آرد جو دوسر

قیمت آرد جو دوسر برای تولید نان رژیمی

جو دوسر

چرا قیمت آرد جو دوسر برای تولید نان رژیمی برای نانوایی‌ها و صنایع تولید نان فانتزی اهمیت بسیار زیادی دارد؟ مصرف نان جو دسر برای مقابله با چه بیماری‌هایی توصیه می‌شود؟

آیا این نان می‌تواند جایگزین نان‌های معمولی مانند نان گندم و جو شود؟ قیمت نان جو دوسر با توجه به چه عواملی تعیین می‌گردد و برای استعلام قیمت نان جو دوسر، از کدام مجموعه متخصص کمک بگیریم؟

تولید نان تست جو دوسر سبوس دار

جو دوسر یک محصول مقوی است که در صنایع غذای ایران جایگاه بسیار ویژه ای دارد. استفاده از جو دوسر در غذا‌های گوناگون باعث بالا رفتن ارزش غذایی محصولات نهایی می‌گردد. یکی از این صنایع، صنعت تولید نان‌های سنتی و فانتزی می‌باشد.

تولیدکنندگان نان تست ترجیح می‌دهند در کنار نان‌های معمولی تولیدی خود از آرد جو دوسر نیز در صنعت خود استفاده نمایند. به این ترتیب یک نان تست رژیمی با ارزش غذایی بالا و مناسب ارائه خواهند کرد. استفاده از آرد جو دوسر برای این صنایع و نانوایی‌ها خواص بسیار زیادی دارد، از جمله این که بهبود کیفیت و ارزش غذایی محصولات و همچنین افزایش تقاضا برای تهیه این محصول را به همراه خواهد داشت.

بنابراین اگر به دنبال مرکز معتبری هستید که آرد جو دوسر را با کیفیت بالا برای تولید نان تست سبوس دار ارائه کند می‌توانید از مجموعه ایلیا کمک بگیرید. نان تولید شده از جو دوسر سرشار از سبوس و فاقد گلوتن است. شرکت ایلیا بزرگ ترین تولید کننده محصولات آرد جو دوسر در ایران می‌باشد و می‌تواند این محصول را برای صنایع گوناگون در ایران تامین نماید. صاحبان صنایع مختلف می توانند پس از دریافت مشاوره های تخصصی از کارشناسان متخصص مجموعه ایلیا، جهت خرید اقدام کنند.

 

جو دوسر

 

خواص نان جو دوسر برای دیابت

به طور کلی نان جو دوسر خواص غذایی بسیار زیادی دارد و در طب سنتی جایگاه ویژه‌ای را برای خود پیدا کرده است. یکی از فواید فوق العاده این محصول برای بیماران مبتلا به دیابت است. در واقع مصرف نان جو دوسر باعث کاهش قند خون می‌شود. پس می‌تواند بهترین گزینه برای قرار گیری در رژیم غذایی مبتلایان به دیابت محسوب شود.

امروزه در بسیاری از کشور ‌ها مصرف نان جو دوسر جایگزین نان‌های عادی در رژیم افراد مبتلا به دیابت شده است. تولیدکنندگان نان‌های جو دوسر نیز با توجه به این موضوع ترجیح میدهند تولیدات خود در این زمینه را افزایش بدهند. نان‌هایی که با استفاده از جو دوسر تهیه می‌شوند، کم خطر و سالم‌اند و شاخص قند خون کمی دارند.

به طور کلی مبتلایان به دیابت، با مصرف نان جو دوسر، می‌توانند پاسخ بدنشان به انسولین را افزایش دهند، به این ترتیب قندی که در غذا وجود دارد، با سرعت بیشتری تجزیه می‌شود و صرف سوخت و ساز خواهد شد.

قیمت خرید جو دوسر برای تولید نان رژیمی در کشور

طی سالیان اخیر جو دوسر یکی از بهترین و موثرترین محصولات کشاورزی بوده است که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. جو دوسر در تهیه نان‌های سنتی و فانتزی استفاده می‌شود و خواص و ارزش غذایی زیادی را به ارمغان خواهد آورد و می‌توان نتیجه گرفت که قیمت جو دوسر در تهیه نان در زمینه‌های کشاورزی اهمیت بسیار زیادی دارد.

به طور کلی مراکز بسیار زیادی وجود دارند که از جو دوسر در صنایع و تولیدات خود استفاده می‌کنند. اما همکاری با مجموعه‌ای می‌تواند ثمربخش و سودآور باشد که سود اضافی را برای محصولات خود در نظر نگرفته باشد و هم چنین محصولاتی با کیفیت ارائه کند.

شرکت ایلیا امکان خرید جو دوسر و محصولات آن را با کیفیت بالا فراهم کرده است و محصولاتی با قیمت مناسب ارائه می‌کند. در واقع اجازه ورود افراد دلال و واسطه را پروسه تولید نمی‌دهد و خریداران می‌توانند برای استعلام قیمت جو دوسر با کارشناسان این شرکت تماس بگیرند.

 

جو دوسر

 

کالری نان تست جو دوسر برای لاغری

همان طور که می‌دانید کالری یک واحد اندازه گیری است که میزان انرژی موجود در مواد غذایی را نشان می‌دهد. امروزه کارشناسان تغذیه مصرف غذاهای با کالری کم را پیشنهاد می‌کنند، همچنین در رژیم‌های گوناگون این موضوع مطرح می‌شود که کالری غذاهای مصرف شده با تمرینات بدنی از بین برود.

بنابراین توجه به محصولات کم کالری بسیار زیاد شده است. نان تست جو دوسر یکی از محصولاتی است که چربی و قند بسیار کمی دارد در نتیجه می‌تواند در رژیم‌های مناسب و کم کالری قرار بگیرد. نان جو دوسر یک جایگزین بسیار عالی در رژیم‌های روزانه محسوب می‌شود و به دلیل اینکه کالری بسیار کمی دارد برای مبتلایان به دیابت، کلسترول خون و فشار خون نیز بسیار مناسب است.

می‌توان نتیجه گرفت هر نوع نان که با استفاده از جو دوسر تولید می شود سرشار از فیبر است و برای رژیم لاغری بسیار مناسب است. از طرفی طعم دلپذیر و بسیار مطلوبی نیز دارد. به طور معمول در هر 100 گرم نان جو دوسر، 210 کالری وجود دارد و با توجه به این که کربوهیدرات و پروتئین نیز دارد، می‌تواند انرژی مورد نیاز بدن را در طی رژیم لاغری تامین نماید.

قیمت فروش آرد و سبوس جو دوسر برای تولیدی های نان

کارخانه های صنایع تبدیلی و همچنین تولید کنندگان انواع نان‌های سنتی و فانتزی، استفاده از محصولات جو دوسر مانند آرد و سبوس آن را ترجیح می‌دهند، چرا که به تولید محصولات رژیمی و سبوس‌دار و همچنین فاقد گلوتن کمک می‌کند. اما تمام این تولیدکنندگان به دنبال مراکزی برای همکاری هستند تا آرد و سبوس جو دوسر را با قیمت مناسب عرضه کند.

برای این صنایع اهمیت بسیار زیادی دارد که آرد و سبوس جو دوسر به لحاظ رنگ، کیفیت، عطر و مرغوبیت منحصر به فرد باشد و از طرفی شامل هزینه ‌های اضافه نگردد. شرکت ایلیا با افتخار یکی از بزرگترین و معتبرترین مجموعه‌های متخصص در زمینه محصولات جو دوسر است و آرد و سبوس جو دوسر را در اختیار تولیدکنندگان انواع نان قرار می‌دهد. نانوایی‌ها نیز به دلیل ویژگی‌های فوق العاده این دو محصول به استقبال این شرکت‌ها می‌روند.

برای اطلاع از قیمت فروش آرد و سبوس و پرک جو دوسر پیشنهاد می‌کنیم به این صفحه مراجعه کنید. 

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *