دانه کینوا, کینوا سه رنگ

سایت خرید کینوا سه رنگ درجه یک عمده

کینوا

سایت خرید کینوا سه‌رنگ درجه یک عمده کدام است؟ استعلام قیمت کینوا سفید و سه‌رنگ به‌صورت بسته‌بندی و عمده از کدام سایت امکان‌پذیر است؟ کدام مرکز دانه کینوا ارزان و فله برای مصرف کارخانه‌ها را عرضه می‌نماید؟ قیمت برنج کینوا در بازار ایران چگونه است؟

قیمت کینوا سفید بسته‌بندی

کینوا با نام علمی Chenopodium quinoa Willd از خانواده Amaranthaceae گیاهی بومی کشورهای آمریکای جنوبی است که برای مصرف دانه آن کشت می‌شود. از برگ‌های تازه این گیاه به‌عنوان سبزی تازه و پخته و گاهی نیز به‌عنوان علوفه استفاده می‌شود.

قدمت این گیاه به ۵۰۰۰ سال پیش برمی‌گردد و در بین اقوام باستانی کشورهای آمریکای جنوبی از جمله قوم اینکاها بسیار معروف بوده است. گفته می‌شود که خاستگاه اصلی گیاه کینوا کشورهای بولیوی، شیلی و پرو است؛ اما از سال ۱۹۸۷ این گیاه در ایالت کلرادو آمریکا برای مصرف تجاری نیز کشت می­شود. امروزه در اکثر مناطق آمریکایی شمالی کشت دانه کینوا معمول و متداول است.

برنج کینوا یک شبه غله بسیار مغذی و سرشار از انواع مواد معدنی، ویتامین‌ها، پروتئین و اسیدهای آمینه ضروری است. این دانه آن‌چنان مغذی است که در بین متخصصان تغذیه به خاویار سبز معروف شده است. از دانه کینوا برای تولید آرد، تهیه صبحانه، پخت سوپ و غذاهای مختلف، ترکیب آن با برنج پخته، تهیه سالاد و تولید نوشیدنی‌های رژیمی استفاده می‌شود.

آرد کینوا حاوی نشاسته کش‌دار است که از آن در تهیه نان، بیسکویت و سایر فرآورده‌های آردی استفاده می‌شود. طبق نظر سازمان خواربار کشاورزی ملل متحد (FAO)، دانه کینوا همچون شیر خشک از نظر ارزش غذایی اهمیت دارد.

گیاه کینوا در مقابل خشکی هوا و شوری خاک بسیار مقاوم است؛ ازاین‌رو به‌راحتی می‌توان آن را در آب‌وهوای گرم و خشک و خاک شور مناطق مختلف ایران کشت نمود. ازجمله ارقامی که در ایران کشت می‌شود، کینوا سفید است که طعمی بسیار شبیه برنج دارد و می‌تواند به‌راحتی جایگزین آن شود. امروزه سطح زیر کشت کینوا سفید در ایران روبه افزایش است.

جهت استعلام قیمت کینوا سفید بسته‌بندی برای مصارف خانگی و فروش در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی ارگانیک، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ذکر شده در سایت با کارشناسان بخش فروش این محصول ارتباط برقرار نمایید.

 

کینوا

 

قیمت کینوا سه رنگ عمده

علاوه بر کینوا سفید ۲ رقم دیگر از این دانه نیز در ایران کشت می‌شود. دانه کینوا قرمز و سیاه محصولاتی هستند که به‌صورت ویژه در مزارع شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تولید می‌شود. در حال حاضر این شرکت تنها مرکزی است که دانه کینوا قرمز و سیاه را در داخل کشور تولید و عرضه می‌نماید.

کینوا قرمز و سیاه نسبت به دانه سفیدرنگ آن کمیاب‌تر است و در بازارهای ایران بیشتر به‌صورت وارداتی یافت می‌شود؛ ازاین‌رو قیمت کینوا سه‌رنگ نسبت به دانه سفید آن بیشتر است و محصولی لوکس به شمار می‌آید.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا مفتخر است با تولید داخلی دانه سه‌رنگ کینوا، محصول عمده آن را با قیمت بسیار مناسب در اختیار خریداران عمده کینوا سه‌رنگ قرار می­دهد. برای استعلام قیمت کینوا سه‌رنگ شما می‌توانید تنها با یک تماس با کارشناسان بخش فروش این محصول از مشاوره تخصصی نیز بهره‌مند شوید.

خرید کینوا ارزان برای کارخانه‌ها

دانه کینوا شبه غله­ای بدون گلوتن است که از آن در تهیه نان و فرآورده‌های آردی برای بیماران مبتلا به سلیاک استفاده می‌شود. همچنین فیبر بالای این دانه سبب کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ می‌شود. افزودن دانه کینوا به رژیم غذایی بیماران دیابتی توصیه بسیاری از متخصصان تغذیه می‌باشد؛ بنابراین کارخانه‌های صنایع تبدیلی و کارخانه‌های تولید محصولات رژیمی می‌توانند از دانه و آرد کینوا در تولید محصولات خود استفاده نمایند.

در کشورهای غربی از دانه و آرد کینوا به‌عنوان ماده اصلی در تولید نان‌های رژیمی، بیسکویت‌ها و کیک‌های پروتئینی و سالم استفاده می‌شود.

  • کارخانه های تولید محصولات بیکری ( کیک و کلوچه و…)
  • کارخانه های تولید محصولات ماکارونی و پاستا
  • صنایع تولید محصولات رژیمی
  • کارخانه های تولید محصولات نان های سنتی و صنعتی و رژیمی
  • کارخانه های تولید محصولات لبنی
  • صنایع تولید محصولات آرایشی بهداشتی

 جهت تهیه دانه کینوا تولیدی شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، شما می‌توانید با برقراری تماس با مشاوران مجرب این مجموعه علاوه‌بر دریافت اطلاعات محصولی درخواست دریافت نمونه محصول و آنالیز آن را نیز بنمایید.

قیمت کینوا فله

در بازار ایران کینوا به صورت بسته‌بندی شده و عمده به فروش می‌رسد. بدیهی است قیمت دانه کینوا فله از نوع بسته‌بندی‌شده آن ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است. شرکت ایلیا پتانسیل تأمین برنج کینوا عمده و تناژ برای مصرف کارخانه‌های صنایع تبدیلی، رستوران‌ها، عطاری‌ها و مجموعه‌های تولیدی نان را دارد. روش خرید محصول کینوا از این شرکت، برقراری تماس تلفنی با کارشناسان بخش فروش این مجموعه است.

 

کینوا

 

سایت خرید دانه کینوا در تهران

امروزه مصرف دانه کینوا و محصولات آن در بین بسیاری از طرف‌داران رژیم‌های سالم خواری و گیاه‌خواری متداول شده است. بسیاری از مشاورین بخش سلامت و متخصصان تغذیه استفاده از دانه کینوا را به‌عنوان یک ماده مغذی، سالم و ارگانیک به افراد مختلف در سنین متفاوت توصیه می‌کنند.

دانه کینوا را می‌توان به‌صورت بسته‌بندی‌شده و یا عمده از فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی ارگانیک و عطاری‌ها تهیه نمود. بهترین و سریع‌ترین روش برای تهیه دانه کینوا، خرید اینترنتی آن از سایت‌های معتبر است

سایت شرکت ایلیا از معتبرترین و بزرگ‌ترین مراکز عرضه اینترنتی دانه کینوا در تهران و سایر شهرهای کشور می‌باشد. روش ثبت سفارش در این سایت تماس تلفنی مستقیم با مشاورین بخش فروش است.

قیمت کینوا در بازار ایران

محصولات کینوا موجود در بازار ایران به دو دسته وارداتی و تولید داخل تقسیم می‌شود. محصولات کینوا وارداتی عمدتاً از کشورهای آمریکای جنوبی به ایران منتقل می‌شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. قیمت نهایی محصولات کینوا وارداتی نسبت به نوع داخلی آن بیشتر است و برای مصرف عمده مقرون‌به‌صرفه نمی‌باشد.

برنج کینوا تولیدی شرکت ایلیا ازنظر کیفیت مشابه نمونه خارجی آن می‌باشد و حتی در آنالیز محصول این دانه شاهد برتری آن ازنظر امگا ۶، فیبر و آهن نسبت به نمونه وارداتی کینوا می‌باشیم. قیمت کینوا تولیدی این شرکت در بازار ایران بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است و تنها با یک تماس با کارشناسان بخش فروش این محصول، قابل تهیه می‌باشد

جامع‌ترین سایت خرید کینوا سه رنگ درجه یک عمده

خریداران عمده برنج کینوا سه‌رنگ درجه یک، می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ایلیا علاوه بر دریافت اطلاعات محصولی، نمونه محصول و آنالیز آن از تمامی مجوزات لازم برای سلامت محصول نیز اطمینان حاصل نمایند. محصول تولیدی این شرکت از نظر بهداشتی مورد تأیید سازمان غذا و دارو می‌باشد. جهت ارتباط با مشاورین مجرب بخش فروش از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت اقدام نمایید.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *