آرد جو دوسر, دانه جو دوسر

قیمت آرد جو دوسر برای تولید محصولات آرایشی پوست

استعلام قیمت آرد جو دوسر برای تولید محصولات آرایشی پوست را از طریق کدام مجموعه پیگیری کنیم؟ آرد جو دوسر برای پوست چه خواصی دارد و از طریق آن چه ماسک‌هایی را برای پوست می‌توان تهیه کرد؟ کدام شرکت به صورت تخصصی در رابطه با فروش آرد جو دوسر برای پوست و سایر مصارف دیگر فعالیت می‌کند؟

ماسک جو دوسر برای لک صورت و چاقی صورت

پوست صورت یکی از مهمترین اعضای بدن در ظاهر انسان می‌باشد که در نگاه اول به چشم می‌خورد. بنابراین رسیدگی به سلامت پوست از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در واقع رسیدگی به پوست نیاز به برنامه و مراقبت‌هایی دارد که شادابی خود را همیشه حفظ کند.

یکی از بزرگترین مشکلات مرتبط با پوست، به وجود آمدن لکه‌های پوستی می‌باشد که برای بسیاری از افراد ضعف بزرگی در اعتماد به ‌نفس محسوب می‌شود. روش‌های متفاوتی برای درمان لک‌های پوست وجود دارد

اما درمان‌های خانگی و ارگانیک همواره طرفداران ویژه خود را داشته است. یکی از موثرترین راه‌ها استفاده از ماسک جو دوسر است که به روش‌های مختلفی می‌تواند آماده شود. از آنجایی که جو‌‌ دوسر خواص بسیار زیادی دارد، ماسک آن در درمان لک‌های پوستی و آبرسانی پوست بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت ماسک جو دوسر استفاده برای چاقی صورت است. یکی از ویژگی‌های جذاب جو دوسر آبرسان بودن آن می‌باشد. بنابراین اگر از لاغری صورت خود رنج می‌برید، می‌توانید از طریق استفاده از ماسک جو‌‌ دوسر در جهت چاقی صورت نتیجه مطلوبی را دریافت نمایید.

جو دوسر

ماسک جو دوسر برای روشن شدن پوست و پوست خشک

جو دوسر سرشار از آنتی‌اکسیدان می‌باشد. این ماده از ایجاد التهاب جلوگیری می‌کند، بنابراین استفاده از آن در ماسک‌های مخصوص پوست می‌تواند نتیجه بسیار مطلوبی داشته باشد و برای پاکسازی پوست و به عنوان لایه بردار یک گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود.

پس می‌توانیم نتیجه بگیریم که جو دوسر علاوه بر مصرف غذایی، برای استفاده در مراقبت‌های پوستی یک انتخاب منحصر به فرد می‌باشد. اگر پوست خشکی دارید و به آبرسان مناسب احتیاج دارید، نگران نباشید چرا که یکی از بهترین راه‌های درمان استفاده از ماسک‌های جو دوسر می‌باشد.

گفتنی است جو دوسر به دلیل ترکیبات فوق‌العاده‌ای که دارد برای از بین رفتن لک‌های پوستی و ایجاد شفافیت بسیار تاثیرگذار است. بنابراین از طریق ماسک‌های تهیه شده از جو دوسر، می‌توانید در جهت روشن شدن پوست استفاده کنید و از لحاظ سلامت ماسک مورد استفاده خود، اطمینان خاطر داشته باشید.

به عنوان مثال از ترکیب جو دوسر با مواد‌غذایی مانند عسل و آب، یک ترکیب استثنایی حاصل می‌شود که برای رفع آفتاب سوختگی پوست بسیار مناسب می‌باشد‌.

قیمت آرد جو دوسر برای کارخانه‌های محصولات آرایشی

امروزه استفاده از آرد جو دوسر علاوه بر کارخانه‌های صنایع تبدیلی و مواد غذایی، در کارخانه‌های محصولات آرایشی نیز کاربرد بسیار زیادی دارد. به طور کلی کارخانه‌ها و برندهای معتبر بسیار زیادی در سراسر جهان وجود دارند که در تولیدات محصولات بهداشتی و آرایشی خود از عصاره دانه‌های جو دوسر استفاده می‌کنند.

طبق تحقیقاتی که انجام شده است جو دوسر برای مراقبت از پوست و مو بسیار تاثیر‌گذار می‌باشد. بنابراین اگر از این ماده ارزشمند در محصولات مراقبتی پوست و مو استفاده گردد، نتیجه منحصر به فردی خواهد داشت.

محصولات بهداشتی که در فرمولاسیون آنها از جو دوسر استفاده شده است مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. این کارخانه‌ها نیاز به شناخت مجموعه‌های معتبری دارند تا بتوانند آرد جو دوسر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت عمده تهیه کنند تا کیفیت محصولشان را افزایش دهند.

در واقع از آنجایی که تولیدات این کارخانه‌ها رابطه مستقیم با سلامت انسان دارد، در نتیجه سلامت آرد مصرفی نیز از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا به صورت ارگانیک و با امکانات مکانیزه دانه جو دوسر را به آرد تبدیل کرده و موفق شده است با دارا بودن مجوزهای بهداشتی، این محصول را برای کارخانه‌های مختلف تهیه کند.

برای استعلام‌ قیمت این آرد می‌توانید با مشاوران بخش فروش مجموعه در ارتباط باشید و محصول مورد نظر خود را با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت خوب دریافت کنید.

این مجموعه این نوید را به خریداران می‌دهد که هیچ فرد دلالی در پروسه تولید و فروش محصولات وجود ندارد. در نتیجه هیچ هزینه اضافی شامل حال قیمت آرد جو دوسر نخواهد شد.

جو دوسر

مزایای استفاده از جو دوسر ایرانی در تولید محصولات

جو دوسر هم از نوع ایرانی و هم از نوع وارداتی در بازار وجود دارد و توسط مجموعه‌های مختلفی تولید می‌گردد. در تولیدات بهداشتی و آرایشی استفاده از کدام یک از این جو دوسرها پیشنهاد می‌شود؟

به طور کلی جو دوسر ایرانی قیمت مناسب‌تری نسبت به انواع وارداتی دارد، چرا که قیمت گمرک به آن تعلق نگرفته و توسط تولیدکنندگان داخلی تولید می‌گردد و به مقدار زیاد در دسترس است.

بنابراین با قیمت مناسب‌تری به دست کارخانه‌های تولید محصولات آرایشی می‌رسد. برخی از جو دوسر وارداتی زمانی که وارد کشور می‌شود، دارای مواد نگهدارنده می‌باشد. چرا که به انبارمانی طولانی مدت احتیاج دارد و برای جلوگیری از فساد دانه‌ها، مواد نگهدارنده به آنها اضافه می‌گردد.

اما جو دوسر عرضه شده توسط این مجموعه این ویژگی را ندارد و از آنجایی که در دسترس است و نیاز به انتقال‌های طولانی مدت ندارد، هیچ مواد نگهدارنده‌ای ندارند و از لحاظ سلامتی بهتر هستند.

در کل از نظر ارزش غذایی هر دو نوع ایرانی و وارداتی با یکدیگر یکسان هستند و می توان نتیجه گرفت برای کارخانه‌های تولید محصولات آرایشی، استفاده از جو دوسر غیر تراریخته با مجوزات بهداشتی بهتر می‌باشد.

جو دوسر

بهترین تامین کننده جو دوسر در کشور در تناژ‌های بالا

این سوال برای بسیاری از کارخانه‌های تولید محصولات بهداشتی و صنایع تبدیلی پیش می‌آید که جو دوسر در تناژ بالا و با کیفیت مناسب را از کدام مجموعه تهیه کنند؟

شرکت ایلیامارکت طی سالیان اخیر، بررسی‌های کارشناسانه بسیاری را بر روی دانه‌های جو دوسر اجرا کرده است و موفق شده است محصولاتی با کیفیت بالا و خواص مغذی منحصر به فردی را تولید کند. این مجموعه دارای سیب سلامت است و تمام تولیدات خود را با مجوزهای بهداشتی روانه بازار می‌کند.

به این ترتیب یکی از بهترین تامین کننده‌های مواد اولیه برای استفاده تولیدکنندگان بخش تبدیلی در تناژ بالا محسوب می‌شود. شرکت ایلیا جو دوسر را به صورت بهداشتی و اصولی بسته بندی می‌نماید. پس برای تهیه جو دوسر در سرتاسر کشور می‌توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید، چرا که امکان خرید اینترنتی نیز با تضمین کیفیت فراهم می‌باشد.

برای ارتباط با مشاوران بخش فروش شرکت ایلیا می‌توانید از شماره تلفن‌های مندرج در سایت استفاده کنید.

استعلام قیمت آرد جو دوسر برای تولید محصولات آرایشی پوست

مجموعه تجارت سبز ایلیا بدون حضور دلالان تمام مراحل واردات و کشت دانه‌های جو دوسر، برداشت، فراوری، بسته بندی، تبدیل به آرد و … را انجام می‌دهد. بنابراین محصولات شامل قیمت‌های اضافه نمی‌شود.

کارخانه‌های تهیه محصولات آرایشی پوست برای تهیه آرد جو دوسر با سلامت و کیفیت بالا می‌توانند با مشاوران بخش فروش مجموعه ایلیا در تماس باشند. جهت استعلام قیمت، مشاوره‌های لازم را دریافت کنند. مسلما این مجموعه می‌تواند محصولات را با مقرون به صرفه‌ترین قیمت بازار، در اختیار مصرف‌کنندگان قرار بدهد.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *