دانه کینوا

قیمت خرید دانه گیاه کینوا فله و بسته‌بندی

کینوا

استعلام قیمت خرید دانه گیاه کینوا فله و بسته‌بندی از طریق تماس با کارشناسان بخش فروش سایت ایلیا امکان‌پذیر است. در سایت این مجموعه شما می‌توانید قیمت مصوب کینوا عمده در بازار ایران را استعلام نمایید.

چنانچه مایل به خرید دانه کینوا سه رنگ یا سفید به‌صورت عمده و بسته‌بندی هستید، می‌توانید سفارش خود را نزد کارشناسان این مرکز به‌صورت تلفنی ثبت نمایید.

قیمت کینوا عمده  

قیمت کینوا عمده بسیار به صرفه تر از کینوا بسته بندی می باشد. کینوا عمده و تناز باید بار یک دستی باشد و در پارت های تحویلی به مشتریان باید این یک دستی دیده شود. تنها مجموعه ای در کشور که می تواند بار یک دست کینوا را با کیفیت یکنواخت در بازار ارائه کند، شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا است. این مجموعه به این دلیل که تولید کننده کینوا در استان های مختلف است بسته به فراخور نیاز مشتریان کیفیت های بسیار عالی از محصول را در بازار عرضه می کند.

برنج کینوا، معروف به خاویار گیاهی، شبه غله­ای از خانواده Amaranthaceae می­باشد که بیش‌از ۵ هزار سال است در کشورهای بولیوی، شیلی و پرو کشت می‌شود. این گیاه هم مصرف علوفه‌ای دارد و هم دانه آن در تغذیه انسان کاربرد دارد. امروزه در بسیاری از نقاط جهان بذر گیاه کینوا کشت می‌شود و محصول آن در صنایع تولید غذا استفاده می‌شود. دانه کینوا یک شبه غله است که حجم کمی دارد و هضم آن آسان است. این دانه منبع غنی پروتئین، آهن، منیزیم، فیبر، فسفر و ویتامین‌های گروه B می‌باشد.

دانه کینوا منبع غنی از اسیدآمینه لیزین است که به‌ندرت در سایر غلات دیده می‌شود. پروتئین کینوا از نظر کیفی بهتر از پروتئین سایر غلات است؛ به همین جهت در تغذیه ورزشکاران و بدن­سازان جایگاه ویژه‌ای دارد. چنانچه مایل به استعلام قیمت برنج کینوا به‌صورت عمده و فله‌ای می‌باشید، کارشناسان مجرب مجموعه ایلیا آماده یاری‌رسانی به شما خریداران عزیز می‌باشند.

 

کینوا

 

قیمت کینوا در بازار ایران

دانه کینوا یکی از شبه غلات پرمصرف در کشورهای آمریکای جنوبی است. در این مناطق دانه کینوا به خاویار سبز معروف است. این دانه سرشار از مواد معدنی مختلف، انواع ویتامین‌ها و اسیدآمینه‌های ضروری است. پروتئین برنج کینوا کیفیت بسیار بهتری از پروتئین دانه سایر غلات دارد و در تغذیه افراد ورزشکار و طرف‌داران رژیم‌های لاغری جایگاه مطلوبی دارد. چندین سال است که دانه کینوا به‌صورت داخلی کشت می‌شود و محصول آن در بازارهای ایران به فروش می‌رسد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با اصلاح بذرهای وارداتی از کشورهای آمریکای جنوبی اقدام به کشت ۳ رقم معروف تی‌تی­کاکا، ساجاما و Q12 کرده‌است. دانه کینوا تولید و فرآوری شده در مزارع و کارخانه‌های این شرکت، کیفیتی بسیار مطلوب دارد و با قیمتی بسیار مناسب و قابل رقابت با کینوا وارداتی در بازار ایران عرضه می‌شود. اگر مایل هستید از قیمت برنج کینوا در بازار ایران اطلاع یابید از طریق شماره­­های تماس ذکر شده در سایت با مشاورین فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

قیمت کینوا سفید

قیمت کینوا سفید به دلیل سطح زیر کشت بالایی که دارد و همچنین میزان مصرف زیاد آن در کشور قیمت پایین تری به نسبت سایر رنگ های کینوا دارد. با توجه به ممنوعیت واردات کینوا به کشور، قیمت کینوا وارداتی در داخل ایران به شدت بالا رفته و در حدود کیلویی 300 تا 500 هزار تومان می باشد.

این موضوع باعث شده تا استقبال مردم از کینوا وارداتی کم شود. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگترین تولید کننده کینوا در داخل کشور می باشد که با همکاری مراکز تحقیقاتی بهترین بذر های کینوا با کیفیت عالی انتخاب و در استان های مختلف کشت در هکتار های بالا کشت می کند. محصول برداشت شده به کارخانه منتقل شده و 9 مرحله فراوری بر روی آن انجام می گیرد. محصول تولیدی این مجموعه دارای مجوزات بهداشتی و سیب سلامت است و محصول کینوا سفید و سه رنگ را در تناژ های بالا با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند.

تعداد واریته‌های گزارش‌شده برای دانه‌های در جهان به ۱۶۰ نوع می‌رسد. دانه‌های در ارقام مختلف با رنگ‌های متفاوت وجود دارد. در ایران سه‌رنگ اصلی سفید، قرمز و سیاه دانه کینوا کشت و عرضه می‌شود. ارزش غذایی دانه کینوا سفید نسبت به دورنگ دیگر یکسان است، اما دانه کینوا سفید پوسته نازک­تری دارد و پخت آن سریع‌تر است. مزه کینوا سفید شبیه به برنج است و در غذاهای ایرانی تغییر طعم خاصی ایجاد نمی‌کند. از کینوا سفید در پختن غذاهای مختلف مانند سوپ‌ها، انواع پلوها و تهیه نان و شیرینی استفاده می‌شود.

بهترین روش برای استعلام قیمت دانه کینوا سفید، تماس با کارشناسان مجرب و متخصص شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا می‌باشد. راه­های ارتباط مستقیم با این کارشناسان در قسمت تماس با ما در سایت ایلیا آورده‌شده است.

 

کینوا

 

خرید کینوا سه رنگ

دانه کینوا عرضه‌شده در بازارهای ایران به سه‌رنگ قرمز، سفید و سیاه است. برنج کینوا سفید بیشترین عرضه را در بازار ایران دارد. تنها شرکتی که دانه کینوا قرمز و سیاه داخلی را نیز به بازار عرضه می‌کند، شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا می‌باشد.

دانه کینوا قرمز و سیاه نسبت به کینوا سفید طعم خاص‌تری دارند و زمان پخت آن‌ها کمی طولانی‌تر است؛ بااین‌حال اگر هر سه‌رنگ دانه‌ی کینوا را با هم مخلوط کرده و در غذاهای مختلف استفاده نمایید، تغییر طعم خاصی در غذاها ایجاد نمی‌شود. کینوا سه رنگ محصولی مناسب برای تهیه سالادهای مختلف و تزیین غذاهای گیاهی می‌باشد.

خوشبختانه محصول کینوا سه ­رنگ یکی از ده‌ها محصول سایت ایلیا می‌باشد که با قیمت بسیار مناسب به خریداران خرد و عمده ارائه می‌شود.

کینوا از کجا بخریم

خاویار گیاهی کینوا طبعی معتدل دارد که مناسب تغذیه اکثر افراد جامعه از سنین مختلف می‌باشد. این دانه سرشار از مواد مغذی مختلف موردنیاز بدن است که مصرف مداوم آن سبب حفظ تعادل مواد معدنی، ویتامین‌ها و اسیدآمینه‌های بدن می‌شود.

از دانه کینوا به‌صورت مستقیم در تهیه برخی از غذاها، سالادها و سوپ‌ها استفاده می‌شود. از آرد کینوا نیز در پخت انواع نان و شیرینی بدون گلوتن و کیک پروتئینی ویژه افراد ورزشکار استفاده می‌شود. دانه کینوا جایگزین بسیار مناسبی برای گندم و برنج است و منبع غنی پروتئین و فیبر می‌باشد.

دانه کینوا شبه غله­ای خوش هضم و سبک است که می‌تواند جایگزین مناسب گوشت در رژیم غذایی سالمندان باشد. این دانه انرژی موردنیاز بدن سال‌خوردگان را تأمین می‌نماید. وجود فیبر بالا در این دانه از ابتلای سالمندان به یبوست جلوگیری می‌کند. همچنین ویتامین E موجود در دانه کینوا سبب افزایش سلامت بینایی این افراد می‌شود.

تا چند دهه گذشته دانه کینوا در ایران ناشناخته بود و مصرف خاصی نداشت. اما این روزها بسیاری از متخصصان تغذیه، مربیان بدن‌سازی و طراحان رژیم‌های گیاه‌خواری مصرف دانه کینوا را به اکثر افراد جامعه توصیه می‌کنند. مصرف دانه کینوا هیچ‌گونه محدودیتی ندارد به‌جز برای افرادی که دچار نارسایی کلیوی هستند و یا در کلیه آن‌ها سنگ اگزالاتی دیده شده است. ازآنجاکه دانه کینوا خود حاوی مقداری اگزالات است و جذب کلسیم را با اختلال روبه‌رو می‌کند، مصرف این دانه برای بیماران کلیوی محدودیت‌هایی به همراه دارد.

دانه کینوا را می‌توان از اکثر عطاری‌ها، فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی ارگانیک و باشگاه‌های بدن‌سازی تهیه نمود. اما اگر مایل هستید که برنج کینوا را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه به‌صورت بسته‌بندی یا فله‌ای  با مجوزات بهداشتی تهیه نمایید، ابتدا با کارشناسان بخش فروش سایت ایلیا تماس حاصل نمایید و سپس برای تهیه محصول خود راهنمایی‌های لازم را از ایشان دریافت کنید.

 

کینوا

 

قیمت کینوا فله و بسته‌بندی

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آماده همکاری و فروش دانه کینوا به‌صورت فله و بسته‌بندی به تمام کارخانه‌های صنایع تبدیلی، کارخانه‌های تهیه‌ی نان و بیسکویت‌های رژیمی، شرکت‌های پخش و بسته‌بندی مواد غذایی و همچنین عطاری‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی ارگانیک می‌باشد.

علاقه مندان جهت استعلام قیمت و خرید کینوا به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *