آرد جو دوسر, دانه جو دوسر

فروشگاه اینترنتی انواع محصولات جو دوسر

جو دوسر

جو دوسر غله ای سرشار از انرژی می باشد و‌ به همین دلیل محصولات متنوعی از جو دوسر تولید شده است و عرضه می شود.  فروش انواع محصولات جو دوسر در فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه اینترنتی امکان پذیر است و شما می توانید بدون این که از منزل خارج شوید محصول مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی جو دوسر را تهیه کنید.

لیست محصولات جو دوسر

خواص فوق العاده و استقبال مردم از غلات کامل و فراسودمند از جمله جو دوسر باعث شده است محصولات فراوانی از جو دوسر در ایران وجود داشته باشد. این محصولات تمامی فاقد گلوتن و دارای مقادیر زیادی فیبر، پروتئین، کربوهیدرات، املاح معدنی و مغذی و … می باشند.

این محصولات شامل:

  • جو دوسر ایرانی
  • جو دوسر وارداتی
  • جو دوسر با پوست
  • جو دوسر بدون پوست
  • جو دوسر پرک ریز
  • جو دوسر پرک درشت
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر، می باشند.

خرید جو دوسر پرک کیلویی اوتمیل

جو دوسر پرک اوتمیل که برای تهیه انواع اوتمیل به کار برده می شود به صورت کیلویی و بسته بندی به فروش می رسد. این محصول در انواع ایرانی و خارجی قابل فروش است و قیمت انواع خارجی بالاتر است.

در هنگام خرید جو دوسر پرک کیلویی اوتمیل باید به مجوزات بهداشتی محصول ومرکزی که از آن خرید می کنید توجه داشته باشید، اندازه پرک ها درشت باشد و یکنواخت و یکدست باشد. مرکزی که از خرید انجام می دهید معتبر نیز باشد.

جو دوسر

جو دوسر پرک صبحانه فوری

جو دوسر پرک صبحانه فوری جزو محبوب ترین محصولات جو دوسر می باشد. این محصول را می توان همراه با مایعات از جمله شیر مصرف نمود. مدت زمان آماده سازی جو دوسر پرک صبحانه فوری بسیار کم است و در مدت زمان کمی آماده می شود.

شرکت های پخش و بسته بندی جو دوسر پرک صبحانه فوری را به صورت کیلویی و در تناژ بالا از مراکز تولید کننده یا وارد کننده این محصول تهیه می کنناینترد و در مجموعه خود بسته بندی و پخش می کنند.

همچنین شرکت های صنایع غذایی که جو دوسر پرک‌ صبحانه فوری را برای تهیه انواع صبحانه ها و میان وعده در فرمولاسیون محصولات غذایی خود به کار می برند نیز از خریداران اصلی این محصول هستند.

قیمت دانه با پوست و بدون پوست جو دوسر

دانه با پوست و بدون پوست جو دوسر دارای قیمت های متقاوتی می باشند. دانه جو دوسر به صورت تواید داخلی و وارداتی در داخل کشور وجود دارد و این در قیمت این محصول تاثیر بسزایی دارد.

جو دوسر با پوست و بدون پوست به صورت عمده و جزئی خدمت مشتریان عزیز ارائه می شود. کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی از خریداران عمده جو دوسر با پوست و بدون پوست هستند.

کارخانه جات صنایع تبدیلی برای افزایش مواد مغذی و سالم، محصولات خود این غله را به کار می برند. دانه با پوست معمولا برای مصارف انسانی کاربرد چندانی ندارد زیرا پوسته سفتی دارد و هضم آن برای انسان مشکل خواهد بود.

جو دوسر

قیمت جو دوسر پرک انگلیسی

جو دوسر پرک انگلیسی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع جو دوسر پرک در دنیا می باشد. این محصول با کیفیت در ایران نیز توسط شرکت کننده های وارد کننده در کشور موجود می باشد.

قیمت جو دوسر پرک انگلیسی از نمونه های داخلی گران تر است و عمدتا برای مصارف خانوار و در حجم کم استفاده می شود.

شرکت های تولید کننده مواد غذایی عمدتا از این نوع پرک برای تهیه محصولات خود استفاده نمی کنند زیرا از لحاظ اقتصادی صرفه ندارد. قیمت این محصول بسته به نیاز، نوع کیفیت، حجم سفارش، شرکت وارد کننده و نوع بسته بندی متفاوت است.

جو دو سر پرک صبحانه فوری 300 گرمی

جو دوسر‌ پرک صبحانه در حجم های مختلفی به فروش می رسد. جودوسر پرک 300 گرمی از انواع بسته بندی شده این محصول است که افراد برای مصارف شخصی خود آن را خریداری می کنند.

جو دوسر پرک صبحانه فوری 300 گرمی به سرعت آماده می شود و یکی از دلایل محبوبت این محصول مدت زمان کم پخت آن است. این محصول را می توان از انواع فروشگاه های اینترنتی و زنجیره ای تهیه نمود.

جو دوسر

آرد و بلغورجو دوسر را از کجا تهیه کنیم؟

کیفیت آرد و بلغور جو دوسری که تهیه می کنیم بسیار اهیمت دارد. بسیاری از کارخانه جات برای تولید محصولات رژیمی و سالم خود به دنبال مرکزی هستند که بتواند آرد و بلغور جو دوسر با کیفیت را از آن ها خریداری کنند.

مرکزی که کارخانه جات تمایل دارند به خرید از آن، باید مرکزی معتبر و دارای مجوزات بهداشتی باشد، پتانسیل تامین بلند مدت داشته باشد، نوسانات قیمتی کمی داشته باشد، کیفیت محصول در هر بار سفارش یکی باشد، آنالیز محصول را در اختیار کارخانه جات قرار بدهد، کیفیت و قیمتی تضمین شده داشته باشد. این موارد از مسائل بسیار مهمی است که کارخانه جات در خرید خود باید به آن توجه کنند.

شرکت ایلیا از تولید کنندگان و وارد کنندگان آرد و بلغور جو دوسر در ایران می باشد. این محصول به صورت جزئی و عمده در این مجموعه به فروش می رسد.

شرکت ایلیا می تواند خدمات ارزنذه ای از جمله امکان ارسال نمونه و تولید ازمایشی را برای خریداران فراهم نموده، استفاده از بخش تحقیق وتوسعه مجموعه برای کارخانه جات، امکان عقد قرار داد بلند مدت را دارا است.

مشتریان عزیزی که تمایل به مشاوره و خرید از این مجموعه را دارند می توانند با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و با کارشناسان مجموعه ایلیا ارتباط برقرار نمایند.

خرید جو دوسر پرک عمده

جو دوسر پرک عمده به صورت تولید ایرانی و خارجی وجود دارد و خریداران عمده با توجه به نیاز خود می توانند انتخاب کنند.

خریداران جو دوسر پرک عمده باید به این‌نکات‌توجه داشته باشند که از مراکز معتبری خرید خود را انجام دهند و محصول حتما فرآوری شده و دانه های درشتی داشته باشد، پرک ها خورد و پودر نشده باشند،مرکز دارای مجوز بهداشتی باشد، امکان مرجوع محصول برای خریداران فراهم شده باشد، نوسان قیمتی کمی داشته باشد.

تامین بلند محصول برای افرادی که قصد خرید عمده را دارند بسیار حائز اهمیت است و تولید داخلی از لحاظ تامین بلند مدت محصول بهتر است و واردات مشکل تامین دارد.

تامین محصولات جو دوسر برای فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی از جمله مراکزی هستند که بازار بسیار خوبی از محصولات جو دوسر به دست آورده اند، برای این فروشگاه ها تامین محصول بسیار حائز اهمیت است و از مرکزی باید خرید خود را انجام دهند که قدرت تامین بلند مدت داشته باشد.

شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده محصولات جو دوسر در ایران می باشد که پتانسیل تامین محصولات جو دوسر را برای فروشگاه های اینترنتی دارا است. صاحبان فروشگاه  های اینترنتی می توانند با مجموعه ابلیا در ارتباط باشند و ضمن خرید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب از خدمات ارزنده این مجموعه نظیر مشاوره تخصصی بهره مند شوند.

این مجموعه علاقه مند به همکاری با فروشگاه های اینترنتی می باشد و امادگی عقد قرار داد بلند مدت را نیز دارد. شما می توانید برای اطلاع از شرایط همکاری و تامین محصولات با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *