آرد جو دوسر, دانه جو دوسر, یولاف

قیمت روز محصولات یولاف در ایران

جو دوسر

محصولات یولاف در ایران هم تولید می شوند و همچنین واردات این محصولات را نیز داریم. در ابتدا باید محصولات یولاف را بشناسیم، محصولات یولاف شامل یولاف با پوست، یولاف پوست کنده، یولاف پرک، آرد یولاف، بلغور یولاف و سبوس یولاف خواهند بود. هر یک از این محصولات دارای قیمت های متفاوتی هستند. این تفاوت در قیمت ناشی از عوامل مختلفی نظیر کیفیت محصول، ایرانی و یا خارجی بودن، نوع بسته بندی و … می باشد.

انواع محصولات یولاف در ایران

محصولات یولاف در ایران شامل موارد زیر می باشد:

  • جو دوسر ایرانی
  • جو دوسر وارداتی
  • جو دوسر با پوست
  • جو دوسر بدون پوست
  • جو دوسر پرک ریز
  • جو دوسر پرک درشت
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر می باشد. محصولات یولاف همگی دارای سبوس و فاقد گلوتن هستند.

محصولات یولاف در ایران ممکن است وارداتی و یا تولید داخل کشور باشد. البته محصولات یولاف در ایران را می توان برای تهیه انواع غذاها، دسر ها، نان های حجیم و … به کار برد.

فروش پرک ریز و درشت یولاف

پرک یولاف دارای دو نوع ریز و درشت می باشد. جو دوسر پرک ریز که ذرات کوچک تری دارد به دلیل فوری آماده شدن بسیار محبوب و پرطرفدار است. پرک درشت یولاف، اندازه ذرات درشت تری داشته و برای تهیه انواع کوکی ها و پروتئین بار ها استفاده می شود.

همچنین پرک درشت برای افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند پیشنهاد می شود، زیرا دارای سبوس بیشتری است و درنتیجه فیبر زیادی دارد.

پرک ریز و درشت یولاف در مراکز مختلفی نظیر فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های اینترنتی، عطاری ها و … با برند های گوناگونی در سطح کشور به فروش می رسند.

علاقه مندان به خرید پرک ریز و درشت یولاف باید به این نکته توجه داشته باشند که هنگام خرید محصول به علامت سیب سلامت و مجوز های بهداشتی توجه داشته و اگر به صورت فله و عمده این محصولات را خریداری می کنند از فروشنده بخواهند مجوز های لازم را در اختیار خریداران قرار دهد تا سلامت محصولات خریداری شده مطمئن گردند.

خرید پرک ریز و درشت برای کارخانه جات صنایع تبدیلی و افرادی که قصد خرید به صورت عمده را دارند می تواند صرفه اقتصادی داشته باشد.

جو دوسر

قیمت آرد جو دوسر در بازار

آرد جو دوسر حاصل آسیاب دانه پوست کنده شده یولاف می باشد. آرد جو دوسر یک آرد کامل است که برای تولید انواع محصولات بیکری نظیر کیک، کلوچه، محصولات مخصوص بیماران دیابتی و سلیاکی و … استفاده می شود.

آرد جو دوسر موجود در بازار می تواند از دانه جو دوسر وارداتی یا ایرانی فرآوری شده باشد. آرد جو دوسر ایرانی و وارداتی از لحاظ تغذیه ای تفاوتی باهم ندارند. قیمت آرد جو دوسر وارداتی بالاتر از نوع داخلی می باشد و این امر باعث می شود تمایل به مصرف آرد جو دوسر ایرانی بیشتر باشد.

بالا تر بودن قیمت جو دوسر وارداتی می تواند به دلیل بالا رفتن قیمت ارز و یا هزینه های گمرکی و وارداتی باشد.

آرد جو دوسر به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد، طبیعی است قیمت فروش جو دوسر به صورت عمده کم تر از مقادیر خرد و بسته بندی می باشد و برای افراد یا واحد های تولیدی که مصرف بالایی دارند خرید به صورت عمده به صرفه تر می باشد.

بالا تر بودن قیمت محصولات بسته بندی به دلیل هزینه بسته بندی بوده و تاثیری بر کیفیت محصول ندارد.

خرید جو دوسر پرک فله ای

جو دوسر پرک که پر کاربرد ترین نوع جو دوسر است در اثر فرآوری برروی دانه های جو دوسر حاصل می شود. جو دوسر به دلیل سریع آماده شدن بسیار محبوب است و ورزشکاران از آن به وفور استفاده می کنند.

خرید جو دوسر پرک فله ای این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد که به اندازه مورد نیاز خود محصول را تهیه کنند.

در هنگام خرید جو دوسر پرک به صورت فله به این نکته باید توجه داشت که جو دوسر پرک دارای مجوز های بهداشتی باشد، داشتن مجوز های بهداشتی و استاندارد این امکان را به شما می دهد که محصول خریداری شده در شرایط بهداشتی و بدون هیچ گونه آلودگی عرضه می شود.

جو دوسر

قیمت روز سبوس و بلغور یولاف

سبوس یولاف که خارجی ترین لایه دانه یولاف می باشد سرشار از فیبر است. سبوس یولاف به تنهایی قابلیت مصرف همراه دسر ها، غذا ها، ماست و … را دارد. بلغور یولاف از خرد کردن دانه های یولاف حاصل می شود. بلغور یولاف غله بسیار مناسبی برای تهیه انواع آش، سوپ، فرنی و … می باشد.

سبوس و بلغور یولاف به دو صورت ایرانی و وارداتی در کشور عرضه می شود.

قیمت روز سبوس و بلغور یولاف وارداتی به علت نوسانات ارز، هزینه گمرک، حمل و نقل و … بیشتر از نوع ایرانی می باشد. برای افرادی که می خواهند در مقادیر کم سبوس و بلغور یولاف را مصرف کنند نوع ایرانی و وارداتی تفاوت چندانی ندارد اما برای کارخانه جات و واحد های تولیدی که سبوس و بلغور جو دوسر را در فرمولاسیون محصول خود به کار می برند قیمت تمام شده محصول مهم است و نوع وارداتی از نظر اقتصادی برای این مجموعه ها به صرفه نیست.

سبوس و بلغور یولاف داخلی مزیت هایی نسبت به نوع وارداتی دارد از جمله کاهش هزینه های حمل ونقل، اطمینان از تامین بلغور و سبوس در کل ایام سال، کمک به صنعت کشاورزی کشور و … .

مرکز فروش عمده پرک فوری وارداتی یولاف

پرک فوری یولاف در کشور به دو صورت وارداتی و داخی موجود می باشد. تکنولوژی فرآوری پرک فوری در خارج از کشور پیشرفته است و پرک فوری مرغوب تری حاصل می شود.

از جمله کشور هایی که پرک فوری مرغوبی دارند می توان به فنلاند، اسپانیا، روسیه و استرالیا اشاره کرد.

پرک فوری یولاف توسط شرکت های وارد کننده این محصول در کشور عرضه می شوند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از مراکزی است که پرک فوری وارداتی را به صورت عمده و جزئی به فروش می رساند.

علاقه مندان به تهیه پرک فوری وارداتی و قیمت روز یولاف می توانند از طریق سایت و شماره های موجود سفارش خود را ثبت کنند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *