کینوا سه رنگ

فروشگاه خرید و فروش انواع کینوا رنگی فله

کینوا

بهترین فروشگاه خرید و فروش انواع کینوا رنگی فله کدام مجموعه است؟ کینوا گیاه قابل رشد در چه مناطقی از کشور است؟

ماهیت کینوا گیاه است یا در خانواده غلات قرار می‌گیرد؟ کدام مجموعه امکان خرید و فروش آسان دانه کینوا و محصولات آن را با مجوز بهداشتی فراهم کرده است؟ با ما همراه باشید.

قیمت کینوا سفید

کینوا سفید یکی از انواع دانه کینوا می‌باشد که طبخ آسانی دارد و بیشتر از انواع دیگر کینوا در دسترس قرار می‌گیرد. این محصول با توجه به اینکه به شرایط کشت ویژه احتیاج دارد باید به شکل تخصصی نیز فرآوری بشود.

تولید کنندگان و خریداران مختلف به دنبال خرید محصولی می‌باشند که در کنار کیفیت بالایی که دارد مقرون به صرفه نیز باشد تا بتوانند به راحتی در صنایع مختلف خود استفاده کنند.

به طور کلی قیمت کینوا سفید تولید شده توسط مجموعه ایلیا با توجه به تقاضای بازار، هزینه کشت بذر، برداشت دانه‌ها، فرآوری‌های متعدد و بسته‌ بندی تعیین می‌شود. در نهایت با مجوز بهداشتی به دست خریداران می‌رسد. پس می‌توان گفت که هیچ هزینه اضافی شامل حال محصولات این مجموعه نمی‌شود.

ذکر این نکته ضروری است که افراد واسطه و دلال نیز در این میان حضور نداشته و تأثیری در قیمت محصول نهایی ندارند. برای استعلام قیمت کینوا سفید می‌توانید از طریق شماره‌های مندرج در سایت ایلیا با مشاوران متخصص مجموعه در ارتباط باشید. همچنین می توانید اطلاعات لازم در مورد محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

کینوا

 

خرید دانه گیاه کینوا سیاه

همانطور که می‌دانید دانه کینوا متعلق به خانواده اسفناج ها می‌باشد. در واقع جزو حبوبات محسوب نمی‌شود. شرایط کشت و فرآوری کینوا سیاه با کشت کینوا سفید متفاوت است. بنابراین نیاز به اطلاعات تخصصی و امکانات مکانیزه دارد.

مجموعه ایلیا تنها مجموعه‌ای است که فرآوری‌های مختلف برای کینوا سیاه را انجام می‌دهد. در نهایت با شرایط مناسب بهداشتی و بسته‌ بندی این محصول را عرضه می‌کند. خریداران زیادی وجود دارند که به دنبال دانه گیاه کینوا سیاه می‌باشند که کیفیت بالایی داشته باشد. در نهایت با قیمت مناسب و سلامت بالا عرضه شود.

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا امکان خرید این محصول را برای تمام خریداران فراهم کرده و کینوا سیاه درجه یک با قیمت مناسب را به بازار عرضه می‌کند.

به طور کلی ضخامت پوسته کینوا سیاه با سفید متفاوت است و تنها مجموعه‌ای که می‌تواند این پروسه فرآوری را به صورت کارخانه‌ای، مکانیزه و بهداشتی انجام دهد مجموعه ایلیا می‌باشد.

فروش کینوا قرمز

کینوا قرمز یکی دیگر از انواع پر مصرف دانه کینوا می‌باشد که به لحاظ ظاهری بسیار زیبا و مشتری پسند است و برای تزئین غذاهایی مانند انواع سالاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس می‌توان گفت به طور عمده یکی از خریداران این محصول رستوران‌ها می‌باشند.

این مراکز محصولی را مد نظر قرار می‌دهند که کیفیت بالایی داشته باشد، دانه‌ها به لحاظ سلامتی مناسب باشند و از لحاظ ظاهر مشتری پسند باشند و در عین حال با قیمت مناسب ارائه شوند.

در کشور ما تنها مجموعه‌ای که فرآوری‌های تخصصی و صحیح برای کینوا سیاه و قرمز را انجام می‌دهد مجموعه ایلیا می‌باشد. این شرکت تمام مراحل فراوری و آماده‌سازی را با امکانات مکانیزه و بهداشتی انجام می‌دهد و در نهایت محصولی ارگانیک عرضه می‌کند.

این مجموعه امکان برقراری همکاری با تمام خریداران در سرتاسر ایران را فراهم کرده است و در حین این معاملات با تنظیم قرارداد، یک خرید مناسب و دلچسب با تضمین کیفیت و قیمت برای خریداران خود به ارمغان می‌آورد.

 

کینوا

 

فروشگاه های خریدار انواع کینوا در کشور

دانه کینوا انواع مختلفی دارد و به طور عمده در سه رنگ سفید، سیاه و قرمز مورد استفاده قرار می‌گیرد که هر کدام مصارف مختص خود را دارند. برای مثال کینوا سیاه و قرمز به خاطر اینکه بعد از پخت، بافت خود را حفظ می‌کنند بیشتر در تزئین سالاد و دیگر غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرند و طعم مخصوص به خود را دارند.

کینوا سفید بافت نرمی دارد و مانند برنج نیز می‌تواند طبخ شود. می‌توان گفت فروشگاه‌های زیادی در کشور وجود دارند که خریدار انواع مختلف کینوا می‌باشند تا بتوانند این محصول را بسته به نیاز مشتریان عرضه کنند. این فروشگاه‌ها می‌توانند خریدی آسان از طریق مجموعه ایلیا تجربه کنند.

کافیست از طریق شماره‌های درج شده در سایت با مشاوران مجموعه در ارتباط باشند و محصولات مورد نظر خود را با بسته بندی‌های مناسب تهیه کنند. مجموعه ایلیا امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم کرده و محصولات را به شکل عمده به بازار عرضه می‌کند.

این فروشگاه‌ها می‌توانند با مجموعه قرارداد تنظیم کنند و خرید خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایند. مزیت محصولات عرضه شده توسط مجموعه ایلیا این است که تمام این محصولات دارای مجوزهای بهداشتی هستند و با سیب سلامت وارد بازار می‌شوند.

خرید و فروش انواع دانه گیاه کینوا رنگی فله و تناژ

تنها مجموعه‌ای که در ایران امکان تولید و عرضه انواع کینوا را فراهم کرده است مجموعه ایلیا می‌باشد. با توجه به اینکه کینوا سیاه و قرمز برای کشت به شرایط ویژه احتیاج دارند، بنابراین مراحل تخصصی و ویژه‌ای را برای فرآوری نیاز دارند و مجموعه ایلیا موفق شده است که این مراحل را با امکانات مکانیزه و تخصصی طی کند.

این مجموعه دانه‌های کینوا را در زمین‌های فاقد سموم و در شرایط مناسب کشت می‌کند. در نهایت محصولی با کیفیت بالا و مناسب برداشت و در نهایت عرضه می‌کند. با توجه به شرایط ذکر شده خریدارانی که قصد خرید دانه گیاه کینوا رنگی دارند می‌توانند با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند و در حین همکاری قرارداد تنظیم کنند.

مجموعه ایلیا امکان خرید و فروش انواع دانه کینوا رنگی را به شکل فله و تناژ فراهم کرده و می‌تواند محصولات را به شکل اینترنتی نیز به دست خریداران در سراسر ایران برساند.

 

کینوا

 

فروش آرد کینوا پروتئینی بسته بندی و عمده

آرد کینوا یکی از فرآورده‌های مناسب دانه کینوا می‌باشد که باید در شرایط ویژه‌ای تهیه شود. به نحوی که خواص ارزشمند دانه کینوا را از دست ندهد و در نهایت به آرد کینوا پروتئینی و مغذی تبدیل شود.

مجموعه ایلیا امکان فروش این محصول را به شکل بسته بندی و عمده برای تمام کارخانه‌ها، صنایع تبدیلی، فروشگاه‌ها، باشگاه بدنسازی، رستوران‌ها و … فراهم کرده است و می‌تواند محصول را با قیمت مناسب عرضه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان بخش فروش مجموعه ایلیا در ارتباط باشید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *