آرد جو دوسر, آرد کامل جو, دانه جو دوسر, یولاف

خرید و تهیه آرد کامل جو دوسر فله و بسته بندی

جو دوسر

برای خرید و تهیه آرد کامل جو دوسر فله و بسته بندی از طریق کدام مجموعه معتبر و ایرانی اقدام کنیم؟ تهیه آرد جو دوسر بهداشتی و فاقد گلوتن امکان پذیر است؟ آرد جو دوسر در چه صنایعی می‌تواند استفاده شود؟ با ما همراه باشید.

آرد کامل جو دوسر برای اولین بار در کشور

آرد کامل جو دوسر یکی از فرآورده‌های جو دوسر می‌باشد که سرشار از سبوس است و خواص مغذی فراوانی از جمله فیبر، پروتئین، ویتامین و … را در خود جای داده است.

شناسایی مراکزی که این محصول را با مجوز بهداشتی و به صورت ارگانیک آماده‌سازی می‌کند از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که مصرف این گونه محصولات به طور مستقیم با سلامت خانواده‌ها و محصولات کارخانه‌های صنایع تبدیلی ارتباط دارد.

شرکت ایلیا مارکت اولین مجموعه‌ای است که دارای سیب سلامت است و این فراوری‌های مورد نیاز جو دوسر را به صورت کارخانه‌ای و مکانیزه انجام می‌دهد و در نهایت آرد کامل جو دوسر با کیفیت را تولید می‌نماید.

این مجموعه طی سالیان اخیر بررسی‌های تخصصی زیادی را بر روی این محصولات انجام داده و در نهایت موفق شده است جو دوسر و فرآورده‌های آن را با کیفیت بالا تهیه کند و در نهایت به بازار عرضه نماید.

تهیه آرد جو دوسر نیازمند مراحل فراوری تخصصی است که مجموعه ایلیا در رابطه با این موضوع موفق بوده است.

جو دوسر

مصارف آرد جو دوسر در صنایع تبدیلی

جو دوسر یکی از غلات سالم در دنیاست که جایگاه ویژه‌ای را در سبد غذایی خانواده‌ها پیدا کرده است. این محصول سرشار از فیبر می‌باشد و سطح زیر کشت گسترده‌ای را در ایران به خود اختصاص داده است.

جو دوسر در صنایع مختلفی مانند صنعت آرایشی بهداشتی، تهیه نوشیدنی‌های گیاهی، محصولات رژیمی، کیک شیرینی و نان مورد استفاده قرار می‌گیرد و طی فرآوری‌های متفاوت به محصولات مختلفی مانند آرد جو دوسر، سبوس و بلغور جو دوسر و جو دوسر پرک و … تبدیل می‌گردد.

این محصولات اگر به روش‌های صحیح آماده شوند تمام خواص جو دوسر را در خود جای می‌دهند. آرد یکی از اصلی‌ترین غذاها در هر کشوری است که از طریق غلات متفاوتی تولید می‌شود و از آنجایی که آرد گندم حاوی نشاسته است، کسانی که رژیم‌های غذایی لاغری دارند از مصرف آن محروم هستند.

بنابراین باید محصولات جایگزینی مانند آرد جو دوسر را انتخاب کنند. مجموعه ایلیا آرد جو دوسر را با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه و تخصصی تهیه می‌کند و در این پروسه باعث حفظ ارزش غذایی دانه  جو دوسر می‌شود.

این محصولات در صنایع مختلفی قابل استفاده است و از جمله این صنایع می‌توانیم به:

  •  صنعت تهیه نان
  •  صنعت تهیه محصولات و غذاهای رژیمی
  •  صنعت تهیه پاستا
  •  صنعت محصولات بیکری
  •  صنعت نوشیدنی های گیاهی و … اشاره کنیم.

استفاده از این آرد در تهیه محصولات نتایج سالمی را ارائه خواهد داد که با ذائقه ایرانی‌ها هماهنگ هست. از طرفی استفاده از آرد جو دوسر در تولیدات این کارخانه‌ها یک انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه می‌باشد و باعث سودآوری برای تولید کنندگان است.

جو دوسر

قیمت هر کیلو آرد جو دوسر با مجوز بهداشتی

آرد جو دوسر محصولی است که در انواع مختلفی در بازار وجود دارد و از جو دوسر ایرانی و وارداتی تهیه می‌شود. این محصول دارای قیمت‌های متفاوتی است و با توجه به فراوری‌هایی که بر روی آن انجام می‌شود، تعیین قیمت می‌گردد.

اما نکته قابل توجه در رابطه با این محصول این است که نیازمند فرآوری‌های مکانیزه و کارخانه‌ای است تا بدون هیچ گونه آلودگی و با دریافت مجوزهای بهداشتی روانه بازار شود.

مجموعه ایلیا با افتخار تمام محصولات خود را با مجوزهای بهداشتی آماده‌سازی می‌کند و پس از عبور از آنالیزهای بهداشتی و کارشناسان متخصص، محصولات را به دست مصرف کنندگان می‌رساند و از طرفی به دلیل اینکه تمام مراحل آماده سازی را به تنهایی انجام می‌دهد هیچ قیمت اضافی شامل حال آرد جو دوسر نخواهد شد و این محصول با قیمت واقعی روانه بازار می‌گردد.

برای استعلام قیمت هر کیلو آرد جو دوسر با تاییدیه‌ های بهداشتی، می‌توانید از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایید و با استفاده از شماره‌های درج شده در سایت می‌توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نیاز در رابطه با خرید محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

جو دوسر

تهیه آرد کامل جو دوسر برای تولید محصولات رژیمی در کشور

آرد جو دوسر سرشار از فیبر می‌باشد و برای تهیه محصولات رژیمی گزینه بسیار مناسبی است، چرا که باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد و روند دستگاه گوارش را بهبود می‌بخشد.

به همین دلیل استفاده از آرد کامل جو دوسر برای تولید محصولات رژیمی پیشنهاد می‌شود. تولیدکنندگان محصولات رژیمی از طریق استفاده از آرد کامل جو دوسر به مزیت‌های متفاوتی دست پیدا می‌کنند. از جمله این موارد تهیه آرد کامل جو دوسر یک خرید مقرون به صرفه اقتصادی است.

از آنجایی که محصولات تولید شده از آرد کامل جو دوسر با تمام ذائقه‌ها هماهنگ است تقاضا برای محصول نهایی رو به افزایش می‌باشد.

با توجه به بازار رقابتی موجود، استفاده از آرد کامل جو دوسر که یک محصول فراسودمند می‌باشد و فروش نهایی محصولات را افزایش می‌دهد و باعث پیشرفت در بازار خواهد شد.

بنابراین تمام تولیدکنندگان به دنبال مراکز معتبری هستند تا آرد کامل جو دوسر را تهیه نمایند. مجموعه ایلیا با عقد قرارداد این محصول را با تضمین کیفیت و قیمت به دست مصرف کنندگان می‌رساند و امکان خرید را برای تمام افراد در سرتاسر کشور فراهم کرده است.

کافیست با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

جو دوسر

تهیه و خرید آرد جو دوسر غیر تراریخته فله و بسته بندی

تهیه محصولات غیر‌تراریخته از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که به لحاظ سلامتی قابل اطمینان می‌باشند و دستکاری ژنتیکی در آنها صورت نگرفته است.

بنابراین این ویژگی برای آرد جو دوسر نیز در نظر گرفته می‌شود و تمام تولید کنندگان و خریداران آرد جو دوسر ترجیح می‌دهند محصول غیر تراریخته تهیه کنند.

از جمله خریداران این محصول می‌توانیم به

  • کارخانه‌های صنایع تبدیلی
  •  فروشگاه‌ها
  • هایپر مارکت‌ها
  • باشگاه‌های بدنسازی
  • رستوران‌ها و … اشاره کنیم

که هر کدام از این مراکز بسته به نیاز خود این محصول را به شکل بسته بندی و فله و عمده تهیه خواهند کرد. به طور کلی مجموعه ایلیا امکان خرید راحت این محصول غیر تراریخته و سالم را برای تمام خریداران در سرتاسر کشور به صورت اینترنتی نیز فراهم کرده است.

مجموعه ایلیا برای خرید محصول، قرارداد تنظیم می‌کند و یک خرید تضمینی و مطمئن را برای خریداران خود به ارمغان می آورد.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *