دانه کینوا, کینوا سفید, کینوا سه رنگ

فروش اینترنتی کیلویی کینوا سه رنگ و سفید

کینوا

فروش اینترنتی کیلویی کینوا سه‌رنگ و سفید یکی از فعالیت‌های شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا می‌باشد. جهت تهیه دانه کینوا فله‌ای سفید، کینوا کیلویی سه‌رنگ و کینوا قرمز به سایت شرکت ایلیا مراجعه نمایید و سفارش خود را به‌صورت تلفنی ثبت کنید.

پس از برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید قیمت محصولات کینوا برای پخش در استان‌های مختلف را نیز استعلام نمایید.

قیمت کینوا فله سفید

در میان حبوبات و غلات چند خانواده خاص هستند که در اکثر نقاط جهان قابلیت کشت و مصرف دارند. از میان این دانه‌ها می‌ توان به گندم و کینوا اشاره کرد که سازگاری زیادی با شرایط آب‌وهوایی مختلف و خاک‌های متفاوت دارند. برخلاف گندم، کینوا مدت‌زمان کمی است که در بین اکثر جوامع دنیا معروف و شناخته‌ شده است. اما این دانه آن‌چنان خواص مغذی و منحصر به‌ فردی دارد که به‌سرعت به یکی از مهم‌ ترین شبه غلات دنیا تبدیل شد؛ به‌ طوری‌ که سال 2013 را به‌عنوان سال بین‌المللی کینوا نام‌گذاری کردند.

گیاه کینوا ازجمله گیاهان زراعی بومی کوه‌های کشورهای آمریکای جنوبی است. بیشترین کشت این گیاه در کشورهای کلمبیا، اکوادور، پرو، بولیوی، آرژانتین و شیلی انجام می‌ شود. سازمان خواربار جهانی (FAO) این دانه ارزشمند را با شیر خشک مقایسه نموده و آن را مولتی‌ویتامین یا خاویار گیاهی می‌نامد. پروتئین موجود در دانه کینوا از سایر غلات و شبه غلات بیشتر است و کیفیت بهتری دارد. ارزش غذایی بالای این دانه و پتانسیل سیر­کنندگی آن، کینوا را به جایگزین بسیار مناسبی برای برنج تبدیل کرده است.

در چند سال گذشته دانه کینوا سفید وارداتی یک محصول لوکس در فروشگاه‌های فروش مواد غذایی ارگانیک به‌حساب می‌آمد. امروزه با کشت بذر اصلاح‌شده کینوا در مزارع داخلی ایران، شاهد فروش کینوا سفید داخلی در بازارهای کشور هستیم. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با انجام تمام مراحل کشت بذر کینوا، پرورش گیاه آن، برداشت دانه از مزارع و همچنین انجام تمام مراحل فراوری لازم بر روی دانه، محصول کینوا سفید، درشت، شفاف و باکیفیتی را به خریداران عمده این محصول عرضه می‌نماید. شما تنها با یک تماس تلفنی با کارشناسان این مجموعه می‌توانید قیمت کینوا فله سفید را استعلام نموده و هر میزان از محصول که موردنیاز شماست را خریداری نمایید.

 

کینوا

 

برنج کینوا عمده

برنج کینوا منبع بسیار غنی پروتئین گیاهی است. امروزه باتوجه‌به افزایش جمعیت در کشورهای درحال‌توسعه و محدودیت مصرف پروتئین حیوانی برای برخی از اقشار جامعه، مصرف پروتئین گیاهی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. دانه کینوا طعمی شبیه گندم و برنج دارد و پخت آن بسیار راحت است.

همان‌طور که می‌دانید برنج مصرفی مردم ایران دانه­ای بدون سبوس است که اکثر ویتامین‌ها و مواد مغذی آن از بین رفته است. این برنج بیشتر خاصیت سیر­کنندگی و چاق­کنندگی دارد. اضافه‌کردن مقداری دانه کینوا به غذاهای برنجی خانواده، انتخابی بسیار هوشمندانه جهت بالابردن ارزش غذایی وعده‌های ناهار و شام است.

خریداران عمده برنج کینوا شامل عطاری‌ها، کارخانه‌های صنایع تبدیلی و شرکت‌های بسته‌بندی و پخش می‌توانند با تماس با کارشناسان متخصص مجموعه ایلیا از نحوه سفارش عمده این دانه ارزشمند اطلاع حاصل نمایند.

خرید کینوا کیلویی سه رنگ

گیاه کینوا ارقام بسیار متنوعی در سراسر جهان دارد. هرکدام از این ارقام رنگ‌های متفاوتی دارند. طیف رنگی دانه کینوا از سفید تا قرمز و صورتی و سیاه می‌باشد. کینوا موجود در بازارهای مواد غذایی داخل کشور شامل ۳ رقم سفید، قرمز و سیاه است. برنج کینوا سفید بیشترین سطح زیر کشت را در کشور دارد.

کینوا قرمز و سیاه عمدتاً وارداتی است. تنها مجموعه‌ای که کینوا قرمز و سیاه داخلی را نیز کشت و تولید می‌نماید شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا است. هرچند که قیمت کینوا سفید نسبت به دورنگ دیگر آن ارزان‌تر است، اما مخلوط هر سه‌رنگ کینوا پتانسیل مشتری‌پسندی بیشتری دارد. محصول خاویار گیاهی کینوا سه‌رنگ از دسته محصولات لوکس به‌حساب می‌آید که قیمتی بالاتر از کینوا سفید دارد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا پتانسیل فروش کیلویی دانه کینوا سه‌رنگ در وزن‌های مختلف را به خریداران عمده دارد. برای استعلام قیمت کینوا کیلویی سه ­رنگ تنها نیاز است با کارشناسان این مجموعه ارتباط تلفنی برقرار نمایید.

 

کینوا

 

خرید کینوا قرمز

یکی از ارقام معروف دانه کینوا، رقم قرمز رنگ آن است. برنج کینوا قرمز نسبت به کینوا سفید کمیاب‌تر است و طعمی خاص دارد. پوست کینوا قرمز کمی سفت است و مدت‌زمان پخت آن نسبت به کینوا سفید بیشتر است. از دانه کینوا قرمز پخته‌شده در تزئین سالاد و تهیه‌ی غذاهای گیاهی استفاده می‌شود.

از آنجا که کشت کینوا قرمز در داخل کشور بسیار محدود است قیمت آن نیز نسبت به کینوا سفید گران‌تر است. دانه کینوا قرمز در بازارهای ایران به‌صورت بسته‌بندی و عمده به فروش می‌رسد. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا مفتخر است که تنها مجموعه تولیدکننده کینوا قرمز داخلی با کیفیت بالا می‌باشد. جهت خرید کینوا قرمز از این مجموعه می‌توانید با مشاورین مجرب سایت ایلیا ارتباط حاصل نمایید.

قیمت محصولات کینوا برای پخش در استان‌های مختلف

از دانه کینوا محصولات مختلفی شامل دانه کامل کینوا، پرک کینوا، آرد کینوا و پودر پروتئین کینوا تهیه و در بازارهای داخلی و خارجی کشور عرضه می‌شود. قیمت محصولات کینوا برای پخش در استان‌های مختلف قابل استعلام از کارشناسان مجموعه ایلیا می‌باشد.

متقاضیان محصولات کینوا، شرکت‌های بسته‌بندی و پخش، می‌توانند با برقراری ارتباط به‌صورت تلفنی یا از طریق آدرس ایمیل شرکت با مشاورین مجرب این مجموعه، اطلاعات لازم جهت خرید محصولات موردنیاز خود را به دست آورند.

 

کینوا

 

کینوا از کجا بخرم

کینوا محصولی نسبتاً لوکس به‌حساب می‌آید که بیشتر در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی ارگانیک، عطاری‌ها و سایت‌های معتبر فروش دانه‌های مغذی یافت می‌شود.

مجموعه ایلیا یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌ های کشت و تولید برنج کینوا داخلی می‌باشد که محصولی با کیفیت مشابه نمونه وارداتی آن عرضه می‌نماید. این مجموعه پتانسیل عرضه سه رقم معروف کینوا سفید، قرمز و سیاه را به بازارهای داخل و خارج کشور دارد.

خرید و فروش اینترنتی دانه کینوا در تهران

شرکت بازرگانی توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از معتبرترین بازارهای خریدوفروش اینترنتی دانه کینوا در تهران است. این مجموعه تمام مجوزات بهداشتی لازم جهت تولید و عرضه دانه و محصولات کینوا را دارد. این مجموعه تنها شرکت دارنده مجوز سیب سلامت آرد کینوا است. بهترین راه برای ارتباط با مشاورین مجرب و متخصص بخش فروش اینترنتی دانه کینوا در این مجموعه، برقراری تماس تلفنی با ایشان می‌باشد.

شهروندان تهرانی و سایر شهر های ایران، برای خرید اینترنتی دانه سفید کینوا می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *