آرد جو دوسر, دانه جو دوسر

خرید و تولید انواع نان با آرد جو دوسر در ایران

جو دوسر

تولیدکننده‌های کارخانه‌های صنایع بیکری و تولید نان، برای خرید و تولید انواع نان با آرد جو دوسر در ایران از کدام مجموعه معتبر مشاوره‌های لازم را دریافت کنند؟ آرد جو دوسر به دلیل داشتن چه ویژگی‌هایی، برای تهیه نان‌های فانتزی و سنتی مناسب است؟

خرید انواع جو دوسر وارداتی و ایرانی

جو دوسر وارداتی و ایرانی در انواع مختلف در بازار موجود می‌باشد. محصولات وارداتی پس از طی کردن مراحل مختلف و شامل شدن هزینه گمرک و حمل و نقل و واردات، وارد کشور می‌شود و برای اینکه نیاز به انبارمانی طولانی مدت دارد، به آن‌ها مواد نگهدارنده اضافه می‌گردد. محصولات ایرانی توسط کشاورزان داخلی کشت می‌شود و به مقدار فراوان در دسترس است. بنابراین به شکل عمده نیز می‌تواند به دست تولیدکنندگان صنایع غذایی برسد. مجموعه ایلیا با جمع آوری با کیفیت‌ترین و مناسب‌ترین ارقام جو دوسر، انواع جو دوسر وارداتی و ایرانی را به شکل‌های مناسب و مکانیزه فرآوری می‌کند و امکان خرید آن‌ها را برای تمام خریداران در سرتاسر ایران فراهم کرده است.

تولید نان سنتی با آرد جو دوسر

آرد جو دوسر یکی از استراتژیک‌ترین محصولات جو دوسر می‌باشد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای خواص زیادی می‌باشد. این آرد باید در شرایط ویژه کارخانه‌ای تهیه شود تا تمام خواص دانه جو دوسر را در خود حفظ نماید. قیمت آرد گندم و آرد جو با توجه به افزایش قیمت ارز بالا می‌رود، بنابراین تهیه آردهای مقرون به صرفه مانند آرد جو دوسر برای نانوایی‌ها از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. همچنین توجه به غذاهای رژیمی بسیار زیاد شده است. بنابراین افراد فعال در صنایع غذایی ترجیح می‌دهند در کنار سایر نان‌هایی که تولید می‌کنند، نان آرد جو دوسر را نیز در دستور کار خود قرار بدهند.

اما نانوایی‌ها برای تولید نان سنتی از طریق این آرد احتیاج دارند که این محصول را از مجموعه معتبری تهیه کنند و محصولی با کیفیت و سلامت بالا و با مرغوبیت قابل قبول دریافت کنند. همچنین آرد جو دوسر از لحاظ رنگ و طعم و عطر باید مراحل تخصصی آنالیز را طی کرده باشد. ما به صنایع تولید نان‌های سنتی، مجموعه ایلیا را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه به عنوان یکی از تخصصی‌ترین و بزرگترین مراکز تولید آرد جو دوسر محصولی را ارائه می‌کند که دارای تاییدیه‌های بهداشتی می‌باشد و با دارا بودن سیب سلامت می‌تواند خریدی با اطمینان خاطر بالا را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. در نهایت نانوایی‌ها با تولید نان جو دوسر می‌توانند به فروش بالا و تقاضای گسترده از طرف مشتریان خود دست پیدا کنند و محصولی با خواص مغذی بالا را ارائه نمایند.

جو دوسر

نان جو دوسر برای لاغری

امروزه توجه به غذاهای رژیمی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و افراد ترجیح می‌دهند محصولات با خاصیت رژیمی را تهیه کنند. نان جو دوسر یکی از غذاهایی است که برای کاهش وزن و قرارگیری در رژیم‌های لاغری بسیار مناسب می‌باشد. این نان تمام خواص جو دوسر را در خود جای داده است، در واقع سرشار از فیبر است که باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد. در نتیجه سرکوب اشتها صورت می‌گیرد و از پرخوری جلوگیری به عمل می‌آید. از طرفی مصرف نان جو دوسر می‌تواند انرژی مورد نیاز افراد را تامین کند و می‌تواند یک غذای کامل، سالم و مغذی محسوب شود. گفتنی است کارشناسان تغذیه مصرف نان جو دوسر را در رژیم‌های لاغری و کسانی که به گلوتن حساسیت دارند پیشنهاد می‌کنند.

تولید نان حجیم با آرد جو دوسر

یکی از صنایعی که می‌تواند با خیالی آسوده از آرد جو دوسر استفاده کند صنعت تولید نان‌های حجیم می‌باشد. این تولیدکنندگان می‌توانند آرد جو دوسر را از مراکز معتبر با مجوز بهداشتی و قیمت مناسب دریافت کنند و ویژگی‌های مثبت فراوانی را کسب نمایند. یکی از این ویژگی‌ها این است که خرید آرد جو دوسر از مراکز معتبری مانند مجموعه ایلیا یک انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه است. همچنین استفاده از آرد جو دوسر سالم باعث افزایش کیفیت نان‌های حجیم تولید شده می‌شود و در نهایت با افزایش ارزش غذایی محصولات تولیدی، تقاضا برای آن ها افزایش پیدا می‌کند.

در نتیجه از طریق تولید و فروش نان حجیم، به سود اقتصادی بالایی دست پیدا می‌کنند. این تولیدکنندگان می‌توانند آرد جو دوسر بهداشتی و مقرون به صرفه را از طریق مجموعه ایلیا تهیه کنند. این مجموعه آرد جو دوسر را در فرآوری‌های تخصصی تولید کرده است. این آرد دارای خواص مغذی بسیار زیادی می‌باشد و در نهایت توسط این مجموعه در بسته بندی‌های بهداشتی به بازار عرضه می‌شود.

جو دوسر

 

فروش آرد جو دوسر غیر تراریخته

یکی از نکاتی که مورد توجه کارشناسان شرکت ایلیا قرار گرفته است، بحث غیر تراریخته بودن محصولات آرد جو دوسر می‌باشد. این نکته از این نظر اهمیت بسیار زیادی دارد که محصولات تراریخته دچار دستکاری ژنتیکی شده‌اند. اگرچه با این اقدام ماندگاری محصول افزایش پیدا می‌کند و در حین کشت محصولات، به زمین کمتر احتیاج دارند و بیشترین بازدهی را از خود نشان می‌دهند، اما مصرف غذاهای تراریخته باعث ایجاد مشکلات زیادی مانند آلرژی‌های شدید و بیماری‌هایی مانند سرطان می‌گردد.

بنابراین توجه به غذاهای غیر تراریخته از اهمیت زیادی برخوردار است و این نکته مورد توجه کارخانه‌های صنایع تبدیلی و نانوایی‌ها نیز قرار گرفته است و آن‌ها خریدار آرد جو دوسر غیر تراریخته می‌باشند. مجموعه ایلیا آرد جو دوسر را در شرایط بهداشتی به صورت ارگانیک تهیه می‌کند و در نهایت محصولی غیر تراریخته با بیشترین ارزش غذایی را به دست مشتریان خود می‌رساند. خریداران آرد جو دوسر غیر تراریخته می‌توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا در ارتباط باشند و خریدی لذت بخش و ایده‌آل را تجربه کنند.

آرد جو دوسر برای تولید را از کجا بخریم

یکی از سوال‌های مهم خریداران کارخانه‌های صنایع تبدیلی، نانوایی‌ها، رستوران‌ها، باشگاه‌های بدنسازی و … این است که این محصول را به صورت عمده برای تولیدات خود از کجا تهیه کنند؟ اگرچه مراکز مختلفی وجود دارند که آرد جو دوسر را عرضه می‌کنند، اما شناسایی مرکزی که به طور تخصصی در زمینه تولید این محصول فعالیت می‌کند اهمیت زیادی دارد. چرا که آرد جو دوسر محصولی است که مستقیماً با سلامت افراد در ارتباط است و بر روی کیفیت محصول نهایی بیشترین تاثیر را می‌گذارد. اگر آرد جو دوسر در شرایط غیر استاندارد تهیه شود، ممکن است خواص دانه جو دوسر از بین برود و گاهاً با گلوتن آلوده می‌شود.

اما شرکت ایلیا در شرایط کاملاً بهداشتی و استاندارد جو ‌دوسر را تهیه می‌کند به نحوی که تمام خواص غذایی دانه جو دوسر حفظ می‌گردد. همچنین به هیچ عنوان پروسه فراوری آرد جو دوسر را با محصولاتی مانند گندم و جو که دارای گلوتن می‌باشد ترکیب نمی‌کند. به این ترتیب آرد جو دوسر بهداشتی، سالم و ارگانیک و غیر تراریخته و فاقد گلوتن را آماده عرضه به صورت عمده می‌کند. تمام کارخانه‌های صنایع تبدیلی و خریداران آرد جو دوسر می‌توانند این محصول را به شکل عمده و با تنظیم قرارداد از مجموعه ایلیا دریافت کنند. پس اگر خریدار این محصول هستید، در هر نقطه از ایران که زندگی می‌کنید می‌توانید آرد جو دوسر بهداشتی را با تضمین کیفیت و قیمت از این شرکت خریداری نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *