آرد جو دوسر, دانه جو دوسر, یولاف

خرید جو دوسر خارجی برای شرکت های بسته بندی

جو دوسر

تامین و خرید جو دوسر خارجی برای شرکت های بسته بندی چگونه صورت می‌گیرد؟ قیمت عمده جو دوسر پرک تحت تاثیر چه عواملی است؟ تفاوت جو دوسر با جو پرک در چیست؟ انواع جو دوسر در ایران کدامند؟ کدام مرکز جو دوسر خارجی و ایرانی دانیما را ارائه می‌دهد؟

جو دوسر پرک قیمت عمده

انرژی بالا و مقادیر بسیار مواد ‍‌معدنی و ویتامین جو دو‌سر پرک موجب شده است که از آن به عنوان صبحانه کامل برای مصرف خانگی استفاده شود و کارخانجات و تولید‌کنندگان بسیاری اقدام به تولید محصولات فراسودمند و بسته‌بندی این محصول نمایند.

قیمت جو دوسر پرک عمده برحسب قیمت یک کیلوگرم محاسبه و با توجه به حجم خرید قیمت نهایی به‌دست می‌آید. این قیمت نفع زیادی برای خریدار عمده دارد.

به‌منظور تامین نیاز مشتریان عمده، نمایندگی‌های توزیع و پخش مواد‌غذایی، کارخانجات فراوری و بسته‌بندی به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم ارائه می‌شود. این محصول در انواع مختلف خرد ‌شده و ریز و درشت در تهیه انواع صبحانه، گرانولا، اوتمیل و … موجود است.

جریان خرید و فروش جو دو‌سر پرک عمده منافع بسیاری برای خریدار و فروشنده از جمله، کسب سود بیشتر برای فروشنده و  بهره‌مندی خریدار از پرداخت قیمت مناسب دارد.

امکان فروش مازاد نیاز خریدار به افراد دیگر با قیمتی کمتر از قیمت بازار در این جریان بر‌قرار بوده و در نتیجه سود زیادی برای دو طرف معامله وجود خواهد داشت.

قیمت جو دو‌سر پرک عمده در خرید مستقیم و غیر‌مستقیم نیز تفاوت‌هایی با‌هم دارد. خرید به‌طور مستقیم از تولید‌کننده باعث شده نیازی نباشد خریدار هزینه ‌های وابسته به ارزش افزوده را برای فرآیند ورود به بازار بپردازد.

در این شیوه، واسطه حذف شده و می‌توان محصول را با قیمتی رقابتی از شرکت عرضه‌کننده خریداری نمود. جهت خرید انواع محصولات جو دوسر پرک مرغوب به صورت عمده و تناژ می توانید مستقیما با کارشناسان بخش فروش شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در ارتباط باشید.

تفاوت جو دوسر با جو پرک

دانه جو و دانه جو دوسر از دو گونه خانوادگی مختلف هستند که از لحاظ گیاهشناسی و ساختاری دانه کاملا متفاوت هستند. دانه جو دوسر بسیار نرم بوده و با دندان به صورت خام به راحتی شکسته می شود. در صورتی که دانه جو بسیار سفت و محکم است و با دندان به راحتی شکسته نمی شود.

تفاوت جو دوسر با جو پرک در این است که جو پرک یکی از انواع فرآورده‌های جو است که به مدت ۳۰ تا ۶۰  دقیقه تحت فشار بخار آب بوده و سپس با گذر از بین غلطک‌های سنگین تیغه‌ای جهت افزایش بهره‌وری دانه تبدیل به پرک شده است. بنابراین جو پرک هضم و جذب آب بالایی داشته و می‌توان آن ‌را به شکل خام و نپخته استفاده‌ نمود.

تفاوت دیگر جو دو‌سر و جو پرک در این است که جو دو‌سر گلوتن نداشته و برای کسانی که به گلوتن غلات حساس هستند و یا بیماری سلیاک دارند مناسب می باشد. درحالی‌که استفاده از جو در غذای این افراد ریسک و ضرر بالایی دارد و حاوی مقادیر بالایی گلوتن است.

جو دوسر

انواع جو دوسر در ایران

انواع جو دوسر در ایران به صورت پرک در تولید جو دو‌سر پرک صبحانه، اوتمیل، کورنفلکس و انواع گرانولا و اوتمیل، و به صورت پوست‌کنده و بلغور در تهیه سوپ، حلیم و آش استفاده می‌شود.

با استفاده از جو دوسر پرک سوپ غلیظ خواهد شد و اگر خواهان هضم و جویدنی‌تر شدن دانه‌های جو دوسر باشید می‌توان به‌ ترتیب از جو دوسر پوست‌کنده و بلغور جو دوسر استفاده کنید. جو دوسر با پوست نیز عمدتا در صنایع تولید خوراک دام به‌خصوص اسب و مکمل غذایی مقوی کاربرد بسیاری دارد.

آرد آن نیز در تولید صنعت قنادی در تهیه شیرینی و بیسکویت و در تهیه انواع نان و خمیر پیتزا استفاده می‌شود. محصولات تهیه شده از آرد جو دو‌سر ماندگاری بالا، طعم مطلوب، بافتی مرطوب و ترد و زمان پخت کمتری نسبت به استفاده از سایر آرد ‌ها را نیاز دارند.

از سبوس جو دوسر به عنوان چاشنی و ماده افزودنی در کیک‌ها و شیرینی‌جات خانگی استفاده می‌شود.

جو دوسر خارجی و ایرانی دانیما

شرکت ایلیا مارکت نمونه خارجی و ایرانی جو دو‌سر را عرضه می‌نماید. این شرکت محصول خود را تحت برند دانیما با گرفتن مجوز از نهاد‌ های مربوطه ارائه نموده است.

جو دوسر خارجی و ایرانی دانیما به‌صورت عمده، فله و بسته‌بندی و به دو شیوه مستقیم و اینترنتی و غیرمستقیم و حضوری برای کلیه خریداران و مراکز توزیع و پخش عرضه‌ می‌شود.

برای کسب اطلاعات از انواع محصولات جو دو‌سر، فواید و خصوصیات و عقد قرارداد و همکاری با شرکت با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید و از مشاوره‌های رایگان آن‌ها استفاده نمائید.

جو دوسر

تامین و خرید جو دوسر خارجی برای شرکت های بسته بندی

واردات جو‌ دو‌سر خارجی معمولا از کشور های همسایه همچون روسیه و‌ قزاقستان به ایران انجام می شود. سابقا شرکت‌های محدودی با انواع رانت و واردات انحصاری اقدام به ورود محصول به کشور می‌کردند. ولی با توجه به رقابتی شدن و  نیاز بازار امروزه شرکت‌های بزرگی به‌صورت عمده محصول جو دو‌سر خارجی را برای شرکت‌های بسته‌بندی تامین و خریداری می‌کنند.

جو دوسر خارجی وارد شده از این کشورها در شکل، رنگ و  اندازه متفاوت بوده و همین اختلاف باعث تنوع قیمتی در انواع جو دو‌سر وارداتی از کشور‌های مختلف شده است. جو دو‌سر وارداتی به دلیل بعد مسافت، هزینه گمرک و نوسانات ارز بر قیمت تمام شده آن در نهایت در بازار مقصد با قیمت بیشتری به فروش می‌رسد.

تامین و خرید جو دو‌سر خارجی برای شرکت‌های بسته‌بندی به دو صورت خرد و عمده و به‌طور مستقیم و غیر‌مستقیم صورت می‌پذیرد. نمایندگی‌های پخش جو دو‌سر خارجی بستر‌های خرید بی‌واسطه را به نفع خریدار فراهم ساخته‌اند.

ضمنا در خرید اینترنتی این نمایندگی‌ها بهترین کیفیت، عدم محدودیت در سفارش، قیمت‌های کاملا رقابتی، عدم حضور واسطه و مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید را برای شرکت‌های بسته‌بندی و دیگر خریداران مهیا ساخته‌اند.

شرکت‌های بسته‌بندی هنگام خرید جو دو‌سر پرک عمده خارجی باید به مرغوبیت و کیفیت ارائه محصول توسط شرکت‌ها و مراکز توزیع آن توجه نماید. این مسئله باعث شده بهترین محصول را با کیفیتی اعلا تهیه کند.

این شرکت‌های بسته‌بندی پس از خرید و تامین نیاز خود محصول را در بسته‌بندی متنوع و با برند شرکت خود و عموما با قیمتی بالاتر از قیمت خریداری‌شده روانه ‌بازار می‌کنند. انواع این بسته‌بندی‌ها علاوه بر قیمت در شکل‌ ظاهری، حجم و اندازه نیز متغیر بوده و تفاوت‌های بارزی باهم دارند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با عقد قرارداد و واردات جو دو‌سر خارجی بهترین نمونه را به انواع خریداران خود و شرکت‌های بسته‌بندی عرضه می‌کند.

این شرکت امکان خرید بدون ریسک و امکان به‌دست‌آوردن دورنمای خرید را با ارائه قیمت مناسب برای محصولات خود فراهم آورده است. برای خرید فقط کافی‌ ا ست با کارشناسان فروش و مشاوران شرکت تماس بگیرید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *