثبت سفارش نمایند.

خواص آرد جو دوسر

آرد جو دوسر همانند دانه های جو دوسر دارای خواص شگفت انگیزی می باشد. آرد جو دوسر سرشار از پروتئین، فیبر، ویتامین ها، املاح معدنی نظیر کلسیم، فسفر، آهن و سلینوم و … می باشد. آرد جو دوسر فاقد گلوتن است. گلوتن یک پروتئین است که در بعضی افراد باعث حساسیت می شود و این افراد نمی توانند گلوتن موجود در مواد غذایی را هضم کنند و دچار مشکلات گوارشی می شوند. بیماران مبتلا به سلیاک به راحتی می توانند آرد جو دوسر و سایر محصولات جو دوسر را مصرف کنند.

مصرف آرد جو دوسر سبب کاهش کلسترول خون می شود و باعث کاهش گرفتگی عروق کرونر قلب خواهد شد. آرد جو دوسر در درمان و پیشگیری از دیابت نیز موثر شناخته شده است. فیبر موجود در یولاف سبب کنترل قند خون افراد دیابتی می شود. این محصول دارای شاخص گلیسمی پایینی است و هضم آن به کندی سرعت می گیرد و از بالا رفتن سریع قند خون جلوگیری می کند.

 

جو دوسر

 

آرد جو دوسر سبوس دار

آرد جو دوسر یک آرد سبوس دار و کامل محسوب می شود. در حال حاضر آرد مصرفی در کشور، غالبا آردی سفید و بدون سبوس است و کارشناسان تغذیه، مردم را تشویق به استفاده از آرد های سبوس دار می کنند.

کارخانه جات و صنایع تبدیلی خواهان استفاده از آرد جو دوسر سبوس دار در تولید محصولات خود هستند. آرد جو دوسر در کارخانه جات مختلفی نظیر شرکت های پخش و بسته بندی، تولید مکمل های غذای مادر و کودک، تولید مکمل های لاغری و چاقی، تولید مکمل های ورزشکاران، تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی، کارخانه ماکارونی و پاستا، کارخانه لبنی، کارخانه بیکری، کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی استفاده می شود. این کارخانه جات برای تولیدی محصول نو و فراسودمند از آرد جو دوسر در تولید محصولات خود استفاده می کنند.

آرد جو دوسر برای لاغری

مصرف آرد جو دوسر برای رژیم های کاهش وزن بسیار توصیه می شود. آرد جو دوسر با داشتن مقادیر زیادی فیبر در کاهش وزن موثر است. فیبر موجود در جو دوسر بتاگلوکان می باشد. این فیبر محلول در آب بوده و هنگامی که وارد معده می شود حجیم شده و فرد را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد و از پرخوری و گرسنگی جلوگیری می کند. آرد جو دوسر در عین حال که برای لاغری مفید است و از گرسنگی جلوگیری می کند، مواد مغذی و مورد نیاز بدن را نیز تامین می کند.

 

جو دوسر

 

فروش پرک صبحانه فوری انگلیسی

پرک جو دوسر حاصل فرآوری دانه های جو دوسر می باشد. پرک جو دوسر صبحانه فوری در داخل کشور به صورت تولید ایران و وارداتی وجود دارد. یکی از انواع وارداتی که کیفیت قابل قبول دارد پرک جو دوسر صبحانه فوری انگلیسی می باشد. فروش پرک جو دوسر صبحانه فوری انگلیسی به صورت عمده و جزئی، به صورت بسته بندی و فله انجام می گیرد.

کارخانه جات مختلفی پرک جو دوسر فوری انگلیسی را به طور عمده خریداری می کنند و برای استفاده در محصولات خود به کار می برند. شرکت های پخش و بسته بندی پتانسیل بسیار خوبی برای فروش پرک جو دوسر صبحانه فوری انگلیسی دارند.

این شرکت ها می توانند با شرکت ایلیا که وارد کننده پرک جو دوسر فوری صبحانه می باشد همکاری کنند و پرک جو دوسر را به صورت عمده و با کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کرده و در مجموعه خود بسته بندی و روانه بازار کنند. این شرکت ها می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید و همکاری با کارشناسان مجموعه ایلیا در ارتباط باشند.

علاقه مندان برای استعلام قیمت و ثبت سفارش جو دوسر پرک فوری صبحانه می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *