آرد کینوا, دانه کینوا

خرید کینوا سمی از عطاری ها

کینوا

کینوا در بعضی از عطاری به صورت فراوری نشده به فروش می رسد. این کینوا سمی و غیر قابل مصرف می باشد. خریداران محترم جهت خرید کینوا از مراکز معتبر و دارای مجوز بهداشتی اقدام نمایند.

همچنین خرید کینوا سمی از عطاری باعث به خطر انداختن سلامت خود و جامعه خواهد شد.

نام دیگر کینوا چیست؟

کینوا را با نام دیگری از جمله برنج کینوا، خاویار گیاهی نیز می شناسند. از دلایل نام گذاری کینوا به عنوان خاویار گیاهی دارا بودن مقادیر فراونی از مواد مغذی و معدنی شامل پروتئین ها، فیبر، ویتامین های گروه B و E ، املاح معدنی نظیر کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن، منیزیوم و … می باشد.

کینوا جایگزین بسیار مناسبی برای برنج نیز می باشد. زیرا کینوا مانند برنج، ویتامین B بالایی دارد و علاوه بر تامین نیازهای ضروری بدن فاقد اثرات چاق کنندگی می باشد. کینوا را می توان مانند برنج به صورت کته مصرف نمود.

قیمت کینوا فراوری شده

کینوا برای اینکه قابلیت مصرف پیدا کند، باید عملیات فراوری را طی کند. محصول کینوا فراوری نشده حتی برای دام و طیور نیز قابلیت مصرف ندارد. کینوا فراوری شده به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. این محصول را می توان به صورت تولید داخلی و خارجی خریداری نمود.

کینوا فراوری دارای نوسان قیمتی می باشد. این محصول باتوجه به نوع کاربرد و مصرف، شرکت تولید کننده و وارد کننده، حجم خرید، کشور تولید کننده و … تعیین قیمت می شود. برای اطلاع از قیمت کینوا فراوری شده می توانید از طریق مراکز فروش این محصول در سراسر ایران، اطلاعات لازم را کسب کنید.

کینوا

فروش کینوا با مجوز بهداشتی

یکی از مهم ترین فاکتور ها هنگام خرید محصولات غذایی از جمله خرید کینوا، توجه به مجوز بهداشتی می باشد. داشتن مجوز بهداشتی این اطمینان را به خریدار می دهد که محصولی سالم، که در شرایط مناسبی تولید شده است را خریداری می کند.

خریداران اگر کینوا را به صورت عمده خریداری می کنند از فروشنده بخواهند مجوز های بهداشتی لازم را به شما نشان دهد. هنگام خرید کینوا به صورت بسته بندی به علامت سیب سلامت موجود بر روی بسته بندی دقت فرمایید.

شرکت ایلیامارکت از مراکز عرضه کننده کینوا و محصولات کینوا با مجوز بهداشتی در ایران است. این مرکز، تولید کننده مستقیم و وارد کننده کینوا و‌ محصولات آن در ایران می باشد.

علاقه مندان به خرید کینوا به صورت عمده و جزئی می توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند. این مجموعه کینوا درجه یک و با کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه به علاقه مندان و مشتریان عزیز ارائه می دهد.

مشتریان عزیزی که قصد خرید از مجموعه ما را دارند می توانند با شماره های موجود در سایت با کارشناسان این مجموعه (شرکت تجارت سبز ایلیا) ارتباط برقرار کنند و‌ اطلاعات لازم جهت سفارش و خرید محصول را کسب نمایند.

خرید محصول غیر بهداشتی از عطاری ها

کینوا را نمی توان بدون مجوز بهداشتی و بدون انجام عملیات فرآوری به فروش رساند. بعضی از عطاری و مراکز غیر مجاز فروش محصولات کینوا با خرید کینوا از کشاورز آن را با قیمتی پایین تر به مشتریان خود عرضه می کنند. این کینوا سمی است، زیرا عملیات فراوری برروی آن انجام نشده است.

توصیه می شود علاقه مندانی که قصد خرید کینوا را به صورت جزئی دارند از مراکز معتبر و به صورت بسته بندی محصول خود را تهیه کنند. قیمت پایین عطاری به منزله داشتن کیفیت و سالم بودن محصول نمی باشد و خریداران به راحتی به قیمت پایین عطاری ها اعتماد نکند.

کینوا

خرید کینوا سه رنگ بسته بندی ارزان

کینوا سه رنگ متشکل از کینوا قرمز، سفید و سیاه می باشد. خرید کینوا از عطاری را می توان به صورت بسته بندی انجام داد. دانه کینوا سه رنگ بسته بندی ارزان از طریق مراکزی که تولید کننده مستقیم هستند امکان پذیر است.

خرید کینوا سه رنگ بسته بندی برای مصارف شخصی و خانوار کاربرد دارد. خریداران این محصول از مراکز معتبری در سطح شهر، فروشگاه های اینترنتی ،فروشگاه های غذای سالم اقدام نمایند.

شرکت ایلیا کینوا سه رنگ بسته بندی را به صورت ارزان عرضه می کند که خودش تولید کننده بوده و قیمتی ارزان و مناسب را به علاقه مندان عرضه می کند.

مزه کینوا

کینوا دارای ۱۶۰ واریته و دارای۳ دسته اصلی، شامل کینوا سفید، قرمز و سیاه می باشد.

دانه کینوا سفید طعم خاصی ندارد و برای افرادی که می خواهند از خواص سلامتی زایی کینوا استفاده کنند، اما نمی خواهند طعم خاصی به غذایشان بدهد مناسب است. کینوا سفید را می توان در انواع غذاها بدون ایجاد طعم به کار برد.

کینوا قرمز و سیاه دارای طعم خاص تری هستند و طعمی مشابه فندق دارد. خریداران محصول کینوا قرمز و سیاه علاقه مند به طعم این نوع کینوا هستند. کینوا قرمز و سیاه را می توان برای انواع غذاهای ایرانی و فرنگی استفاده نمود.

جو دوسر

آرد پروتئینی کینوا را از کجا تهیه کنیم؟

آرد پروتئینی محصولی جدید و نو در راستای اهداف جامعه در جهت کسب زندگی سالم و استفاده از مواد غذایی سالم می باشد. این محصول عمدتا برای کارخانه جات محصولات غذایی به کار می رود.

کارخانه جات صنایع غذایی در جهت تولید مواد غذایی فراسودمند و نو، از آرد پروتئینی کینوا برای غنی سازی محصولات خود استفاده می کنند.

یکی از دغدغه این کارخانه جات مرکزی مناسب و معتبر برای تامین آرد پروتئینی کینوا می باشد.

شرکت ایلیا اولین تولید کننده آرد پروتئینی کینوا در ایران است. این مجموعه در راستای اهداف جامعه قدم برمی دارد و با تولید آرد پروتئینی با کیفیت و‌ قیمت مناسب، آن را برای تولید محصولات غذایی به فروش می رساند.

خریداران عزیز که قصد خرید آرد پروتئینی کینوا را دارند می توانند با کارشناسان مجموعه در تماس باشند.

خرید کینوا سیاه در رشت

کینوا سیاه یکی از اصلی ترین انواع کینوا در ایران است.

این محصول در رشت و سایر شهر های ایران به فروش می رسد. هضم کینوا سیاه از سایر انواع کینوا سخت تر می باشد، زیرا سفت تر است.

خریداران کینوا سیاه در رشت جهت خرید کینوا سیاه می توانند از طریق فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر اقدام به خرید نمایند.

از خریداران اصلی این محصول، شرکت های پخش و بسته بندی، هتل و رستوران های لاکچری می باشند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *