جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری, دانه جو دوسر

قیمت خرید پرک جو دوسر ویژه ورزشکاران

جو دوسر

قیمت خرید جو دوسر پرک فله و تناژ تحت تاثیر چه ملاک ‌هایی است؟ خرید جو دوسر پرک عمده ویژه ورزشکاران به چه طریق صورت می‌ گیرد؟ جو دوسر پرک برای لاغری چونه عمل می ‌نماید؟ آیا از قیمت هر کیلو جو دوسر ایرانی و وارداتی شناختی دارید؟ قیمت خرید جو دوسر پرک دانیما چقدر است؟ اطلاعاتی از جو دوسر پرک صبحانه بسته بندی و فله دارید؟

قیمت خرید جو دوسر پرک فله و تناژ

جو دوسر پرک فله از جمله محصولاتی است که به‌ صورت کلی در محورهای متعددی به ‌کار گرفته می ‌شود. تولید انواع محصولات غذایی با استفاده از جو دوسر پرک فله و تناژ به واسطه ارزش غذایی بالا، وجود انواع پروتئین و ویتامین در آن صورت می‌ گیرد.

قیمت خرید فله ‌ای و تناژ جو دوسر پرک در بیشتر نمایندگی‌ های فروش و مراکز عرضه ‌کننده در شهرهای مختلف متفاوت است. البته قیمت فروش فله این محصول دارای قیمت پایین ‌تر از نمونه بسته‌ بندی آن بوده و بر اساس قیمت یک کیلوگرم و میزان حجم درخواستی تعیین می ‌گردد.

این قیمت پایین ‌تر باعث شده که خریداران عمده و تناژ از جمله کارخانه‌ های صنایع تبدیلی و فراوری و مراکز توزیع، رستوران ‌ها، عطاری ‌ها، بیمارستان‌ ها، انواع غذا‌خوری ‌ها و کافه‌ ها جو دو‌سر پرک فله و تناژ را به این طریق خریده و سود بیشتری نمایند. با این کار نه ‌تنها محصول علاوه بر خرید بیشتر، باعث صرفه‌ جویی در وقت و جلوگیری از رفت و آمد مداوم و سایر هزینه‌های اضافی نقل و انتقال می ‌شود.

فروشگاه ‎‌ها و نمایندگی ‌های اینترنتی در سراسر کشور امکان خرید جو دو‌سر در کشور را فراهم آورده اند. این خرید فرصت مناسبی است تا خریداران بتوانند شاهد قیمت ‌هایی شناور و رقابتی در کنار کیفیتی درجه یک باشند.

برای تضمین قیمت و کیفیت کلیه خریداران بزرگ و صاحبان مشاغل مختلف می‌توانند جو دو‌سر پرک تناژ مورد ‌نیاز خود را بدون واسطه و محدودیت از مجموعه ایلیا خریداری نمایند.

خرید جو دوسر پرک عمده ویژه ورزشکاران

خرید جو دو‌سر پرک عمده دارای مزایای بسیاری است. به ‌ویژه این که هزینه‌ بسیار مناسبی در مقایسه با خرید به‌ صورت خرده داشته و در نهایت می تواند سود‌آور باشد.

بهره مندی از این نوع از خدمات نه تنها برای شرکت و نمایندگی‌ های فروش گزینه مناسبی است بلکه صاحبان سالن‌ های ورزشی و باشگاه‌ های بدنسازی نیز می توانند خرید جو دو‌سر پرک  مد نظر خود را به قیمت عمده خریداری کنند.

خرید جو دو‌سر پرک عمده ویژه ورزشکاران با قیمتی فوق‌العاده ارزان، کیفیت عالی، امکان تحویل یکجا، عدم نیاز به پرداخت هزینه‌ ارسال در هر مرحله و بهره‌‎ مندی از تخفیفات ویژه در خرید مازاد توسط نمایندگی‌ های فروش جو دو‌سر پرک عمده به‌ صورت اینترنتی و حضوری صورت می ‌پذیرد.

جو دوسر

جو دوسر پرک برای لاغری

امروزه فواید استفاده از جو دوسر برای لاغری بسیار مورد توجه  افرادی که به دنبال کاهش وزن  طبیعی هستند، قرار گرفته است. مزیت استفاده از جو دوسر برای لاغری در طبیعی بودن و نداشتن هیچگونه عوارض جانبی می ‌باشد، در حالی ‌که استفاده از قرص‌ های شیمیایی لاغری سلامتی فرد را با خطر مواجه نموده و سالم نیستند.

به روش‌های مختلف می ‌توان از مصرف جو دوسر در رژیم غذایی بهره‌ مند شد. متداول ‌ترین شیوه‌ استفاده از جو دوسر، در وعده صبحانه بوده که می‌توان هنگام صبحانه خوردن جو دو‌سر پرک را به شکل حریره و یا جایگزین دیگر غلات صبحانه استفاده نمود. جو دو‌سر پرک را می‌توان همراه با آب، شیر و دیگر مایعات و با افزودن دارچین، میوه، دانه‌ ها، ماست و انواع مغزیجات به صورت گرم و یا سرد میل نمود. از جو دوسر در محصولات پخته‌ شده، غلات صبحانه، گرانولا و نان هم می ‌توان مصرف نمود.

جو دو‌سر پرک با دادن احساس سیری به فرد میزان کالری مصرفی را به میزان قابل ‌توجهی هنگام ناهار کاهش می ‌دهد. بتاگلوکان موجود در جو دو‌سر با به تأخیر انداختن زمان خالی ‌شدن معده، باعث شده تا زمان طولانی‌تری احساس سیری حفظ شود.

بتاگلوکان فیبر محلول بسیار قدرتمندی است و به کاهش چربی دور شکم کمک می ‌کند. جهت خرید و مصرف جو دو‌سر پرک برای لاغری، افراد می ‌توانند از مشاوره‌ های کارشناسان مجموعه ایلیا استفاده نموده و مصرف روزانه آن را تنظیم کنند.

قیمت هر کیلو جو دوسر ایرانی و وارداتی

قیمت هر کیلو جو دوسر ایرانی و وارداتی در نمایندگی اینترنتی، مراکز زنجیره‌ ای،  فروشگاه‌ های مواد‌غذایی و غلات، داروخانه‌ ها و عطاری ‌های سطح شهر از طریق کیفیت محصول و برند شرکت عرضه ‌کننده تعیین می ‌شود. از این رو مشتریان می‌ توانند شاهد قیمت ‌هایی رقابتی و عالی باشند.

این قیمت تحت تاثیر نوع جو دو‌سر (نوع جو دو‌سر پوست ‌کنده و با پوست بلغور، پرک، آرد، جوانه، پودر و سبوس) و نوع عرضه (بسته‌ بندی و کیلویی) نیز متغیر است. برای مشتریانی که مصرف بالاتری دارند خرید کیلویی و برای بقیه خرید نوع بسته ‌بندی‌ شده از لحاظ قیمتی ارجحیت دارد.

مصرف‌ کننده در شیوه خرید از فروشگاه ‌ها و مراکز مواد‌ غذایی در سطح شهر با توجه به هزینه خدمات و ارزش افزوده باید قیمت بیشتری را در قیاس با خرید اینترنتی تقبل نماید. برای دریافت بهترین و با‌کیفیت ‌ترین جو دو‌سر ایرانی و وارداتی با قیمتی استثنایی و کم تر از قیمت بازار می ‌توانید با کارشناسان ایلیا تماس بگیرید.

جو دوسر

قیمت خرید جو دوسر پرک دانیما

جو دو سر پرک دانیما را مجموعه ایلیا با گواهی و استاندارد کنترل کیفی و کمی در بسته ‌بندی ‌های مختلف (300 گرمی ، 1 کیلویی و چند کیلویی) و یا به‌ صورت فله و یا عمده با قیمت فوق ‌العاده به فروش می‌ رساند.

کلیه خریداران خانگی، مصرف‌ کنندگان وگان و خریداران تجاری و صنعتی همچون صنایع تبدیلی، مراکز توزیع و پخش، بسته ‌بندی، کافه ‌ها، هتل ‌ها، باشگاه‌ های بدنسازی و ورزشی می‌ توانند جو دو‌سر پرک دانیما را  برحسب نیاز و با قیمت مناسب به‌ صورت بسته‌ بندی، فله و عمده از نمایندگی فروش حضوری و اینترنتی مجموعه ایلیا خریداری نمایند.

 

جو دوسر پرک صبحانه بسته بندی و فله

صبحانه مهمترین وعده‌ غذایی در روز است. پس باید شامل مواد خوراکی با ارزش غذایی بالا و مقوی باشد. جو دوسر پرک برای صبحانه یکی از همین مواد غذایی مغذی است که مصرف آن انرژی مورد نیاز بدن را برای یک روز عالی فراهم می ‌سازد.

مراکز و فروشگاه‌ های بسیاری به ‌صورت بسته ‌بندی و یا فله جو دو‌سر پرک صبحانه را در کشور به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می ‌رسانند. در خرید اینترنتی مشتریان نگران خرابی محصول به‌ علت قرارگیری در معرض شرایط جوی متنوع، حمل و نقل فراوان و زیاد ماندن در انبار نیستند.

خرید جو دوسر پرک صبحانه فله و بسته ‌بندی به ‌صورت اینترنتی همواره با کنترل قیمت‌ ها و کیفیت بی ‌نظیر محصول همراه بوده و با خرید از تولید‌ کننده اصلی یا نماینده آن خیال خریدار راحت راحت است.

جهت خرید جو دو‌سر پرک صبحانه بسته ‌بندی و فله به‌ صورت حضوری و اینترنتی کلیه خریداران جزئی و خانگی و یا صنایع بزرگ می ‌توانند با مشاوران ایلیا تماس بگیرند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *