دانه جو دوسر

خرید جو دوسر بسته بندی و کیلویی برای بدنسازی

جو دوسر

علاقه مندان برای خرید جو دوسر بدنسازی از چه طریق اقدام کنند؟ کدام مرکز جو دوسر را با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مرغوب عرضه می کند؟ مراکز تامین کننده جو دوسر برای باشگاه های بدنسازی کدام اند؟ باشگاه های بدنسازی، جو دوسر بسته بندی مورد نیاز را از چه طریق می توانند تامین کنند؟

جو دوسر یکی از مقوی ترین محصولات برای بدنسازی محسوب می شود. جو دوسر با داشتن خواص تغذیه فراوان، یکی از بهترین مواد غذایی برای مصرف قبل از انجام تمرینات بدنسازی است. خرید جو دوسر به صورت بسته بندی و کیلویی امکان پذیر است.

طریقه مصرف جو دوسر برای بدنسازی

جو دوسر از جمله غلاتی است که برای افرادی که بدنسازی انجام می دهند، توصیه می شود. این محصول را می توان به طرق مختلف مصرف نمود. همچنین پرک جو دوسر را می توان به همراه شیر، ماست، موز، میوه جات دیگر همچون توت فرنگی یا انبه، عسل، دارچین ترکیب کرد و میل نمود. همچنین انواع شیک غنی شده با جو دوسر، اوتمیل های رژیمی، پنکیک جو دوسر، جو دوسر به همراه کره بادام زمینی، عسل و … تهیه کرد و از خواص آن بهره برد.

 

جو دوسر

 

بهترین زمان مصرف جو دوسر در بدنسازی

مصرف جو دوسر برای بدنسازی باعث عملکرد بهتر ورزشکار در حین تمرینات می شود. بهترین زمان مصرف جو دوسر در بدنسازی یک تا دو ساعت قبل از انجام تمرینات است. جو دوسر خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد و باعث حفظ انرژی ورزشکار در حین تمرینات می شود. جو دوسر دارای کالری کمی است و برای ورزشکاران و بدنسازان به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، توصیه می شود. داشتن فیبر مناسب در جو دوسر باعث کاهش اشتها در مصرف کننده می شود و از پرخوری جلوگیری می کند.

جو دوسر برای افزایش حجم ماهیچه

جو دوسر دارای منابع بسیار خوبی از پروتئین است. پروتئین موجود در جو دوسر در ترمیم و افزایش حجم ماهیچه بسیار اثر گذار است. ورزشکاران می توانند جو دوسر را جایگزین مکمل های بدنسازی کنند. دارا بودن کربوهیدرات و پروتئین مناسب، جو دوسر را به یک فرآورده افزایش دهنده حجم ماهیچه تبدیل کرده است. شرکت ها و کارخانه جات تولید کننده مکمل های بدنسازی و ورزشی با افزودن جو دوسر به فرمولاسیون محصولات، ضمن تولید محصولی سالم و گیاهی، بازار فروش بسیار خوبی از این محصول فراسودمند و نو به دست می آورند.

 

جو دوسر

 

خرید جو دوسر پرک فله ای

جو دوسر پرک یکی از محصولات جو دوسر است که حاصل فراوری دانه های جو دوسر می باشد. انواع پرک شده جو دوسر محبوبیت بسیار بالایی دارد، زیرا زمان آماده سازی کمی دارد. جو دوسر پرک به صورت ایرانی و وارداتی در بازار وجود دارد. جو دوسر پرک را به صورت فله ای نیز می توان خریداری نمود.

خرید جو دوسر پرک فله دارای مزایایی همچون: قیمت کم تر نسبت به انواع بسته بندی شده، بررسی بهتر محصول، خرید به میزان دلخواه، می باشد. در خرید فله ای با توجه به نیاز، وزن مشخصی از محصول را خریداری می کنید. خرید فله ای برای افرادی که حجم زیادی از محصول را خریداری می کنند، مناسب تر است، زیرا هزینه بسته بندی حذف می شود و ارزان تر خواهد  بود.

خرید جو دوسر پرک فله از مراکز فروش امکان پذیر است. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم جو دوسر پرک در ایران است. این مجموعه جو دوسر پرک را به صورت فله ای و بسته بندی شده عرضه می کند. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است. جو دوسر پرک عرضه شده توسط این مجموعه قیمت ارزانی برای مصرف کنندگان دارد. علاقه مندان می توانند جهت خرید جو دوسر فله ای از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایند.

 

جو دوسر

 

خواص جو دوسر در بدنسازی

جو دوسر دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد. جو دوسر از غلات کامل محسوب می شود که سبوس دار و فاقد گلوتن است. ازجمله خواص تغذیه ای جو دوسر شامل: پروتئین، فیبر، اسید آمینه هایی نظیر اسید پالمتیک، اسید اولئیک، اسید لینولئیک، کربوهیدرات، ویتامین ها، کلسیم، پتاسیم، سدیم، منیزیوم، فسفر، روی، آهن و … اشاره نمود.

منابع پروتئینی موجود در جو دوسر تامین کننده نیاز بدنسازان به پروتئین است. جو دوسر به واسطه دارا بودن فیبر فراوان خاصیت سیر کنندگی بالایی دارد و فرد بدنساز را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد و از خوردن غذا های ناسالم جلوگیری می کند.  

این محصول همچنین باعث بهبود عملکرد فرد بدنساز در حین تمرینات می شود و در ترمیم و افزایش حجم ماهیچه بدنسازان نقش موثری دارد. دانه جو دوسر و فراورده های آن در کنترل قند خون نقش دارد و پیشنهاد می شود افرادی که بدنسازی انجام می دهند، جو دوسر را در رژیم غذایی خود قرار دهند و از مصرف مواد غذایی ناسالم پرهیز کنند. مصرف جو دوسر خطر ابتلا به انواع سرطان را کاهش داده و باعث جلوگیری از گرفتگی عروق کرونر قلب خواهد شد.

جو دوسر را می توان در تولید انواع محصولات غذایی و مکمل های غذایی استفاده نمود. بدنسازان می توانند جو دوسر را جایگزین مکمل های بدنسازی کنند و از پروتئین جو دوسر و دیگر خواص تغذیه ای آن بهره مند شوند. جو دوسر دارای ترکیبات فنولی می باشد که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک صبحانه انگلیسی

محصول جو دوسر پرک، یکی از محبوب ترین محصولات جو دوسر است. فراورده پرک شده جو دوسر حاصل فراوری دانه جو دوسر است. فراوری جو دوسر پرک نیازمند تکنولوژی پیشرفته است. جو دوسر پرک صبحانه به صورت تولید خارجی نیز در کشور عرضه می شود.

 پرک صبحانه جو دوسر انگلیسی، از مرغوب ترین انواع جو دوسر پرک در جهان است. این محصول کیفیت بالایی دارد و در ایران به صورت بسته بندی و فله ای قابل خریداری می باشد. همچنین این محصول، یکی از مقوی ترین محصولات برای وعده صبحانه کودکان محسوب می شود.

جو دوسر پرک صبحانه، به عنوان یک محصول فراسودمند، می توانند نیاز های تغذیه ای افراد را در طول روز تامین کند. وجود مواد غذایی ارزشمند و عناصر مفید بسیار زیاد در پرک جو دوسر، موجب استفاده از آن در صنایع مختلف گردیده است.

 

جو دوسر

 

فرق جو دوسر با جو پرک

جو دوسر با جو پرک دارای تفاوت هستند. اولین تفاوت در شکل ظاهری آن ها است. جو دوسر، دانه جو دوسر کامل است، اما جو پرک شکل فرآوری شده دانه جو می باشد. جو پرک و جو دوسر از لحاظ طعم نیز با یکدیگر متفاوت اند. دانه جو دوسر فاقد گلوتن است و بیماران سلیاکی می توانند آن را مصرف کنند، اما جو پرک دارای گلوتن است و این افراد در صورت مصرف با مشکلات گوارشی نظیر اسهال، یبوست، درد های شکمی، نفخ و … مواجه خواهند شد.

جو دوسر مدت زمان پخت بیشتری نسبت به جو پرک دارد. جو پرک را اغلب استفاده در انواع سوپ مصرف می کنند اما جو دوسر مصارف گوناگونی در صنعت غذا و صنایع تبدیلی دارد. به طور کلی سرانه مصرف جو دوسر از جو پرک بالا تر است.

تامین جو دوسر بسته بندی برای باشگاه ها

جو دوسر توسط باشگاه های بدنسازی و ورزشی جهت مصرف افراد ورزشکار خریداری می شود. این محصول به صورت تولید داخلی و خارجی بسته بندی شده در اختیار باشگاه ها قرار می گیرد. همچنین انواع جو دوسر تولید شده در داخل کشور از لحاظ قیمت ارزان تر از انواع وارداتی می باشد. جو دوسر در بهبود عملکرد بدنسازان و ترمیم ماهیچه ها  موثر است. خواص جو دوسر سبب شده است این غله، تبدیل به یک غله فراسودمند و با ارزش غذایی بالا شود.

تولید مکمل های بدنسازی با جو دوسر و فرآورده های، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کارخانه جات و صنایع مختلفی جهت تولید مکمل های ورزشکاران اقدام کرده اند و تقاضای بسیار زیادی نیز با تولید این محصول، ایجاد شده است.

همچنین مسئولین باشگاه های بدنسازی نیز جهت تامین جو دوسر برای باشگاه های ورزشی، اقدام کرده اند. باشگاه ها جهت تامین جو دوسر بسته بندی، می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. این مجموعه پتانسیل تامین جو دوسر باشگاه ها را دارد. خرید جو دوسر بسته بندی از طریق سایت و شماره های موجود امکان پذیر است.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *