جو دوسر پرک فوری

خرید جو دوسر پرک برای تولید صبحانه فوری

جو دوسر

یکی از کاربرد های جو دوسر پرک برای تولید صبحانه است. کارخانه جات تولید کننده فراورده های صبحانه و غلات صبحانه از جو دوسر پرک استفاده می کنند. این مجموعه ها برای خرید جو دوسر پرک برای تولید صبحانه، نیازمند مرکزی هستند که جو دوسر پرک را با کیفیت درجه یک و قیمت مقرون به صرفه و ارزان عرضه کند. کدام مجموعه برای خرید جو دوسر پرک برای صبحانه مناسب تر است؟

امروزه مصرف جو دوسر پرک در وعده صبحانه رایج شده است. جو دوسر پرک شکل فراورده شده دانه جو دوسر است که طی فرایند بسیار حساس و پیشرفته ای تبدیل به پرک جو دوسر می شود. پرک جو دوسر در صنعت غذایی کشور کاربرد های فراوانی دارد.

انواع جو دوسر در ایران

جو دوسر در ایران دارای محصولات متنوعی می باشد. تنوع محصولات جو دوسر برای هر ذائقه و سلیقه ای است. جو دوسر به عنوان یک غله فراسودمند و ارزشمند در صنایع تبدیلی ایران جایگاه ویژه ای دارد. کارخانه جات انواع محصولات جو دوسر را به صورت تناژ از مراکز عرضه کننده خریداری می کنند و به فرمولاسیون محصولات خود می افزایند. انواع جو دوسر در ایران شامل:

  • جو دوسر ایرانی
  • جو دوسر وارداتی
  • دانه جو دوسر با پوست
  • دانه جو دوسر بدون پوست
  • پرک ریز جو دوسر 
  • پرک درشت جو دوسر 
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر، می باشد.

 انواع جو دوسر در ایران به صورت عمده و‌ جزئی به فروش می رسد و علاقه مندان می توانند این محصولات را به صورت بسته بندی یا فله خریداری نمایند.

 

جو دوسر

 

خرید جو دوسر خارجی

جو دوسر خارجی از چندین سال قبل در ایران عرضه می شود. جو دوسر خارجی از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصولات ازلحاظ خواص ظاهری ممکن است با انواع تولید شده در داخل کشور متفاوت باشد اما از لحاظ خواص تغذیه ای تفاوت چندانی ندارند.

جو دوسر خارجی به صورت عمده برای کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی عرضه می شود. همچنین برای مصرف کنندگان جزئی نیز به صورت بسته بندی و فله عرضه می شود. علاقه مندان می توانند جو دوسر خارجی را به صورت مستقیم از وارد کننده خریداری نمایند. شرکت ایلیا وارد کننده مستقیم جو دوسر در ایران است.

عمده فروش این مجموعه به صورت تناژ است اما خریداران می توانند برای مصارف خانگی نیز جو دوسر خارجی را ازشرکت ایلیا خریداری کنند. جو دوسر خارجی موجود در شرکت ایلیا دارای کیفیت مرغوبی است و قیمت اعلام شده توسط این مجموعه مقرون به صرفه می باشد. علاقه مندان می توانند جو دوسر خارجی را از طریق سایت مجموعه و شماره های موجود خریداری نمایند.

 

جو دوسر

 

جو دو سر پرک را چگونه مصرف کنیم؟

جو دوسر پرک را به روش های مختلفی می توان مصرف نمود. ترکیب جو دوسر پرک همراه با شیر با ماست، میوه جات، عسل، آجیل، به عنوان یک صبحانه یا عصرانه قوی می توانند فرد را برای مدت طولانی سیر نگه دارد و انرژی مورد نیاز برای انجام فعالیت ها را تامین کند. جو دوسر پرک را می توان در تهیه انواع سوپ، دسر، موسلی، پروتئین بار و گرانولا استفاده کرد. جو دوسر پرک را می توان در تولید انواع محصولات غذایی در صنعت مانند بیسکوئیت، کیک، سوپ های نیمه آماده و ‌… استفاده کرد.

خرید جو دوسر فوری انگلیسی و آلمانی

جو دوسر فوری شکل فراوری جو دوسر است که زمان آماده سازی چندانی ندارد و برای افرادی که علاقه مند به مصرف محصولات فراسودمند و با ارزش غذایی بالا هستند اما زمان کافی را ندارند توصیه می شود. این محصول در ایران به صورت تولید خارجی نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است جو دوسر فوری انگلیسی و آلمانی از مرغوب ترین انواع جو دوسر در جهان هستند که در ایران نیز عرضه می شوند. تکنولوژی تبدیل جو دوسر به جو دوسر پرک فوری، پیشرفته است و کشور انگلیس و آلمان این تکنولوژی را در اختیار دارند. جو دوسر فوری انگلیسی و آلمانی در ایران به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و‌ فله به فروش می رسد.

علاقه مندان برای خرید این محصول مراکز معتبررا انتخاب نمایند. از جمله مراکزی که امکان خرید جو دوسر فوری انگلیسی و آلمانی در آن فراهم است، می توان به فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی اشاره نمود.

 

جو دوسر

 

خرید جو دوسر برای تولید صبحانه رژیمی

جو دوسر دارای خواص تغذیه فراوانی می باشد. مواد مغذی و معدنی جو دوسر سبب شده است این دانه ارزشمند تبدیل به یک محصول مقوی برای استفاده در وعده صبحانه باشد. کارخانه جات تولید کننده محصولات صبحانه، با تولید صبحانه رژیمی با جو دوسر ضمن تولید محصولی فراسودمند، بازار فروش بسیار خوبی را در بین افرادی که قصد لاغری دارند و به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، به دست می آورد.

از جمله خاصیت های بارز جو دوسر، کالری کم و رژیمی بودن این دانه است. جو دوسر دارای مقادیر فراوانی فیبر می باشد. فیبر موجود در جو دوسر محلول در آب است و در معده حجیم می شود و باعث سیری طولانی مدت در فرد خواهد شد. کارخانه جات تولید کننده صبحانه رژیمی برای خرید جو دوسر مورد نیاز می توانند از جو دوسر ایرانی یا خارجی استفاده کنند. این مراکز برای خرید می توانند از طریق مراکز فروش اقدام نمایند.

صبحانه با جو دوسر برای ورزشکاران

جو دوسر به عنوان یک ماده غذایی، مغذی برای ورزشکاران می باشد. جو دوسر منبع بسیار خوبی از پروتئین است که می تواند نیاز ورزشکاران را تامین کند. صبحانه با جو دوسر می تواند انرژی مورد نیاز ورزشکاران برای انجام تمرینات را تامین کند. جو دوسر کالری بسیار کمی دارد و خاصیت سیر کنندگی دارد.

جو دوسر دارای شاخص گلسیمی پایینی است و می تواند قند خون را تثبیت کند. ورزشکاران می توانند یک صبحانه بسیار مقوی با جو دوسر میل کنند. جو دوسر را ورزشکاران می توانند به همراه ماست یا شیر ترکیب نموده و در کنار میوه هایی همچون موز، توت فرنگی و آجیل ها میل کنند. جو دوسر می تواند سطح عملکرد ورزشکاران را افزایش دهد و بازدهی بسیار خوبی از تمرینات کسب کنند.

 

جو دوسر

 

صبحانه با جو دوسر پرک برای کودک

یکی از دغدغه های مادران برای کودکان، تهیه یک صبحانه مقوی است که کودک به آن علاقه نشان دهد. جو دوسر پرک یکی از مقوی ترین مواد غذایی برای وعده صبحانه برای کودک است. جو دوسر پرک دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی می باشد.

برای تهیه صبحانه با جو دوسر پرک برای کودکان جو دوسر پرک را به همراه شیر ترکیب نموده روی حرارت قرار دهید تا جو دوسر و شیر با یکدیگر ترکیب شوند، هنگامی که به غلطت مد نظر شما رسید، آن را در داخل ظرف بریزید و با عسل، شکلات، انواع میوه جات و آجیل های مورد علاقه کودک آن را تزئین نمایید.

مصرف صبحانه با جو دوسر پرک برای کودک می تواند یک سیری طولانی مدت به فرزند شما بدهد و از خوردن مواد غذایی ناسالم جلوگیری می کند. پیشنهاد می شود، صبحانه جو دوسر پرک را در برنامه غذایی کودک خود قرار دهید.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک کیلویی

جو دوسر پرک شکل فراوری شده جو دوسر است. برای تبدیل جو دوسر به جو دوسر پرک، ابتدا دانه جو دوسر را بخار پز کرده، درمرحله دوم دانه های بخار پز شده را توسط غلتک های سنگینی صاف می کنند و در نهایت دانه های پرک شده خشک می شوند. جودوسر پرک تولید داخلی و خارجی به صورت کیلویی به فروش می رسد. قیمت جو دوسر پرک کیلویی از انواع بسته بندی شده ارزان تراست زیرا هزینه بسته بندی را شامل نمی شود.

قیمت جو دوسر پرک کیلویی با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود، از جمله این آیتم ها می توان به: ایرانی یا خارجی بودن محصول، کیفیت پرک ها، نوع مصرف، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، حجم خرید و … اشاره کرد. قیمت جو دوسر پرک را نمی توان به طور دقیق اعلام نمود زیرا دارای نوسان است. جهت اطلاع از قیمت جو دوسر پرک کیلویی با مراکز فروش در ارتباط باشید.

قیمت دانه و آرد جو دوسر غیر تراریخته

دانه و آرد جو دوسر غیر تراریخته محصولاتی هستند که به طور طبیعی سیکل رشد را طی نموده اند. این محصولات هیچگونه تغییری درآن ها ایجاد نشده است. قیمت دانه و آرد جو دوسر به عنوان محصولاتی پر کاربرد با توجه به عوامل مختلفی نظیر کیفیت، ایرانی یا خارجی بودن، حجم خرید، نوع بسته بندی و … تعیین می شود. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت دانه و آرد جو دوسر غیر تراریخته با مجموعه ایلیا در ارتباط باشند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *