کینوا سفید, کینوا سه رنگ

فروشگاه تخصصی کینوا رژیمی برای لاغری

کینوا

بهترین فروشگاه تخصصی کینوا رژیمی برای لاغری چه ویژگی دارد؟ کینوا چه تاثیری بر روی لاغری و کاهش وزن دارد؟ می‌توان کینوا را به عنوان یک محصول اقتصادی و مغذی معرفی کرد؟ مصرف دانه کینوا لاغری و کاهش وزن به همراه دارد؟

مضرات کینوا چیست

کینوا یک غذای مقوی است که محبوبیت زیادی را در بین مصرف‌کنندگان پیدا کرده است. این ماده غذایی، خواص غذایی بسیار زیادی داشته و فاقد گلوتن باشد. در خانواده اسفناجیان قرار دارد و به دلیل دارا بودن ویژگی‌های مفید بسیار زیاد، خاویار گیاهی نیز نام دارد.

دانه کینوا ویژگی‌های درمانی زیادی دارد اما مانند همه مواد غذایی دیگر، ممکن است مصرف بیش از اندازه آن باعث ایجاد مشکلاتی  بشود. برای مثال دارای اگزالات می باشد و یک عامل عمده در تشکیل سنگ کلیه به حساب می‌آید به همین دلیل کسانی که چنین مشکلی را دارند از مصرف زیاد کینوا باید خودداری کنند.

همچنین این دانه یک پوسته سخت به نام ساپونین دارد که در صورت اینکه جدا نشود باعث ایجاد مشکلات معده خواهد شد. بنابراین بهتر است دانه کینوا فاقد ساپونین تهیه شده از طریق مراکز معتبر را تهیه کرد.

 

کینوا

 

قیمت فروش انواع کینوا غیر تراریخته

مواد غذایی تراریخته به مواد غذایی گفته می‌شوند که در آنها تغییر ژنتیک صورت گرفته است. در واقع دستکاری‌های ژنتیکی که از طریق حذف کردن ژن منفی و یا اضافه کردن ژن مثبت به جاندار صورت می‌گیرد باعث تراریخته شدن محصولات غذایی خواهد شد.

به طور کلی فرآیند تراریخته شدن در گیاهان، باعث می‌شود آن‌ها در مقابل آفت‌ها مقاومت نشان دهند و رضایت کشاورزان در رابطه با افزایش محصول بیشتر می‌شود. اما نکته قابل توجه اینجاست که ورود این گونه مواد غذایی به بدن مضرات بسیار زیادی دارد و باعث ایجاد بیماری‌های فراوانی خواهد شد.

بنابراین افراد به دنبال تهیه مواد غذایی غیر تراریخته هستند. کینوا غیر تراریخته که با استقبال بسیار زیاد مردم روبرو شده است از طریق شرکت ایلیا با بیشترین بازده و بهترین کیفیت در حال توزیع است. در واقع کینوا تهیه شده توسط این مجموعه با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مورد آزمایش قرار گرفته و غیر تراریخته بودن آنها تایید شده است.

خرید کینوا سه رنگ و سفید از طریق مجموعه ایلیا در تمام مناطق ایران قابل دسترس است و امکان خرید به صورت اینترنتی از طریق این مرکز فراهم می‌باشد. به این ترتیب می‌توانید این سوپرفود ارزشمند را با اطمینان خاطر تهیه نمایید.

برای استعلام قیمت انواع کینوا غیر تراریخته نیز می‌توانید از طریق مراجعه به سایت مجموعه ایلیا اقدام نمایید و از طریق کارشناسان مجموعه راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. گفتنی است که محصولات با نازلترین قیمت در دست مصرف کننده قرار خواهند گرفت.

کالری ۱۰۰ گرم کینوا پخته برای لاغری

کالری واحدی است که میزان انرژی وارد شده به بدن را نشان می‌دهد. برای کاهش وزن در اصطلاح باید کالری سوزانده شود که یعنی هم مواد غذایی با کالری کم وارد بدن نشود و هم از طریق فعالیت‌های بدنی کالری جذب توسط بدن سوزانده ‌شود.

دانه کینوا جزو مواد غذایی است که باعث ایجاد لاغری خواهد شد. به طور کلی در هر ۱۰۰ گرم کینوا پخته شده حدود 380 کالری وجود دارد و اگر به نحو مناسبی در رژیم غذایی روزانه و همچنین رژیم لاغری قرار بگیرد می‌تواند بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد.

 

کینوا

 

طریقه مصرف کینوا برای لاغری

خاویار گیاهی کینوا به اشکال مختلفی قابل استفاده می‌باشد. اما افرادی که ترجیح می‌دهند برای رژیم غذایی آن را مورد استفاده قرار بدهند می‌توانند دانه کینوا را به صورت خام و جوانه در انواع سالاد و خوراک استفاده کنند. به این ترتیب به طور مستقیم تمام ویژگی‌های مغذی آن جذب بدن می شود. در عین حال باعث ایجاد سیری زودرس و نهایتاً جلوگیری از کم خوری خواهد شد.

کینوا که می‌توان به نحوی به آن یکی از سالم‌ترین غذاهای جهان گفت، پروتئین زیادی دارد و به دلیل داشتن ویتامین و املاح فراوان در رژیم غذایی کمبودهای بدن را به خوبی جبران خواهد کرد. در مجموع کینوا با ایجاد سیری زیاد، از مصرف کالری بیشتر جلوگیری می‌کند.

قابل ذکر است از آن جا که شاخص گلیسمی پایینی دارد می‌تواند منجر به کاهش کالری دریافت شده توسط بدن شود. در مجموع می‌توان گفت مصرف دانه کینوا لاغری و کاهش وزن را میتواند تسریع ببخشد.

دانه کینوا را چگونه مصرف کنیم

برنج اینکا یا کینوا شبیه به غلات پخته می‌شود. در واقع همانند برنج برای پخته شدن به آب احتیاج دارد و در مدت زمانی حدود ۱۵ دقیقه آماده خواهد شد. از ویژگی‌های جذاب کینوا می‌توان به این نکته اشاره کرد که هم به صورت خام و به صورت پخت قابل مصرف می‌باشد.

در واقع جوانه کینوا در انواع سالاد و خوراک مختلف قابل استفاده است. همچنین در انواع سوپ، پلو، خورشت، پاستا و … قابل استفاده می‌باشد. خاویار گیاهی کینوا محصولات متعددی نیز دارد. مثلاً آرد کینوا در تهیه انواع شیرینی، کیک و نان نقش بسزایی دارد. همچنین صبحانه‌های مغذی فراوانی با استفاده از دانه کینوا قابل آماده شدن است که برای کودکانی که از مصرف م

واد مغذی خودداری می‌کنند یک گزینه مناسب محسوب می‌شود. این دانه ارزشمند برای رژیم غذایی ورزشکاران، گیاهخواران، مادران باردار، شیرده و … محدودیتی ندارد.

 

کینوا

 

قیمت کینوا سه رنگ برای فروشگاه تخصصی رژیمی و لاغری

امروزه مصرف دانه کینوا و فرآورده‌های آن مانند پودر پروتئین کینوا در باشگاه‌های ورزشی و رژیم‌های غذایی و لاغری نقش بسیار ویژه‌ای دارد. این موضوع به دلیل این اهمیت پیدا کرده که دانه کینوا سرشار از تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن می‌باشد.

عین حال به دلیل این که طعم خاصی ندارد تغییری در غذاها ایجاد نخواهد کرد و در نهایت جذب مواد مورد نیاز بدن را آسان‌تر کرده است. کینوا سه رنگ توسط شرکت ایلیا به صورت ارگانیک و دریافت مجوزهای بهداشتی وارد بازار می‌شود و در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

قیمت کینوا سه رنگ با توجه به اینکه این محصولات به طور مستقیم از کشاورزان تهیه می‌شود قیمت مقرون به صرفه‌ای است و شرکتی ایلیا این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت روانه بازار کرده است. شناخت هر چه بیشتر جامعه نسبت به این دانه ارزشمند تقاضا برای خرید بیشتر آن را افزایش خواهد داد. تمام این موارد در تعیین قیمت نهایی این محصول نقش ویژه‌ای دارند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *