دانه جو دوسر

خرید جو دوسر با پوست و بدون پوست روسی

جو دوسر

جو دوسر با پوست و بدون پوست، از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوت چندانی ندارند. برای خرید جو دوسر با پوست و ‌بدون پوست روسی از چه طریق می توان اقدام نمود؟

کدام مرکز قیمت مناسب تری برای این محصول در نظر گرفته است؟‌جو دوسر با پوست و بدون پوست در کشور به صورت تولید داخلی و وارداتی عرضه می شود.

جو دوسر با پوست و بدون پوست روسی یکی از انواع وارداتی این محصول به کشور می باشد. این محصول را به صورت عمده و جزئی می توان از مراکز عرضه کننده جو دوسر وارداتی خریداری کرد.

انواع جو دوسر وارداتی

جو دوسر وارداتی در ایران انواع مختلفی دارد. انواع جو دوسر وارداتی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این محصولات توسط شرکت های وارد کننده به کشور وارد می شوند.

برای خرید انواع جو دوسر وارداتی مراکز معتبر را انتخاب کنید و به دلال ها برای خرید انواع جو دوسر اطمینان نکنید. زیرا محصولات جو دوسر وارداتی در اختیار دلال ها، کیفیت لازم را نخواهد داشت. 

  • جو دوسر آلمانی

جو دوسر از محبوب ترین غلات در جهان محسوب می شود. این دانه پر خاصیت در نواحی خنک و مرطوب همچون اروپا، کشت می شود.انواع آلمانی جو دوسر از با کیفیت ترین انواع جو دوسر وارداتی در ایران محسوب می شود.

  • جو دوسر روسی

جو دوسر در کشور روسیه کشت انبوه می شود. جو دوسر یا یولاف روسی از طریق بنادر شمال کشور وارد می شود. حجم واردات جو دو سر روسی به کشور نسبتا بالا است.

  • جو دوسر انگلیسی

جو دوسر انگلیسی از لحاظ طعم و بافت کیفیت بهتری نسبت به سایر انواع دارد. جو دوسر انگلیسی فراورده های متنوعی از جمله جو دو سر پرک فوری، جو دوسر پرک صبحانه، جو دو سر بدون پوست و با پوست و … دارد.

  • جو دوسر قزاق

 یکی دیگر از انواع جو دوسر وارداتی که در کشور عرضه می شود، جو دوسر قزاق می باشد. این محصول در کشور به صورت بسته بندی و کیلویی در حجم عمده و جزئی توسط مراکز عرضه کننده، به فروش می رسد.

 

جو دوسر

 

کاربرد های جو دوسر با پوست

جو دوسر با پوست یکی از محصولات کاربردی جو دوسر محسوب می شود. از جمله کاربرد های جو دوسر با پوست می توان به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی، اشاره نمود.

این کارخانه جات جو دوسر با پوست را به صورت عمده از مراکز فروش خریداری می کنند. تولید محصولات غنی شده با جو دوسر علاوه بر افزودن به خواص تغذیه ای محصول، باعث استقبال از سوی مصرف کنندگان نیز خواهد شد. در جامعه امروزی علاقه مندان به مصرف محصولات فراسودمند و با ارزش غذایی بالا، افزایش یافته اند و افراد ترجیح می دهند، محصولاتی که ارزشمند هستند راخریداری کنند. تولید محصولات غنی شده با جو دوسر باعث افزایش فروش کارخانه جات و جذب بیشتر مخاطبان خواهد شد.

 

جو دوسر

 

خواص شگفت انگیز جو دوسر

جو دوسر علاوه بر خواص تغذیه ای فوق العاده ای که دارد، فاقد گلوتن است. گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که در بعضی از غلات همانند گندم و جو وجود دارد.

بعضی از افراد به گلوتن حساسیت دارند و نمی توانند آن را هضم کنند. بیماران سلیاکی نمی توانند محصولات دارای گلوتن را مصرف کنند. جو دوسر غله بسیار مناسبی برای تولید انواع محصولات غذایی برای این افراد می باشد.

بیماران سلیاکی رژیم غذایی بسیار محدودی دارند، زیرا تولید محصولات فاقد گلوتن به طور گسترده انجام نمی شود. کارخانه جات تولید کننده محصولات غذایی برای بیماران سلیاکی، با استفاده از جو‌ دوسر می توانند محصولات غذایی متنوعی برای این افراد تولید نمایند.

روش پخت جو دوسر با پوست

جودوسر دارای خواص تغذیه فراوانی می باشد. جو دوسر دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی مانند: پروتئین، فیبر، کربوهیدرات، ویتامین B و ویتامین E، اسید آمینه، کلسیم، آهن، فسفر، روی، منیزیوم و … می باشد. این محصول همچنین منبع عالی از تیامین است و بیشترین مقدار روی را در بین گیاهان دارا است.

خواص تغذیه ای جو دوسر این غله را به یک غله فراسودمند تبدیل کرده است که مصرف آن برای تمام گروه های سنی توصیه می شود. جو دوسر با پوست را به روش های مختلفی می توان پخت. دانه های با پوست جو دوسر را از چندین ساعت قبل خیس کنید و بعد پخته کنید. جو دوسر با پوست را می توان به شکل حلیم، فرنی، سوپ و … آماده کرد.

 

جو دوسر

 

فروشگاه سبوس جو دوسر بسته بندی

سبوس جو دوسر، خارجی ترین لایه جو دوسر محسوب می شود. این محصول دارای فیبر فراوانی است. سبوس جو دوسر در تولید انواع محصولات رژیمی، لاغری بسیار کاربرد دارد، زیرا فیبر موجود در سبوس جو دوسر محلول در آب است و در معده حجیم می شود و باعث سیری طولانی مدت، کاهش اشتها و جلوگیری از مصرف محصولات ناسالم می شود.

سبوس جو دوسر به صورت بسته بندی و فله در حجم عمده و جزئی توسط علاقه مندان خریداری می شود. جو دوسر بسته بندی عمدتا توسط  مصرف کنندگان خانگی خریداری می شود.

خرید سبوس جو دوسر بسته بندی این اطمینان را در مصرف کنندگان ایجاد می کند که محصولی با کیفیت و سالم را خریداری و مصرف خواهند کرد. در هنگام خرید  سبوس جو دوسر بسته بندی، به تاریخ انقضا، تاریخ تولید و دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت محصول دقت نمایید.

 شرکت ایلیا عرضه کننده سبوس جو دوسر به صورت بسته بندی می باشد. کیفیت سبوس جو دوسر موجود در این مجموعه درجه یک است و ‌به صورت تولید داخلی و خارجی به فروش می رسد.

قیمت اعلام شده سبوس جو دوسر در این مجموعه با توجه به این که تولید کننده و وارد کننده مستقیم سبوس جو دوسر در ایران است، ارزان می باشد. برای خرید این محصول می توان از طریق سایت و ‌یا شماره های موجود اقدام کنید.

 

جو دوسر

 

چگونه پوست جو دو سر را بگیریم؟

برای پوست گیری جو دوسر ابتدا آن را خیس کنید. و بعد از چندین ساعت که دانه خیس خورد و آب به داخل جو دوسر نفوذ کرده است، پوست آن را جدا کنید. به طور کلی عمل پوست گیری جو دوسر در صنعت توسط دستگاه های مخصوصی انجام می شود و دانه جو دوسر بدون پوست برای علاقه مندان عرضه می شود.

زمان پخت جو دوسر با پوست

برای پخت جو دوسر با پوست باید این دانه را چندین ساعت خیس کنید. دانه های با پوست جو دوسر بسیار سفت است و برای پخت مدت زمان طولانی احتیاج دارد.

جو دوسر با پوست را به خوبی بپزید، زیرا در صورتی که پخت به خوبی انجام نشده باشد، با مشکلات گوارشی مواجه خواهید شد.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر با پوست برای تولید جوانه

تولید جوانه جو دوسر، یکی از کاربرد های جو دوسر در صنعت می باشد. جوانه جو دوسر از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. جو دوسر با پوست برای تولید جوانه از قیمت های مختلفی برخوردار است. این قیمت، با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود.

از جمله آیتم های موثر در قیمت جو دوسر با پوست برای تولید جوانه می توان به کیفیت دانه ها (دانه های درشت، بدون شکستگی، بدون آسیب دیدگی، نداشتن هیچگونه آفت زدگی، نبود هیچگونه شئ اضافی از جمله حشرات، سنگ، دانه غلات دیگر، خوار و خاشاک و …) کشور تولید کننده ایرانی یا خارجی بودن دانه)، نوع بسته بندی (خرید به صورت فله یا بسته بندی)، حجم خرید (عمده یا جزئی)، شرکت تولید کنند یا وارد کننده و‌ … اشاره نمود.

با توجه به ارزش غذایی بسیار بالای این محصولات، تقاضا برای تهیه نیز افزایش یافته است. به همین دلیل استعلام قیمت هم باید از مراکز معتبر و تولید کننده انجام گیرد. در این بین افراد سودجو و دلال زیادی وجود دارند که از بازار گسترده جو دوسر و فراورده های آن بهره مند می شوند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *