دانه کینوا

سفارش و استعلام قیمت فروش انواع کینوا فله

کینوا

سفارش و استعلام قیمت فروش انواع کینوا فله را از کدام مجموعه انجام دهیم؟ کینوا برای مصارف در تناژ بالا معمولا بنا به درخواست مشتری به صورت فله به فروش می‌رسد و حساسیت قیمت برای خریداران فله بیش از سایر افراد است. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در این میان کینوا مرغوب یا قیمت مناسب را بصورت بسته‌بندی و فله در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

شما می‌توانید برای سفارش و استعلام قیمت فروش انواع کینوا فله با کارشناسان و مشاوران متخصص ایلیا در سراسر کشور در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایید. بیشترین مصارف کینوا فله را موارد زیر تشکیل می‌دهند:

  • قنادی‌ها
  • رستوران‌ها
  • کلینک‌های رژیمی
  • باشگاه‌ها
  • هتل‌ها
  • بیمارستان‌ها
  • کارخانه جات تبدیلی و موادغذایی

قیمت فروش کینوا

وقتی افراد برای تهیه و خرید کینوا استعلام قیمت فروش را می‌گیرند همواره پایین‌ترین قیمت را مدنظر خود قرار می‌دهند. اما اگر شما یک مسئول خرید حرفه‌ای باشید می‌دانید که علاوه برقیمت پایین کیفیت بالا نیز گزینه بسیار مهمی برای شما در انتخاب این موضوع است.

برخی شرکت‌های تولید کینوا با قیمت بسیار پایین کینوا بی‌کیفیت و غیرفرآوری شده که تلخ مزه است و مصرفش مسمومیت ایجاد می‌کند را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. بعد از پخت دانه کینوا و مزه بد و تلخش به دلیل عدم پاکسازی پوسته آن، فرد متوجه می‌شود که برای انتخاب یک کینوا علاوه به بررسی قیمت فروش کینوا باید کیفیت آن را نیز بررسی نمود.

شرکت ایلیا ارائه دهنده کینوا با کیفیت و قیمت مناسب است که شما می‌توانید جهت سفارش و استعلام قیمت فروش با کارشناسان و مشاوران متخصص ایلیا در سراسر کشور در ارتباط باشید.

کینوا

خرید کینوا کیلویی

وقتی بحث خرید مقرون به صرفه و بهینه می‌گردد خرید کینوا کیلویی به میان می‌آید چرا که مصرف کننده با تامین خرید کینوا کیلویی قصد در کاهش هزینه‌های خود و عدم پرداخت پول اضافی جهت بسته‌بندی کینوا دارد.

برخی مصرف کنندگان علاوه بر حساسیت قیمت در خرید کیلویی کینوا بررسی یکدستی و میزان درشتی کینوا را در خرید کیلویی مهم می‌دانند. خیلی از باشگاه‌های ورزشی علاقه‌مند به خرید کیلویی کینوا هستند تا با برند و بسته‌بندی خود آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. برای خرید کینوا کیلویی می‌توانید با کارشناسان و مشاوران متخصص ایلیا در سراسر کشور در ارتباط باشید.

قیمت کینوا قرمز

کینوا قرمز ، رنگ قرمز زیبایی دارد که بعد از پخت کمی تغییر رنگ داده و به سمت قهوه‌ای و تیره‌تر می‌رود اما به دلیل همین رنگی بودن و حفظ ظاهر بعد از پخت به غذا زیبایی و دیزاین منحصر به فردی می‌بخشد. استفاده کینوا قرمز بیشتر در سالاد و پلو و خورشت است.

 این دانه قرمز زیبا سرشار از فیبر است و از کینواهای سفید و سیاه آهن بیشتری دارد. اما یافتن کینوا قرمز از کینوا سفید سخت‌تر است و کمتر از آن در دسترس است لذا قیمت کینوا قرمز از کینوا سفید بیشتر است. شما برای سفارش واستعلام قیمت کینوا قرمز می‌توانید با کارشناسان و مشاوران متخصص ایلیا در سراسر کشور در ارتباط باشید.

خرید دانه کینوا در تهران

در خرید دانه کینوا در تهران بصورت اینترنتی و حضوری نیاز به بررسی نکات زیر می‌باشد:

  • دانه خوراکی کینوا قبل از مصرف نیاز به آماده‌سازی دارد و ما به راحتی این آماده سازی را در محصولات وارداتی و صادراتی مشاهده می‌کنیم.
  • در خرید عمده به فرآوری شدن دانه طی مراحل بوجاری و ساپونین زدایی دقت کنید تا بصورت کامل صورت گرفته شده باشد و پوسته تلخ و غیر قابل مصرف آن برداشته شده باشد تا دانه پاک شده، با طعم شیرین و بدون مسمومیت تولید شده باشد.
  • در خرید به ظاهر محصول که باید درشت و یکدست باشد دقت کنید تا خرید مطمئن و خوب را تجربه کنید.
  • از مکان مناسبی مثل شرکت ایلیا خرید خود را انجام دهید که امکان دادن مشاوره و اطلاعات لازم را در اختیارتان، داشته باشد.

برخی افراد جهت تهیه خریدهای خود ترجیح به حضور در محل دارند و شرکت ایلیا این امکان را برای این دسته از خریداران فراهم نموده است تا علاوه بر امکان خرید از سایت و اینترنتی بتوانند با مراجعه حضوری به نمایندگان شرکت در سرایر کشور خرید حضوری را داشته باشند. شما می‌توانید با کارشناسان و مشاوران متخصص ایلیا در سراسر کشور در ارتباط باشید.

 

کینوا

 

خرید کینوا ارزان

همیشه این جمله را به خاطر داشته باشید که:  “هر ارزانی بی حکمت نیست!”  شما با خرید کینوا ارزان شاید خوشحال باشید که این محصول را با قیمت پایین خریداری کرده‌اید اما زمانی را تصور کنید که بعد از پخت کینوا ارزانتان تلخی شدیدی در دهان احساس می‌کنید که مجبور به دور ریختن آن می‌کنید چرا که کینوا ارزانی که خریداری نموده‌اید فاقد پاکسازی بوده و حتی مصرفش ایجاد مسمومیت می‌نماید و این خرید ارزان ‌قیمت برایتان بسیار گران تمام می‌شود.

همواره در خرید کینوا ارزان کیفیت عالی آن را مد نظر قرار دهید برای خرید کینوا ارزان و با کیفیت می‌توانید با کارشناسان و مشاوران متخصص ایلیا در سراسر کشور در ارتباط باشید. تا تجربه خرید مطمئن و به صرفه‌ای را با طعمی شیرین داشته باشید.

قیمت برنج کینوا

برنج کینوا حاصل از گیاه مغذی کینوا است که بسیار شبیه علف هرز سلمه تره است. از طرفی می‌توان برنج کینوا را متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج دانست که با هدف زراعی و تولید دانه کشت می‌شود. خاستگاه اصلی این گیاه در منطقه آند در جنوب آمریکا است که امروز به دلیل آگاهی و شناخت خواص بی‌نظیرش در بیش از 100 کشور کشت و تولید می‌شود. پروتئین موجود در این برنج 2 برابر گندم و بصورت پروتئین گیاهی و راحت الهضم و جذب است.

از طرفی مواد معدنی موجود در برنج کینوا 3 برابر گندم می‎‌باشد که به رشد طبیعی بدن کمک می‌کند و گرما و انرژی بدن را حفظ می‌نماید لذا مناسب استفاده درتمام رده‌های سنی از کودکان ، زنان باردار تا سالمندان می‌باشد.

برنج کینوا در مقایسه با سایر غلات نشاسته‌ی آن‌ها را دارا است و از طرفی حاوی پروتئین موجود در حبوبات است و به عبارتی خاویار گیاهی کاملی است. سرعت هیدرولیز پروتئین‌های برنج کینوا نسبت به پروتئین‌های گندم، توسط باکتری‌های دستگاه گوارش انسان بیشتر است.

این دانه شگفت انگیز تنها گیاهی است که دارای تمام اسیدآمینه‌های ضروری بدن انسان است. به واقع این همه خاصیت در دانه‌ای کوچک قیمت ندارد چرا که با مصرفش از مصرف سایر غذاها با قیمت‌های مختلف بی نیاز می‌شوید. اما خبر خوش قیمت مناسب برنج کینوا نسبت به مواد مغذی آن است که برای همگان قابل مصرف است. شما برای خرید این برنج و استعلام قیمتی آن می‌توانید با کارشناسان و مشاوران متخصص ایلیا در سراسر کشور در ارتباط باشید.

 

کینوا

 

خرید کینوا سه رنگ

شما با خرید کینوا سه رنگ از هر سه خاصیت موجود در سه رنگ این دانه شگفت انگیز بهره‌مند می‌شوید. در هنگام خرید کینوا سه رنگ وجود موارد زیر را بررسی نمایید:

  1. درصد ترکیب از هر سه رنگ استاندارد و مناسب باشد.
  2. هر یک از رنگ ها به تنهایی دارای کیفیت قابل قبول باشند.
  3. از هر سه رنگ سفید، مشکی و قرمز استفاده شده باشد.

سه رنگ زیبای کینوا برای دیزاین انواع غذا و سالاد کارا است و با وجود مغذی بودن و بافت ویژه‌ای که دارد شکل ظاهری زیبایی به غذا می‌بخشد.

برای خرید کینوا سه رنگ می‌توانید با کارشناسان و مشاوران متخصص ایلیا در سراسر کشور در ارتباط باشید.

قیمت خرید و فروش کینوا فله در کشور

برای خرید و فروش کینوا در کشور قیمت‌های مختلفی برای ارائه به صورت فله وجود دارد که عوامل زیر در آن موثر است:

  • کشت
  • کیفیت دانه
  • شرایط فروش
  • مکان
  • وارداتی بودن یا داخلی بودن

شما برای سفارش و استعلام قیمت خرید و فروش کینوا فله در کشور می‌توانید با کارشناسان و مشاوران متخصص ایلیا در سراسر کشور در ارتباط باشید نمایید تا کینوا فله با کیفیت و قیمت مناسب را از این مجموعه تهیه نمایید.

علاقه مندان برای استعلام قیمت انواع محصولات بسته بندی کینوا می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *