آرد جو دوسر, جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری, دانه جو دوسر

قیمت روز فروش جو دوسر پرک فوری صبحانه

جو دوسر

قیمت هر کیلو جو دوسر چقدر است؟ جو دوسر پرک دانیما را از کجا تهیه کنیم؟ برای خرید جو دوسر پرک شده ویژه گرانولا به کجا مراجعه کنیم؟ خرید جو دوسر پرک عمده با چه هدفی صورت می‌ گیرد؟ قیمت روز فروش جو دوسر پرک فوری صبحانه را از کجا دریافت می ‌کنید؟

قیمت هر کیلو جو دوسر

جو دو‌سر یک ماده غذایی گیاهی‌است. دارای انواع متنوع شامل جو دو‌سر پرک، بلغور، سبوس و آرد است. قیمت روز هر کیلو جو دو‌سر بستگی به نام برند و شرکت عرضه‌ کننده، ایرانی یا وارداتی بودن، خرید به‌ صورت عمده، بسته‌ بندی و فله ‌ای، کیفیت محصول و سلامت بار و نوع جو دو‌سر و … دارد.

اطلاع از قیمت جو دو‌سر در عصر جدید که عصر ارتباطات و دنیای دیجیتال نامیده می‌ شود. با وجود فروشگاه های‌ آنلاین و خرید اینترنتی کاری بسیار ساده می ‌باشد.

شرکت ‌های مختلف با بسته ‌بندی اختصاصی و فروش اینترنتی سهم قابل توجهی را از بازار به خود تخصیص داده‌ اند.

در خرید حضوری نیز با مراجعه به هر یک از مراکز عرضه انواع مواد‌غذایی، سوپر‌مارکت ‌ها، عطاری‌ ها، فروشگاه ‌های زنجیره ‌ای و مراکز خشکبار در سطح شهر می ‌توان انواع جو دو‌سر را در بسته ‌بندی شکیل، با سایز متنوع و کیفیت مناسب تحت برند ‌های مختلف خریداری ‌نمود.

برای خرید انواع جو دو‌سر به ‌صورت بسته ‌بندی مناسب، با کیفیت بالا و قیمتی مناسب می ‌توانید از این صفحه خرید خود را به ‌صورت تضمینی انجام دهید.

جو دوسر پرک دانیما را از کجا تهیه کنیم

اخیرا مجموعه توسعه و تجارت سبز ایلیا به ‌منظور فرهنگ ‌سازی و ترویج زندگی سالم و برای آن‌ دسته از افراد که متمایل به استفاده مواد‌ غذایی ارگانیک هستند جو دو‌سر پرک دانیما را با به ‌روز‌ترین متد روز و با گرفتن انواع تائیدیه سلامت و کیفیت از وزارت بهداشت، در میادین فروش عرضه نموده است.

انواع جو دو‌سر به طرق مختلف به بازار عرضه می ‌شوند. خرید اینترنتی در سایت ‌های موجود یکی از این روش‌ها است.

جهت خرید جو دو‌سر پرک دانیما می ‌توان به روش حضوری و خرید از مراکز و نمایندگی‌ های مجاز مجموعه ایلیا اقدام به خرید نمود.

خرید آنلاین موجب خرید محصول جو دو‌سر پرک با کیفیت به ‌صورت جزئی و کلی و تحویل فوری محصول می ‌شود.

جهت اطلاع از مراکز معتبر توزیع و خرید جو دو‌سر پرک دانیما در منطقه مورد نظر خود می‌ توانید با کارشناسان ایلیا ارتباط حاصل نمایید.

جو دوسر

خرید جو دوسر پرک شده ویژه گرانولا

گرانولا یکی از تنقلات بسیار خوشمزه بوده. همچنین می‌ تواند به عنوان میان ‌وعده یا به عنوان صبحانه همراه شیر و ماست مصرف شود. یک پیمانه گرانولا، ۵۹۷ کالری، ۱۱ گرم فیبر، ۱۸ گرم پروتئین، ۲۹ گرم چربی، ۶۵ گرم کربوهیدرات، 68 درصد ویتامین E و ۶۵ درصد فسفر دارد.

خرید جو دو‌سر پرک به صورت وسیعی به دلیل کیفیت و خواص مفید آن در تهیه انواع کیک و شیرینی و به ‌ویژه گرانولا انجام می ‌شود.

مراکز تولید‌ کننده گرانولا خرید جو دوسر پرک شده را به مقادیر تناژ از انواع مراکز عرضه ‌کننده این محصول خریداری نموده و با استفاده از خط تولید و تجهیزات پیشرفته موجود از آن گرانولا تهیه می ‌کنند.

شرکت ایلیامارکت با کادر مجرب و حرفه‌ ای امکان خرید جو دوسر پرک شده ویژه گرانولا را فراهم آورده است.

بنابراین تولید‌کنندگان این محصول می‌ توانند خریدی تضمینی و مطمئن از این مجموعه داشته باشند.

جو دو سر پرک صبحانه فوری 300 گرمی دانیما

جو دوسر پرک حاوی مواد معدنی (کلسیم، روی، آهن، منگنز، منیزیم و …) و مغذی بسیاری بوده که موجب شده تا با استفاده مناسب از آن بتوان در طول یک روز انرژی و نیاز بدن تامین شده و احساس گرسنگی کمتری نمود.

بنابراین امروزه جو دوسر نه ‌تنها یک محصول در تولید غذا، سوپ، شیرینی‌ و کیک‌ می باشد، بلکه از جو دوسر در تولید صبحانه فوری نیز استفاده می شود.

جو دوسر پرک در انواع مختلف جو دو سر پرک درشت، جو دوسر پرک خرد شده و جو دوسر پرک صبحانه و در دو نمونه فوری و نیمه ‌آماده عرضه می‌ شود.

این محصول را می ‌توانید با شیر گرم و ترکیبات دیگر مثل عسل، مرکبات و یا خشکبار میل کنید.

جو دو سر پرک صبحانه فوری 300 گرمی دانیما را مجموعه ایلیا برای تمامی کسانی که خواستار زندگی سالم بوده و یا کسانی که به‌ علت مشغله کاری فرصتی برای خوردن این وعده مهم را ندارند با قیمت و کیفیتی مناسب و با روش ‌های روز دنیا و تائیدیه سلامت محصول، عرضه می‌ کند.

کلیه عزیزان می ‌توانند این محصول را در بسته‌ بندی خاص شرکت و در سایز‌ های مختلف از طریق تماس با کارشناسان مجموعه  و یا مراجعه به سایت فروشگاهی مجموعه به آدرس ایلیامارکت خریداری نمایند.

جو دوسر

خرید جو دوسر پرک عمده

خرید عمده جو دو‌سر پرک برای تولیدات وسیع‌ تر توسط کارخانه جات صنایع غذایی، تبدیلی و تکمیلی و شرکت‌ های بسته ‌بندی، توزیع و پخش برای ورود به بازار صورت می ‌گیرد.

هنگام خرید عمده در ابتدا توجه به مرغوبیت و کیفیت محصول جو دو‌سر پرک دارای اهمیت می ‌باشد. توجه به این نکته سود خوبی را عاید خریداران می ‌کند. چون تولید محصولات جانبی با جو دو‌سر درجه یک و بدون ناخالصی صورت گرفته است و در بازار فروش بالایی خواهد داشت.

بیشتر خرید جو دو‌سر عمده به طریق خرید حضوری و مستقیم صورت می ‌گیرد. همچنین خریدار می‌ تواند کیفیت محصول را مشاهده و در صورت تمایل محصول را برای خرید انتخاب نماید.

در صورت فاصله مکانی خریداران و کارخانه جات تولیدی می‌ توانند خرید عمده خود را به‌ صورت اینترنتی و با کمی جستجو در بین انواع صفحات مراکز عرضه‌ کننده در اینترنت پیدا کنند. همچنین می توانند به راحتی و بدون محدودیت زمانی و حجم سفارش دهند. همچنین نگران کیفیت محصول نباشند چون با رقابتی شدن بازار و انواع فروشگاه ‎های اینترنتی هر کدام سعی می ‌کنند بهترین و مرغوب ‌ترین محصول را ارائه نمایند.

شرکت ایلیا با داشتن جو دو‌سر پرک درجه یک و انواع استاندارد های لازم از وزارت بهداشت مجوز توزیع و فروش این محصول را در کشور دارا می باشد. کارخانه جات تولیدی، بسته‌ بندی، توزیع و پخش می ‌توانند نیاز خود را در سطح عمده و وسیع بدون محدودیت تامین نمایند.

جو دوسر

قیمت روز فروش جو دوسر پرک فوری صبحانه

برای بالا بردن سطح انرژی در صبح، خوردن غذایی محتوی انواع غلات و به‌ ویژه جو دو‌سر پرک ضروری است. جو دو‌سر پرک صبحانه با دارا بودن آنتی‌ اکسیدان، پروتئین، انواع ویتامین E و B صبحانه ‌ای کامل و مقوی برای تمامی سنین و گروه‌ های خونی می ‌باشد.

جو دو سر پرک صبحانه مزایایی از جمله انرژی بالا، هضم و گوارش آسان، تقویت سیستم ایمنی و در کودکان باعث رشد مناسب کودک، افزایش هوش و کاهش ابتلا به آسم و تنگی نفس می‌ شود.

قیمت فروش جو دوسر پرک فوری صبحانه در نمایندگی‌ ها، فروشگاه ‌ها و مراکز زنجیره ‌ای در سطح شهر با نگاهی به کیفیت، برند و انواع بسته ‌بندی این محصول تعیین می ‌گردد.

از این رو مشتریان عموما می ‌توانند شاهد قیمت‌ هایی رقابتی و مناسب باشند.

این محصول به صورت قطع یکی از جایگزین ‌های درجه یک برای محصولات تقویتی و مکمل غذایی می ‌باشد.

قیمت روز فروش جو دوسر پرک فوری صبحانه از طریق سایت‌های معتبر و فروشگاه‌ های اینترنتی دارای نماد الکترونیکی زیادی ارائه می ‌شود. در بسیاری از این فروشگاه‌ های اینترنتی جو دوسر پرک شده صبحانه فوری در بسته ‌بندی‌ های متنوع و با کیفیت و تحت برند خاص عرضه می‌ گردد.

در مجموعه ایلیا بهترین نمونه جو دو‌سر پرک صبحانه فوری آن با قیمت مناسب، کیفیتی مشتری ‌پسند و انواع بسته ‌بندی با اوزان مختلف عرضه می‌ گردد. کلیه مشتریان می ‌توانند برای خرید به مقدار نیاز خود با کارشناسان مجموعه ارتباط گیرند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *