آرد جو دوسر, جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

فروش آرد و پرک جو دوسر برای تولید نان

نان جو دوسر

فروش آرد و پرک جو دوسر برای تولید نان در کدام مرکز انجام می‌شود؟ نان تولید شده با آرد و پرک جو دوسر دارای چه ویژگی‌هایی است؟

امروزه در تولید نان از آرد و پرک جو دوسر برای تقویت و بالا بردن ارزش غذایی نان استفاده می‌شود. نانوایی‌ها و کارخانه‌جات تولیدی انواع نان، آرد و‌ پرک جو دوسر را به صورت عمده خریداری می‌کنند.

کاربرد آرد جو دوسر

آرد جو دوسر که حاصل فرآوری دانه‌های جو دوسر می‌باشد در کشور باعث ایجاد مشاغل و محصولات گوناگون شده است. از کاربردهای آرد جو دوسر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شرکت‌های پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • تولید مکمل‌های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل‌های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل‌های ورزشکاران
  • تولید نان‌های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی

کینوا

نان جو دوسر برای لاغری

جو دوسر از جمله غلاتی است که در کاهش وزن و لاغری تاثیر بسزایی دارد. چاقی یکی از مشکلات اساسی در جامعه امروز است و افراد به دنبال راهی برای لاغری هستند. جو دوسر با داشتن فیبر باعث سیری طولانی مدت در فرد می شود و از پرخوری جلوگیری می‌کند.

کارخانه‌های صنایع نان و محصولات لاغری در جهت تولید نان جو دوسر رژیمی برای لاغری و کاهش وزن توسعه می‌یابند. این مجموعه‌ها با استفاده از آرد جو دوسر تولید شده در داخل یا خارج کشور اقدام به تهیه نان جو دوسر می‌کنند. کیفیت آرد مورد استفاده در تهیه نان بسیار حائز اهمیت است و تولید کنندگان نان جو دوسر باید به این نکته دقت نمایند که از مرکزی مطمئن جو دوسر و محصولات خود را تهیه کنند تا دچار عدم کیفیت در نان خود نشوند.

نان جو دوسر برای دیابت

خواص رژیمی و ارزشمند جو دوسر در درمان و پیشگیری از دیابت ثابت شده است. این غله با داشتن فیبر بتاگلوکان، باعث کنترل قندخون می‌شود. نان جو دوسر برای بیماران دیابتی امروزه در کشور در حال تولید است.

کارخانه‌های تولید کننده نان‌های جو دوسر برای دیابت‌، باید جو دوسر و آردی با کیفیت را انتخاب کنند تا بیماران دیابتی دچار مشکل نشوند. کارخانه جات تولید کننده نان دیابتی می‌توانند با مجموعه ایلیا مشاوره تخصصی داشته باشند. این مجموعه یکی از وارد کنندگان جو دوسر و محصولات آن نظیر آرد جو دوسر، پرک جو دوسر می‌باشد. شرکت‌های تولید کننده نان جو دوسر برای افراد دیابتی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ایلیا در ارتباط باشند.

جو دوسر

 نان تست جو دوسر سبوس دار

با افرایش چاقی و اضافه وزن ناشی از خوردن نان‌های سفید و بدون سبوس، امروزه تولید نان‌های سبوس‌دار رونق یافته است و مردم دیگر تمایلی به خرید نان‌های سفید ندارند و از نان سبوس‌دار استفاده می‌کنند.

یکی از غلاتی که در تهیه انواع نان استفاده می‌شود، جو دوسر می‌باشد. جو دوسر با داشتن مقادیر زیادی سبوس و فیبر در تولید نان‌های تست استفاده می‌شود. کارخانه‌های تولیدی نان، با استفاده از جو دوسر در تولید محصولات خود ضمن تولید محصولاتی فراسودمند و پروتئینی بازار بسیار خوبی از تولید نان تست جو دوسر سبوس‌دار به دست خواهند آورد.

نان جو دوسر استقبال خرید مردم

نان مصرفی در کشور عمدتا از آرد بدون سبوس تهیه می‌شود. با پی بردن به خاصیت آردهای سبوس‌دار، علاقه به مصرف نان با آردهای سبوس‌دار و‌ مقوی گسترش یافت. در بین غلات سبوس‌دار، جو‌ دوسر به عنوان غله‌ای شاخص و ارزشمند برای تهیه نان استفاده می‌شود.

از آرد جو دوسر در تولید نان‌های رژیمی، حجیم، سنتی مصرف می‌شود. کارخانه‌های تولید کننده انواع نان و هم چنین نانوایی برای تولیدی محصولی فراسودمند و بازار پسند، آرد جو دوسر در فرمولاسیون خود به کار می‌برند. شرکت ایلیا امکان تامین تناژ این محصول برای کارخانه‌ها را با بالاترین کیفیت به همراه آنالیزهای مختلف دارد.

جو دوسر

محل فروش نان جو دوسر

نان جو دوسر از نان‌های محبوب در بین مردم می‌باشد که به سبب خواص سلامتی‌زایی فوق العاده‌ای که دارد مصرف آن گسترش یافته است.

خرید نان جو ‌دوسر از‌ انواع فروشگاه‌های اینترنتی و‌ زنجیره‌ای امکان پذیر است.

قیمت فروش آرد جو دوسر برای تولید نان

آرد جو دوسر یکی از مواد اصلی برای تولید نان جو دوسر می‌باشد. آرد جو دوسر به صورت عمده برای تولید کنندگان نان عرضه می‌شود. آرد جو دوسر به صورت تولید خارجی وجود دارد، آرد جو دوسر خارجی عمدتا برای کارخانه‌جات که مصرف بالای آرد جو دوسر دارند، توصیه می‌شود. قیمت فروش آرد جو دوسر دارای نوسان می‌باشد و به عواملی نظیر کیفیت، نوع کاربرد آرد جو دوسر، تولید ایران و یا وارداتی بودن، شرکت تولید کننده و‌… بستگی دارد.

شرکت ایلیا از تولید کنندگان و وارد کننده آرد جو دوسر در ایران می‌باشد. در این مجموعه آرد جو دوسر با تمام مجوزات بهداشتی و سیب سلامت خدمت مشتریان عرضه می‌شود. هم چنین خریداران این مجموعه از خدمات ارزنده‌ای نظیر آنالیز کمی و کیفی، امکان ارسال نمونه، فراهم نمودن استفاده از بخش تحقیق توسعه، قیمت و کیفیتی تضمین شده برخوردار خواهند بود. برای اطلاع از قیمت فروش آرد جو‌ دوسر می‌توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

تولید نان جو دوسر خشک رژیمی

نان جو دوسر خشک یکی از محصولات رژیمی می‌باشد که طرفداران خاص خودش را دارد. در تولید این نان از آرد جو دوسر استفاده می‌شود. این محصول رژیمی است و کارخانه‌جات تولید نان با داشتن R@D قوی در تلاش برای تولید محصولات جدید و‌ فراسودمند هستند.

شرکت‌های تولید کننده نان جو دوسر خشک، آرد جو دوسر مورد نظر خود را از شرکت‌های تولید کننده و یا وارد کننده به صورت تناژ خریداری می‌کنند، شرکتی که از آن خرید می‌کنند باید دارای مجوزات بهداشتی باشد، امکان مرجوع بار وجود داشته باشد، پتانسیل تامین بلند مدت و عقد قرارداد همکاری داشته باشد.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *