دانه کینوا

فروش کینوا عمده برای تولید محصولات لاغری و رژیمی

کینوا

برای استعلام قیمت فروش کینوا عمده برای تولید محصولات لاغری و رژیمی از کدام مجموعه کمک بگیریم؟ کینوا و لاغری چه رابطه‌ای دارند؟

دانه کینوا با کیفیت و سالم و غیرتراریخته را از کدام مجموعه و شرکت معتبر تهیه کنیم؟ برای یافتن ارتباط کینوا و لاغری با ما همراه باشید.

فروش کینوا قرمز بسته بندی

کینوا قرمز که از انواع پر مصرف دانه کینوا می‌باشد، به دلیل ظاهر جذابی که دارد در تزیین انواع سالاد استفاده قرار می‌گیرد. از طرفی این محصول بعد از پخت به رنگ قهوه‌ای در می‌آید و باخت خود را همچنان حفظ کرده و زیر دندان حس می‌شود.

این نوع دانه کینوا مصارف مختلفی دارد و سرشار از املاح و مواد معدنی و پروتئین و فیبر است. هایپر مارکت‌ها و سوپرمارکت‌ها در سرتاسر کشور به دنبال محصولات با کیفیتی هستند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را کسب کنند. مجموعه تجارت سبز ایلیا کینوا قرمز را به صورت بسته بندی‌های ارگانیک با مجوز بهداشتی، آماده و روانه بازار می‌کند. این مجموعه امکان فروش اینترنتی را نیز برای تمام خریداران در سرتاسر کشور فراهم کرده است.

کافیست از طریق شماره‌های درج شده در سایت ایلیا با مشاوران و کارشناسان بخش فروش مجموعه در ارتباط باشید و نسبت به تهیه محصول مورد نظر خود اقدام کنید. لازم به ذکر است که این مجموعه دارای سیب سلامت است و محصولات را پس از آنالیزهای دقیق بهداشتی و نظارت کارشناسان، روانه بازار می‌کند.

 

کینوا

 

خرید کینوا سیاه برای تولید همبرگر رژیمی

کینوا یکی از غلات پرکاربرد و در عین حال کامل و سالم می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی را برای خود پیدا کرده است. به طور گسترده سه نوع کینوا وجود دارد که یکی از آن‌ها کینوا سیاه می‌باشد.

کینوا سیاه سرشار از فیبر، آهن، فسفر و ویتامین‌های گروه ب و امگا ۳ می‌باشد و برای بیماری‌های قلبی، سرطان، بهبود دیابت و همچنین رژیم‌های لاغری بسیار موثر است. مبحث لاغری و غذاهای رژیمی از جمله مباحث روز دنیا محسوب می‌شود، بنابراین استفاده از محصولاتی که دارای خاصیت کاهش وزن هستند محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

این محصول به دلیل داشتن فیبر فراوان باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد و با سرکوب اشتها از پرخوری جلوگیری می‌کند و روند لاغری را تسریع می‌کند و در عین حال خواص غذایی متعددی را به بدن می‌رساند. یکی از استفاده‌های کینوا سیاه در تهیه همبرگر است و از آنجایی که بافت تردی دارد می‌تواند یک نتیجه مطلوب را ارائه دهد.

بنابراین رستوران‌ها و صنایع تهیه همبرگر همچنین صنایع تولید غذاهای رژیمی می‌توانند از کینو سیاه در تولیدات خود استفاده کنند. تمام این موارد ذکر شده می‌توانند برای تهیه این محصول از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند. کافیست با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند و نسبت به خرید تضمینی و مناسب اقدام کنند. این مجموعه کینوا سیاه را با شرایط بهداشتی و تضمین کیفیت به دست مشتریان خود می‌رساند.

تامین آرد و پودر پروتئینی کینوا برای مکمل‌های لاغری

دانه کینوا فرآورده‌های متعددی دارد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از محصولات آرد و همچنین پودر پروتئینی کینوا می‌باشد که استفاده‌های متعددی دارند و در طی سالیان اخیر تقاضا برای آن‌ها رو به افزایش رفته است.

پودر پروتئین کینوا یکی از محصولات مقوی و رژیمی است که در تهیه انواع مکمل‌های لاغری برای گروه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع کسانی که رژیم‌های لاغری دارند و همچنین بدنسازان، از مکمل‌ها های تهیه شده از آرد و پودر پروتئین کینوا می‌توانند استفاده کنند و خواص مغذی فراوانی را جذب نمایند.

بنابراین کارخانه‌های تهیه مکمل‌های لاغری و همچنین باشگاه‌های بدنسازی برای تهیه آرد و پودر پروتئین کینوا می‌توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند. این مجموعه طی مراحل کارخانه‌ای و مکانیزه دانه‌هایی کینوا را به آرد و پودر پروتئین کینوا تبدیل می‌کند و با مجوزهای بهداشتی و دارا بودن سیب ‌سلامت روانه بازار می‌نماید.

لازم به ذکر است که از آرد کینوا در موارد متعددی از جمله تهیه انواع پنکیک، نان، بیسکویت، شیرینی، انواع کوکی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد و محصولاتی با کیفیت بالا طعم مطلوب و همچنین فاقد گلوتن آماده می‌شود. مشاوران و کارشناس بخش فروش مجموعه ایلیا می‌توانند راهنمایی‌های لازم در رابطه با تهیه آرد و پودر پروتئین کینوا را در اختیار خریداران قرار بدهند. این مجموعه می‌تواند با عقد قرارداد محصولات مورد نیاز صنایع گوناگون را تأمین نماید.

 

کینوا

 

کینوا و لاغری

کینوا  ارتباط مستقیمی با لاغری و رژیم‌های سالم دارد و مصرف آن در ترکیبات مناسب می‌تواند باعث کاهش وزن شود. یکی از دلایل این امر سرشار بودن دانه کینوا از فیبر می‌باشد. فیبر باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد و در نتیجه سرکوب اشتها صورت می‌گیرد که از پرخوری جلوگیری می‌کند.

از طرفی کربوهیدرات و کلسیم سرشار این محصول مغذی انرژی مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند. دانه کینوا یا خاویار گیاهی فاقد گلوتن است و برای قرار گیری در انواع رژیم‌ها مخصوصاً برای افراد مبتلا به سلیاک بسیار مناسب است.

یکی از مشکلات افراد در حین رژیم‌های لاغری، مشکلات کلسترول و قند خون می‌باشد، اما دانه کینوا با مصرف در رژیم‌های لاغری می‌تواند باعث تنظیم این موارد شود و برای مبتلایان به قند خون و کلسترول بسیار مناسب می‌باشد.

دانه کینوا غیر تراریخته قیمت عمده

یکی از مشکلات کارشناسان تغذیه و افراد، افزایش مواد غذایی تراریخته در بازار می‌باشد. این محصولات با ورود به بدن باعث ایجاد بیماری و مشکلات متعددی می‌شوند بنابراین تهیه محصولات غیر تراریخته از اهمیت زیادی برخوردار است.

به خصوص دانه کینوا که به لحاظ شستشوی صحیح کارخانه‌ای و ساپونین زدایی اصولی و دقیق نیز اهمیت فراوانی دارد. کارخانه‌های صنایع تبدیلی و همچنین فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها و انواع رستوران‌ها و … برای تهیه دانه کینوا غیر تراریخته و بهداشتی به صورت عمده می‌توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند.

به طور کلی تهیه محصولات کشاورزی به صورت عمده به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر می‌باشد، بنابراین پیشنهاد ما به تمام مراکز ذکر شده تهیه کینوا به صورت عمده می‌باشد. مجموعه ایلیا با تضمین کیفیت و قیمت، محصولات سالم، بهداشتی، ارگانیک، غیر تراریخته و همچنین به همراه مجوزهای بهداشتی را به بازار عرضه می‌کند. کافی است از طریق راه‌های ارتباطی با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید و نسبت به تهیه این محصول اقدام کنید.

قیمت فروش کینوا برای تولید کنندگان محصولات لاغری

تولیدکنندگان محصولات لاغری و رژیمی علاوه بر محصول باکیفیت، به دنبال محصولاتی با قیمت مناسب هستند. به طور کلی مجموعه تجارت سبز ایلیا، تمام مراحل متعدد تهیه کینوا از جمله کشت بذر، آموزش کشاورزان، مراحل داشت، برداشت دانه‌ها، شست و شو، ساپونین زدایی، فرآوری‌های مختلف و تبدیل به محصولات متعدد را به تنهایی و با حضور کارشناسان متخصص انجام می‌دهد.

بنابراین هیچ فرد واسطه‌ای در این میان حضور نداشته و محصولات با قیمت واقعی به دست مصرف کنندگان می‌رسند. هیچ هزینه اضافی در این میان وجود نداشته، در نتیجه تمام تولیدکنندگان محصولات لاغری و رژیمی می‌توانند کینوا را با تضمین کیفیت و قیمت و با عقد قرارداد از مجموعه ایلیا دریافت کنند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *