جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

فروش مستقیم انواع جو دوسر و یولاف پرک

جو دوسر

یولاف پرک نوع فرآوری شده یولاف می‌باشد که مدت زمان پخت کمتری نسبت به جو دو سر کامل دارد. جو دوسر و یولاف پرک، خوراکی مناسبی برای وعده صبحانه می‌باشد و یک وعده غذایی کامل محسوب می‌شود. فروش مستقیم انواع جو دوسر پرک و یولاف پرک در چه مراکزی امکان پذیر است؟

انواع جو دوسر و یولاف

یکی از مزیت‌های جو دوسر نسبت به سایر غلات این است که هنگام پوست‌گیری، مواد مغذی و سبوس از آن جدا نمی‌شود. جو دوسر در انواع مختلفی ارائه می‌شود. در ادامه مطلب توضیحات مختصری درباره انواع یولاف خواهیم داد.

جو دوسر به طور کلی در ایران به صورت جو دوسر ایرانی و وارداتی موجود می‌باشد و دارای انواع زیر است:

جو دوسر ایرانی، جو دوسر وارداتی، جو دوسر با پوست، جو دسر بدون پوست، جو دوسر پرک ریز، جو دوسر پرک درشت، جو دوسر پرک فوری صبحانه، بلغور جو دوسر، سبوس جو دوسر، آرد جو دوسر.

انواع جو دوسر باپوست

جو دوسر که غلاف آن جدا نشده است و هضم آن برای انسان مشکل است و بیشتر برای مصارف دامی کاربرد دارد.

جو دوسر بدون پوست

جو دوسر کامل پوست کنده شده است و بیشترین میزان پروتئین را نسبت به انواع دیگر جو دوسر دارد. جویدن این نوع جو سخت است و زمان پخت طولانی تری دارد و امکان جایگزین کردن جو کامل به جای برنج وجود دارد. جو دوسر منبعی غنی از آهن و فیبر می‌باشد.

بلغور جو دوسر

جو دوسر پوست کنده را با تیغه‌های فلزی خورد می‌کنند و بلغور جو دوسر به دست می‌آید. بلغور جو دوسر را برای انواع غذاها از جمله آش، دلمه، سوپ و … استفاده می‌کنند. بلغور جو دوسر غنی از آهن، کلسیم، پتاسیم، فیبر، منیزیوم و … می‌باشد. بلغور جو دوسر فاقد گلوتن بوده و کلسترول پایینی دارد و برای بیماران دیابتی و سلیاکی مناسب است.

جو دوسر پرک

جو دوسر پرک پر مصرف‌ترین نوع جو دوسر می‌باشد. محصولات جو دوسر کامل را بخار پز می‌کنند سپس توسط غلتک صاف کرده و در نهایت خشک می‌کنند. جو دوسر پرک به صورت‌های مختلفی نظیر: جو دوسر پرک ریز، جو دوسر پرک درشت و جو دوسر پرک فوری صبحانه مصرف می‌شود.

سبوس جو دوسر

خارجی‌ترین لایه هر دانه سبوس می‌باشد، سبوس جو دوسر حاوی مقادیر زیادی فیبر می‌باشد و برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند و بیماران دیابتی بسیار مفید است.

آرد جو دوسر

آرد جو دوسر که حاصل آسیاب دانه‌های جو دوسر است برای تهیه انواع فرآورده‌های غذایی نظیر محصولات بیکری، محصولات لبنی، ماکارونی و پاستا و … مصرف می‌شود.

 

جو دوسر

فروش جو دوسر پرک صبحانه فوری

جو دوسر پرک زمان زیادی برای پخت نیاز ندارد و برای صبحانه بسیار مقوی است. جو دوسر پرک فوری فاقد گلوتن است، این خاصیت سبب می‌شود افرادی که توانایی هضم گلوتن را ندارند بتوانند به راحتی صبحانه‌ای مقوی را میل کنند. مصرف جو دوسر باعث کنترل دیابت نوع ۲ می‌شود. همچنین به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی فیبر از یبوست جلوگیری می‌کند.

شرکت ایلیا در زمینه فروش محصولات سالم فعالیت می‌کند. فروش جو دوسر پرک برای صبحانه در این شرکت به صورت فله و تناژ بالا و به صورت جزئی و بسته‌بندی انجام می‌پذیرد. علاقه‌مندان برای تهیه جو دوسر پرک فوری برای صبحانه با کارشناسان مجموعه تماس بگیرند و سفارش خود را ثبت کنند.

قیمت جو دوسر پرک درشت و ریز

جو دوسر مانند دیگر غلات دارای یک پوسته سخت و غیرقابل خوردن است که باید قبل از مصرف جدا شود. بعضی از انواع جو دوسر زمان زیادی برای پخت نیاز دارد و سفت می‌باشد. جو دو سر پرک، پر مصرف‌ترین نوع جو دوسر می‌باشد. قیمت جو دوسر پرک با توجه به فاکتورهایی، متفاوت است.

جو دوسر پرک درشت از جو دوسر که به صورت کلی پرک می‌شود به دست می‌آید. برای جو پرک ریز، دانه به قسمت‌های کوچک تری تقسیم شده و پرک خواهند داشت.

قیمت جو دوسر پرک درشت دارای اهمیت بیشتری می‌باشد زیرا تمام پروتئین بارها، گرانول‌ها، کوکی و … از جو دوسر پرک درشت تهیه می‌شوند. جو دوسر پرک درشت برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند نیز توصیه می‌شود. جو دوسر پرک ریز به دلیل فوری آماده شدن، بسیار مورد علاقه افرادی است که تمایل دارند به سرعت وعده غذایی خود را آماده کنند، مانند ورزشکاران که جو دوسر پرک را در انواع مایعات مانند شیر، میوه‌جات و … ترکیب کرده و مصرف می‌کنند.

جو دوسرتبدیل جو دوسر به پرک

برای تبدیل جو دوسر کامل به پرک، دانه های جو دوسر را بخار پز کرده، سپس توسط غلتک‌های سنگین، صاف می‌شود و در نهایت خشک می‌شوند. جو دو سر پرک انتخاب مناسبی برای وعده صبحانه می‌باشد. جو دوسر پرک سرشار از فسفر، منیزیوم، پروتئین، روی و … می‌باشد و دارای کلسترول پایینی است.

خرید آرد جو دوسر و یولاف

آرد جو دوسر از آسیاب و پودر کردن دانه جو دوسر به دست می‌آید. در سال‌های اخیر مصرف آرد جو دوسر افزایش پیدا کرده‌است. از آرد جو دوسر می‌توان نان درست کرد که یکی از بهترین و مقوی‌ترین نان‌های موجود است. استفاده از آرد جو دوسر علاوه بر خواص بسیاری که دارد طعم و عطری بی نظیر نیز دارد.

خرید آرد جو دوسر و یولاف را می‌توان از انواع هایپر مارکت‌ها، فروشگاه‌های غذای سالم ، عطاری‌ها و … تهیه کرد. شرکت ایلیا در زمینه فروش آرد جو دوسر به صورت عمده، جزئی، بسته‌بندی و کیلویی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است. برای سفارش آرد جو دوسر به صورت عمده یا جزئی و مقادیر کم، با شماره‌های قرار گرفته در سایت تماس حاصل نمایید.

علاقه‌مندان جهت استعلام قیمت انواع محصولات جو دوسر می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *