آرد جو دوسر

خرید فروش پودر سبوس جو دوسر

جو دوسر

خرید و فروش پودر سبوس جو دوسر در چه مراکزی امکان پذیر است؟ کدام مرکز بهترین پودر سبوس جو دوسر را عرضه می کند؟

پودر سبوس جو دوسر محصولی دارای ارزش غذایی بالا می باشد. به صورت کیلویی و بسته بندی به فروش می رسد. خرید پودر سبوس جو دوسر به صورت بسته بندی غالبا برای مصارف شخصی و خانوار می باشد که تمایل به استفاده از این محصول پرخاصیت دارند.

خرید پودر سبوس جو دوسر عمده

پودر سبوس جو دوسر در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی وجود دارد. این محصول را به صورت عمده و‌ جزئی می توان خریداری کرد. خریداران پودر سبوس جو دوسر عموما شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند.

کارخانه جات صنایع تبدیلی نیز با ارائه محصولاتی نو و فراسودمند با استفاده از پودر سبوس جو دوسر که سرشار از فیبر است می توانند محبوبیت بسیار زیادی بین افراد کسب کنند.

این مجموعه ها با ارتباط گرفتن با شرکت ایلیا، خدمات ارزنده ای دریافت می کنند. خدمات مشاوره ای گسترده، قیمت و کیفیتی تضمین شده، در اختیار قرار دادن آنالیز کیفی و کمی، از جمله خدمات این مجموعه می باشد. شما می توانید برای خرید و مشاوره تخصصی رایگان با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

 

جو دوسر

 

مضرات سبوس جو دوسر

سبوس جو دوسر دارای اسید فیتیک می باشد. اسید فیتیک با کاتیون های ۲ و ۳ ظرفیتی از جمله کلسیم و آهن کمپلکس تشکیل می دهد. همچنین باعث کاهش جذب این دو ماده در بدن می باشد. به مرور زمان بدن در جذب کلسیم و این کاتیون ها به مشکل می خورد. مصرف روزانه و زیاد سبوس جو دوسر ممکن است مشکل ساز باشد.

مصرف بی رویه سبوس جودوسر همچنین باعث نفخ می شود. فیبر موجود در سبوس جو دوسر باعث ایجاد نفخ در افراد می شود و مصرف روزانه و دائم آن توصیه نمی شود.

خواص سبوس جو دوسر برای کودکان

سبوس جو دوسر منبع غنی از مواد مغذی و معدنی است. مصرف سبوس جو دوسر در وعده صبحانه می تواند انرژی لازم برای فعالیت روزانه کودکان را تامین کند. ‌سبوس جو دوسر باعث چاقی و تناسب اندام در کودکانی که دارای کمبود وزن می باشند، نیز می شود.

مصرف مواد غذایی سبوس دار باعث جلوگیری از یبوست در کودکان می شود. سبوس جو دوسر را می توان در انواع غذاها و دسر ها و نوشیدنی ها، برای کودکان افزود تا علاوه بر طعمی خوشمزه از خواص بی نظیر آن نیز بهره ببرند.

کالری یک قاشق سبوس جو دوسر

یک قاشق سبوس جو دوسر حدودا ۱۵ کیلو کالری دارد. کالری سبوس جو دوسر بسیار کم است و افرادی که قصد کاهش وزن و رژیم را دارند می توانند سبوس جو دوسر را به راحتی مصرف کنند. با این حال مصرف زیاد سبوس جو دوسر توصیه نمی شود.

 

جو دوسر

 

سبوس جو دوسر در بدنسازی

سبوس جو دوسر برای ورزشکاران به خصوص بدنسازی بسیار مفید می باشد. این محصول دارای ارزش غذایی بالایی می باشد و سرشار از پروتئین، فیبر، کربوهیدرات و مواد معدنی می باشد. کربوهیدرات موجود در سبوس جو دوسر یک کربوهیدرات پیچیده است و دیر هضم می شود. در نتیجه می تواند به مدت طولانی انرژی فرد بدنساز را حفظ کند.

کارخانه جات تولید کننده محصولات بدنسازی و مکمل های بدنسازی با افزودن سبوس جو دوسر به محصولات خود علاوه بر تولید محصولی فراسودمند و دارای ارزش غذایی بالا، بازار بسیار خوبی از این محصولات حاوی سبوس جو دوسر به دست خواهند آورد. کارخانه جات تولید کننده مکمل های بدنسازی سبوس جو دوسر را به صورت عمده از مراکز تولید کننده و یا وارد کننده سبوس جو دوسر خریداری می کنند.

طریقه مصرف سبوس جو دوسر برای لاغری و چاقی

سبوس جو دوسر از جمله غلاتی است که برای افرادی که قصد چاقی و یا لاغری دارند مناسب است.

افرادی که قصد اضافه وزن و چاقی با سبوس جو دوسر دارند، باید میزان زیادی از سبوس جو دوسر را در هر وعده غذایی مصرف کنند. مصرف سبوس جو دوسر باید با مواد غذایی باشد که علاوه بر تاثیر در طعم، باعث افزایش وزن شما هم بشود. سبوس جو دوسر را می توان در انواع غذا ها، نان، کیک، دسرها و نوشیدنی ها اضافه نمود و به روند چاقی کمک کرد.

افرادی که قصد لاغری با سبوس جو دوسر را دارند، در صورت مصرف سبوس جو دوسر در وعده غذایی خود، باعث می شوند فیبر موجود در سبوس در معده حجیم شود و باعث سیری طولانی مدت در فرد شده و از پرخوری جلوگیری کند. مصرف سبوس جو دوسر در وعده صبحانه همراه با میوه جات و مغزی جات باعث سیری در طول روز شده و از چاقی جلوگیری می کند.

علاقه مندان جهت کسب استعلام قیمت انواع محصولات جو دوسر می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *