آرد جو دوسر, دانه جو دوسر

خرید و فروش سویق و آرد جو دوسر برای بسته بندی

جو دوسر

کدام مرکز در کشور فروش آرد جو دوسر دانیما را انجام می‌دهد؟ سویق و آرد جو دوسر ویژه شرکت های بسته بندی چگونه تامین می‌شود؟ خواص سویق جو را می‌دانید؟ طریقه مصرف سویق جو برای دیابت چگونه است؟ سویق جو را از کجا تهیه کنیم؟ اولین و بزرگترین شرکت تولید جو دوسر ایرانی در کشور کدام است؟

فروش آرد جو دوسر دانیما

فروش آرد جو دوسر در بازار خرید از رونق و رواج قابل توجهی برخوردار شده است. این برخورداری و میزان فروش موجب گردید تا مجموعه ایلیا آرد جو دو‌سر تولیدی کارخانجات خود را با برند دانیما به بازار عرضه نماید.

این محصول با کیفیت عالی و درجه یک با بسته‌بندی‌های بهداشتی و شیک موجود است. آگاهی و اطلاع افراد از خواص و فواید موجود در آرد جو دو‌سر برای سلامتی تمایل افراد را به‌مصرف آن زیاد نموده است.

شیوه فروش آرد جو دو‌سر دانیما به‌طور رایج فروش اینترنتی بوده که به‌علت مزایای فراوان از جمله قیمت مناسب و عدم واسطه بسیاری افراد به‌منظور خرید از این روش فروش استفاده می‌کنند. محصول در این شیوه به‌صورت بسته‌بندی، فله و یا عمده به خریداران محترم ارائه می‌شود.

تامین سویق و آرد جو دوسر ویژه شرکت های بسته بندی

عرضه و تقاضای یک محصول بازار را اداره کرده به‌طوری‌که افزایش تقاضا تعداد عرضه‌کنندگان را افزایش می‌دهد. بنابراین افزایش تمایل افراد به مصرف سویق و آرد جو دو‌سر به ‌علت خواص و مزایای زیادی که برای بدن دارند، باعث شد که شرکت‌های متنوعی این محصول را با بسته‌بندی مختص خود و با کیفیت و قیمت گوناگون روانه بازار نمایند.

از طرفی برای تامین سویق و آرد جو دوسر ویژه شرکت های بسته بندی مراکز زیادی پدید آمده که محصول را به‌طور عمده و یا فله به‌صورت مستقیم و یا غیر‌مستقیم به شرکت‌های بسته‌بندی برای این‌ منظور می‌فروشند.

قیمت‌ها در مرکز عرضه‌کننده به‌صورت تناژ پایین بوده و مهم‌ترین نکته‌ای که شرکت‌های بسته‌بندی باید توجه کنند، کیفیت و درجه‌بندی محصول و خرید بهترین محصول است. مجموعه ایلیا نیز یکی از معتبرتر‌ین مراکز تامین سویق و آرد جو دو‌سر برای شرکت‌های بسته‌بندی، فراوری و مشتریان خرد و کلان در کشور است.

کلیه این مراکز می‌توانند این محصولات را با قیمت کاملا رقابتی و کیفیت اعلا مستقیما از این مجموعه خریداری نمایند. درخرید اینترنتی از مجموعه ایلیا نیز ریسک و هزینه‌های مختلف رفت‌و آمد حذف شده و با نبود واسطه خرید با قیمت مناسب‌تری انجام می‌شود.

جو دوسر

خواص سویق جو

آرد حاصل از غلاتی مانند جو را سویق گفته و سویق جو دوسر بر خلاف سویق گندم و جو فاقد قند بوده و سبوس بسیار بالایی دارد. به همین دلیل دارای خاصیت بیشتری است. این محصول به‌عنوان دارو در درمان دیسک گردن و کاهش قند خون و یا به‌صورت غذا در وعده صبحانه (به‌صورت خشک) استفاده ‌می‌شود.

خواص برشمرده برای سویق جو دو‌سر بسیار زیاد بوده که به‌طور اجمالی ذکر‌می‌شوند. در رشد و تقویت عمومی بدن و استخوان‌سازی سویق بسیار موثر است، به‌طوری که برای کودکان در سن رشد مفید بوده و مصرف آن در زنان باردار برای درمان کم‌خونی، فقر آهن و وزن‌گیری جنین در ماه‌های پایانی توصیه می‌شود.

همچنین این ماده مانع تولد فرزند معلول شده و سلامتی مادر و جنین را در صورت مصرف کنترل‌شده باعث می‌کند. مصرف سویق در زنان شیرده موجب افزایش شیر می‌شود. سویق جو دو‌سر به تنهایی لاغرکننده بوده ولی مخلوط سویق جو و گندم باعث چاقی افراد شده.

بنابراین مصرف آن در کودکان و افراد لاغر و ضعیف توصیه‌ می‌شود. اگر سویق جو دو‌سر را به‌همراه خرما؛ شیر و عسل میل‌ کنید باعث انرژی‌زایی و تقویت بدن می‌گردد.

همچنین برای رفع ترشی معده، پاکسازی و سالم ماندن روده بزرگ مصرف سویق ضروری است. از دیگر خواص سویق جو دو‌سر می‌توان به رفع تشنگی، ضد پوکی استخوان، تقویت هوش، تسکین درد‌های استخوانی و تقویت قوای جنسی اشاره نمود.

سویق جو را از کجا تهیه کنیم

جو دو‌سر پرک را می‌توان در فروشگاه‌های بزرگ موادغذایی و غلات و انواع فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپر‌مارکت‌ها، خشکبار، عطاری‌ها، داروخانه‌های ارگانیک، مراکز توزیع و پخش و سایت‌های اینترنتی در شهرهای مختلف خریداری نمود. توزیع این مراکز در شهر‌های بزرگ نسبت به دیگر شهرها بیشتر است.

هر کدام از این مراکز صفحات اینترنتی مختص خود در فضای مجازی داشته که در این صفحات انواع اطلاعات از محصول را انتشار داده تا خریداران بتوانند به‌راحتی خصوصیات، کاربردها و اطلاعات جو دو‌سر پرک را مشاهده و بعد اقدام به خرید نمایند.

مجموعه ایلیا در فروشگاه اینترنتی خود سویق جو را در بسته‌بندی متنوع، با وزن متفاوت با مناسب‌ترین قیمت و بالا‌ترین کیفیت برای خرید مستقیم کلیه خریداران ارائه نموده است.

جو دوسر

طریقه مصرف سویق جو برای دیابت

دیابت دارای علل متفاوتی از جمله چاقی، مصرف شیرینی و نوشیدنی‌های سرد، مشکلات کبدی و … دارد. برای رفع مشکلات ایجاد‌کننده دیابت مصرف برخی مواد از جمله سویق جو به بهبود و تکمیل روند درمان بیماری کمک می‌کند.

برای کاهش قند خون و ایجاد تعادل در هورمون انسولین در بیماران دیابتی مصرف سویق جو دو‌سر در کنار رعایت سایر تدابیر برای تنظیم قند خون لازم است.سویق جو برای دیابت ترکیبی از جو، تخم و برگ شنبلیله است.

مصرف دو قاشق غذاخوری سویق جو دو‌سر همراه با هر وعده غذایی در مدت کوتاهی باعث قطع انسولین می‌شود. جهت کسب اطلاع از خواص ارزشمند و خرید و مشاوره در مورد سویق جو می‌توانید با کارشناسان ایلیا تماس حاصل کنید. امکان خرید اینترنتی این محصول نیز وجود داشته و کارشناسان مجموعه پاسخ‌گوی سوالات عزیزان در این باره هستند.

اولین و بزرگترین شرکت تولید جو دوسر ایرانی در کشور

تولید جو دوسر در ایران خواستار شرایط جوی و منطقه‌ای خاصی است. با کشت موفقیت‌آمیز جو دوسر در اصفهان در دیگر نقاط کشور زمینه کشت محصول فراهم شد، به‌طوریکه امروزه در اقصی نقاط کشور نه‌تنها این محصول کشت شده بلکه مراکز فرآوری آن نیز به‌وجود آمده است.

مجموعه ایلیا همگام با کشت جو دو‌سر در کشور بهترین نمونه‌های ایرانی و وارداتی را با شرایط و خصوصیات جوی ایران کشت و تکثیر نمود، به‌طوری‌که امروزه در کشور، مجموعه ایلیا بزرگترین شرکت تولید‌کننده جو دو‌سر ایرانی با‌کیفیت و مناسب است و قابلیت عرضه انواع محصولات جو دو‌سر را به تمام نقاط داراست.

کارشناسان این مجموعه با تخصص ویژه خود توانایی مشاوره و راهنمایی لازم به کشاورزان و علاقه‌مندان کشت، تولید و فراوری جو دو‌سر ایرانی را دارند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *