آرد جو دوسر, جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری, دانه جو دوسر, یولاف

فروش جو دوسر پرک برای تولید مکمل های لاغری

کینوا

فروش ویژه جو دوسر پرک برای تولید مکمل های لاغری با قیمت بسیار مناسب در این مرکز انجام می شود. آیا شما هم به دنبال راهی برای لاغری هستید؟ آیا به دنبال مواد غذایی سالم هستید؟ می خواهید بدون قرص های لاغری، لاغر شوید؟ در حال حاضر افراد برای رسیدن به وزن ایده آل خود از قرص های لاغری و رژیم های لاغری استفاده می کنند.

جو دوسر یکی از بهترین مواد غذایی است که علاوه بر فرا سودمند بودن، برای لاغری نیز مفید است. جو دوسر با سیر نگه داشتن طولانی مدت باعث جلوگیری از پر خوری و در نتیجه لاغری فرد می گردد. از جو دوسر برای تهیه مکمل های لاغری هم استفاده می شود.

برای مکمل های لاغری عموما از آرد جو دوسر استفاده می گردد. جو دوسر را می توانید از مراکز فروش مطمئن خریداری نمایید. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا جو دوسر را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

آیا جو دوسر باعث چاقی می شود

جو دوسر به خاطر داشتن فیبر بالا بیشتر برای لاغری توصیه و مصرف می شود. اما جو دوسر یک غله پر کالری محسوب می شود، از همین جهت اگر جو دوسر را با مواد غذایی پر کالری دیگر مصرف کنید ممکن است باعث افزایش وزن شما گردد.

مصرف جو دوسر به همراه برنج، ماکارونی، نان، سیب زمینی، روغن زیتون وغیره در طولانی مدت موجب افزایش وزن می شود. در کل وجود فیبر زیاد و بتاگلوکان در جو دوسر، باعث تاخیر افتادن تخلیه معده و سیر ماندن طولانی مدت می شود که نتیجه آن لاغری خواهد بود.

بتاگلوکان یک فیبر قدرتمند است که به کم شدن چربی های دور شکم نیز کمک می کند. البته در تمامی شرایط باید به مواد غذایی جانبی که همراه جو دوسر مصرف می شود توجه داشت و یک رژیم مناسب را همراه با جو دوسر شروع کرد.

جو دوسر

طریقه مصرف جو دوسر پرک برای لاغری

استفاده روزانه از جو دوسر پرک می تواند به لاغر شدن کمک کند. مصرف روزانه جو دوسر پرک می تواند علاوه بر لاغری از بیماری های گوارشی نیز جلوگیری کند.

اما اگر می خواهید به سرعت کاهش وزن داشته باشید و لاغر شوید، استفاده از مکمل های لاغری نیز پیشنهاد خوبی است. توجه داشته باشید استفاده از رژیم های لاغری مخصوصا رژیم های لاغری جو دوسر می تواند بهترین روش برای رسیدن به وزن ایده آل شما باشد.

باید توجه داشته باشید که اگر شروع به مصرف جو دوسر برای لاغری کردید، همراه جو دوسر از مواد کم کالری استفاده کنید و حتما جو دوسر را به طور منظم و در ترکیب با غذای اصلی بیاورید.

اضافه کردن جو دوسر به غذای اصلی موجب کاهش وزن، دفع مسمومیت های غذایی و افزایش متابولیسم بدن می شود. جو دوسر دارای انرژی زیاد است، این انرژی زیاد به عملکرد خوب ذهن و بدن کمک می کند. همین طور جو دوسر با کاهش جذب گلوکز موجب کاهش اشتها و تغییر سوخت و ساز بدن می شود.

تولید مکمل های لاغری با جو دوسر

جو دوسر یکی از غلات فرا سودمند است. به این دلیل به جو دوسر فرا سودمند گفته می شود که دارای فسفر، پروتئین، انواع آنتی اکسیدان ها، روی، منیزیم، مس، پتاسیم، اسید فولیک، کلسیم، ویتامین، فیبر و غیره است. می توان به راحتی گفت، جو دوسر یک غله کامل است.

از همین جهت جو دوسر به عنوان یک غله مفید برای لاغری هم شناخته می شود. جو دوسر با داشتن فیبر بالا موجب سیر نگه داشتن طولانی مدت شما می شود و به خاطر داشتن ارزش غذایی بالا، مواد غذایی مورد نیاز بدن شما را هم فراهم می کند.

به همین دلیل جو دوسر یکی از بهترین غلات شناخته شده برای رژیم و مکمل های لاغری است. جو دوسر در رژیم های غذایی ورزشکاران و بدنسازان هم قرار دارد.

البته برای ورزشکاران و بدنسازان پیشنهاد می شود که جو دوسر را با شیر مصرف کنند. جو دوسر برای ورزشکاران علاوه بر متعادل کردن وزن، به تقویت ماهیچه و عضلات و ترمیم آن ها کمک می کند.

علاوه بر همه این ها جو دوسر به کاهش کلسترول خون، کاهش فشار خون، کنترل قند خون، کاهش ابتلا به آسم، حل مشکلات گوارشی و غیره کمک فراوانی می کند.

جو دوسر

پرک فوری صبحانه جو دوسر برای لاغری

عموما مصرف جو دوسر در وعده صبحانه پیشنهاد می شود. مصرف جو دوسر در وعده صبحانه به لاغری و کاهش وزن کمک کرده و به بهتر کردن عادت های غذایی هم کمک می کند. جو دوسر می تواند حساسیت های افراد نسبت به بقیه غلات را کاهش دهد.

پرک جو دوسر به همراه سوپ، شیر، میوه، ماست و غیره در وعده صبحانه و برای لاغری توصیه می شود. جو دوسر همراه شیر و پروتئین یک رژیم بسیار مقوی و ارزشمند را تشکیل می دهد که برای بدن بسیار مفید است.

مصرف جو دوسر همراه با حریره هم بسیار مفید و محبوب است. جو دوسر همراه با حریره یک ترکیب غنی از آهن و پروتئین است که به کاهش وزن، سلامت قلب، هضم راحت غذا، کنترل قند خون و غیره کمک می کند.

نکته بسیار مهم برای لاغری با جو دوسر مصرف مواد غذایی همراه با جو دوسر است. اگر جو دوسر همراه با مواد غذایی پر کالری و چربی مصرف شود ممکن است موجب افزایش وزن شود اما اگر جو دوسر همراه با مواد غذایی سالم و کم کالری مصرف شود به راحتی می تواند به لاغری کمک کند.

جو دوسر

فروش محصولات جو دوسر بسته بندی و عمده

جو دوسر با توجه به فواید و کاربرد های زیادی که دارد، مشتاقان بسیاری در صدد خرید این محصول بر می آیند. در مراکز فروش و بازار می توانند جو دوسر را بصورت بسته بندی، فله و با قیمت های گوناگون و کیفیت های متفاوت پیدا کنند.

جو دوسر در انواع بسته بندی با قیمت های متنوع را می توانید در تمامی مراکز فروش مشاهده کنید. اما شرکت ایلیا مارکت جو دوسر را بصورت اینترنتی، با قیمت مناسب و کیفیت عالی، با مجوز های بهداشتی در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

ما به همه عزیزان مصرف جو دوسر و گنجاندن جو دوسر در وعده های غذایی اصلی را پیشنهاد می کنیم. بطور قطع جو دوسر با داشتن ارزش غذایی بسیار بالای خود و فرا سودمند بودن آن باید در مصرف روزانه مردم و رژیم های غذایی آن ها قرار بگیرد.

خوشبختانه شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، توانایی ارائه انواع محصولات جو دوسر به صورت فله و بسته بندی برای مصارف گوناگون دارد. علاقه مندان جهت خرید محصولات با کیفیت جو دوسر می توانند با کارشناسان مجموعه تماس بگیرند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *