آرد کینوا

خرید و فروش آرد کینوا در ایلام

کینوا

آرد کینوا مصارف و کاربرد های کوناگونی دارد. آرد کینوا چه کاربرد هایی دارد؟ کدام مرکز آرد کینوا را در ایلام با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک برای مصرف کنندگان عرضه می کند؟

آرد کینوا در شهر های ایران از جمله ایلام به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد .خرید آرد کینوا در ایلام توسط خریداران عمده که اغلب کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی هستند انجام می شود.

خرید آرد کینوا در مقادیر جزئی توسط مصرف کنندگان خانگی انجام خواهد شد .خرید و‌ فروش آرد کینوا در ایلام توسط مراکز عرضه کننده  و فروش انجام می شود.

انواع آرد کینوا

آرد کینوا مانند دانه کینوا انواع مختلفی دارد. آرد کینوا حاصل آسیاب دانه های کینوا می باشد. کینوا دارای۱۶۰ واریته و ۳ نوع اصلی می باشد. کینوا قرمز، کینوا سفید و کینوا سیاه از انواع اصلی کینوا می باشند.

انواع آرد کینوا از آسیاب این سه نوع رنگ دانه کینوا حاصل می شوند. فراورده آرد کینوا خواص تغذیه ای مشابهی مانند دانه کینوا را دارد و سرشار از فیبر، پروتئین، کربوهیدرات پیچیده، ‌امگا ۳ و امگا ۶، ویتامین E و ویتامین B املاح معدنی نظیر کلسیم، فسفر، آهن، پتاسیم، روی، سلنیوم، منیزیوم و … می باشند.

این آرد با توجه به دانه حاصل از آن، دارای طعم های مختلفی می باشد. آرد حاصل از آسیاب دانه های سفید، دارای طعم و‌ مزه خاصی نیست و برای افزودن به انواع آرد ها و غذاها مناسب است. این محصول برای افرادی که علاقه ای به ایجاد طعم های جدید ندارند مناسب است.

آرد کینوا سیاه و ‌قرمز دارای طعم خاص تری هستند و برای همه افراد با ذائقه و سلیقه های متفاوت، مناسب نمی باشد. این محصولات به صورت کیلویی و بسته بندی درمقادیر عمده و خرد به فروش می رسد.

کینوا

قیمت آرد کینوا بسته بندی

آرد کینوا بسته بندی در وزن های مختلفی عرضه می شود. آرد کینوا بسته بندی توسط مصرف کنندگان خانگی خریداری می شود. قیمت آرد کینوا بسته بندی گران تر از انواع کیلویی می باشد و این تفاوت قیمت ناشی از هزینه بسته بندی بوده و ازلحاظ کیفیتی تفاوتی با انواع بسته بندی شده ندارد.

قیمت آرد کینوا بسته بندی با توجه به آیتم های تاثیرگذاری تعیین می شود. از جمله آیتم های موثر در قیمت آرد کینوا بسته بندی می توان به :کیفیت، نوع مصرف و کاربرد، ایرانی یا خارجی بودن آرد کینوا، حجم خرید، نوع بسته بندی، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، هزینه های جانبی همچون حمل و نقل و گمرک و … اشاره نمود.

علاقه مندان برای اطلاع از قیمت آرد کینوا بسته بندی می توانند از طریق شرکت ایلیا اقدام کنند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم آرد کینوا در ایران است. برای اطلاع از قیمت آرد کینوا بسته بندی از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایید.

فروش فله آرد کینوا در ایلام

آرد کینوا به صورت فله در ایلام به فروش می رسد. آرد کینوا به صورت فله عمدتا توسط کارخانه جات و شرکت های پخش و بسته بندی خریداری می شود. برای خرید آرد کینوا فله در ایلام مراکز معتبر را انتخاب کنید، مراکزی که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشند.

فروش فله آرد کینوا در ایلام توسط انواع فروشگاه های عرضه کننده انجام می شود. در هنگام خرید آرد کینوا فله، مجوز بهداشتی را از فروشنده بخواهید و به تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول توجه نمایید.

 

نان

 

کاربرد های رژیمی آرد کینوا

آرد کینوا، محصولی رژیمی محسوب می شود. آرد کینوا به واسطه دارا بودن فیبر فراوان و کالری کم در تولید انواع محصولات رژیمی به کار می رود.

محصولات رژیمی در جوامع امروزی جایگاه ویژه ای دارند و افرادی که از چاقی رنج می برند و قصد کاهش وزن دارند و همچنین افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، از مصرف کنندگان محصولات رژیمی هستند. از جمله کاربرد های آرد کینوا می توان به :

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • کارخانه تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، اشاره نمود.

آرد کینوا غیر تراریخته در ایلام

محصولات غیر تراریخته مانند آرد کینوا حاصل تولید دانه های کینوا هایی هستند که در شرایط کاملا طبیعی رشد نموده اند و هیچگونه ماده شیمیایی به آن ها افزوده نشده است.

آرد کینوا غیر تراریخته محصولی است که دانه های کینوا دچار دستکاری ژنتیکی نشده اند. آرد کینوا غیر تراریخته در ایلام به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله به فروش می رسد.

علاقه مندان برای خرید آرد کینوا غیرتراریخته  در ایلام می توانند از انواع فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی اقدام نمایند.

 

کینوا

 

خواص آرد کینوا

آرد کینوا دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد. این نوع آرد همانند دانه های کینوا دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی است. آرد کینوا فاقد گلوتن است. گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که در بعضی از غلات و دانه ها مانند گندم و جو وجود دارد.

برخی از افراد مبتلا به بیماری سلیاک هستند. سلیاک یک بیماری ژنتیکی و خود ایمنی می باشد که فرد توانایی هضم گلوتن را ندارد و در صورت مصرف با مشکلات گوارشی مواجه می شود. آرد کینوا، مناسب برای تولید انواع محصولات غذایی برای این افراد می باشد.

آرد کینوا دارای کربوهیدرات های پیچیده است. گرانول های نشاسته ای موجود در آرد کینوا به کندی هضم می شوند.

این محصول همچنین باعث بالا رفتن ناگهانی قند خون نمی شود و برای افراد دیابتی مناسب است. آرد کینوا باعث کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول خوب خون می شود. آرد کینوا باعث جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی خواهد شد.

فروشگاه خرید کینوا

کینوا امروزه در ایران به طور گسترده در اغلب فروشگاه ها موجود می باشد. یکی از فروشگاه های خرید کینوا، شرکت ایلیا می باشد. شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. این مجموعه کینوا و محصولات کینوا را به صورت عمده و‌ جزئی عرضه می کند.

عمده فروش این مجموعه به صورت تناژ است و علاقه مندان و کارخانه جات می توانند برای خرید عمده و بدون محدودیت از این شرکت خریداری نمایند. خرید کینوا از مجموعه ایلیا از طریق سایت و یا شماره های موجود امکان پذیر است.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *